home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 75443 gange)
probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #285: 07 Jul 2013, 01:42 »

Har du virkelig brug for Müller? Du har Hazard, Mata, Marin og Oscar?

Harzad og Oscar er super fede spillere og bruger dem på kanterne! Jeg vil gerne rotere i den offensive del og der ser jeg Thomas Müller som en kanon spiller til at dele den off centrale midt med mata..

Spiller 4 2 3 1
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #286: 07 Jul 2013, 14:55 »

Jeg ville ikke købe ham, men jeg roterede så heller ikke på de pladser, da jeg var der.
Logged


probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #287: 12 Jul 2013, 01:26 »

Cavani er i mit save, aldrig rigtig kommet igang?? Hvordan bruger i han? Jeg spiller pt 4 2 3 1
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #288: 12 Jul 2013, 08:59 »

Jeg ville spille med Chelsea i en 4-4-2 med Neymar og Cavani på toppen. Med Neymar som venstre angriber som Advanced Forward og Cavani som højre angriber som Complete Forward. På den måde kan du også udnytte Cavanis styrke.

Jeg har spillet samme kombination med Neymar på venstre og Falcao på højre (i Chelsea) - Jeg valgte Falcao fordi han er stærkere i hovedspillet end Cavani, men det er reelt små forskelle der er tale om.

Jeg har ikke selv prøvet Cavani, men hvis jeg købte ham til Chelsea ville jeg spille ham i 4-4-2. Han er mere en target man / fysisk angriber som du spiller bolden op på frem for en spydsspids der skal ligge tæt på offsiden som jeg tænker er mere lig en 4-2-3-1.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #289: 27 Jul 2013, 12:43 »

Andre der har været udsat for dette vanvid?

http://gyazo.com/6af3847c932c077f53d8eea9e886927b
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #290: 27 Jul 2013, 13:33 »

Nej Jakob.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #291: 27 Jul 2013, 13:42 »

Det har jeg aldrig været udsat for. Spiller du med update?
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #292: 27 Jul 2013, 17:10 »

Det må være updaten fra LFCMarshall, for jeg jeg har oplevet noget lignende med den update. Farvel til det save, det var lige urealistisk nok...
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #293: 27 Jul 2013, 19:16 »

Det må være updaten fra LFCMarshall, for jeg jeg har oplevet noget lignende med den update. Farvel til det save, det var lige urealistisk nok...
Det er den update. Det er måske derfor. Var det ikke et fedt spil? Jeg tænker, at det ikke kommer til at gøre en forskel i længden, da de andre klubbers talenter er på samme niveau.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #294: 28 Jul 2013, 09:19 »

Om det lun var derfor er jeg ikke helt sikkert på.. Jeg venter bare på FM14.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #295: 02 Aug 2013, 11:32 »

Jeg har valgt at spille videre på mit Chelsea-save for lige at se, om det er noget for mig. Da jeg har en masse talenter med et ustyrligt potentiale, har jeg valgt, at det er dem, der skal satses på. Det vil sige, at jeg ikke vil købe så meget ind på trods af en formue til spillerindkøb. Cole fik dog rødt kort tre kampe i streg, og da jeg straffede ham de to sidste gange, blev han til sidst så sur, at jeg måtte sælge ham til Real Madrid. Ryan Bertrand har, og får heller ikke, kvaliteten til at spille fast for mig, så jeg måtte hente David Alaba i Bayern München. Derudover lod jeg også fristelsen sejre i overvejelserne omkring et køb af Juventus' midtbanestjerne Claudio Marchisio, så han er nu også en del af truppen.

De talenter jeg regner med at spille ind på førsteholdet, så de spiller der fast om et par år er Wallace, Van Ginkel, Cholabah, Ake, Omeruo og måske Piazon selvom trioen Oscar, Hazard og Mata er svær at gøre noget ved. Torres, Ba, Essien, Cahill, Cole og Mikel er alle solgt, og derfor er det udelukkende Lukaku og Schürrle der skal bombe oppe i front. Især førstnævnte gør det godt.

Jeg vender tilbage!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #296: 06 Aug 2013, 18:00 »

Så blev første sæson afsluttet, og jeg kan nu kalde mig invincible! 96 point blev det til, hvor 29 af dem var sejre, mens det blev til 9 uafgjorte kampe. En pointhøst og magtdemonstration jeg ikke havde turde håbe på, da jeg egentlig ikke regnede med at vinde mesterskabet det første år eller to grundet min rotation og tillid til talenter. Men det gav pote, og mesterskabet blev vundet med 19 point ned til Manchester United. Det var til gengæld også det eneste, der blev vundet. FA- og Carling Cuppen blev sløset væk af en flok unge Chelsea-folk, mens jeg sammenlagt tabte 2-1 til Bayern München i Champions League kvartfinalen. Alligevel vil jeg kalde det en rigtig god sæson.

• Slutstilling
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #297: 06 Aug 2013, 18:07 »

jakob e hvad taktik bruger du så
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #298: 06 Aug 2013, 18:10 »

jakob e hvad taktik bruger du så
Jeg spiller en 4-2-3-1, som Chelsea også bruger i virkeligheden. Jeg prøver på at spille noget flot offensivt og direkte fodbold, og det synes, jeg er lykkedes meget godt. John Terry har spillet en stor sæson i defensiven, så der er blevet lukket godt af bagi. Derudover har unge Chalobah også imponeret, og han spiller med stor sandsynlighed fast allerede fra næste sæson af.
Logged

byggenygge
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #299: 06 Aug 2013, 21:08 »

Jakob e: må jeg se en SS af din stærkeste opstilling i første sæson `? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010