home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23480
  1 Bruger, 505 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tmrzllx
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate min spiller!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Rate min spiller!  (Læst 128195 gange)
LasseSJ
Reserveholdsspiller

Sv: Rate min spiller!
« Svar #465: 20 Maj 2013, 14:00 »

Ja, det er han Smiley han kom i 2. sæson, så der var jeg ualmindelig heldig Smiley og når man nu også er landstræner for italien, så er man nødt til at give sådan en ung gut chancen som back-up for De Rossi Wink

Lidt høj pris, men jeg tror også helt afgjort han ka blive en af verdens bedste Smiley Jeg ville sætte ham til at træne ren styrke til han blev 17 på hårdt niveau, og så hans placeringsevne Smiley

Edit: Kan vise dig mit superregen fra eget akademi Smiley

http://gyazo.com/78b976997e132b870d133191508953fc

Han træner også styrke, som i øvrigt lige er steget til 11 nu. Hans placeringsevne skal også trænes, men tror jeg skal træne hans koldblodighed efter styrke. Smiley Dit eget forsvarsregen ser også vildt ud! Jeg får desværre kun dårlige regens, da min rekrutterinsnetværk er ret dårligt, så jeg bliver nød til at købe mig til alle mine ungdomsspillere Skuffet

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #466: 20 Maj 2013, 14:03 »

Han træner også styrke, som i øvrigt lige er steget til 11 nu. Hans placeringsevne skal også trænes, men tror jeg skal træne hans koldblodighed efter styrke. Smiley Dit eget forsvarsregen ser også vildt ud! Jeg får desværre kun dårlige regens, da min rekrutterinsnetværk er ret dårligt, så jeg bliver nød til at købe mig til alle mine ungdomsspillere Skuffet

Tja, det er meget svingende hvad jeg får... 1 år fik jeg 4 regen af 4½ stjerner, mens jeg året efter ikke fik med over 2 stjerner... :S men jeg henter også bare spillere fra de andre hold i italien før de underskriver kontrakt, og får jeg så nogen der er lidt dårligere ryger de ud igen... henter vel 10 spillere i år, og der er nok kun 3 af dem der kan nå 1. holdet Smiley

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #467: 20 Maj 2013, 14:20 »

Tja, det er meget svingende hvad jeg får... 1 år fik jeg 4 regen af 4½ stjerner, mens jeg året efter ikke fik med over 2 stjerner... :S men jeg henter også bare spillere fra de andre hold i italien før de underskriver kontrakt, og får jeg så nogen der er lidt dårligere ryger de ud igen... henter vel 10 spillere i år, og der er nok kun 3 af dem der kan nå 1. holdet Smiley
Jeps, det er nogenlunde det samme med mig.. bortset fra at jer hver eneste sæson bare får en eller to regens med 2,5 stjerner og ikke mere end det Peace

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #468: 20 Maj 2013, 16:11 »

Stort set. Har dog stadigvæk Wayne Rooney som alderspræsident med sine 37 år. Herefter er der et spring ned til næste mand med 9 år,

Herefter har jeg 12 spillere fra alderen 27 - 23 år, og fra 21 til 15 års alderen har jeg 19 spillere, heraf 10 der er udlånt.
Rooney bliver dog kun brugt i værste tilfælde, hvorfor han er en god mand som tutor. Rooneys mentale stats;

Ja, det var sku ikke nogen dårlig tutor, med Rooney.

Okay, jeg har nemlig forsøgt at holde alderen nede på de hold jeg har været manager for i mit save, men de fleste gange er jeg smuttet videre inden jeg har set talenterne blive lige så gode som din forsvarsspiller der. Men lyder jo lovende for dit hold.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #469: 20 Maj 2013, 21:41 »

Mon ikke han kan blive til noget engang? Det tror jeg nok!

Der har du da sikret dig en super spiller til dit allerede uovervindelig Wycombe hold! Wink

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #470: 20 Maj 2013, 22:54 »

Der har du da sikret dig en super spiller til dit allerede uovervindelig Wycombe hold! Wink
Ja, det er fantastisk!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #471: 21 Maj 2013, 01:57 »

Ja, det er fantastisk!

Glæder mig til at se de næste du får ind, samt at se om du holder dig ubesejret. Wink

reneskovgaard
Ynglingespiller

« Svar #472: 24 Maj 2013, 19:25 »

Hvad synes folk om disse to? Smiley

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #473: 26 Maj 2013, 14:31 »

Nu jeg er ved at sælge ham til United, så vil jeg da lige have ham vurderet af jer inden.

Hvad siger I til ham her?

[Min signatur er for stor]

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #474: 26 Maj 2013, 15:34 »

Nu jeg er ved at sælge ham til United, så vil jeg da lige have ham vurderet af jer inden.

Hvad siger I til ham her?

Du har vist fået fat i den nye Messi!  Thumbs Up

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #475: 30 Maj 2013, 19:47 »

Har 3 spillere i mit Tottenham save jeg gerne vil dele:

Ryan Coudert:

Benjamin Eckhoff:

Stefan Thornhill:

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #476: 31 Maj 2013, 14:56 »

Ryan Coudert bliver spændende at følge. Mange mål for så ung en spiller. Et par år og så scorer han sikkert flere mål end kampe spillet. Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #477: 31 Maj 2013, 15:22 »

Ryan Coudert bliver spændende at følge. Mange mål for så ung en spiller. Et par år og så scorer han sikkert flere mål end kampe spillet. Wink
Han var også skylden i min CHL sejr, da han scorede 2 gange i min 3-1 sejr over Real Madrid, han er allerede den yngste målscorer i CHL og PRL samtidig med han er den yngste spiller i PRL med 15 år og 214 dage Smiley

ReaLFCK
Førsteholdsspiller

« Svar #478: 01 Jun 2013, 16:58 »

- Hvad siger folk til ham her? Hvordan ville i træne ham i fremtiden? Og sidst, hvordan ville i bruge ham, som Skarpretter, fremskudt eller hvordan?

Tak på forhånd  Thumbs Up

boeknaes
Gæst

« Svar #479: 01 Jun 2013, 17:14 »

- Hvad siger folk til ham her? Hvordan ville i træne ham i fremtiden? Og sidst, hvordan ville i bruge ham, som Skarpretter, fremskudt eller hvordan?

Tak på forhånd  Thumbs Up

Det fandme noget af en spiller! Jeg tror jeg ville bruge ham som Komplet Angrebspiller

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010