home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1137 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Pigetråden..
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Pigetråden..  (Læst 106698 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Pigetråden..
« Svar #195: 02 Nov 2012, 09:53 »

Kæft drenger, I fik godt nok luret en masse af i nat, det er da irriterende. Men fed tråd! VK, jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Nu får du satme snart slæbt din røv op til Aalborg så vi kan tage i gaden!

Lige et par kommentarer:

Haha.. Men lad os nu sige. At jeg gerne vil score en pige.
UDEN alkohol indblandet - Hvordan skal man så opføre sig? Synes i forvejen jeg behandler piger som de fortjener, og gør alt hvad jeg kan for at blive positivt bemærket, men det er de forkerte jeg får bemærkninger fra  Huh

Som du skriver VK. Så vil piger ha' at man er hard to get, men men men..
Jeg har en del veninder som jeg har snakket med, og de er sgu ligeglad med alt det pjat. Her er det fyren der skal åbne op, og det er fyren der skal starte med at vise sine følelser..

Hvis du behandler piger som de fortjener, skal du nu nok få scoret. Problemet er lidt at hvis du spiller nice guy, så vil pigerne være din veninde. Du skal være lidt mere kontant og direkte for at få scoret. Hvis du derimod spiller for hård, får du enten onenighters eller en kæreste som tror du er totalt anderledes end du selv er. Så som der bliver skrevet, vær dig selv, vær direkte og vær sjov. Hard to get virker kun hvis du er en prettyboy som VK.

Til Sommerfesten i den lokale by scorede jeg for nogle år siden en pige fra Århus.
Fra hun ankom til byen og til jeg havde scoret hende gik der under 2 timer! UNDER 2 FUCKING TIMER!

Jeg kom aldrig i seng med hende før hun tog til Århus igen, men jeg scorede hende! Siden har jeg ikke snakket med hende.

MEN 2 FUCKING TIMER!

To timer? For et par uger siden hvor jeg var i byen scorede jeg en pige på 3-4 minutter og med 5-6 sætninger. De skal bare være fulde nok Tunge

--------

Jeg er kun nået til side 10 og skal i praktik nu, men jeg læser resten og kommenterer yderligere når jeg kommer hjem!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #196: 02 Nov 2012, 10:15 »

Så må du jo joine, når jeg engang får hevet gutten til Aalborg igen! Så kan vi passende tage El Jefe med og høre om hans historie virkelig er rigtig eller om han bare spiller sej foran skærmen Tunge
Hvordan ved du, at jeg er fra Aalborg(omegn)? :-O

Tror squ VK og Jeg har været på kant for mange gange til at mødes. Med de historier han fortæller er jeg jo bange for at han slår mig ned, hvis jeg er lidt for hoverende omkring Liverpool eller Brøndby :-(

welbz is dat guy

Legenden
Manager

« Svar #197: 02 Nov 2012, 11:08 »

Vk kan sgu ikke slå en bule i en blød hat. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Chamberlain15
Manager

« Svar #198: 02 Nov 2012, 11:15 »

Jeg har været sammen med en, der var nabo med hovedpersonen i en miniserie på DR, hvor bl.a Lars Bom var med.
Oh yeah, I win.

Ja, og jeg har haft en trekant med Mila Kunis og Hayden Panettiere.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #199: 02 Nov 2012, 11:25 »

Til information så sluger Lisa Lents.

Skulle dog ikke have hendes friskbryggede kaffe med fløde til, bagefter.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Søgaard
Gæst

« Svar #200: 02 Nov 2012, 12:20 »

Hvordan ved du, at jeg er fra Aalborg(omegn)? :-O

Tror squ VK og Jeg har været på kant for mange gange til at mødes. Med de historier han fortæller er jeg jo bange for at han slår mig ned, hvis jeg er lidt for hoverende omkring Liverpool eller Brøndby :-(
Ligesom TheX, så har jeg et særdeles veludviklet stalker-gen Wink

Ej, jeg mener, at du på et tidspunkt har sagt, at du gik på AAU ergo må du jo næsten bo i Aalborgområdet Smiley

Den eneste bule VK kan slå, er i hans bukser, når han ser en midaldrende kvinde med et barn. Når han er fuld, så er han bare kærlig, men så længe vi har Jakob E i nærheden, så går det hele udover ham Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #201: 02 Nov 2012, 13:07 »

Haha vi har da ikke givet hinandens dødstrussler endnu så hvor skidt kan det stå til Wink  Opstemt.. Nu har du jo enda givet udtryk for at du ikke hader mig så meget som man skulle tro, så måske vi ligefrem kan klare det hele over en øl og en gang bordfodbold  Djævel  Cool

Kæft drenger, I fik godt nok luret en masse af i nat, det er da irriterende. Men fed tråd! VK, jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Nu får du satme snart slæbt din røv op til Aalborg så vi kan tage i gaden!

Arbejder på sagen Grin.. Er jo stor fan af gaden ( Hvem er ikke det crazy ) så det er helt sikkert noget jeg har i tankerne Opstemt

Vk kan sgu ikke slå en bule i en blød hat. Smiley
Men jeg kan sagtens tæve dig  Djævel

Skovlyst Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager

« Svar #202: 02 Nov 2012, 13:10 »

Haha, det er godt med dig, Vk Wink

Husker tydeligt, hvem der var nede og kysse asfalten. Tunge

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager

« Svar #203: 02 Nov 2012, 13:12 »

Haha, det er godt med dig, Vk Wink

Husker tydeligt, hvem der var nede og kysse asfalten. Tunge

Ja dig  crazy
Du skal være glad for at kioskmanden stoppede os  Grin  Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager

« Svar #204: 02 Nov 2012, 13:20 »

Vi må da bare snart mødes igen og få det afgjort crazy

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #205: 02 Nov 2012, 14:35 »

Hold kæft hvor har den hersens slags useriøse tråde dog været savnet på FmF, og det bringer minderne tilbage til en sjovere og simplere tid. Opstemt

Så er jeg enig med dem der siger at det er det rene pis når piger siger at man skal åbne sig op og være sød osv, det hjælper kun i et parallelunivers! Så er den ikke så meget længere.

Jeg har ikke noget vildt at fortælle, men jeg har ofte lavet den hvor jeg glemmer hvad pigen hedder mens jeg er igang med at prøve at score hende.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #206: 02 Nov 2012, 15:15 »

Pift pift. Star-fucker Wink
I win:

ptrN
Manager

« Svar #207: 02 Nov 2012, 15:49 »

Ligesom TheX, så har jeg et særdeles veludviklet stalker-gen Wink

Ej, jeg mener, at du på et tidspunkt har sagt, at du gik på AAU ergo må du jo næsten bo i Aalborgområdet Smiley

Den eneste bule VK kan slå, er i hans bukser, når han ser en midaldrende kvinde med et barn. Når han er fuld, så er han bare kærlig, men så længe vi har Jakob E i nærheden, så går det hele udover ham Smiley
Arh, ja det er vidst også rigtigt.

Det er selvfølgelig også rigtigt VK. Men tråden her har hjulpet dit ry, fra mit synspunkt, uagtet at du stadig har tilhørsforhold til Brøndby og Liverpool. ;-)

Man skulle måske ikke tro det, men jeg hader ingen her på siden.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #208: 02 Nov 2012, 15:53 »

Til information så sluger Lisa Lents.

Skulle dog ikke have hendes friskbryggede kaffe med fløde til, bagefter.
Av for en frækkert. Hvem der bare havde været dig i de 11 sekunder.

Hø hø.

welbz is dat guy

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #209: 02 Nov 2012, 15:56 »

Av for en frækkert. Hvem der bare havde været dig i de 11 sekunder.

Hø hø.

For en gangs skyld så gik det sgu hurtigt og ikke de normale 11 sekunder.

Der gik 7 sekunder. Ordet "Mormor" har altid tændt mig.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010