home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 990 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pigetråden..
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Pigetråden..  (Læst 106619 gange)
Shaft
Manager

Sv: Pigetråden..
« Svar #270: 06 Nov 2012, 01:42 »

Tilgengæld skulle i prøve at score ældre damer. Har set lidt til en kunde fra mit arbejde, som jeg har besøgt en enkelt gang. 13 års aldersforskel gør ingenting kan jeg afsløre, så bliver man opdraget lidt Grin

Spar os for flere detaljer. Det du fortalte sidste gang var alt andet end noget jeg vil høre igen! ;-) Det slår heldigvis ikke mig og gode dejlige Mona, kan du huske ? Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #271: 06 Nov 2012, 03:15 »

Nu fandt jeg lige det her.
Hun ligner en, der slet ikke er gammel nok til den slags.

Man er altid gammel nok!  crazy

Spar os for flere detaljer. Det du fortalte sidste gang var alt andet end noget jeg vil høre igen! ;-) Det slår heldigvis ikke mig og gode dejlige Mona, kan du huske ? Wink

Alt slår dig Lars.. Jeg er gud  Hævet Øjenbryn

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #272: 06 Nov 2012, 10:06 »

Tilgengæld skulle i prøve at score ældre damer. Har set lidt til en kunde fra mit arbejde, som jeg har besøgt en enkelt gang. 13 års aldersforskel gør ingenting kan jeg afsløre, så bliver man opdraget lidt Grin

VK, det er ikke at score, når man sælger sin krop til ældre kvinder.
At hun opdrager dig lidt, betaler hun jo blot ekstra for! Wink

SLUT! Tunge

Word.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #273: 06 Nov 2012, 11:55 »

Jeg var engang i byen (helt alene fordi jeg ser godt ud, så jeg tager afsted selv), og det kører bare for mig. Et rent 10-tal og hendes veninde (måske 9-tal) kommer over og spørger om jeg ikke vil have en trekant med dem, uopfordret. Jeg vælger så at sige "nej tak", da jeg i forvejen var blevet spurgt om en firkant med 3 rene 10-taller, og jeg går jo ikke på kompromis. Det ender så med, at jeg fisker de 3 pæne piger op udenfor diskoteket og siger til dem, at jeg kun gider at tale med dem hvis de lige går ned på hinanden her foran alle. Det gør de så (jeg er jo swag) og jeg siger "fint nok" - det er jo lækkert, ikk?

Nåmen, så hopper vi 4 ellers hjem til den ene dame. Hun bor i en 210 m2 lejlighed og vi rammer soveværelset med det samme. Her er der tagselvbord, og jeg gør hvad jeg har lyst til ved dem og med dem.

Det var de pæneste piger jeg nogensinde har dusket (samtidig, selvfølgelig)

Desværre har jeg ingen billeder.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #274: 06 Nov 2012, 23:34 »

Og dermed en skriger.

Chamberlain15
Manager

« Svar #275: 07 Nov 2012, 00:08 »

Hun er da gammel nok.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #276: 07 Nov 2012, 00:35 »

Jeg var engang i byen (helt alene fordi jeg ser godt ud, så jeg tager afsted selv), og det kører bare for mig. Et rent 10-tal og hendes veninde (måske 9-tal) kommer over og spørger om jeg ikke vil have en trekant med dem, uopfordret. Jeg vælger så at sige "nej tak", da jeg i forvejen var blevet spurgt om en firkant med 3 rene 10-taller, og jeg går jo ikke på kompromis. Det ender så med, at jeg fisker de 3 pæne piger op udenfor diskoteket og siger til dem, at jeg kun gider at tale med dem hvis de lige går ned på hinanden her foran alle. Det gør de så (jeg er jo swag) og jeg siger "fint nok" - det er jo lækkert, ikk?

Nåmen, så hopper vi 4 ellers hjem til den ene dame. Hun bor i en 210 m2 lejlighed og vi rammer soveværelset med det samme. Her er der tagselvbord, og jeg gør hvad jeg har lyst til ved dem og med dem.

Det var de pæneste piger jeg nogensinde har dusket (samtidig, selvfølgelig)

Desværre har jeg ingen billeder.

Denne her latterlige tråd summeret op i et indlæg. Good job.

verdenskrig
Manager

« Svar #277: 07 Nov 2012, 00:52 »

Nu ikke så sur Riis Opstemt
Er sikker på du også har nogle saftige historier gemt på lageret Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #278: 07 Nov 2012, 01:58 »

Men det er jo så sandt VK. Ved godt du har haft fingrene i kagedåsen hos en ældre dame, men mange af de andre historier kan man godt have en mistanke om, ikke er vanvittigt meget sande..

Og ja, har jeg da, men gider ikke at sidde og skrive dem på et fm-forum, haha  Kys

Søgaard
Gæst

« Svar #279: 07 Nov 2012, 10:56 »

Men det er jo så sandt VK. Ved godt du har haft fingrene i kagedåsen hos en ældre dame, men mange af de andre historier kan man godt have en mistanke om, ikke er vanvittigt meget sande..

Og ja, har jeg da, men gider ikke at sidde og skrive dem på et fm-forum, haha  Kys
Skal jeg så komme med en sand historie fra Das Bierbar om dig, Riis? Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #280: 07 Nov 2012, 12:01 »

Skal jeg så komme med en sand historie fra Das Bierbar om dig, Riis? Opstemt

Ja, tak! Har på fornemmelsen at Riis er en ren lille loverboy.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #281: 17 Dec 2012, 21:58 »

Er imponeret over der ikke er kommet nogen historier op fra årets julefrokost endnu?

Sande eller som Claudios, hvor man har tid til at spørge om om lejligheden størrelse, mens man har underlivet beskæftiget ved den ene dulle, tungen ved den anden og fingrene i gang ved den sidste. Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

HansenLFC
Gæst

« Svar #282: 19 Dec 2012, 22:07 »

Er imponeret over der ikke er kommet nogen historier op fra årets julefrokost endnu?

Sande eller som Claudios, hvor man har tid til at spørge om om lejligheden størrelse, mens man har underlivet beskæftiget ved den ene dulle, tungen ved den anden og fingrene i gang ved den sidste. Wink

Forstår nu så udmærket folket, hvis de arbejder sammen med samme standard damer som os andre!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #283: 02 Apr 2013, 15:29 »

Jeg lovede vist at fortælle om min sidste bytur, men det er nu kort og upræcist. Delvist fordi at jeg var alt for stiv, og delvist fordi at der egentlig ikke er så meget at fortælle. Jeg tog faktisk i byen med 3 piger fra Island, men til forfesten blev de alle så stive at de smuttede hjem før vi overhovedet ramte gaden. Jeg er så heldig at jeg kan komme hjem med bus kl. 3 eller tog kl. 6:18 og pga den herlige sommertid var næste mulighed for at komme hjem så 2½ time efter. Nå, anywho, jeg kender heldigvis et par bartendere, så jeg smuttede først ned på Sprutten som er mere værtshus end disko, og fik en enkelt øl eller to.. Der var dog ikke så meget gang i den, så jeg smuttede i stedet ind på Robin som er en blanding mellem homoseksuelle, gamle mennesker, nemme mennesker og så er der 5-10% almindelige folk. Så må I selv beslutte hvilken kategori jeg hører under (bare det ikke er den første Cool). Anywho, jeg fik lidt (mere) at drikke og så vader der 4-5 tøser ind hvor den ene med det samme holder øjenkontakten med mig og smiler. Det sker 4-5 gange mens hun danser, hvorefter jeg (kostbar som jeg er) går hen og danser med hende og ca 10 sekunder efter stod og snavede. Nå, men det fortsatte i noget tid og hun var efterhånden ved at være lidt for klæbrig, men det gør nu heller ikke så meget når man er fuld. Hun fortæller så at hun er 'ret ung' hvilket betød at hun 'blev 18 om nogle måneder' ... Hun boede selvfølgelig stadig hjemme ved sine forældre, hvortil hun fik lov til at trisse afsted alene. Jeg havde dog stadig lidt over en times tid før jeg skulle med toget, så jeg blev og så kom der kort efter to piger der dansede og den ene hev mig så med ud... Mens man står der og vrikker sine hofter imellem dem, tænker man 'hey, den ene er da meget pæn, den anden not så much', så der burde da være muligheder i dette. Jeg koncentrerede mig selvfølgelig om hende den kønne som jeg var ude og danse med nogle gange. Efterhånden var jeg klar til mit move, men i det samme sætter hun sig så hen i baren og begynder at snakke med en fyr. Jeg siger til hendes veninde at hun har dårlig smag (eftersom fyren var langt under standard) hvortil jeg så finder ud af at det er en ex som hun har noget kørende med. Needless to say, efter at have fået mine forhåbninger op, blev jeg lidt småskuffet over det, så jeg gik tilbage i baren og drak videre (og mødte en fyr der sagde Hej Michael som jeg stadig aldrig har set eller aner hvem er, men han gav dog øl) og så kommer hende den knapt så pæne veninde hen, fører en hånd hen over min brystkasse og siger "Jeg synes altså at du er vildt sexet, og jeg har plads i min seng, hvis du ved hvad jeg mener". Min naturlige respons var "Jeg ville nu hellere have at din veninde havde plads i sin seng" og blev ikke så vel modtaget, hvorefter jeg ikke så mere til dem samme aften.

Nu håber jeg bare at hende på 17 ikke går på det gymnasium jeg lige har søgt ansættelse hos...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #284: 02 Apr 2013, 15:36 »

Nu håber jeg bare at hende på 17 ikke går på det gymnasium jeg lige har søgt ansættelse hos...
Hvor ville det være verdensklasse funny

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010