home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Nottingham Forest
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Nottingham Forest  (Læst 6940 gange)
Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #15: 19 Aug 2013, 23:28 »

Efter de første 15 kampe i sæsonen ser det rigtigt godt ud, som man kan se på stillingen i ligaen herunder.


Sæsonens højdepunkt var da jeg besøgte Stamford Bridge og vandt 4-1 Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #16: 20 Aug 2013, 21:41 »

Jeg har nu spillet til marts i min første sæson i PL. Ligger på en flot 11. plads, og mine unge spillere gør det rigtigt godt. Her til vinter kom Nathan Redmond til klubben for 35 mil, og jeg er derfor så småt ved at være gået over til en 4-2-2.

Max Clayton (19 år) er pga. sin seneste målform 7 mål i 6 kampe blevet udtaget til det engelske landshold. Jeg tror vi skal være heldige hvis han får debut, men allerede pga. udtagelsen er hans værdi steget.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #17: 22 Aug 2013, 12:51 »

Så har jeg færdigspillet 2. sæson, og hvilken en! Jeg endte på en flot 9. plads, hvilket var noget bedre end medieprognosen som løb på en spået 19. plads. Sæsonens to sidste kampe lød på Chelsea og Liverpool, og begge blev vundet.

Sæsonens profiler blev Ayala, Lascelles, Clayton og Redmond, til trods for sidstnævnte kom til vinter.

Op til den nye sæson er jeg gået all in på at skifte til 4-4-2 formationen, så jeg har således været nødsaget til at skulle investere, da den eneste reelle kantspiller i truppen var netop Nathan Redmond. Jeg har op til den nye sæson hentet Tom Ince og Will Hughes. Hughes blev hentet på sidste dag i transfervinduet da Redmond blev skadet i 3 måneder. Hughes vikarierer på højrekanten indtil Redmond er klar og til den tid skal Hughes spille centralt. Derudover har jeg skrevet med Matthew Etherington og Nathan Delfouneso på fri, ligesom jeg har sikret mig Jack Robinson, Ross Turnbull og en ung skotte på leje. Jeg har ligeledes været på rov i West Ham hvor jeg har hentet to engeske kæmpetalenter. En spilfordeler og en højreback.

Jeg roterer meget men stærkeste opstilling lyder på;

Turnbull(Darlow)
Simpson(Bentham, regen) Lascelles(O'Hara) Halford(Collins) Fox(Robinson)
Redmond(George) Hughes(Cohen) Guedioura(Bannan) Ince(Etherington)
Clayton(Delfouneso) Le Fondre(Cox)


Derudover har jeg Bannan(fra Villa), Thornton(regen) og Lansbury til rådighed.

Jeg mangler i den grad en central forsvarer da hverken Halford, Collins eller O'Hara er i nærheden af Lascelles niveau. Dette siger en del når Lascelles kun er 19. Faktisk har jeg udnævnt ham til anfører og han fik i slutningen af 2. sæson sin første landskamp for England!

I forbindelse med jeg i den grad mangler en kapabel centerforsvarer prøvede jeg igen at leje Ayala. Norwich var imidlertid ikke interesserede i at leje ham ud. Han er utilfreds og skaber sig ved ikke at komme til træning. Derfor er han sat til salg, men grundet hans pragtsæson ved mig sidste sæson er hans markeds og salgsværdi 100 mil. Drømmesigningen ville være Chalobah fra Chelsea men de vil hverken sælge eller leje ham til mig.
Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #18: 22 Aug 2013, 13:00 »

Rigtig spændende transfers du har gjort op til denne sæson! Jeg tror de bliver en kæmpe gevinst for dig, især Will Hughes er jo legendarisk. Jeg tror, at du vil opleve stor glæde af at have ham på dit hold - og du kan sikkert sælge ham med en kæmpe profit når tiden er. Hvad måtte du smide for ham?

Fedt at høre om dit spil. Det er altid sjovt at høre om dem der rykker op og tager den derfra! Jeg synes det er den fedeste følelse i FM, især i England, da man virkelig får mulighed for at præge holdet efter en oprykning.

Fortsæt endelig med at fortælle om spillet. Det er vildt inspirerende!
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #19: 22 Aug 2013, 13:14 »

Rigtig spændende transfers du har gjort op til denne sæson! Jeg tror de bliver en kæmpe gevinst for dig, især Will Hughes er jo legendarisk. Jeg tror, at du vil opleve stor glæde af at have ham på dit hold - og du kan sikkert sælge ham med en kæmpe profit når tiden er. Hvad måtte du smide for ham?

Fedt at høre om dit spil. Det er altid sjovt at høre om dem der rykker op og tager den derfra! Jeg synes det er den fedeste følelse i FM, især i England, da man virkelig får mulighed for at præge holdet efter en oprykning.

Fortsæt endelig med at fortælle om spillet. Det er vildt inspirerende!
Han var hele transfervinduet sat til salg for 65 mil, men da hans kontrakt udløb om et år ville jeg vente og se om jeg kunne skrive med ham gratis. Da Redmond så blev skadet, kunne jeg ikke finde en god reel højrekant. Hughes kan spille pladsen nogenlunde og derfor så jeg i retning af ham, da planen hele tiden har været at skulle hente ham til den centrale midtbane. Problemet lå i, at han på sidstedagen ikke længere var til salg og derfor skulle jeg til at forhandle. Jeg smed den resterende del af mit transferbudget (70 mil) på ham, men de afslog. Foreslog så min bestyrelse at de skulle hente ham. De afslog men efter jeg insisterede købte de ham for 90 mil.

Han er dermed min dyreste transfer, og jeg håber han bliver alle pengene værd.

SPOILER: Han scorede i sin debut ;-)

Jeg synes også disse spil (tage en mindre klub og føre den frem) er rigtig spændende. Planen er kun at købe engelsk, skotsk, irsk, walisisk og nordirsk, og det faktum at Max Clayton og Jamaal Lascelles allerede har fået debut for England er enormt motiverende!
« Seneste Redigering: 22 Aug 2013, 13:16 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #20: 24 Aug 2013, 18:27 »

Så fik jeg færdigspillet min 3. sæson(nummer to i PL) og det endte med en flot 8. plads! Kæmpede længe med Newcastle om 7. pladsen, men de trak desværre det længste strå. Der var langt til top 6, og det var de sædvanlige der endte i toppen. I vinterpausen kom Nathaniel Chalobah og Ashley Cole til for hhv. 125 og 1,5 mil. De gik begge direkte i starteren og havde en stor andel i sæsonens forløb.

Nathan Delfouneso, som kom på fri i starten af sæsonen, proriterede på Clayton's uskarphed og Delfouneso blev topscorer i ligaen med 25 basser! Clayton var dog flittig i assistrollen, ligesom at Tom Ince og Nathan Redmond var flyvende.

I transfervinduet er der smuttet et par marginalspillere ligesom Ashley Cole forlader klubben. Ville gerne have beholdt ham pga. hans erfaringer, men han forlangte for meget i løn, ift. hans evner. Jack Robinson forlader klubben da hans lejeaftale udløber, og med bud på Danny Fox, kan jeg reelt set stå uden en venstreback. Derfor er det den position der skal forstærkes mest, og har udset mig Luke Shaw. Han vil dog ikke til klubben, men lykkes det mig at hente ham tager Danny Fox sin sidste sæson i klubben og så bliver der roteret mellem de to.

Min midtbane- og højrebacksregen har fået meget spilletid, og jeg forventer at de bliver spillet endnu mere ind på holdet i den kommende sæson.

Opdaterer når transfervinduet er overstået, men kan allerede nu afsløre at jeg har fået hentet Jason Steele på en fri transfer. Jeg hev ham ind til trods for bud fra Arsenal, Liverpool og Tottenham, så han tror ligesom jeg på mit britiske projekt.

BONUS: Engang efter jul fik jeg udtaget Tom Ince, Max Clayton, Jamaal Lascelles og Nathan Delfouneso til samme landsholdssamling! De fik alle fire spilletid. Tom Ince var den eneste der startede inde, og han lagde op til England's enlige mål i en 1-1'er.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2013, 18:35 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #21: 25 Aug 2013, 18:02 »

Så fik jeg (næsten) overstået transfervinduet. Der er stadig et par dage tilbage, men regner med at have gjort de handler jeg skal. Jeg fik i starten af transfervinduet et bud på 17 mil for den 28 årige Danny Fox. Han har været fast mand siden hans ankomst, men hans niveau er ikke højt nok ift. resten af min 4-backkæde. Lå i forvejen i forhandling med Swansea om den 23-årige walisiske landsholdsback Ben Davies, og da prisen lød på 60 mil tøvede jeg ikke et sekund med at skibbe Danny Fox afsted.

Følgende spillere er hentet ind:
Clive Lager(regen), fri
Jason Steele, fri
Ben Davies, 60 mil
Joleon Lescott, fri
Frank Lampard, fri
Andros Towsend, leje
Zeki Fryers, 5 mil
Jadan Little(regen), leje
Ruben Loftus-Cheek, 3 mil
Leigh Griffiths, 2,75 mil

Lescott og Lampard blev begge hentet grundet deres enorme erfaringer. De to er tiltænkt reserveroller men er vigtige i min talentudvikling da de begge bruges som tutorer. Towsend og Little blev begge lejet som backup til kanterne. Jeg var ikke i stand til at finde ordentlige reserver til en fin pris, så de to må udfylde reserveroller i denne sæson. Jeg sikrede mg dog en købsoption på Townsend på 14 mil, så hvis han overrasker bliver aftalen måske vekslet til en permanent en af slagsen. Da jeg kun havde en venstreback i Ben Davies, blev Zeki Fryers hentet ind for 5 mil. Ruben Loftus-Cheek er hentet ind som et talent til midtbanen. Har reelt set ikke en defensivt orienteret central midtbanespiller, og jeg håber han kan udvikle sig til en god squadplayer. Sidst men ikke mindst blev skotten Leigh Griffiths hentet ind som 4. valg i angrebet.

Det er hovedsageligt reserver som er hentet ind, hvis man ser bort fra Steele og Davies.

Ud gik Danny Fox, plus en masse marginalspillere og nogle lejeaftaler. Transfervinduet er ikke lukket endnu, så får jeg et tilbud jeg ikke kan sige nej til, så vil jeg overveje at sende Simpson og Lansbury afsted.

Jeg har spillet to kampe i den nye sæson mod hhv. Tottenham og Newcastle. Begge kampe er endt med 1-0 sejre i vores favør, så forstærkningen på venstrebacken og i målet må siges at bære frugt. Vi lukkede i sidste sæson 52 mål ind, og jeg regner stærkt med at Jason Steele kan være med til at bringe det antal ned i denne.

Stærkeste opstilling hedder:
Steele
Simpson Lascelles Chalobah Davies
Redmond Hughes Cohen Ince
Clayton Delfouneso


Reserverne består af:
Darlow
Bentham Lescott O'Hara Fryers
Little Lampard Thornton Townsend
Griffiths Le Fondre


Synes ikke i skal snydes for mine to regens som jeg forventer mig meget af. De kom begge fra West Ham for et år siden, og de har været i førsteholdstruppen ligesiden da.

Thornton:


Bentham:
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #22: 27 Aug 2013, 18:39 »

En ny stjerne er født!



Tom Ince har i 2(2) landskampe for England scoret 5 mål og lagt op til 3. Jeg spår at han snart jagtes af diverse storklubber.
Logged

welbz is dat guy

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #23: 27 Aug 2013, 19:28 »

Hvad hedder dit skin PtrN? :-)
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #24: 27 Aug 2013, 19:36 »

Hvad hedder dit skin PtrN? :-)
Jeg mener det er noget i retningen af "neuu".
Logged

welbz is dat guy

Mr Blackburn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #25: 28 Aug 2013, 08:41 »

PtrN: Bruger du altid samme opstilling uanset modstander og mentalitet?? Kan du ikke smide et billed op af taktik og instrukser?? kunne være rart at samligne den med min egen 4-4-2 som nogle gange halter til lidt input
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010