|
Oli
|
|
 Hende til venstre. Hvad er der galt med jer? Hvad er der ved en slank blondine med langt hår?
Hold nu op det er kedeligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Ja slap nu af. Når der ikke er bedre må man jo nøjes. Og jeg var ikke så klog den gang. Jeg finder hende ikke særligt attraktiv vil jeg også gerne lige sige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Desuden må jeg sige, at jeg stadig tvivler meget på dine fantasihistorier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Ja slap nu af. Når der ikke er bedre må man jo nøjes. Og jeg var ikke så klog den gang. Jeg finder hende ikke særligt attraktiv vil jeg også gerne lige sige.
Og derfor poster du den nu? Og du siger da ellers altid at udvalget er stort i Silkeborg 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Hvis det var en fantasi historie havde jeg disket op med en bedre dame end hende der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
J-KobZ
|
|
Hende til højre minder mig om en ung Barbara Streisand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Og derfor poster du den nu? Og du siger da ellers altid at udvalget er stort i Silkeborg  Det er det skam også. Vi har massere af damer i Silkeborg som er noget ved. Jeg er på udkig hele tiden, men man skal jo ikke tage nogle forhastede beslutninger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
Det er det skam også. Vi har massere af damer i Silkeborg som er noget ved.
Jeg er på udkig hele tiden, men man skal jo ikke tage nogle forhastede beslutninger.
Hvilket du vist gjorde, da du valgte at poste et billede som du nok kunne have regnet ud at du ville blive slagtet for...
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
 Hende til venstre. Gtfo. Det var nok nærmere hende: 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Det er det skam også. Vi har massere af damer i Silkeborg som er noget ved.
Jeg er på udkig hele tiden, men man skal jo ikke tage nogle forhastede beslutninger.
Og jeg som havde fået det indtryk af at du levede som pimp i Silkeborg.... 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Coldice
|
|
Her bakker jeg dig op. Det er altid bedst at vælge de grimme, da de naturligvis bliver nød til at være mest freaky i sengen, hvis hun vil holde fyrens interesse i mere end en weekend.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Hvis det var en fantasi historie havde jeg disket op med en bedre dame end hende der  Nah, efterhånden har du vel også lært at det skal lyde bare en lille smule realistisk  Men det narrer ikke mig, kære X!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Er der nogle af jer som har prøvet at få en lussing eller to i byen  ?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Er der nogle af jer som har prøvet at få en lussing eller to i byen  ? Nej. Jeg holder mig som regel væk, når jeg ligesom føler interessen ikke er der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|