|
Gemma
|
|
To CMs og offensive wings.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcus4cs
Gæst
|
|
To CMs og offensive wings.
Kan du ikke smide et ss af din taktik og holdindstillinger så? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemma
|
|
Det er da verdens nemmeste at sætte en firebackkæde op - to CM'er - én wing og en IF - to angribere. Så må i selv fifle jer til resten af rollerne. Det burde være lige til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Cubo
|
|
Det er da verdens nemmeste at sætte en firebackkæde op - to CM'er - én wing og en IF - to angribere. Så må i selv fifle jer til resten af rollerne. Det burde være lige til.
Det er ikke så meget det, er ikke helt umulig  Det er mere hvor meget at dine off. kanter bidrager defensivt, står de bar højt i banen uden at deltage?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemma
|
|
Jeg har intet ændret på dem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
hvad sker der!!!! 0 kr i transfer (2. sæson).................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cronixx
Lilleputspiller
|
|
Har lige startet en sæson med chelsea
Transfer ind:
Alexis Sanchez 230m kr Zakaria Bakkali 5.5m kr Mats Hummels 280m kr Rafael 230m kr Moi Gómez 26m kr Jordon Ibe 45m kr Sergi Samper 14m kr
Transfer ud:
Ruben Lostus Cheek leje Aziz Deen-Contehe leje Jamal Blackman transfer 750k kr Nathan Aké leje Milan lkovic transfer 6.75m kr Hilário transfer 1.8m kr Florent Malouda transfer 12m kr Gary Cahill transfer 82.5m kr Andras Christensen leje Jordan Houghton leje Islam Refuz leje Alex Kiwomya leje Fankaty Dabo leje Lewis Baker leje Anjur Osmanovic leje Paulo Ferreira transfer 9.5m kr Yossi Benayoun transfer 15m kr Oscar Leje Tika Musonda leje John Swift leje Dion Conroy leje Zakaria Bakkali leje Isak Ssewankambo leje John Obi Mikel transfer 150m kr Adam Nditi leje Todd Kane leje Jesse Starkey leje Sam Walker leje Alex Davey leje Lamisha Musonda leje George Saville leje Jordon Ibe leje Marko Marin leje 32m
Holdopstilling:
---------------------Cech-------------------
--Rafael---Hummels----Luiz------Cole--
------Ramires--------------Lampard---------
-Alexis--------------Mata-------------Hazard
--------------------Torres----------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
hvilken angriber skal man hente?? hvem har erfaring med en angriber der bare score kasser?? er i slut anden sæson???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
|
|
Falcao eller Cavani er de to spillere som vil være smartest at hente til klubben som angriber. Begge er vanvittige spillere, som kommer til at lave mål på samlebånd.
Personligt er min favorit Cavani, dog har jeg selv Falcao i Arsenal på nuværende tidspunkt - mens Cavani faktisk er blevet hentet af Chelsea.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
Falcao eller Cavani er de to spillere som vil være smartest at hente til klubben som angriber. Begge er vanvittige spillere, som kommer til at lave mål på samlebånd.
Personligt er min favorit Cavani, dog har jeg selv Falcao i Arsenal på nuværende tidspunkt - mens Cavani faktisk er blevet hentet af Chelsea.
Okay, jeg vil gøre alt for At hente cavani så  Kommer med en Update når han er købt, hvis jeg altså kan få ham til klubben!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
Lige en anden ting, hvordan vil du/i bruge cavani i angrebet ved siden af neymar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mama99ai
|
|
Lige en anden ting, hvordan vil du/i bruge cavani i angrebet ved siden af neymar?
Jeg ville spille med Chelsea i en 4-4-2 med Neymar og Cavani på toppen. Med Neymar som venstre angriber som Advanced Forward og Cavani som højre angriber som Complete Forward. På den måde kan du også udnytte Cavanis styrke. Jeg har spillet samme kombination med Neymar på venstre og Falcao på højre (i Chelsea) - Jeg valgte Falcao fordi han er stærkere i hovedspillet end Cavani, men det er reelt små forskelle der er tale om.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
Er der nogle der har prøvet at hente Thomas Müller til den off centrale midt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemma
|
|
Har du virkelig brug for Müller? Du har Hazard, Mata, Marin og Oscar?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|