home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 1218 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FM 13 / Lort !
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FM 13 / Lort !  (Læst 11335 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: FM 13 / Lort !
« Svar #15: 15 Nov 2012, 17:13 »

Men til alle jer nye, og alle andre der downloader taktikker, har jeg altid været imod at downloade taktikker af 3 grunde. For det første, så lærer man aldrig selv at strikke en taktik sammen hvis man downloader dem. For det andet så er jeg imod ideen om bare at bruge en taktik, og så satse på den. Jeg mener at man kan opnå MEGET bedre resultater ved at tilpasse en taktik ens eget hold, og den modstander man står over for. Og for det tredje er det imo. det sjoveste ved FM at sidde at rode med taktikkerne. Downloader man bare andres, går det fede af spillet. Men det er jo bare min holdning Smiley

I øvrigt skal i huske at når i vil benytte indvendige angribere/kantspillere, så skal kantspillere spille i den side de har deres bedste ben, så de kan komme til baglinjen og slå indlæg, uden at skulle vende. Mens indvendige angribere skal spille i den modsatte, side end det ben de sparker med, så de kan trække ind i banen! Ellers vil det hæmme deres præstationer på banen. Smiley

chelsea1977
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 15 Nov 2012, 17:14 »

Er der en der har prøvet at køre en 4-5-1 vil prøve at køre den med  chelsea og vil se om man ikke kan spille med david luiz på den defensive  men nogle der har en hvor msn ikke sejler rundt bag i

chelsea1977
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 15 Nov 2012, 17:28 »

Men okse nemt at sidde og spille klog fordi man selv kan få det til at fungere man er langt fra den eneste som har problemer med 2013 spillet  jeg kørte sku osse derud af i 2012

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #18: 15 Nov 2012, 17:32 »

Men okse nemt at sidde og spille klog fordi man selv kan få det til at fungere man er langt fra den eneste som har problemer med 2013 spillet  jeg kørte sku osse derud af i 2012

Spiller skam ikke klog. Opfordrer dig bare til at lave dine egne taktikker, fordi jeg ganske enkelt mener at dem man tager fra andre ikke virker, og så er det sjovere, samtidig med du lærer at få taktikken i 13'eren til at virke? Men igen er det jo bare min holdning Smiley

bøvle
Manager

« Svar #19: 15 Nov 2012, 17:34 »

Synes såmænd ikke vi spiller kloge, opfordrer bare til ikke at "give op" og kæmpe endnu hårdere.

Var selv ved at rykke direkte ned med Reading og blive fyret efter 0 sejre de første 12 kampe. I stedet for at downloade taktik gik jeg i tænkeboks og lavede om på en masse, herunder også kampforberedelse osv, som også er vildt afgørende.
Prøvede forskellige opstillinger og lignende, og til sidst var der noget der virkede. Kan stadig ikke sætte en specifik finger derpå, men kig meget på enkelte spillere og deres forcer og sammensæt så holdet efter hvilke forcer du har brug for, for at kunne spille den slags bold som DU gerne vil Smiley

Det skal siges at jeg IKKE blev fyret, og også overlevede ganske sikkert Smiley

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 15 Nov 2012, 17:38 »

Syntes det underligt folk kan gå så amok over det lige pludselig, rent faktisk er blevet realistisk med sværhedsgraden. Har personligt selv længe ønsket det skulle blive svære at spille, og meget mere uddybende med taktik. Og har selv haft mine problemer her i starten med både BIF, Middlesbrough og Man Utd. Tiderne hvor man "bare" tog de gode hold og klaskede 11 mand på banen  og ikke rørte en finger gennem hele sæsonen men vandt alligevel rup og stub er heldigvis forbi. Sådan er det jo ikke i virkeligheden og det burde heller ikke være sådan i FM. Så der er jo bare at sige, giv jer tid og tjek ud hvem i møder.. såsom står de højt på banen? - Hvem har de i forsvaret, er de langsomme i deres stats, jamen så er en mulighed jo at have en lyn hurtig angriber fremme? Alt sådan noget betyder noget nu.
Så giv det en chance og vend jer til det er realistisk.

chelsea1977
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 15 Nov 2012, 17:40 »

Men giver da ikke op og sidder da og roder med min taktik hele tiden  men lige spillet med chelsea 5-5 i Paris og da ikke normalt resultat fede at score 5 kasser men sku ikke at lukke så mange mål ind

Ariana Grande
Manager

« Svar #22: 15 Nov 2012, 17:42 »

Syntes det underligt folk kan gå så amok over det lige pludselig, rent faktisk er blevet realistisk med sværhedsgraden. Har personligt selv længe ønsket det skulle blive svære at spille, og meget mere uddybende med taktik. Og har selv haft mine problemer her i starten med både BIF, Middlesbrough og Man Utd. Tiderne hvor man "bare" tog de gode hold og klaskede 11 mand på banen  og ikke rørte en finger gennem hele sæsonen men vandt alligevel rup og stub er heldigvis forbi. Sådan er det jo ikke i virkeligheden og det burde heller ikke være sådan i FM. Så der er jo bare at sige, giv jer tid og tjek ud hvem i møder.. såsom står de højt på banen? - Hvem har de i forsvaret, er de langsomme i deres stats, jamen så er en mulighed jo at have en lyn hurtig angriber fremme? Alt sådan noget betyder noget nu.
Så giv det en chance og vend jer til det er realistisk.

Nej tak.
Jeg kan bedre lide da jeg kunne vinde kampe.
Jeg har det sjovt når jeg vinder kampe. Ikke når jeg taber kampe. Nu skal jeg da forhelvede ikke til at rette i min taktik kamp fra kamp for at have det sjovt?

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #23: 15 Nov 2012, 17:44 »

Men giver da ikke op og sidder da og roder med min taktik hele tiden  men lige spillet med chelsea 5-5 i Paris og da ikke normalt resultat fede at score 5 kasser men sku ikke at lukke så mange mål ind

Og det er i mine øjne præcis sådan manager skal være. Det fede ved manager er at løse sådan nogle problemer selv! Smiley Men vil du have et hint til noget der kunne hjælpe, kunne du sætte din kamptræning højere op, og træne def. positionering eller def. standardsituationer, alt efter hvad du ser som dit største problem. Smiley

bøvle
Manager

« Svar #24: 15 Nov 2012, 17:44 »

Hvordan spiller du ?

Flydende eller stift?
Offensivt eller kontra?

Eller hvordan? Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #25: 15 Nov 2012, 17:45 »

Nej tak.
Jeg kan bedre lide da jeg kunne vinde kampe.
Jeg har det sjovt når jeg vinder kampe. Ikke når jeg taber kampe. Nu skal jeg da forhelvede ikke til at rette i min taktik kamp fra kamp for at have det sjovt?

Har UTROLIGT svært ved at se, om det der er ironisk eller ej? Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #26: 15 Nov 2012, 17:48 »

Har UTROLIGT svært ved at se, om det der er ironisk eller ej? Peace

Det er jeg faktisk ikke.
Jeg gider virkelig ikke sidde og rette taktik kamp fra kamp. Sæson for sæson jo. Men kamp for kamp nej.
Jeg vil igennem nogle kampe. Have nogle realistiske resultater alt efter hvem jeg spiller med. Og så købe og sælge spillere i transfervinduet.

Mere vil jeg ikke. Jeg skal sgu ikke til at analyserer min modstander hver eneste kamp og ændre alt muligt konstant.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #27: 15 Nov 2012, 17:51 »

Det er jeg faktisk ikke.
Jeg gider virkelig ikke sidde og rette taktik kamp fra kamp. Sæson for sæson jo. Men kamp for kamp nej.
Jeg vil igennem nogle kampe. Have nogle realistiske resultater alt efter hvem jeg spiller med. Og så købe og sælge spillere i transfervinduet.

Mere vil jeg ikke. Jeg skal sgu ikke til at analyserer min modstander hver eneste kamp og ændre alt muligt konstant.

Kan sagtens følge dig, og mit indtryk er stadig at du kan få fine resultater ved bare at spille med en taktik, hvis bare dit hold passer til den! Kan dog godt selv lide at rode med taktikken, og mit indtryk er også at det giver bedst resultater, hvilket jo et eller andet sted er logisk? Men sådan er vi jo så forskellige. Smiley

chelsea1977
Lilleputspiller
*

« Svar #28: 15 Nov 2012, 18:07 »

Spiller flydende og kontrollere da jeg mener med det nuværende chelsea hold burde være mulighed for det  men sidder og roder lidt frem og tilbage med 2 taktikken og min kampforberedelse er på 40%

chelsea1977
Lilleputspiller
*

« Svar #29: 15 Nov 2012, 18:22 »

Jamen lidt succes 5-2 ude mod west bromwich med david luiz som ankermand men skal lige have styr på forsvaret

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010