|
Gemma
|
|
Nej. Det fungererer glimrende, Guldbrand. Det har givet mig 19 mesterskaber på stribe. Det er sådan, at man slår alle rekorder.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Syntes din taktik virker meget offensiv, når du både har to offensive kanter, samt to angribere.. Dine backs og midtbane kan nemt blive rendt over, når de ingen assistance får.
Det kaldes bare at score en mere end de andre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
probst
|
|
hvordan smider jeg et sceenshot op?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemma
|
|
hvordan smider jeg et sceenshot op?
Du tager et billede og uploader det til en hjemmeside fx myupload.dk. Finder det direkte link til billedet og bruger IMG-funktionen på FmF.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
|
|
Nej. Det fungererer glimrende, Guldbrand. Det har givet mig 19 mesterskaber på stribe. Det er sådan, at man slår alle rekorder.
Hvilke roller har dine centrale midtbanespillere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
|
|
B2B-DLP.
utroligt du ikke bliver overrendt over dine backs. Dine centrale midtbanespillere er selvf. mere eller mindre defensive orienteret, men bliver du først fanget i en omstilling, så burde du løbe ind i problemer. Men går ud fra at det måske skyldes din overlegenhed i forhold til spillermateriale.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemma
|
|
Nah. Den har været overlegen fra sæson to og i første sæson brugte jeg en anden taktik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Angel3DG
|
|
Nah. Den har været overlegen fra sæson to og i første sæson brugte jeg en anden taktik.
Hvilken taktik bruger du Gemma? 
|
|
|
|
|
|
Danmark - Brøndby <3 England - Liverpool <3
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Jeg spiller med 4-2-2-2 og 4-2-3-1 alt efter modstanderen. 4-2-2-2 fungerer også ret godt for mig mod svagere modstandere, men mod stærkere modstandere kommer jeg af og til i problemer og er derfor begyndt at spille 4-2-3-1 også. Jeg spiller i øvrigt med Atletico, men det var mere bare for at sige, at 4-2-2-2 godt kan virke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemma
|
|
4-2-2-2 balanceret offensiv. Så vinder man alt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Haha, ja gid det var så vel! Men ja, det virker i hvert fald ganske udemærket.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Cubo
|
|
Når du siger 4-2-2-2? er det så med offensive wings og to cm's eller det med to dm's og kantspillere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|