home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1247 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (3) FC Skanderborg - Vejen mod toppen
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: (3) FC Skanderborg - Vejen mod toppen  (Læst 2643 gange)
MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

(3) FC Skanderborg - Vejen mod toppen
« : 15 Nov 2012, 16:32 »

FC Skanderborg:
Nu er det omkring 1 år siden at jeg flyttede til Skanderborg for at bo og i den anledning har jeg tænkt mig at jeg vil starte et spil i FM med selveste FC Skanderborg.
Må indrømme at på trods af 1 år i byen så har jeg endnu ikke set en eneste af FC Skanderborgs kampe, og dette er på trods af at de i foråret udryddede alt modstand i Danmarksserien og endte med at vinde rækken med 15 point ned til Ringkøbing på 2. pladsen. Så mit udgangspunkt er at jeg INTET ved om holdet og derfor er klar til at lære holdet lidt at kende (:

Valgte ligaer:
Danmark (2. division og derover), England (npower League 2 og derover), Frankrig (Ligue 1 Alene), Holland (Jupiler League og derover), Italien (Serie B og derover), Norge (1. division og derover), Spanien (LIGA aldente og derover), Sverige (1. division Elite og derover), Tyskland (2. Liga og derover)

Mine Updates:
Har endnu ikke besluttet om hvor ofte der kommer opdateringer i denne blog, men det bliver når der er spillet et par måneder. Derfor vil de fleste updates strække sig over 2-3 måneder og måske kommer der et indlæg indimellem hvor jeg skriver hvis der sker noget spændende i spillet! (:
« Seneste Redigering: 17 Nov 2012, 13:25 af 8464-Miguel » Logged

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

Sv: (1) FC Skanderborg - Vejen mod toppen
« Svar #1: 15 Nov 2012, 16:33 »

Reseveret Smiley

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

Sv: (2) FC Skanderborg - Vejen mod toppen
« Svar #2: 15 Nov 2012, 23:53 »

Så blev det vinterpause i den danske 2. division vest og FC Skanderborg overvintre på en flot 8. plads.
15 kampe er spillet i ligaen og det er blevet til hele 5 sejre, 5 uafgjorte og 5 nederlag. Vi har 20 point og sølle 5 point ned til stregen i en forholdsvis tæt division.
Af de 5 sejre er jeg er jeg mest stolt over min 4-0 sejr hjemme over Brabrand og 6-1 sejr ude over FC Sydvest

Pokalen:
I pokalen trak jeg OKS (Odense Kammeraternes Sportsklub) og her blev det desværre til et 2-1 nederlag på udebane, men så kan jeg til gengæld fokucere på ligaen og på at få en god placering så jeg kan rykke op i løbet af de næste 3-4 år.

Transfer:
Ind er kommet: Tim Langkilde, Søren Frandsen, Simon Flindt, Thomas Sørensen, Casper Holmegaard, Rune Graugaard, Kasper Nielsen, Kenneth Hvilsom, Mads Høgel, Mikkel Refsgaard og Simon Kornø. Alle 11 spillere er hentet på fri transfer.

Lidt statistik:
Vi har det 3. bedste forsvar i ligaen og og har kun lukket 14 mål ind, derud over har vi det 5. bedste angreb med 23 scoringer i de 15 kampe.
Af spillerstatistik er min topscore Mathias Schjødt og Rune Graugaard begge med 6 mål. Højeste spillergennemsnit er Rune Graugaard der i 12 kampe har spillet til 7,34 Smiley

Roche
Landsholdsspiller

Sv: (2) FC Skanderborg - Vejen mod toppen
« Svar #3: 16 Nov 2012, 14:11 »

Sådan der! Jeg spiller selv i FC Skanderborg, så jeg vil helt sikkert være en fast læser Smiley

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

(3) FC Skanderborg - Vejen mod toppen
« Svar #4: 17 Nov 2012, 13:24 »

Slut på første sæson i klubben:
Så fik jeg færdigspillet min første sæson i FC Skanderborg.
Jeg endte på en 10. plads så er ganske godt tilfreds med min 10. plads når man tænker på at jeg er oprykker.
Målet for denne sæson var egentlig bare at klare mig så godt som muligt og undgå nedrykning, så at jeg kan slutte som nummer 10. er helt fantastisk og mit mål om oprykning i 3. eller 4. sæson syntes jeg stadig er muligt. Et mål i 2. sæson er en top 7 placering og så håber jeg på at holdet overrasker positivt.

Slut stillingen i ligaen:

Opstarten på den nye sæson:
Vi har fået spillet X venskabskamp op til sæsonstarten og de er endt således:
FC Skanderborg – Galten FS 2-0
Odder IGF - FC Skanderborg 0-3

FC Skanderborg – Brande 1-2
Horsens Freja - FC Skanderborg 0-2
OKS - FC Skanderborg 0-2
B 1909 – FC Skanderborg 1-2
FC Skanderborg – FC Fjordager 2-0

Indkøb:
Klubbens gamle assisterende manager var ikke villig til at forlænge hans kontrakt så derfor har klubben skrevet kontrakt med ny assisterende manager Rene Due.
Ny talentspejder er også kommet til klubben, det er den 40-årige Nicolai Pedersen (BE: 11 - BP: 10)
Udover ham har klubben skrevet kontrakt med 36-årige Ronni Høgh som er ny Chefspejder i klubben.

Spillere:
Der er ikke været så stor udskiftning i truppen og af bemærkelsesværdige Indkøb/Handler er der kun Kenneth Hvilsom der er skiftet til Kjellerup.
Der udover er den 16-årige Niclas Lycek hentet på målmandsposten.

Udemærket sæson opstart og vi er nu klar til 2. sæson i klubben hvor vi går efter den top 7 placering.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010