home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1118 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Sportchefens ansvarsområde
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sportchefens ansvarsområde  (Læst 3711 gange)
pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sportchefens ansvarsområde
« : 12 Nov 2012, 18:15 »

Nogle der har oplevet at sportschefen køber spillere?

http://gyazo.com/0a35569c4280835bea2b279ec472c377
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sportchefens ansvarsområde
« Svar #1: 12 Nov 2012, 18:15 »

Oh, ser nu at det kan man slå fra eller til...
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sportchefens ansvarsområde
« Svar #2: 14 Nov 2012, 14:42 »

Lad os lige få en diskussion om sportschefen op og køre! Smiley

Hvilke stats går i efter når i søger en sportschef, eller lader i ledelsen om dette?
Hvad bruger i denne til?
Osv.

Nu har jeg selv kun kørt et save for at se spillet lidt mere an. Jeg vælger først at starte et spil jeg vil gå i dybden med, når en ME-patch udkommer.
Men jeg har forsøgt lidt med at han sørger for personalet, men der synes jeg kun at han henter det ene lort efter det andet.
Mht specifikke transfers, så har jeg scoutet nogle spillere og dem jeg har set mig interesseret i har jeg så ladet min sportschef om at byde ind på. Om jeg vil fortsætte med denne praksis i mit "rigtige" save, har jeg ikke besluttet. Jeg vil måske gøre det med specifikke spillere, hvor denne forlanger en alt for høj kontrakt. Måske er min sportschef endnu mere snild end jeg mht kontrakter Wink

Hvilke stats en sportschef er "god" i, har jeg ikke undersøgt nærmere, kom gerne med jeres erfaringer! Smiley
« Seneste Redigering: 14 Nov 2012, 14:45 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sportchefens ansvarsområde
« Svar #3: 15 Nov 2012, 22:21 »

Hvilke opgaver er det en sportschef helt præcist varetager ? Smiley

Sådan helt grundlæggende Wink
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sportchefens ansvarsområde
« Svar #4: 15 Nov 2012, 22:50 »

Lad os lige få en diskussion om sportschefen op og køre! Smiley

Hvilke stats går i efter når i søger en sportschef, eller lader i ledelsen om dette?
Hvad bruger i denne til?
Osv.

Nu har jeg selv kun kørt et save for at se spillet lidt mere an. Jeg vælger først at starte et spil jeg vil gå i dybden med, når en ME-patch udkommer.
Men jeg har forsøgt lidt med at han sørger for personalet, men der synes jeg kun at han henter det ene lort efter det andet.
Mht specifikke transfers, så har jeg scoutet nogle spillere og dem jeg har set mig interesseret i har jeg så ladet min sportschef om at byde ind på. Om jeg vil fortsætte med denne praksis i mit "rigtige" save, har jeg ikke besluttet. Jeg vil måske gøre det med specifikke spillere, hvor denne forlanger en alt for høj kontrakt. Måske er min sportschef endnu mere snild end jeg mht kontrakter Wink

Hvilke stats en sportschef er "god" i, har jeg ikke undersøgt nærmere, kom gerne med jeres erfaringer! Smiley

Jeg har prøvet at ansætte en sportsdirektør i Man Utd save jeg havde og jeg gik efter følgende stats:

- Arbejde med ungdomsspillere.
- Mandskabsbehandling .
- Bedømmelse af spilleregenskaber.
- Bedømmelse af spillerpotentiale.
- Taktik.
- Taktiks viden.

Du har muligheder for at få sportschefen til at dække de stats som beskrevet ovenfor, og derfor gik jeg efter dem.



Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sportchefens ansvarsområde
« Svar #5: 15 Nov 2012, 23:14 »

Hvad er det for opgaver man skal have ham til at varetage ? Som andre ikke kan altså.. Smiley
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sportchefens ansvarsområde
« Svar #6: 16 Nov 2012, 00:30 »

Football Manager er vel et spil hvor man selv er sportschef? Tror ikke at særlig mange trænere selv sidder og forhandler kontrakter, det gør sportschefen vel? Men hvis man er træt af den del af spillet kan han jo gøre det for en Smiley
Logged

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sportchefens ansvarsområde
« Svar #7: 16 Nov 2012, 03:53 »

Jeg synes nu det er fint nok at der er en Sportschef som også kigger efter spillere, inde under indstillingerne kan man gøre sådan at man selv afslutter handlerne, dvs. at hvis din sportschef byder på en spiller og forhandler med ham og får ham til at sige ja.. Så kan du sige nej til ham stadigvæk under hele processen. Jeg har valgt at sætte bestyrelsen til at styrer det med hvem der ansætter sportschefen, da jeg ikke mener det er en managers job at stå for den del.. Bare for at gøre det en smule mere realistisk.

Men det er nogle vilde folk man kan få som sportschef indimellem til mindre klubber, jeg havde et kort save med EFB, der stod jeg selv for at ansætte sportschefen(det var mit første spil så skulle lærer det at kende), Der fik jeg Eric Cantona, hvilket jeg tænkte var noget af en mand at få til Lille Danmark Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010