home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23480
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tmrzllx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate min spiller!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Rate min spiller!  (Læst 128203 gange)
OnkelMorfar
Landsholdsspiller

Sv: Rate min spiller!
« Svar #480: 02 Jun 2013, 16:26 »

Han var også skylden i min CHL sejr, da han scorede 2 gange i min 3-1 sejr over Real Madrid, han er allerede den yngste målscorer i CHL og PRL samtidig med han er den yngste spiller i PRL med 15 år og 214 dage Smiley

Lyder fedt. Vildt at have så stor en indflydelse i så ung en alder. Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #481: 06 Jun 2013, 20:51 »

Lyder fedt. Vildt at have så stor en indflydelse i så ung en alder. Smiley
Det kan da nævnes at han nu 2 måneder før han fylder 19 har scoret 53 mål for klubben i alle tuneringer siden hans debut Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #482: 07 Jun 2013, 00:59 »

Hey guys, er efterhånden ved at have spillet 3 sæson færdig med Liverpool, og nu begynder der så at komme flere og flere regens ind på mit hold, så vil lige høre jeres mening.

Den første her, kom ind på mit akademi, allerede sidste år. Er dog allerede nu begyndt at give ham lidt kampe, da jeg ser et kæmpe lys i ham, er dog lidt i tvivl om hvordan jeg skal træne ham. Skal jeg tage den sikre, og prøve at udvikle ham som et rigtigt bæst som boldvindende midtbanespiller, eller den lidt mere satsede som dybdeliggende playmaker måske? Her er han ihvertfald:

Den næste her, måtte jeg desværre betale en pæn sum for at Atletico Madrid. Ser ham dog som en kommende top angriber, som vil kunne komme til at score rigtig mange mål for mig i fremtiden. Her tager jeg også gerne imod råd, omkring hans træning:

Skyd endelig løs, med hvad end i har at sige - Har en del flere talenter, som jeg muligvis poster herinde når de har udviklet sig en smule mere  Thumbs Up

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #483: 07 Jun 2013, 01:17 »

Hey guys, er efterhånden ved at have spillet 3 sæson færdig med Liverpool, og nu begynder der så at komme flere og flere regens ind på mit hold, så vil lige høre jeres mening.

Den første her, kom ind på mit akademi, allerede sidste år. Er dog allerede nu begyndt at give ham lidt kampe, da jeg ser et kæmpe lys i ham, er dog lidt i tvivl om hvordan jeg skal træne ham. Skal jeg tage den sikre, og prøve at udvikle ham som et rigtigt bæst som boldvindende midtbanespiller, eller den lidt mere satsede som dybdeliggende playmaker måske? Her er han ihvertfald:

Den næste her, måtte jeg desværre betale en pæn sum for at Atletico Madrid. Ser ham dog som en kommende top angriber, som vil kunne komme til at score rigtig mange mål for mig i fremtiden. Her tager jeg også gerne imod råd, omkring hans træning:

Skyd endelig løs, med hvad end i har at sige - Har en del flere talenter, som jeg muligvis poster herinde når de har udviklet sig en smule mere  Thumbs Up

Den første spiller ser spændende ud. Som boldvindende vil jeg mene at hans placeringsevne, markering og aggresivitet er for lave og bør trænes op. Hans styrke skal naturligvis op, og det kommer den nok når han bliver ældre. Han har højden til at kunne dominere i luften, så synes det ville synd at gøre ham til dybdeliggende playmaker. Smiley

Angriberen ligner mere en targetmand end en poacher, og bør også trænes efter det i min optik. Targetman eller dybdeliggende angriber i mine øjne.

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #484: 07 Jun 2013, 01:24 »

Citat
Den første spiller ser spændende ud. Som boldvindende vil jeg mene at hans placeringsevne, markering og aggresivitet er for lave og bør trænes op. Hans styrke skal naturligvis op, og det kommer den nok når han bliver ældre. Han har højden til at kunne dominere i luften, så synes det ville synd at gøre ham til dybdeliggende playmaker.

Angriberen ligner mere en targetmand end en poacher, og bør også trænes efter det i min optik. Targetman eller dybdeliggende angriber i mine øjne.

Mange tak for dit svar. Den første sys jeg også selv er ret indlysende, det kunne bare have været sjovt måske at forme ham, som en spiller der også kunne bidrage med noget mere fremadrettet, da jeg sys han har forudsætningerne til det.

Angriberen er lidt sværere, tror jeg prøver at træne ham som targetman og ser hvordan han ender  Thumbs Up

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #485: 07 Jun 2013, 01:28 »

Mange tak for dit svar. Den første sys jeg også selv er ret indlysende, det kunne bare have været sjovt måske at forme ham, som en spiller der også kunne bidrage med noget mere fremadrettet, da jeg sys han har forudsætningerne til det.

Angriberen er lidt sværere, tror jeg prøver at træne ham som targetman og ser hvordan han ender  Thumbs Up

hehe, men jeg synes også det ville værd synd at ødelægge en spiller der kan blive så vigtig i din defensiv hvis han blot skal kunne spille gode afleveringer Opstemt

Hvis du har mod på det kan du jo rate en af mine spillere om nogle min?

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #486: 07 Jun 2013, 01:30 »

Citat
hehe, men jeg synes også det ville værd synd at ødelægge en spiller der kan blive så vigtig i din defensiv hvis han blot skal kunne spille gode afleveringer

Enig, man kan jo også sige at han allerede, i en alder af blot 16 år, har bygget fundamentet til at blive en rigtig tank på midtbanen  crazy

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #487: 07 Jun 2013, 01:31 »

Citat
Hvis du har mod på det kan du jo rate en af mine spillere om nogle min?

100% Smid ham op, og jeg vil komme med mit bud  Thumbs Up

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #488: 07 Jun 2013, 01:44 »

Okay, fedt! Smiley

Den første er lige kommet op fra eget akademi, han blev benævnt med et potentiale til at blive blandt de bedste i hans generation. Tror han kunne gå hen og blive en vanvittig dygtig poacher.

http://gyazo.com/0c589d53ab8d8761a80107e4ca5dfb43

Den næste er en spiller der slog igennem tidligt, og allerede har spillet intet mindre end 87 kampe for mit 1. hold i en alder af blot 19 år

http://gyazo.com/b83ab859c77a43c5a7182f6c12202c80

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #489: 07 Jun 2013, 01:52 »

Ja, den første ser ret giftig ud - Giver dig ret i at jeg nok også selv ville bruge ham som poacher, hvis jeg var dig ville jeg dog træne hans "uden bold" og hans styrke, det kommer dog nok også lidt med alderen.

Av ja, den anden er da godt nok noget af et bæst, og så i en så tidlig alder! Det må jeg sige, godt gået  Thumbs Up
Kunne dog godt tænke mig lige at vide hvilken position han spiller? Smiley

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #490: 07 Jun 2013, 02:01 »

Ja, den første ser ret giftig ud - Giver dig ret i at jeg nok også selv ville bruge ham som poacher, hvis jeg var dig ville jeg dog træne hans "uden bold" og hans styrke, det kommer dog nok også lidt med alderen.

Av ja, den anden er da godt nok noget af et bæst, og så i en så tidlig alder! Det må jeg sige, godt gået  Thumbs Up
Kunne dog godt tænke mig lige at vide hvilken position han spiller? Smiley

Han træner allerede styrke. Synes nemlig det er noget man bør arbejde med tidligt så de får en solid start. Smiley

Den anden spiller på den centrale midtbane, hvor han primært spiller boldvindende. Jeg træner hans springstyrke, så han kan give mig lidt mere pondus i luftspillet. Han har lavet 9 mål indtil videre, og scorede endda i sin landsholdsdebut, så jeg er ganske tilfreds ^^ ved siden af ham på midten er Veratti (synes jeg ikke der er grund til at give ss af) og så spillere som følger:

http://gyazo.com/2384b031c30bdeef9f5bf1d3d2857476
http://gyazo.com/bba9cf5a88035195c549c716688cd490
http://gyazo.com/bba1c69f30761f991b05415898a255a8
http://gyazo.com/5c030cf1e0e6ec4ae74dcdeddd9987d6

Hertil er self at De Rossi i de helt store kampe naturligvis spiller der i stedet for så længe han kan. I en alder af 34 er hans stats stadig rigtig gode, og han holder længere når han kan spille kampe i midterforsvaret Smiley

Edit: Min midtbane spiller (han bæstet) har 4 i målmandsbedømmelse for det ikke skal være løgn

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #491: 07 Jun 2013, 02:06 »

Er du gal nogle talenter du har fået skaffet dig der!  Thumbs Up

Men ja, springstyrke lyder meget fornuftigt ( Også taget hans heading i betragtning ) Ellers er hans aggresivitet måske en smule lav, jeg har dog personligt ikke noget imod at den stat er lidt lav  crazy

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #492: 07 Jun 2013, 02:09 »

Er du gal nogle talenter du har fået skaffet dig der!  Thumbs Up

Men ja, springstyrke lyder meget fornuftigt ( Også taget hans heading i betragtning ) Ellers er hans aggresivitet måske en smule lav, jeg har dog personligt ikke noget imod at den stat er lidt lav  crazy

Jeg synes bare det betyder meget for hvordan en defensiv midt skal være. Han skal tage duellen... sige hertil og ikke længere medmindre du gerne vil saves... Derfor er den vigtig, men den skal helst combineres med koldblodighed og beslutninger, således man ikke har Barton gående rundt...

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #493: 07 Jun 2013, 02:14 »

Citat
Jeg synes bare det betyder meget for hvordan en defensiv midt skal være. Han skal tage duellen... sige hertil og ikke længere medmindre du gerne vil saves... Derfor er den vigtig, men den skal helst combineres med koldblodighed og beslutninger, således man ikke har Barton gående rundt...

Hahaha, ja - Lige præcis  Thumbs Up

Tavares
Manager

« Svar #494: 09 Jun 2013, 23:56 »

Jeg har de her tre gutter, som jeg virkelig forventer mig meget af!

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010