home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 75432 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #300: 07 Aug 2013, 13:44 »

Jakob e: må jeg se en SS af din stærkeste opstilling i første sæson `? Smiley
Det må du da. Værsgo.

• Startellever

Men selvom det er stærkeste opstilling, så har spillere som Lampard, Ramires, Schürrle, van Ginkel osv få stort set lige så mange minutter. Jeg roterer ret meget. Men skulle jeg spille Champions League-finale, vil jeg vælge de elleve der.

Som den skarpe ser måske har set, så har jeg købt Wayne Rooney fra Manchester United. Han var voldsomt utilfreds, og så slog jeg til og købte ham for 120 millioner. Egentlig havde jeg besluttet, at jeg ikke ville have ham, men han var billig, og så er der intet bedre end at nuppe sådan en spiller fra Manchester United. Jeg tror dog kun, at han bliver andetvalg, men nu må vi se. Næste mål er at forstærke truppen med en engelsk spiller mere i form af Swanseas Jonjo Shelvey, som var rigtig god, inden han blev skadet i flere måneder. Han er også sat til salg, og jeg tror på, at jeg kan få ham på rette kurs igen. Han har et fint potentiale og er stadig ung.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #301: 15 Aug 2013, 17:36 »

Anden sæson blev en meget rodet affære. Ved jul sejlede jeg rundt blandt nummer 7-9, og jeg frygtede virkelig en fyring. Intet fungerede. Det endte dog med en 2. plads, som jeg gerne havde solgt sæsonen for midtvejs. Alligevel er jeg ret skuffet over ikke at blive mestre, da vi smider nogen dumme point til sidst. Det var en meget tæt liga, og jeg kan ikke huske, hvornår man sidst har kunne blive mestre med 77 point. I Champions League blev jeg toer i gruppen efter Juventus, og så ventede Barcelona i 1/8-finalen. Jeg vandt 1-0 på Broen, og da vi efter 20 minutter får straffespark i Spanien, ser det hele meget lyst ud. Lukaku høvlede den dog over, og vi fik en lussing på 4-0.

FA Cuppen blev en lille plaster på såret, da den blev vundet med et meget ungt hold. Hvis jeg skal fremhæve et par spillere eller tre, må det være Juan Mata, Romelu Lukaku og Marco van Ginkel. De to sidste er virkelig slået igennem med henholdsvis 21 og 9 mål i den forrige sæson. Mata holder som sædvanlig bare et uhyggeligt højt niveau.

• Ligastilling
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #302: 16 Aug 2013, 07:36 »

Anden sæson blev en meget rodet affære. Ved jul sejlede jeg rundt blandt nummer 7-9, og jeg frygtede virkelig en fyring. Intet fungerede. Det endte dog med en 2. plads, som jeg gerne havde solgt sæsonen for midtvejs. Alligevel er jeg ret skuffet over ikke at blive mestre, da vi smider nogen dumme point til sidst. Det var en meget tæt liga, og jeg kan ikke huske, hvornår man sidst har kunne blive mestre med 77 point. I Champions League blev jeg toer i gruppen efter Juventus, og så ventede Barcelona i 1/8-finalen. Jeg vandt 1-0 på Broen, og da vi efter 20 minutter får straffespark i Spanien, ser det hele meget lyst ud. Lukaku høvlede den dog over, og vi fik en lussing på 4-0.

FA Cuppen blev en lille plaster på såret, da den blev vundet med et meget ungt hold. Hvis jeg skal fremhæve et par spillere eller tre, må det være Juan Mata, Romelu Lukaku og Marco van Ginkel. De to sidste er virkelig slået igennem med henholdsvis 21 og 9 mål i den forrige sæson. Mata holder som sædvanlig bare et uhyggeligt højt niveau.

• Ligastilling

Off topic: hvad sker der lige for at STOKE blir nr 3 i den sæson.??
Logged

Love the Blues

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #303: 20 Aug 2013, 17:45 »

Off topic: hvad sker der lige for at STOKE blir nr 3 i den sæson.??
Det ved jeg ikke. De må have gjort rigtig meget rigtigt.

Det har været et turbulent transfervindue, hvor flere gode spillere er blevet solgt. Den bedste af dem må være den fantastisk målmand Petr Cech. Men hvis jeg vil have så mange af Chelseas unge spillere ind på holdet som muligt, så må det desværre til engang i mellem. I kan se sommerens transfers her.

• Transfers

Chalobah, Courtois og Lukaku er nu faste startere i startelleveren, mens van Ginkel også er en meget vigtig spiller, som får masser af kampe. Trioen Hazard, Mata og Oscar kan dog stadig ikke røres. Men når Marchisio, Luiz, Mata, Hazard eller Oscar ikke spiller, spiller van Ginkel. Han er 12. mand så at sige.

Wallace, Aké, Christensen og Piazon har stadig lidt vej til førsteholdet. Flenley er hevet op fra U/18-holdet, hvor blandt andet Zelalem fra Arsenal også trykker på til førsteholdet. Han blev hentet i allerførste vindue. Vi må se, hvor langt det rækker.

Der er desuden lavet en større rokade med hensyn til anførerbindet. Hverken John Terry eller Frank Lampard har noget, der ligner niveau mere, og derfor er Dante blandt andet også hentet til at støtte unge Chalobah. Marchisio har fået erhvervet som anfører, mens Luiz er nye vicekaptajn.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #304: 20 Aug 2013, 20:29 »

For et par dage valgte jeg at ligge mit Chelsea-save i skuffen. Det skete efter jeg netop havde hjemført The Treble og gået ubesejret gennem Premier League. Sæsonen der netop lige er blevet færdgspillet var 16/17. Jeg syntes det var et meget godt tidspunkt at stoppe inden det blev for kedeligt, og at vinde The Treble og at gå ubesejret gennem sæsonen, var således et godt punktum at sætte.

Selve savet var dog lidt bizart. Det skyldes, at jeg har været absurd dårlig på neutral grund, hvilket har kostet mig en del trofæer og en del frustation... Jeg nåede således at tabe tre Champions League-finaler i streg, før jeg endelig vandt turneringen. Derudover tabte jeg fire ud af fem Charity Shields. I det mindste vandt jeg fem ud af fem Premier League-titler.



Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #305: 22 Aug 2013, 14:50 »

For et par dage valgte jeg at ligge mit Chelsea-save i skuffen. Det skete efter jeg netop havde hjemført The Treble og gået ubesejret gennem Premier League. Sæsonen der netop lige er blevet færdgspillet var 16/17. Jeg syntes det var et meget godt tidspunkt at stoppe inden det blev for kedeligt, og at vinde The Treble og at gå ubesejret gennem sæsonen, var således et godt punktum at sætte.

Selve savet var dog lidt bizart. Det skyldes, at jeg har været absurd dårlig på neutral grund, hvilket har kostet mig en del trofæer og en del frustation... Jeg nåede således at tabe tre Champions League-finaler i streg, før jeg endelig vandt turneringen. Derudover tabte jeg fire ud af fem Charity Shields. I det mindste vandt jeg fem ud af fem Premier League-titler.


Lækkert nok at høre! Jeg stopper nok først mit spil, når jeg føler, at mit talentarbejde er færdiggjort, og der kan gå rigtig rigtig mange år. Men hvem ved? Måske er det ikke sjovt at spille mere om et par sæsoner.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #306: 22 Aug 2013, 14:54 »

Lækkert nok at høre! Jeg stopper nok først mit spil, når jeg føler, at mit talentarbejde er færdiggjort, og der kan gå rigtig rigtig mange år. Men hvem ved? Måske er det ikke sjovt at spille mere om et par sæsoner.
Hvilke unge briter fra Chelsea bliver til noget, foruden Chalobah?
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #307: 22 Aug 2013, 15:15 »

Hvilke unge briter fra Chelsea bliver til noget, foruden Chalobah?
Nathan Ake kan blive en forrygende spiller, mens Islam Feruz og Ruben Luftus-Cheek også kan blive gode førsteholdsspillere med den rigtige træning. Så er der jo McEachran, men jeg tror desværre at tiden er ved at rende fra ham. Men du kan jo give ham chancen, hvis du ønsker at prøve med britiske talenter.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #308: 22 Aug 2013, 15:23 »

Nathan Ake kan blive en forrygende spiller, mens Islam Feruz og Ruben Luftus-Cheek også kan blive gode førsteholdsspillere med den rigtige træning. Så er der jo McEachran, men jeg tror desværre at tiden er ved at rende fra ham. Men du kan jo give ham chancen, hvis du ønsker at prøve med britiske talenter.
Ake har valgt at repræsentere Holland, så han er udelukket. McEachran vil være for dy ift. en reserverolle, men prøver at kigge på de to andre.

Mindre talenter, dvs. squadplayers, kan også bruges. Er der nogen med potentiale lige under dem du har nævnt?

Her er Loftus-Cheek rimelig vild; er han nogenunde lige sådan i dit spil?

« Seneste Redigering: 22 Aug 2013, 15:28 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #309: 22 Aug 2013, 15:33 »

Ake har valgt at repræsentere Holland, så han er udelukket. McEachran vil være for dy ift. en reserverolle, men prøver at kigge på de to andre.

Mindre talenter, dvs. squadplayers, kan også bruges. Er der nogen med potentiale lige under dem du har nævnt?

Her er Loftus-Cheek rimelig vild; er han nogenunde lige sådan i dit spil?


Wow, det har han da også. Det var da en skam. Godt at mit projekt handler om at få klubbens nuværende talenter til at slå til, selvom britere ikke ville være tosset.

Og han er ikke lige så god, men han er også kun 18 år, og jeg har valgt ikke at satse på ham. Måske var det en fejl. Du kan tage et gik på Chelseas rigtige ungdoms-anfører Lewis Baker og se, om han kan bruges. Ellers er Jamal Blackman, Todd Kane og Patrick Bamford måske et kig værd.

Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #310: 22 Aug 2013, 15:43 »

Alex Kiwomya kan vel også godt bruges? Minder nok lidt om Rommedahl, eftersom at fart er hans helt store force.

EDIT:
Er lidt tvivl om, hvordans hans tekniske attributer udvikler sig. Der er i hvert fald behov for de udvikler sig markant, hvis han skal kunne bruges i Chelsea.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2013, 15:45 af Korzika » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #311: 22 Aug 2013, 15:44 »

Wow, det har han da også. Det var da en skam. Godt at mit projekt handler om at få klubbens nuværende talenter til at slå til, selvom britere ikke ville være tosset.

Og han er ikke lige så god, men han er også kun 18 år, og jeg har valgt ikke at satse på ham. Måske var det en fejl. Du kan tage et gik på Chelseas rigtige ungdoms-anfører Lewis Baker og se, om han kan bruges. Ellers er Jamal Blackman, Todd Kane og Patrick Bamford måske et kig værd.


Jeg tager et kig på de forskellige, mange tak. Lad mig foreslå dig at tage et kig på Jamaal Lascelles ;-)

Alex Kiwomya kan vel også godt bruges? Minder nok lidt om Rommedahl, eftersom at fart er hans helt store force, men derfor kan han vel godt udvikle sig til en god poacher eller wing.
Jeg giver ham et kig!
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #312: 22 Aug 2013, 15:59 »

Jeg tager et kig på de forskellige, mange tak. Lad mig foreslå dig at tage et kig på Jamaal Lascelles ;-)
Jeg giver ham et kig!
Det var så lidt! Jeg vil huske ham fremover, så du skal også have tak.

Til alle der spiller med større europæiske spiller, så vil jeg godt anbefale Alen Halilovic, Leon Goretzka, Marco van Ginkel og Gedion Zelalem. Jeg har dem alle fire i Chelsea på nuværende tidspunkt, og hold da op hvor er de sindssyge.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #313: 22 Aug 2013, 16:01 »

Det var så lidt! Jeg vil huske ham fremover, så du skal også have tak.

Til alle der spiller med større europæiske spiller, så vil jeg godt anbefale Alen Halilovic, Leon Goretzka, Marco van Ginkel og Gedion Zelalem. Jeg har dem alle fire i Chelsea på nuværende tidspunkt, og hold da op hvor er de sindssyge.
De tre førstnævnte er vilde ja. Spiller ikke selv med opdatering, men jeg forventer mig meget af Zelalem i FM14!
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #314: 22 Aug 2013, 16:03 »

De tre førstnævnte er vilde ja. Spiller ikke selv med opdatering, men jeg forventer mig meget af Zelalem i FM14!
Jeg tror på, at han bliver den bedste af dem allesammen. Jeg hiver ham permanent op på førsteholdet næste år. Der skal lige være plads først, men han får Ramires' plads til sommer.
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010