home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 197 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 76165 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #45: 14 Nov 2012, 16:10 »

@ Jakob E. Hvordan kunne du få Falcao så billigt? Var det fordi han var utilfreds? Overvejer nemlig at gøre samme handel som dig og så sælge Torres Smiley
Ja, Falcao var utilfreds og satte sig selv til salg. 275 millioner er mange penge, men Falcao er vanvittig god. Men Torres er nu også giftig, hvis du træner ham i afslutninger. Så jeg vil råde dig til kun at købe Falcao, hvis han er "billig".
Logged

rani2109
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #46: 14 Nov 2012, 18:53 »

@ Jacob E
Hvordan spiller du Falcao?
Jeg har ham som skarpretter og til at løbe i dybden?
Logged

Winners never quit and quitters never win

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #47: 14 Nov 2012, 22:01 »

Ja, Falcao var utilfreds og satte sig selv til salg. 275 millioner er mange penge, men Falcao er vanvittig god. Men Torres er nu også giftig, hvis du træner ham i afslutninger. Så jeg vil råde dig til kun at købe Falcao, hvis han er "billig".
Tja, det er mange penge. Men ikke i forhold til at Atl. Madrid i mit spil vil have 495 mio. for ham  Peace
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #48: 15 Nov 2012, 10:38 »

Mit spil med Chelsea er begyndt at køre ganske godt og jeg har lige smasket Arsenal 3-0 og Man Utd 4-1!! Det er efter en grim grim start hvor jeg var nede og runde 17. pladsen... Nu er jeg ved VM for klubhold og håber på sæsonens andet trofæ efter Charity Shield blev vundet på straffe.

Jeg er gået fra en 4-1-2-2-1 til en 4-2-3-1 med wings og ikke indvendige angribere. Så er jeg gået over til at erstatte den boldvindende midtbanespiller med rollen som CM med forsvar som indstilling. Det har givet mig meget mere balance på midtbanen sammen med den dybdeliggende playmaker. Når modstanderen har bolden skærmer de virkelig godt af og laver ikke de der hovedløse frembusninger når de presser boldholderen.

Offensivt er det OMC på support, venstre kant som winger/angreb og højre som winger/support og sidst en skarpretter hvor Torres kører ganske godt. Begge kanter både leverer gode indlæg og scorer selv på friløbere, dybe stikninger i feltet og dribleture langs mållinjen! Jeg mangler dog stadig at få noget ud af dødboldene, specielt hjørne.

Dejligt det kører igen Smiley
Logged

krohnl
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #49: 15 Nov 2012, 21:58 »

Skal til at starte et Chelsea spil tror jeg. Er Torres værd at satse på, eller skal man finde noget nyt med det samme?
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #50: 15 Nov 2012, 22:26 »

Så har jeg endelig fået spillet, og går i gang med Chelsea. Skal nok opdatere, når første sæson er spillet Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #51: 16 Nov 2012, 11:41 »

Hvordan holder i jeres teamtalks? Uanset hvad og hvordan jeg siger ting, så er der ingen reaktion udover at nogle virker ukoncentrerede.. Mega frustrerende!
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #52: 16 Nov 2012, 11:44 »

Hvordan holder i jeres teamtalks? Uanset hvad og hvordan jeg siger ting, så er der ingen reaktion udover at nogle virker ukoncentrerede.. Mega frustrerende!
Det kommer an på din tidligere erfaring og så respekt fra dine spillere Smiley hvis du er serie 6 spiller så nægter de at høre på dig i meget lang tid
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #53: 16 Nov 2012, 11:47 »

Jeg lader ofte min assistent sørge for teamtalks. Min assistent er Johan Cruyff.
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #54: 16 Nov 2012, 11:49 »

Det kommer an på din tidligere erfaring og så respekt fra dine spillere Smiley hvis du er serie 6 spiller så nægter de at høre på dig i meget lang tid
Jeg har bare sat den til automatisk Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

chelsea1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #55: 16 Nov 2012, 12:34 »

Kører osse med chelsea osse med en 4-2-3-1 men tror jeg starter et nyt spil op fordi er begyndt at køre med luiz som venstre back og det er ikke helt dårligt han gør det godt begge veje
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #56: 16 Nov 2012, 12:47 »

Hvorfor starte en ny?
Logged

chelsea1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #57: 16 Nov 2012, 12:49 »

Er det sådan at du Jacob e ligger den op til download bare så jeg kan se dine indstillinger
Logged

chelsea1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #58: 16 Nov 2012, 12:51 »

Fordi syntes man lærer lidt  hen ad vejen og derfor når jeg finder den taktik der virker starter om så jeg kan træne spillerne op til nye positioner
Logged

chelsea1977
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #59: 16 Nov 2012, 13:06 »

Nogle der har fået en 4-5-1 til at fungere fordi til gerne prøve den med david luiz som den defensive midt så kunne være fedt hvis der var en der havde haft succes med den taktik bare så man har noget inspiration at gå ud fra
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010