home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1239 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pigetråden..
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Pigetråden..  (Læst 106739 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Pigetråden..
« Svar #240: 03 Nov 2012, 20:52 »

Jaja, men gik hun med Obey-cap måske??1++1+1!
Haha, nej det gjorde hun dælme ikke! Hun var virkelig pæn, uden tvivl den pæneste jeg nogensinde har dusket.

VK - Jeg er altid en fest, så det kunne vi helt sikkert.

Ariana Grande
Manager

« Svar #241: 03 Nov 2012, 20:54 »

Man kan ikke blærer sig så meget uden at komme med et billede.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #242: 03 Nov 2012, 20:58 »

Man kan ikke blærer sig så meget uden at komme med et billede.
Haha, det er meget fin, men det gør jeg Wink Jeg skal satme ikke ligge billeder ud herinde. Jeg kender mange der spiller fm, så det skulle da ikke undre mig, hvis nogen af dem har en bruger herinde. Better safe than sorry.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #243: 03 Nov 2012, 21:28 »

Lige det yngste i forhold til gamle mig, men pæn nok.

En lille anekdote:
En ven satte mig en gang op på en dobbelt-date med hans kæreste og en af hendes sindssygt flotte veninder, som eftersigende ikke havde fået noget i et halvt år (af uransagelige årsager). Det gik skide godt og vi havde mega meget tilfældes og vi blev stille og roligt lidt fuldere. Det ender med at jeg står og voldsnaver hende op ad en butiksrude, hvorefter vi villle tage hjem til min vens lejlighed inden han og hans kæreste tog hjem, så vi lige kunne få lidt fred. De stod dog ved busstoppestedet, så det endte med at jeg hev hende med ned i min bil, som stod parkeret en km. væk ned ved Bruuns Galleri i Århus, hvor jeg endte med at knalde hende.

Morgenen efter da vi vågnede hjemme ved min ven, og han og kæresten smuttede ned for at handle, gentog vi succesen, men det endte med at vi ikke var færdige da de kom brasende tilbage i hans 1-værelses lejlighed, hvor hun blev fanget på fersk gerning med banditten i kæften.
Jeg endte med at knalde hende i et halvt års tid - og det var bare for fint!

Det der minder virkelig meget om noget en af mine venner gjorde.

Under en bytur i Kolding scorer han en rigtig pæn og sød pige og den får ikke får lidt med kysseriet inde på klubben.

På vej hjem til hans ven hvor han vil knalde hende tøsen kan han ikke komme ind i hans vens lejlighed da han ingen nøgle har og vennen ikke åbner døren. Så han vælger at hive hende med ned i hans bil og give hende en solid omgang pik dernede. Derefter vælger han så at gøre noget fuldstændig vanvittigt da han vælger at køre (!!!) hende hjem kort bagefter i en kæmpe brandert igennem Kolding by Huh Grin

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #244: 03 Nov 2012, 21:33 »

Det der minder virkelig meget om noget en af mine venner gjorde.

Under en bytur i Kolding scorer han en rigtig pæn og sød pige og den får ikke får lidt med kysseriet inde på klubben.

På vej hjem til hans ven hvor han vil knalde hende tøsen kan han ikke komme ind i hans vens lejlighed da han ingen nøgle har og vennen ikke åbner døren. Så han vælger at hive hende med ned i hans bil og give hende en solid omgang pik dernede. Derefter vælger han så at gøre noget fuldstændig vanvittigt da han vælger at køre (!!!) hende hjem kort bagefter i en kæmpe brandert igennem Kolding by Huh Grin
Han virker som en fin fyr Wink !

Ariana Grande
Manager

« Svar #245: 03 Nov 2012, 22:41 »

Bare lige for at komme med en historie i tror på omkring mig og en pige, så kommer her en som ikke er for heldig.

Jeg gik på efterskole i 08/09. Der var en pige ved navn Lærke som jeg var ekstremt forelsket i. Nogle måneder inde i skoleåret fik en af mine kammerater så den fuldstændig hjernedøde ide, at jeg da skulle skrive et brev til hende (Dummeste ide nogensinde!) Så det gjorde jeg selvfølgelig med hans hjælp og vi fik sendt et brev afsted til hende. Jeg kan ikke huske hvad der stod, men det var noget med jeg godt kunne li hende og det havde jeg kunnet længe. Jeg fik så et brev tilbage nogle dage senere, hvor hun pænt beskrev at hun bedre så mig som en ven og at hun syntes det var lidt sjovt, for hun havde godt lagt mærke til at jeg var vild med hende. Fra den dag af viste resten af skolen så at jeg var vild med hende. Det er ikke så fedt når man går på efterskole. Den eneste optur ved det hele var at hun havde sprøjtet sin perfume på brevet, så brevet lugtede af hende. Det var ret optur!

verdenskrig
Manager

« Svar #246: 03 Nov 2012, 22:56 »

Bare lige for at komme med en historie i tror på omkring mig og en pige, så kommer her en som ikke er for heldig.

Jeg gik på efterskole i 08/09. Der var en pige ved navn Lærke som jeg var ekstremt forelsket i. Nogle måneder inde i skoleåret fik en af mine kammerater så den fuldstændig hjernedøde ide, at jeg da skulle skrive et brev til hende (Dummeste ide nogensinde!) Så det gjorde jeg selvfølgelig med hans hjælp og vi fik sendt et brev afsted til hende. Jeg kan ikke huske hvad der stod, men det var noget med jeg godt kunne li hende og det havde jeg kunnet længe. Jeg fik så et brev tilbage nogle dage senere, hvor hun pænt beskrev at hun bedre så mig som en ven og at hun syntes det var lidt sjovt, for hun havde godt lagt mærke til at jeg var vild med hende. Fra den dag af viste resten af skolen så at jeg var vild med hende. Det er ikke så fedt når man går på efterskole. Den eneste optur ved det hele var at hun havde sprøjtet sin perfume på brevet, så brevet lugtede af hende. Det var ret optur!
Grin Det er satme sur røv. Men meget sødt med parfumen..
Kan dog let nikke genkenden til efterskole vs kæreste. Hvis det ikke går, og hele skolen ved det er det bare det værste lort. Rygter løber hurtigt på en efterskole  Rullende Øjne  Opstemt

Det mest nedern jeg har oplevet som dog var meget sjovt mens det skete, var da jeg i 3.g, kampsnavede en 1.g'er i 3 timer. I og for sig er det jo fint og sjovt nok. Hvis ikke det var fordi hun havde bøjle og var rødhåret Grin Grin  Forlegen . Kæft en brandet af kaliber jeg havde gang i....

Dagen efter skulle vi på studietur, og der mødte jeg op med de ONDESTE tømmermænd og verdens største sugemærke ved læben.. Det står som største bommert i min blå bog  Grin  crazy

Set i backspejlet var det nok meget godt jeg holdt det ved kysseriet.. Blowjob med bøjle.. aaaav  Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #247: 03 Nov 2012, 22:58 »

Det er nu ikke det værste jeg har oplevet på efterskolen.
Men lad os nu gemme nogle af historierne til senere crazy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #248: 03 Nov 2012, 23:01 »

Set i backspejlet var det nok meget godt jeg holdt det ved kysseriet.. Blowjob med bøjle.. aaaav  Grin

Blowjob med bøjle må satme også være svært for pigen.. Altså, hun har jo i forvejen munden fyldt op med metal. Nogle piger kan administrere det, andre kan ikke..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #249: 03 Nov 2012, 23:05 »

Blowjob med bøjle må satme også være svært for pigen.. Altså, hun har jo i forvejen munden fyldt op med metal. Nogle piger kan administrere det, andre kan ikke..

I woulden't take the chance Wink Så vil jeg sgu hellere opvartes af min højre hånd Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chamberlain15
Manager

« Svar #250: 03 Nov 2012, 23:42 »

Det er ikke en bommert, men jeg havde kysset med denne kønne pige, og vi skulle så sove sammen hos en af hendes veninder. Vi får tildelt gæsteværelset, og så går vi ellers igang. Der sker masser af sjov og ballade, men selvfølgelig havde jeg, som den kæmpe klovn jeg er, glemt kondom. Og hun var game. Det er i øjeblikke som disse hvor man ikke kan andet end at hade sig selv.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #251: 04 Nov 2012, 23:31 »

Det er ikke en bommert, men jeg havde kysset med denne kønne pige, og vi skulle så sove sammen hos en af hendes veninder. Vi får tildelt gæsteværelset, og så går vi ellers igang. Der sker masser af sjov og ballade, men selvfølgelig havde jeg, som den kæmpe klovn jeg er, glemt kondom. Og hun var game. Det er i øjeblikke som disse hvor man ikke kan andet end at hade sig selv.
pics.

Chamberlain15
Manager

« Svar #252: 04 Nov 2012, 23:48 »

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #253: 04 Nov 2012, 23:52 »

Niks. Pics, pl0x

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #254: 04 Nov 2012, 23:53 »

Kom nu med nogen råd, Petur. Du lyder som det mandlige svar på Joan Ørting med alt det puz, der kommer til dig.

om som andre
Pics or it didnt happen..

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010