home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Nottingham Forest
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Nottingham Forest  (Læst 6922 gange)
KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Nottingham Forest
« : 13 Nov 2012, 09:21 »

Nottingham Forest er en af mange traditionsrige klubber i England. Klubben blev stiftet helt tilbage i 1865.
Klubbens storhedstid var sidst i 70'erne hvor Forest rykkede op i den bedste engelske række og vandt mesterskabet allerede i deres første sæson! Sæsonen efter vinder klubben Europa Cuppen for mesterhold (Champions League). Europa Cuppen bliver vundet igen allerede i 1980.

Dette skulle vise sig, at være klubbens højdepunkt indtil videre. Klubben er nu at finde i den næstbedste række i England og har endda været helt nede og vende i den tredje bedste række.

Nottingham Forest bør være i Premier League og efter at en rig familie fra Kuwait har købt klubben i sommeren 2012, burde der være et fint grundlag for lige netop dette.


Hvis du spiller med eller tænker på at starte et save med Nottingham Forest, så skriv lidt om dit save og hvordan og hvorledes du har grebet tingene an.

Mvh KFBDK 
Logged

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #1: 13 Nov 2012, 14:55 »

Jeg har nu spillet 27 kampe i npower championship med Nottingham Forest. Jeg er på en foreløbig 3. plads og er sølle tre point efter Charlton som lige nu indtager 1. pladsen i tabellen. Det er jeg fint tilfreds med eftersom forventningen er at få en respektabel placering midt i tabellen.

Som nævnt tidligere, er klubben blevet overtaget af en rigmand. Jeg har dog endnu ikke fået flere penge end de 46 mio kr som var til rådighed ved sæsonstart. Jeg håber dog stadigvæk på at der bliver investeret flere penge indenfor en overskuelig fremtid!

Transfermarkedet bød på to indkøb. Den spanske kantspiller Nolito fra Benfica er kommet til for 30 mio kr og gør en stor forskel på mit hold. Derudover hentede jeg igen en spiller fra Spanien, nemlig den defensive midtbanespiller Juan Rodriguez fra Getafe. Han blev købt for 15 mio. kr. Begge er i mine øjne fremragende indkøb for en klub som Nottingham Forest.

Det var en lille opdatering fra mit save!
Spørg gerne, hvis der er noget jeg ikke har nævnt eller hvis du vil vide mere!

Mvh. KFBDK
« Seneste Redigering: 13 Nov 2012, 14:57 af KFBDK » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #2: 18 Nov 2012, 19:55 »

Jeg vil sku også give Nottingham Forest et skud.
De var fast inventar i PL dengang jeg begyndte og se fodbold, og var egentlig ret glade for dem.
Så det er helt klart et af de hold jeg savner i dagens PL, så det skal der laves om på!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #3: 18 Nov 2012, 20:10 »

Jeg vil sku også give Nottingham Forest et skud.

Godt valg! Smiley
Jeg har fået dem tilbage i Premier League! Nu skal jeg dog lige forsøge at holde dem oppe! Smiley
Logged

MaestroB
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #4: 06 Dec 2012, 03:45 »

Må jeg spørge hvilken taktik der er bedst for Nottingham Forest?  Opstemt
Logged

POLAT58DK
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #5: 06 Dec 2012, 13:17 »

SS af transfers og taktik:)
Logged

Lfcfreak7
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #6: 15 Dec 2012, 12:01 »

De er for vilde!!!!!
Vandt ligaen i første sæson og ligger nummer 2 efter 22 kampe  Smiley skal så siges at alle topholdene på nær City har spillet under niveau.

Min opstilling 2 sæson
                                  Camp(regner med at finde en ny)
Danny Simpson.  Doria.    Collins.       Gabriel cichero

                         Fernando.   Markus Henriksen
  Wellington nem.          Adryan.               Regen
                                 Regen/cox
                   
Logged

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #7: 16 Jan 2013, 10:57 »

Er lige startet med Nottingham Forrest!
Fantastisk klub med en super lækker økonomi!

Vil opdatere når jeg kommer lidt længere ind i sæsonen

IND
Wellington Nem - 33mil
Wallace - 41mil
Fernando - 57.5mil
Ole Kristian Selnæs - 8mil
Milos Ninkovic - 21mil
« Seneste Redigering: 16 Jan 2013, 11:00 af Zrave » Logged


Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #8: 16 Aug 2013, 13:03 »

Jeg er lige startet med Nottingham Forest, da jeg ville give mig selv en lidt større udfordring end normalt. Målet er selvfølgelig oprykning til premier league i første omgang. På sigt vil jeg kæmpe med om topplaceringer i England.
Men men, forst hedder det oprykning...
Forest har et spændende hold fra start og så har de et stort transferbudget (det højeste i championschip tror jeg).
De har en ret stærk central midtbane, men mangler i høj grad kantspillere da jeg foretrækker at spille 4-2-3-1 med to kanter - derfor har jeg hentet Emil Larsen og Darko Lazovic som jeg forventer mig rigtigt meget af. I forsvaret ser de ud til at være fornuftigt besat. Dog er et par af spillerne lejede (Ayla, Jara, Hutchinson) så der skal ske noget på den front senest efter 1. sæson. De mangler dog en venstre back, så her har jeg købt Jacob Ahlmann fra Aab.

Jeg kunne godt tænke mig at lave yderligere to forstærkninger; Carlos Fierro (som alle vel kender) til angrebet og Srdjan Mijailovic til den defensive midtbane.

Jeg er stadig igang med træningskampene, så jeg er kun lige kommet igang. Vil opdatere løbende.

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre i dette save, eller andre som har prøvet kræfter med Forest og har nogle tip? Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #9: 17 Aug 2013, 14:58 »

Jeg er lige startet med Nottingham Forest, da jeg ville give mig selv en lidt større udfordring end normalt. Målet er selvfølgelig oprykning til premier league i første omgang. På sigt vil jeg kæmpe med om topplaceringer i England.
Men men, forst hedder det oprykning...
Forest har et spændende hold fra start og så har de et stort transferbudget (det højeste i championschip tror jeg).
De har en ret stærk central midtbane, men mangler i høj grad kantspillere da jeg foretrækker at spille 4-2-3-1 med to kanter - derfor har jeg hentet Emil Larsen og Darko Lazovic som jeg forventer mig rigtigt meget af. I forsvaret ser de ud til at være fornuftigt besat. Dog er et par af spillerne lejede (Ayla, Jara, Hutchinson) så der skal ske noget på den front senest efter 1. sæson. De mangler dog en venstre back, så her har jeg købt Jacob Ahlmann fra Aab.

Jeg kunne godt tænke mig at lave yderligere to forstærkninger; Carlos Fierro (som alle vel kender) til angrebet og Srdjan Mijailovic til den defensive midtbane.

Jeg er stadig igang med træningskampene, så jeg er kun lige kommet igang. Vil opdatere løbende.

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre i dette save, eller andre som har prøvet kræfter med Forest og har nogle tip? Smiley
Spiller selv med Forest. Rykkede op i første sæson, og kan kun råde dig til at bruge Lascelles og Ayala. Har lejet Ayala på ny i PL og han er fantastisk.
Logged

welbz is dat guy

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #10: 17 Aug 2013, 15:03 »

Spiller selv med Forest. Rykkede op i første sæson, og kan kun råde dig til at bruge Lascelles og Ayala. Har lejet Ayala på ny i PL og han er fantastisk.

Synes også helt klart at begge to ser rigtigt spændende ud Smiley Hvordan er mulighederne for at købe Ayala fri efter 1. sæson? Hvad har du lavet af signings til holdet? Og hvordan klarer du dig i PL? Hvad med transferbudget efter oprykningen?

Beklager de mange spørgsmål Opstemt
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #11: 17 Aug 2013, 15:16 »

Synes også helt klart at begge to ser rigtigt spændende ud Smiley Hvordan er mulighederne for at købe Ayala fri efter 1. sæson? Hvad har du lavet af signings til holdet? Og hvordan klarer du dig i PL? Hvad med transferbudget efter oprykningen?

Beklager de mange spørgsmål Opstemt
Jeg tror umiddelbart ikke at Ayala var interesseret i at blive solgt til mig efter sæson. Jeg var dog ikke ude efter ham foruden en lejeaftale, hvilket blev en realitet. Han spiller kanont, og er 60 mil værd. Det skal nok blive en gevinst for Norwich at jeg bruger ham fast.

I første sæson købte jeg Max Clayton fra Crewe. Han var dog dyr og jeg måtte slippe 32 mil, men ville gerne have en ung engelsk skarpretter. Desuden hentede jeg Ben Amos og lejede Andre Wisdom og Matthew Briggs. De tre sidstenævnte fik dog ikke megen spilletid. Til vinter fik jeg tilbudt Danny Simpson fra Newcastle som jeg hentede for 3,75 mil.

Op til anden sæson hentede jeg Jay Spearing og Ayala på lejeaftaler. Jeg købte Matthew Urwin (3,5 mil), Mark O'Hara (3 mil), Danny Fox (15 mil), Barry Bannan (13 mil) og Adam Le Fondre (29 mil). Jeg fik ca. 100 mil at købe for mener jeg. Jeg er dog den klub med det 2. mindste lønbudget i ligaen, og genererer derfor et stort overskud hver måned.

Min taktik (4-1-3-2 uden kanter) virker kanont, og jeg ligger nummer 10 efter 12 runder med 17 point. Har blandt andet slået Arsenal og City 1-0.

Min stærkeste opstilling er nok:
Darlow
Simpson Ayala Lascelles Fox
Moussi
Cohen Guedioura McGucan

Le Fondre Clayton


Som du kan se har jeg ikke skiftet meget ud på holdet, men vil gerne have fat i Tom Ince og Nathan Redmond da jeg gerne vil over og spille en almindelig 4-4-2.

EDIT: Ayala er 85 mil værd.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2013, 15:24 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #12: 17 Aug 2013, 17:15 »

Jeg tror umiddelbart ikke at Ayala var interesseret i at blive solgt til mig efter sæson. Jeg var dog ikke ude efter ham foruden en lejeaftale, hvilket blev en realitet. Han spiller kanont, og er 60 mil værd. Det skal nok blive en gevinst for Norwich at jeg bruger ham fast.

I første sæson købte jeg Max Clayton fra Crewe. Han var dog dyr og jeg måtte slippe 32 mil, men ville gerne have en ung engelsk skarpretter. Desuden hentede jeg Ben Amos og lejede Andre Wisdom og Matthew Briggs. De tre sidstenævnte fik dog ikke megen spilletid. Til vinter fik jeg tilbudt Danny Simpson fra Newcastle som jeg hentede for 3,75 mil.

Op til anden sæson hentede jeg Jay Spearing og Ayala på lejeaftaler. Jeg købte Matthew Urwin (3,5 mil), Mark O'Hara (3 mil), Danny Fox (15 mil), Barry Bannan (13 mil) og Adam Le Fondre (29 mil). Jeg fik ca. 100 mil at købe for mener jeg. Jeg er dog den klub med det 2. mindste lønbudget i ligaen, og genererer derfor et stort overskud hver måned.

Min taktik (4-1-3-2 uden kanter) virker kanont, og jeg ligger nummer 10 efter 12 runder med 17 point. Har blandt andet slået Arsenal og City 1-0.

Min stærkeste opstilling er nok:
Darlow
Simpson Ayala Lascelles Fox
Moussi
Cohen Guedioura McGucan

Le Fondre Clayton


Som du kan se har jeg ikke skiftet meget ud på holdet, men vil gerne have fat i Tom Ince og Nathan Redmond da jeg gerne vil over og spille en almindelig 4-4-2.

EDIT: Ayala er 85 mil værd.

Tak for det - så har jeg lidt indspiration til hvordan jeg skal gribe det an Smiley Det lyder som om det går rigtigt godt for dig. Jeg selv har kun spillet 4 kampe (alle vundet) i ligaen, men jeg slog Fulham 2-0 på udebane i capital one cup, så det er startet meget fornuftigt.
Tom Ince og Nathan Redmond kunne være nogle gode forstærkninger til dit hold, så du kunne komme lidt mere over kanterne. Jeg vil prøve at kigge på de spillere du har hentet, men jeg skal i hvert fald ikke handle mere før efter denne sæson, da jeg er meget godt tilfreds med holdet pt. Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #13: 17 Aug 2013, 17:31 »

Hvor mange penge starter man med? 😊
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #14: 17 Aug 2013, 17:33 »

Hvor mange penge starter man med? 😊
50 mil ca.
Logged

welbz is dat guy

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010