Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:03:54
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23487
0 Brugere, 568 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tataraagadevanaha
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
33
Forfatter
Emne: Tottenham Hotspur F.C. (Læst 104122 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
Sv: Tottenham Hotspur F.C.
«
Svar #180:
18 Dec 2012, 12:08 »
Har nu spillet 1½ sæson og det er jo faktisk for nemt med Spurs - i hvert fald i PL
Som skrevet tidligere skifter jeg som regel ikke meget ud og kunne dog ikke holde fingrene fra Götze og brugte alle pengene på ham, samt nyt stadion. Taktikken er primært en 4-4-1-1, men har også en 4-4-2 og 4-5-1 som backup.
Det blev til sejr i Pl, som kunne være i hus 3-4 runder før tid, men lidt spænding fik vi da og vi ventede til 37. runde. I EL tabte jeg desværre sammenlagt 3-2 til Newcastle og i FA cup og Carling cup endte det med nederlag i de tidligere runder mod stærke hold som Watford og Burnley. Min succesfulde taktik passede vist ikke til reserverne, som blev kombineret med talenter eller hvad de nu kaldes de unge gutter i Spurs!
Da det gik godt i første sæson nøjedes jeg med at hente en 17 årig keeper ind som reserve med 5 i talent. Fik også et 5 stjernet angrebstalent fra ungdommen, som får lidt minutter, når jeg er sikkert foran eller "har tabt". Min økonomi var jo knap så god efter første sæson, så derfor jeg har valgt at spare lidt + jeg måske afventer det helt rigtige køb, HVIS der er behov. Vil gerne spare penge op og måske få bestyrelsen til at betale nogle af mine lån.
I 2. sæson ligger jeg omkring nytår nr. 1 med 3 point til City med 43 point. CL eventyret styrtede bravt og endte sidst i "Dødens Pulje" med Barca, Juve og Fenerbahce. Til gengæld lever jeg stadig i Carling cuppen, hvor Liverpool venter i semi + farlige Scunthorpe i FA cup.
Alt i alt er jeg tilfreds, da jeg kun med hjælp fra Götze har klaret mig uden diverse udskiftninger! Og så skal det tilføjes at Gylfi faktisk spillede MEGET bedre end ham (AP off) i hele første sæson
wwilly
Lilleputspiller
«
Svar #181:
19 Dec 2012, 00:11 »
Citat af: T.Iglemose 18 Dec 2012, 12:08
Har nu spillet 1½ sæson og det er jo faktisk for nemt med Spurs - i hvert fald i PL
Som skrevet tidligere skifter jeg som regel ikke meget ud og kunne dog ikke holde fingrene fra Götze og brugte alle pengene på ham, samt nyt stadion. Taktikken er primært en 4-4-1-1, men har også en 4-4-2 og 4-5-1 som backup.
Det blev til sejr i Pl, som kunne være i hus 3-4 runder før tid, men lidt spænding fik vi da og vi ventede til 37. runde. I EL tabte jeg desværre sammenlagt 3-2 til Newcastle og i FA cup og Carling cup endte det med nederlag i de tidligere runder mod stærke hold som Watford og Burnley. Min succesfulde taktik passede vist ikke til reserverne, som blev kombineret med talenter eller hvad de nu kaldes de unge gutter i Spurs!
Da det gik godt i første sæson nøjedes jeg med at hente en 17 årig keeper ind som reserve med 5 i talent. Fik også et 5 stjernet angrebstalent fra ungdommen, som får lidt minutter, når jeg er sikkert foran eller "har tabt". Min økonomi var jo knap så god efter første sæson, så derfor jeg har valgt at spare lidt + jeg måske afventer det helt rigtige køb, HVIS der er behov. Vil gerne spare penge op og måske få bestyrelsen til at betale nogle af mine lån.
I 2. sæson ligger jeg omkring nytår nr. 1 med 3 point til City med 43 point. CL eventyret styrtede bravt og endte sidst i "Dødens Pulje" med Barca, Juve og Fenerbahce. Til gengæld lever jeg stadig i Carling cuppen, hvor Liverpool venter i semi + farlige Scunthorpe i FA cup.
Alt i alt er jeg tilfreds, da jeg kun med hjælp fra Götze har klaret mig uden diverse udskiftninger! Og så skal det tilføjes at Gylfi faktisk spillede MEGET bedre end ham (AP off) i hele første sæson
Er det muligt at se din 4-4-1-1 taktik? Synes jeg har udemærket succes med Spurs, men bestemt ikke at det er alt for nemt :/.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #182:
19 Dec 2012, 22:33 »
Jeg er nu også næsten i mål med første sæson. Mangler vel alt i alt 10-15 kampe, og fortsætter de som hidtil, så bliver det en absolut fantastisk sæson! Som det er nu ligger jeg 1'er i Premier League med 8 runder igen, hvor jeg dog selv er en runde bagud. City følger efter, 2 point bagude, dog med en kamp mere spillet, hvorfor forspringet kan øges til 5 point når jeg engang kommer op på omgangshøjde. I de resterende runder mangler jeg United og Chelsea af hårde modstandere, mens resten er fra de nedre lag.
Jeg har allerede på nuværende tidspunkt hevet sæsonens første trofæ hjem, idet Leicester blev banket med 4-0 i Carling Cup-finalen. Forud var gået sejre mod Arsenal, Everton, Chelsea og Aston Villa. I F.A. Cuppen er jeg nu nået til semifinalen, hvor upåagtede Derby venter. Forud er gået sejre mod Chelsea, Aston Villa, Bolton og Arsenal. I den anden semifinale dyster Swansea og Everton, så her er alt i alt gode chancer for endnu en pokal. Personligt hæfter jeg mig især ved, at Chelsea og Arsenal er blevet slået ud af BEGGE pokalturneringer af naboerne i nord..
I Europa League gik jeg hen og vandt gruppen foran Napoli, Levante og Dinamo Bucharest. Kun første kamp mod Napoli hjemme blev ikke vundet, men endte i stedet 1-1. I de følgende knockoutkampe blev først Steaua og siden Athletic Bilbao sendt ud af turneringen med henholdsvis 6-2 og 6-3 samlet. Nu venter hollandske Twente så i kvartfinalen. De værste resterende modstandere må siges at være Lyon, Lille og Lazio. Igen er der udmærkede chancer for en titel, hvis altså vi selv kan holde skruen i vandet.
I må høre nærmere om slutresultaterne, spillernes individuelle præstationer samt transfers og transferplaner senere
«
Seneste Redigering: 19 Dec 2012, 22:34 af Swizz CataR
»
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #183:
19 Dec 2012, 23:27 »
Citat af: Swizz CataR 19 Dec 2012, 22:33
Jeg er nu også næsten i mål med første sæson. Mangler vel alt i alt 10-15 kampe, og fortsætter de som hidtil, så bliver det en absolut fantastisk sæson! Som det er nu ligger jeg 1'er i Premier League med 8 runder igen, hvor jeg dog selv er en runde bagud. City følger efter, 2 point bagude, dog med en kamp mere spillet, hvorfor forspringet kan øges til 5 point når jeg engang kommer op på omgangshøjde. I de resterende runder mangler jeg United og Chelsea af hårde modstandere, mens resten er fra de nedre lag.
Jeg har allerede på nuværende tidspunkt hevet sæsonens første trofæ hjem, idet Leicester blev banket med 4-0 i Carling Cup-finalen. Forud var gået sejre mod Arsenal, Everton, Chelsea og Aston Villa. I F.A. Cuppen er jeg nu nået til semifinalen, hvor upåagtede Derby venter. Forud er gået sejre mod Chelsea, Aston Villa, Bolton og Arsenal. I den anden semifinale dyster Swansea og Everton, så her er alt i alt gode chancer for endnu en pokal. Personligt hæfter jeg mig især ved, at Chelsea og Arsenal er blevet slået ud af BEGGE pokalturneringer af naboerne i nord..
I Europa League gik jeg hen og vandt gruppen foran Napoli, Levante og Dinamo Bucharest. Kun første kamp mod Napoli hjemme blev ikke vundet, men endte i stedet 1-1. I de følgende knockoutkampe blev først Steaua og siden Athletic Bilbao sendt ud af turneringen med henholdsvis 6-2 og 6-3 samlet. Nu venter hollandske Twente så i kvartfinalen. De værste resterende modstandere må siges at være Lyon, Lille og Lazio. Igen er der udmærkede chancer for en titel, hvis altså vi selv kan holde skruen i vandet.
I må høre nærmere om slutresultaterne, spillernes individuelle præstationer samt transfers og transferplaner senere
Lækker sæson du har kørende !
Jeg må sige, jeg har svært ved at få mit tottenham mandskab til at spille nogenlunde. Hiver da sejre hjem over de lavere rangerende hold, men der er altid en 1-0 eller 2-1, aldrig virkelig meget. min taktik, var at spille som tottenham i virkeligheden.. meget direkte med en 4-4-1-1 formation, men kan ikke rigtig få den til at fungere.. hvordan spiller du din taktik Swizz ? evt screenshot, ville være meget påskønnet
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Swizz CataR
Manager
«
Svar #184:
19 Dec 2012, 23:33 »
Der er et enkelt screenshot her. Tanken er meget det samme som dig, nemlig deres normale formation med masser af speed.
http://i409.photobucket.com/albums/pp174/Xamilion/Tottenham_TaktikHold.png
Screenshot'et er også 2 sider tilbage, hvor jeg også kort har beskrevet min anden taktik som jeg bruger mod de store hold.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #185:
19 Dec 2012, 23:39 »
ok
jeg har næsten samme holdindstillinger som dig, men kan bare ikke rigtig få det til at hænge sammen.. Jeg har så også valgt at lave den centrale midtbane i angribende rolle om til en fremskudt playmaker - angrib. Den kan være det er der fejlen ligger.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #186:
19 Dec 2012, 23:41 »
Jeg har oplevet et meget stærkt forsvar samt utrolig mange mål fra mange spillere. Derudover bytter kanterne plads i løbet af kampen, mens jeg også gør et større nummer ud af modstanderinstrukti
oner.
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #187:
19 Dec 2012, 23:47 »
Må kigge på problemet.. jeg har dog aldrig gjort meget ud af modstanderinstrukti
oner..
bøvle
Manager
«
Svar #188:
20 Dec 2012, 01:47 »
Jeg har også altid gået meget op i modstanderinstrukti
oner.
Prøv især at leg med at tvinge dine modstanderes backs ind i banen, ved at tvinge dem til at bruge deres dårlige ben og samtidig markere dem tæt. Det virker p**** godt - især hvis du også har dine angribere og evt kanter/fløje til at skærme af højt oppe på banen
Boxx
Landsholdsspiller
«
Svar #189:
20 Dec 2012, 09:57 »
Citat af: bøvle 20 Dec 2012, 01:47
Jeg har også altid gået meget op i modstanderinstrukti
oner.
Prøv især at leg med at tvinge dine modstanderes backs ind i banen, ved at tvinge dem til at bruge deres dårlige ben og samtidig markere dem tæt. Det virker p**** godt - især hvis du også har dine angribere og evt kanter/fløje til at skærme af højt oppe på banen
Lækkert !.. vil jeg forsøge
Gungner
Gæst
«
Svar #190:
20 Dec 2012, 10:43 »
Er nået til Januar i første sæson, og ligger på en acceptabel 2.plads i ligaen, 6 point efter Man City på førstepladsen og 1 point foran Man Utd på tredjepladsen. Røg ud af Capitol One Cup i første runde med et nederlag til Millwall. Gik videre fra min EL-Gruppe hvor et møde med FC København venter i første knockout runde.
Indkøb indtil videre:
Ademilson £5,25 millioner
Anderson, £4,2 millioner
Yuto Nagatomo, £6,25 millioner
Mattias Ezequiel Schelotto, £9,25 millioner
Andrea Poli, £12,75 millioner
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2012, 00:15 af Gungner
»
bøvle
Manager
«
Svar #191:
20 Dec 2012, 14:14 »
Citat af: boxx0775 20 Dec 2012, 09:57
Lækkert !.. vil jeg forsøge
Lad mig endelig høre, hvordan det går dig !
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
«
Svar #192:
20 Dec 2012, 20:31 »
Citat af: wwilly 19 Dec 2012, 00:11
Er det muligt at se din 4-4-1-1 taktik? Synes jeg har udemærket succes med Spurs, men bestemt ikke at det er alt for nemt :/.
Spiller flydende og attacking med følgende roller:
MM: G (def)
HB: Wingback (auto)
VB: Wingback (auto)
CD: Begge defender (def)
HM: Winger (sup)
VM: Winger (att)
vCM: CM (sup)
hCM: CM (def)
AM: Av. playmaker (off)
F: Poacher (att)
Under de øvrige ændringer har jeg alle på default bortset fra: Closing down, der står til stand off more.
Det skal naturligvis tilføjes taktikken ikke virker helt så godt i anden sæson og jeg agerer og reagerer utroligt meget med især shouts. Hvis jeg f.eks. spiller med Gylfi og Dempsey på kanten er de wide midfielders og råber som regel: play through defence, så min angriber ikke løber direkte ind i forsvaret.
Edit: Forresten har konstellationen Sandro/Parker fungeret bedst på midtbanen.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 20:37 af T.Iglemose
»
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
«
Svar #193:
21 Dec 2012, 13:53 »
En update FØR de 2 afgørende kampe og fantastisk London vs Manchester-runde
Tænk at være så glade for Arsenal - det ses godt nok sjældent, da det er dén klub jeg - for at sige det pænt - har mindst sympati for
Skal jo være sød i denne juletid.....
Edit: Vandt mesterskabet 2. år i streg efter 3-2 mod Swansea og 2-5 ude mod Chelsea
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2012, 14:43 af T.Iglemose
»
Swizz CataR
Manager
«
Svar #194:
21 Dec 2012, 14:50 »
Så er min første sæson langt om længe færdigspillet, og hvilken en. Jeg har netop færdigspillet sæsonens sidste kamp, en ubetydelig sidste kamp i PL mod Southampton efter at mesterskabet blev sikret med 3 runder igen. Og som om at Premier League trofæet ikke var nok, så vandt holdet tre titler på en uge da FA Cuppen tre dage senere blev sikret via en sejr over Swansea, og endnu tre dage senere Europa League-trofæet via en sejr over Lyon.
Dermed vandt holdet samtlige turneringer vi stillede op i (Carling Cuppen tidligere via sejr over Leicester). Sæsonen har derfor mildest talt været en succes, hvorfor bestyrelsens tillid da også har rundet de 96 %
Her er et overblik i SS's over trofæer, transfers, spillerpræstationer og taktikker:
Premier League
FA Cuppen
Carling Cuppen
Europa League
Transfers
Spillerpræstationer 1
Spillerpræstationer 2
Foretrukket taktik
Taktik mod svære hold
Læg mærke til for 4-4-1-1-taktikken, at kanterne bytter plads og at det kun er højrebacken der er wingback.
Målmandsposten har været sikker hele året. Eneste problem har været da Gordon var skadet i en mindre periode, hvor jeg ikke havde en ordentlig reserve. Det kunne være noget der skulle kigges på, men modsat krydser jeg fingre, og regner ikke med at det bliver et problem. Lloris har været et fantastisk førstevalg, og han vandt da også Premier Leagues Gyldne Handske
I forsvaret har den foretrukkede konstellation været Insua - Caulker - Kaboul - Walker. Fra venstre, så startede Insua egentlig som backup for BAE, men via fremragende og sikkert spil overtog han pladsen mere og mere. BAE har ikke været god, så jeg regner med at sælge ham i det kommende vindue. Ind kommer i stedet
Vurnon Anita
fra Newcastle, der egentlig er bedst på midtbanen, men også kan hjælpe som backup for Insua. Anita blev sikret efter at han kom på transferlisten efter eget ønske hos Newcastle.
I midterforsvaret har Caulker og Kaboul hver især været fantastiske. Kaboul har samtidig været anfører hele sæsonen. Som backup var Vertonghen i starten foretrukket, men jeg synes ikke han har spillet godt. Han er derfor nu fjerdevalg efter Dawson, og så snart Vertonghen kommer sig over sit brækkede ben regner jeg med at sælge ham. Hvem der kommer ind, hvis nogen, ved jeg ikke endnu. Caulker har været absolut fantastisk og er helt sikkert en kommende storspiller hos Spurs.
På højrebacken har Walker igennem hele sæsonen været eneste gode valg til pladsen. Han har gjort det fremragende som wingback, men har lidt lidt af træthedsproblemer fra tid til anden grundet en manglende backup. Naughton bliver solgt da han på ingen måde har niveauet. I stedet vil jeg forsøge at hente
Sebastian Jung
hos Frankfurt, der har haft en strålende sæson, og som jeg tidligere har haft gode erfaringer med.
På den centrale midtbanen var Huddlestone i starten den helt store profil. Han er falmet lidt i løbet af sæsonen, men jeg ser ham stadig som en rigtig god spiller. Der roteres rigtig meget mellem ham, Parker og Sandro. Nu kommer Anita så også til, mens Dembele også får noget spilletid her. Dembele får dog også spilletid på kanterne og den offensive midtbane og gør det strålende alle steder. Livermore er yderste mandat og får kun chancen fordi han er homegrown. Jeg overvejer at leje ham ud i den kommende sæson i håbet om at han vender bedre tilbage til når Parker en gang nærmer sig pension.
På kanterne er Bale og Lennen de foretrukne, selvom William og Lennon roterer meget. Bale er ligeledes på bænken hvis han ikke er frisk, da alle tre kan spille fremragende i begge sider. Redmond gør sig som fjerdevalg og har gjort det ok i sin første halvsæson. Han har endnu ikke niveauet til at presse de andre, men han er udmærket i tilfælde af skader, og så får han naturligvis regelmæssig spilletid i håbet om at han bliver fantastisk med tiden. Som sagt får Dembele også spilletid her fra tid til anden.
På den offensive midtbane har Gylfi været fantastisk. Med 18 mål og 13 assist gør han det strålende, og netop hans mange mål er jeg glad for. Han laver ikke alverden af assists i åbent spil, men er en dræber på dødbolde. Han har spillet sig til en stor stjerne hos mig i løbet af sæsonen, og fortsætter han sådan her ser jeg ingen grund til at skifte ham ud foreløbigt. William og Dembele har delt æren som backup og står begge for mere drev med bolden.
I angrebet vurderer staben egentlig Adebayor højere end Defoe, men Defoe har fra start været min foretrukne angriber. Adebayor har gjort det strålende i perioder og ringe i andre, men hans total er god for sæsonen. Han er fandens dyr, og jeg overvejer derfor at skille mig af med ham. Erstatningen skulle være
Alexandre Lacazette
fra Lyon, der har spillet strålende hele sæsonen, og som minder meget om Defoe, hvilket er fantastisk.
Det var min første sæson. Spørg løs hvis I har spørgsmål! Synes selv det er gået over al forventning, og jeg kan ikke vente til at 2. sæson går i gang.
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
...
33
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »