home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1364 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [24] Solskinsøen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: [24] Solskinsøen  (Læst 38363 gange)
Dida
Gæst

Sv: [8] Solskinsøen
« Svar #45: 08 Nov 2012, 13:58 »

Tak skal du have Robberman, og godt du følger med Smiley

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 11 Nov 2012, 11:31 »

Ser jo fornuftigt ud. Til information har du dog ikke fået lagt et SS af Clement Kafwafwa op, men derimod bare et flag.

Build Me Up Buttercup!

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #47: 11 Nov 2012, 21:31 »

... Men hvis interessen skal forblive så må der gerne snart komme en opdatering!  Peace

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Dida
Gæst

« Svar #48: 12 Nov 2012, 14:17 »

Ser jo fornuftigt ud. Til information har du dog ikke fået lagt et SS af Clement Kafwafwa op, men derimod bare et flag.
Tak skal du have. Beklager fejlen, skal jeg nok lige få rettet Smiley
... Men hvis interessen skal forblive så må der gerne snart komme en opdatering!  Peace
Beklager den manglede aktivitet på denne blog, men har været i København hele weekenden og har desuden af en smule tekniske problemer, som jeg dog har fundet en løsning på, og derfor regner med at få fikset i dag. Der kommer en lille opdatering omkring de tekniske problemer i løbet af dagen. Håber du stadig vil følge med Smiley

Dida
Gæst

« Svar #49: 12 Nov 2012, 21:36 »

Grundet uforklarlige årsager, blev samtlige mine save games pludselig slettet i sidste uge. Derfor har jeg måttet starte forfra med mit NB Bornholm spil. Jeg har nu spillet mig tilbage til det punkt som jeg er nået til i spillet. Jeg har købt de sammen spillere, I ligaen er der selvfølgelig også sket en ting eller to. Ligastillingen ser således ud. Nu vil jeg blot spille videre herfra, og så regner jeg med at bloggen kan forsætte uden problemer Smiley

Dida
Gæst

« Svar #50: 14 Nov 2012, 15:06 »

Hverdagen melder sig
NB Bornholm er nu ti kampe inde i denne sæson, og hverdagen i 2. Division, er så småt ved at melde sig.

Lørdag d. 13/10/2012 - Bornholm

Der er nu spillet ti kampe i 2. Division Øst, og man kan efterhånden begynde at danne sig et billede af, hvordan sæsonen vil komme til at forløbe. I toppen ligger Nordvest FC, som med hele 22 point, har gjort det rigtigt
godt. Også Helsingør og Birkerød er rigtig godt med, og ligger henholdsvis nummer to og tre i ligatabellen.

NB Bornholm har været inde i en svær periode, hvor resultaterne ikke just har været med dem. Det er blot blevet til fire point i løbet af de sidste fem kampe, hvilket ikke må siges at være optimalt. Derfor er Bornholm også dumpet et godt stykke ned i tabellen, og ligger nu nummer elve med tolv point. De har blot to point ned til nedrykningsstregen og det er derfor ved at blive alvor for bornholmerne.

Værre ser det dog ud for Fremad Amager, Frem og Avarta, som alle tre ligger på den forkerte side af nedrykningsstregen. Fremad Amager har blot tre points og halter derfor gevaldigt efter. Der skal virkelig snart ske store forandringer, hvis Fremad Amager vil tilbringe endnu en sæson i 2. Division øst.

- Naturligvis kan jeg ikke være tilfreds med den seneste periode. Vi har ikke spillet specielt flot fodbold, og resultaterne har derfor heller ikke været på vores side. Der er nu blot fem kampe tilbage i år, og jeg håber vi kan bruge de fem kampe på at finde os selv igen, og på at rykke en placering eller to op i tabellen. Nederlag på 0:4 og 2:5, til henholdsvis Rishøj og HIK, kan jeg selvfølgelig ikke acceptere og håber derfor det bliver sidste gang vi skal ydmyges på den måde, forklare Henrik Jørgensen. 

Dida
Gæst

Sv: [9] Solskinsøen
« Svar #51: 18 Nov 2012, 15:40 »

Vinterpause
Første halvdel af sæsonen er nu overstået, og det ser rent faktisk ganske fornuftigt ud for NB Bornholm, som pt. ligger over nedrykningsstregen.

Søndag d. 11/11/2012 - Bornholm

Holdene i 2. Division Øst er nu gået på vinterferie, og der er hele fem måneder, til de igen skal på banen. Femten kampe er spillet og halvdelen af sæson er dermed overstået. NB Bornholm er sluppet ganske flot fra den første halvdel, og de har i øjeblikket hele atten point, og ligger placeret på en flot tiendeplads.

NB Bornholm er dog langt fra i sikkerhed. De har blot fire point ned til B 1908, som ligger placeret på den forkerte side af nedrykningsstregen. Derfor bliver det et meget spændende forår, hvor NB Bornholm skal forsøge at forsætte det flotte spil, og forhåbentligt sikre sig overlevelse i 2. Division.

I toppen af ligaen, er det forsat Nordvest FC der bestemmer. Med hele 33 point efter femten kampe,  har de været ganske suveræne denne sæson, og det er derfor også ganske fortjent, at de i øjeblikket ligger til oprykning. Herlev og Birkerød kan dog sagtens nå, at indhente Nordvest, så intet er afgjort i toppen af 2. Division øst.

Især nyindkøbet, Ronni Hansen, har virkelig imponeret for NB Bornholm. Hansen har endnu ikke scoret mål, men i oplæggerens rolle, har han været i særklasse, og er i pt. noteret for fire assister. Ronnie Hansen har betydet meget for NB Bornholm, og han bliver med garanti svær at holde på, til vinterens transfervindue.

d. 14 oktober tog Bornholm i mod Næstved. 348 tilskuere var mødt op for at følge kampen, som blev en meget spændende affære. Kampen startede stille og roligt, men efter en lille halv time, scorede Sam Hansen og gjorde det til 1:0. Kort før pausen fik Mathias Nielsen dog udlignet. I anden halvleg kæmpede Bornholmerne og efter 74 minutter gav det pote, da de fik tilkæmpet sig et straffespark. Sam Hansen var utrolig sikker og gjorde det let til 2:1, som kampen også endte.

Dida
Gæst

Sv: [10] Solskinsøen
« Svar #52: 18 Nov 2012, 22:15 »

Dårligt nyt
Forårssæsonen er nu i gang, og NB Bornholm har fået en rigtig dårlig start. Et point i fem kampe, er simpelthen ikke godt nok.

Søndag d. 28/04/2013 - Bornholm

Vinterens transfervindue er nu overstået, og NB Bornholm har overhovedet ikke været aktive. Derfor
ligner holdet sig selv. En ting er dog forandret. NB Bornholm kan slet ikke spille fodbold og har i starten af foråret tabt den ene kamp efter den anden. En faretruende stime, som indtil videre har resulteret i en femtendeplads, hvilket er på den forkerte side af nedrykningsstregen.

Alle advarselslampe lyser i NB Bornholm, og det ser efterhånden en smule kritisk ud for øboerne. Nitten points efter tyve kampe er ikke godt nok, og der skal i løbet af de sidste ti kampe rettes gevaldigt op på tingene, hvis bornholmerne ønsker sig endnu en sæson i 2. Division Øst, og hvis Henrik Jørgensen forsat ønsker, at være cheftræner for NB Bornholm.

- Jeg indrømmer gerne at situationen i øjeblikket er ret kritisk. Vi ligger på den forkerte side af nedrykningsstregen, og det skal der hurtigst muligt rettes op på. Til vores forsvar, har vi startet forårssæsonen med fem svære kampe, men det skal dog ikke være nogen hemmelighed, at jeg havde forventet mere end et sølle point i de fem kampe. Jeg ser dog forsat positivt på tingene, og forventer, at vi inden længe kommer oven vande, og begynder at vinde fodboldkampe igen.

I toppen af tabellen nærmer det hele sig en afgørelse. Nordvest har i øjeblikket et forspring på hele otte points ned til Herlev på andenpladsen. Nordvest her tilmed en kamp i baghånden. Herlev skal derfor til at tage sig sammen, hvis de vil true Nordvest i kampen om oprykning.

Dida
Gæst

Sv: [11] Solskinsøen
« Svar #53: 21 Nov 2012, 21:56 »

Inden så længe kommer der en ny update, med et nyt layout, da jeg ikke synes så godt om det nuværende, så håber i tager godt i mod det Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #54: 21 Nov 2012, 22:03 »

Synes ellers det andet var flot, men glæder mig da til det nye Smiley

Dida
Gæst

« Svar #55: 21 Nov 2012, 22:17 »

Tak skal du have madsen, håber du vil kunne lide det nye Smiley

Dida
Gæst

« Svar #56: 21 Nov 2012, 22:41 »

Succes
Efter den katastrofale start på forårssæsonen, er Bornholmerne nu kommet bedre med, og er tilbage på sporet igen.

Søndag d. 22/05/2013 - Bornholm

Efter den forfærdelige start på forårssæsonen, har Henrik Jørgensen set sig nødsaget til at skifte taktik. Det må siges at have virket. Siden Bornholm har indført den nye taktik, har de samlet ti point, på blot fem kampe, hvilket er ganske imponerende.  Det betyder også at NB Bornholm er kommet tilbage på den rette siden af stegen, og ligger nu nummer tolv med 29 points.

Kampe:
4:1 v Fremad Amager
3:0 v Rishøj
2:2 v LFA
1:2 v HIK
2:1 v FC Roskilde

Det var i kampen mod Fremad Amager, at det lykkedes for NB Bornholm, at vende skuden. Fremad Amager ligger på en suveræn sidsteplads, og burde derfor være en overkommelig modstander for Bornholm. Kampen blev spillet på Nexø Stadion, hvor 292 tilskuere var mødt op for at følge bund braget. Allerede efter syv minutter kunne Vitus Kofoed bringe hjemmeholdet foran. Efter en lille halv time, kom Bornholmerne yderligere foran, da Sam Hansen scorede på straffespark. Få minutter før pausen fik Fremad Amager dog bragt spænding tilbage i kampen, da Ali Aliji scorede til 2:1. I anden halvleg forsatte Bornholmerne deres flotte spil, og da først Babakhil scorede og Kofoed scorede sit andet mål, så var kampen afgjort, og den endte 4:1. 

Den nye taktik, som har skabt stor succes for Bornholm, er en såkaldt 4-1-1-2-2. Fire mænd i den bagerste kæde, og en defensivmidtbane foran dem. En centralmidtbane, med rollen som den dybdeliggende playmaker. Derudover har man to offensive kanter og to angribere på holdet. Bornholmerne ligger nu meget vægt på korte afleveringer og på at gøre spillet så bredt som muligt. Det har indtil videre givet pote.

- Jeg må indrømme, at jeg for fem kampe siden var en smule bekymret. Det så bestemt ikke godt ud for vores overlevelseschancer . Det har vi heldigvis fået rettet op på, og vi ligger nu rigtig godt i tabellen. Vi mangler ikke mange point for at kunne sikre os overlevelse, og jeg tror fuldt og fast på at vores mission nok skal lykkes, udtaler Henrik Jørgensen. 

2. Division Øst
1. Nordvest FC, 54p
2. HIK, 46
3. Herlev, 44p
12. NB Bornholm, 29p
14. Hvidovre, 24p
15. Avarta, 24p
16. Fremad Amager, 23p

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

Sv: [12] Solskinsøen
« Svar #57: 22 Nov 2012, 00:04 »

Og her har vi så det endegyldige bevis på at FM er mere realistisk end virkeligheden. I dit spil har Vitus Kofoed jo i hvert fald mindst scoret to mål, hvilket står i skarp kontrast til virkelighedens 2. division, hvor Vitus Kofoed pt. har scoret 0 mål. Alle ved jo, at hvis Vitus Kofoed IKKE scorer, så er det et eller andet rav ruskende galt. Godt du lige har fået sat virkeligheden lidt på plads.

Build Me Up Buttercup!

Dida
Gæst

« Svar #58: 22 Nov 2012, 12:43 »

Vitus gør det godt i mit spil og scorer en del mål Smiley

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #59: 22 Nov 2012, 14:18 »

Og her har vi så det endegyldige bevis på at FM er mere realistisk end virkeligheden. I dit spil har Vitus Kofoed jo i hvert fald mindst scoret to mål, hvilket står i skarp kontrast til virkelighedens 2. division, hvor Vitus Kofoed pt. har scoret 0 mål. Alle ved jo, at hvis Vitus Kofoed IKKE scorer, så er det et eller andet rav ruskende galt. Godt du lige har fået sat virkeligheden lidt på plads.
Nu spiller Tusse heller ikke da han er ude og rejse

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010