home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Tottenham Hotspur F.C.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur F.C.  (Læst 104124 gange)
Boxx
Landsholdsspiller

Sv: Tottenham Hotspur F.C.
« Svar #210: 08 Jan 2013, 13:06 »

Er igang med min 4. sæson med Spurs, og det går super!
I første sæson blev jeg nummer 2 i ligaen, anden sæson nummer 4, og hev så mesterskabet hjem i 3. sæson. Derudover vandt jeg Champions League i 2. sæson - måtte desværre se mig slået i semifinalen af PSG i 3. sæson.

Har en god økonomi, og klubben er nu gældfri samt lige opført et helt nyt stadion. Har fået ca 300 mio. til transfer de sidste 2 sæsoner.

Her til 4. sæson ser min opstilling ud sådan her:

Falcao - Cavani
Bale                        Jovetic

Hamsik - Sandro

Baines - Phil Jones - Kaboul - Walker

Lloris

På bænken har jeg:

Paul Pogba
Jan Vertonghen
Granit Xhaka
Steven Caulker
Bruno Ecuélé Manga
Jake Livermore
Andros Townsend

Jeg kan ikke forstå, hvorfor ingen anvender Caulker fast i startopstillingen.. den mand bliver fantastisk dygtig i FM, hvis han får fast spilletid, plus har en god mentor (Michael Dawson) !

Vil sige, du har en rimelig vild offensiv ! hvad måtte du slippe for Cavani og Falcao ?

Som jeg ser dit hold, burde du opgradere din bænk lidt.. Androw Townsend, er fin erstatning, men ikke det niveau som du kunne have.. det samme med Livermore Smiley

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #211: 08 Jan 2013, 22:22 »

Jeg kan ikke forstå, hvorfor ingen anvender Caulker fast i startopstillingen.. den mand bliver fantastisk dygtig i FM, hvis han får fast spilletid, plus har en god mentor (Michael Dawson) !

Vil sige, du har en rimelig vild offensiv ! hvad måtte du slippe for Cavani og Falcao ?

Som jeg ser dit hold, burde du opgradere din bænk lidt.. Androw Townsend, er fin erstatning, men ikke det niveau som du kunne have.. det samme med Livermore Smiley
Er selv i 4. sæson og jo Caulker har gjort det fint, men Vertonghen, Kaboul og Dawson er nu bedre Smiley

Theskovse
Lilleputspiller
*

« Svar #212: 08 Jan 2013, 22:37 »

Hej
Er lige blevet færdig med min første sæson i Spurs, det endte med en fin 4. plads Smiley
I første sæson købte jeg:

Enrique
Ba
Isco

Men kan ikke helt rigtig få Isco til at fungere Skuffet Spiller 4-2-3-1 med Isco som central offensiv midtbane spiller med Bale og Lennon som wings.
Hvis nogen af jer har Isco, ville i så ikke lige skrive hvordan i bruger ham? Har i haft succes med ham?

Tak på forhånd Wink

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #213: 08 Jan 2013, 23:34 »

Er selv i 4. sæson og jo Caulker har gjort det fint, men Vertonghen, Kaboul og Dawson er nu bedre Smiley

I mit spil, er han insane dygtig.. over 7.3 i hver kamp.. jeg bruger ham og Vertonghen, som jeg syntes er et fantastisk makkerpar
Solgte Kaboul for 220 mil til Benfica Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #214: 08 Jan 2013, 23:39 »

Men kan ikke helt rigtig få Isco til at fungere Skuffet Spiller 4-2-3-1 med Isco som central offensiv midtbane spiller med Bale og Lennon som wings.
Hvis nogen af jer har Isco, ville i så ikke lige skrive hvordan i bruger ham? Har i haft succes med ham?

Tak på forhånd Wink

Jeg ville anvende Isco, som en fremskudt playmaker, eller invendig angriber. Har selv overvejet at købe ham, Jeg tror en Fremskudt Playmaker på den offensive midtbane, ville være fin da han kan ligge og lave de dybe afleveringer til din angriber, samt kanterne. Evt ville en Trequarstia måske også være en mulighed, men jeg ville ikke bruge ham som offensiv midtbane spiller, da jeg ikke ser ham som den store udfordrer alle Ben Arfa i newcastle.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #215: 08 Jan 2013, 23:49 »

I mit spil, er han insane dygtig.. over 7.3 i hver kamp.. jeg bruger ham og Vertonghen, som jeg syntes er et fantastisk makkerpar
Solgte Kaboul for 220 mil til Benfica Smiley
Egentligt skræmmende jeg har defensiven intakt efter 3 sæsoner, når Spurs altid får skyld for at besidde en ringe defensiv! Dog ryger BAE til vinter og Clichy har overtaget wingbacken næsten permanent. Caulker er fin nok, men mangler en del for at nå eliten, som jeg stræber efter. Vil du poste et SS af ham, mest for at sammenligne med min?

Xavi4ever
Juniorspiller
**

« Svar #216: 09 Jan 2013, 18:24 »

Så kom jeg endelig igang med Football Manager 2013 for alvor og har spillet min første halvsæson. Jeg ligger på en solid 1. plads med 11 point ned til nummer 2 (City) som har smidt rigtig mange dumme point i det tætte jul- og nytårsprogram! Samtidig blev Falcao sat til salg efter eget ønske til 400 mio og der slog jeg til. Han valgte så også lige at score 4 kasser i sin debutkamp imod West Ham! Opstemt Ademilson er på vej fra Sao Paulo for 50 mio og skal agere reserve og kommende stjerne til mit angreb. Regner samtidig med at sælge Bentley og Scott Parker i dette transfervindue.
Ellers er jeg røget ud i Capital One til Wigan, men den betyder heller ikke så meget for mig denne sæson, da jeg satser hårdt på Uefa cuppen. Er stadig med i FA cuppen også, 3. runde.
Jeg står dog og mangler en ny højrekant, går med overvejelser om jeg skal vente og håbe Shaqiri kan købes billigt, eller køber Douglas Costa i Shaktar, nogle bud?? Rullende Øjne Har stadig 550 mio til spillere.
-Har lige uploadet nogle screens af mine transfers, opstilling etc.

Taktik: http://imageshack.us/photo/my-images/690/tottenhamtaktikoversigt.png/

Transfers: http://imageshack.us/photo/my-images/15/tottenhamtransfershisto.png/

Stilling: http://imageshack.us/photo/my-images/801/engelskepremierdivisionm.png/

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #217: 09 Jan 2013, 19:16 »

Alle de steder hvor hans stats er faldet, er de ca faldet med 1, så kan du se hvor vild han var Smiley

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #218: 09 Jan 2013, 22:43 »

Alle de steder hvor hans stats er faldet, er de ca faldet med 1, så kan du se hvor vild han var Smiley
Han er lige lidt bedre end min, der dog er 23 år. Stadig mener jeg især Vertonghen og Kaboul er  væsentligt bedre. Han er en fin rotationsspiller, som kan spille mod de svagere hold og aflaste stamspillerne - i hvert fald for et hold som Spurs. 7,09, 7,59 og 7,34 er de 3 sæsoners ratings på ham set over alle kampe. Så er fint tilfreds med ham Thumbs Up

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #219: 10 Jan 2013, 09:37 »

Jeg bruger ham fast, efter jeg har solgt Kaboul (kommer med en update her lidt senere).. Jeg havde også en hel del rotation i min bagkæde, fordi jeg gik fra trætte spillere, til skadede spillere til karantæne ramte spillere.. Tror kun jeg havde alle mine fire Centerforsvarer klar i ca 1/10 del af sæsonen, hvilket frusterede mig.. Kaboul, var konstant skadet, og spillede kun 11 kampe i sæsonen. Derfor valgte jeg at sælge ham, og da jeg fik 220 mil for ham tænkte jeg det var en god deal Smiley

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #220: 10 Jan 2013, 10:03 »

Det tog sin tid, men nu er vi der: Første sæson færdigspillet med Tottenham Hotspurs

Jeg har igennem hele sæsonen været præget af meget rotation, da nogle spillere ikke leverede, og andre var meget ramt af skader. Trods dette havde jeg en utrolig sjov sæson. Europa League trofæet blev hentet hjem efter en Bale scoring i overtiden gjorde det til 1-0 over F.C. Porto. Mesterskabet blev afgjort med en sejr over City i sidste runde, og sendte det til White Hart Lane, med 2 point over selvsamme City ( Thumbs Up). Carling Cuppen blev også hevet hjem, da mine unge talenter og reserver præsterede fremragende og slog City (spot a trend?) 2 - 0 I Finalen. FA Cuppen var mindre succesfuld, hvor jeg måtte takke afsked i semifinalen mod Everton. Alt i alt en dejlig sæson.

Til Sæson 2 har jeg ændret lidt ved mit hold.

Ind:
Salvatore Bocchetti - Fri
Javier Hernandez - 67.5 Mil (Man u)
Will Hughes - 60 mil (Derby)
David Stockdale - 18 mil (backup) (Fulham)
+ en hel del unge talenter

Ud:
Benoit Assou.Ekotto - 100 mil (Paris Saint Germain)
Emmanuel Adebayor - 210 mil (F.C. Porto)
Younes Kaboul - 220 mil (Benfica)
David Bentley - 30 mil (Southampton)
Iago Falque - 18 mil (Granada)
+ en hel del på lejeaftaler

Min Opstilling ser derefter således ud:

Hernandez

Dembele

Bale - Benat - Sandro - Lennon

Taylor - Caulker - Vertonghen - Walker

Lloris

Grundet til salget af Adebayor (min topscorer) og Kaboul var forholdsvis simple. Adebayor røg fordi han forlangte en større kontrakt, og da jeg ikke havde lyst til at betale ham over 1 mil om ugen, måtte han finde et andet sted at spille. Plus jeg havde Defoe, Hernadez, Ricky Van Wolfsvinkel som erstatning. Kaboul var meget skadet, og da jeg fik Bocchetti på fri transfer, måtte en af center forsvarene sige farvel. Planen var egentlig at Dawson skulle afsted, men han var utrolig solid i den forgangne sæson, og så faldt valget på Kaboul.
BAE blev solgt fordi jeg aldrig har været stor tilhænger af ham, men primært fordi jeg fik 1 (EN!!!!!) kamp ud af ham hele sæson. Han startede inde i den første kamp, hvor han fik karantæne i 3 kampe, for at groft frispark. Derefter blev han skadet i 3 måneder efter et uheld til træning, og sådan fortsatte det, og da jeg kunne få 100 mil, og havde Neil Taylor som backup, røg han ud af hytten.

Alt i alt, en fremragende sæson, og jeg er endnu ikke færdig med at bytte rundt i truppen. Tror ikke der kommer gigantiske ændringer, medmindre jeg kan få en stjerne til mit hold, ellers henter jeg nok en del talenter.

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #221: 10 Jan 2013, 12:16 »

Jeg har nu fået afsluttet anden sæson med Spurs! sikke en omgang L O R T med lort på.. første sæson blev jeg nr. 2 i ligaen kun overgået af man utd og rød ud i semi-finalen i Euro.cuppen men vandt FA cuppen.. 2. sæson har jeg lige afsluttet med et stort brag. Jeg lå nr. 1 a point med arsenal før anden sidste spille runde hvor jeg skulle møde netop arsenal, ugen før dette var jeg i semi finalen i CHL imod Real. Det blev 1-1 på Udebane og jeg var rigtig godt tilfreds! især fordi i den anden semifinale mødte Marseille barca og marseille vandt kampen 1-2 så jeg tænkte at hvis jeg bare kunne slå Real Hjemme så kunne jeg vinde CHL allerede i 2 sæson, hvilken en bedrift! men men men men dagen kom hvor jeg skulle møde Madrid, første halvleg slutter og der står 1-1. I kampen mellem Barca og marseille første Marseille allerede 2-0 så det var dem jeg skulle møde i finalen HVIS jeg kunne slå real!  BUM!!!! 89. minut Cristiano Ronaldo 1-2 jeg var ude!

Tilbage var ligaen at kæmpe for imod arsenal som jeg var a point med, 0-0 i halvleg og så i det 79 minut kommer Oliver Giroud lige forbi og siger dav dav med 1-0 hvilket også bliver kampens resultat... 2 nedture på en uge!!

Sidst var der jo så FA-cup finalen imod MAN UTD. vi spiller en rimelig hed kamp med mange afslutninger i begge ender men første og anden halvleg forbliver uden scoringer. 1 halvleg i ekstra tiden får jeg 2 mål annulleret for offside! Jeg for så en mand udvist i 117 min men overlever og kampen skal ud i straffe. Jeg vinder FA-cuppen igen men efter alt andet er faldet på gulvet i "sidste minut" føler jeg ikke den store glæde over det...

Min Opstllinger ser således ud.

Fernando Llorente

Bale                    Lamela            Lennon

Dembele

Sandro

Baines     Kaboul   Vertongen   Walker

Marc-Andre Ter stegen

Udskifter:

Hugo Lloris
Caulker
Gylfi
Griezmann
Huddlestone
douglas costa
Adebayor

Xavi4ever
Juniorspiller
**

« Svar #222: 13 Jan 2013, 19:40 »

Så kom jeg endelig igang med Football Manager 2013 for alvor og har spillet min første halvsæson. Jeg ligger på en solid 1. plads med 11 point ned til nummer 2 (City) som har smidt rigtig mange dumme point i det tætte jul- og nytårsprogram! Samtidig blev Falcao sat til salg efter eget ønske til 400 mio og der slog jeg til. Han valgte så også lige at score 4 kasser i sin debutkamp imod West Ham! Opstemt Ademilson er på vej fra Sao Paulo for 50 mio og skal agere reserve og kommende stjerne til mit angreb. Regner samtidig med at sælge Bentley og Scott Parker i dette transfervindue.
Ellers er jeg røget ud i Capital One til Wigan, men den betyder heller ikke så meget for mig denne sæson, da jeg satser hårdt på Uefa cuppen. Er stadig med i FA cuppen også, 3. runde.
Jeg står dog og mangler en ny højrekant, går med overvejelser om jeg skal vente og håbe Shaqiri kan købes billigt, eller køber Douglas Costa i Shaktar, nogle bud?? Rullende Øjne Har stadig 550 mio til spillere.
-Har lige uploadet nogle screens af mine transfers, opstilling etc.

Taktik: http://imageshack.us/photo/my-images/690/tottenhamtaktikoversigt.png/

Transfers: http://imageshack.us/photo/my-images/15/tottenhamtransfershisto.png/

Stilling: http://imageshack.us/photo/my-images/801/engelskepremierdivisionm.png/

Dejligt lige at slutte januar transfervinduet af med at få Joe Hart til 127,5 mio, så nu har jeg et luksus problem med at skulle vælge imellem Lloris og Hart! Thumbs Up Gomes som jeg solgte i starten af sæson til netop City havde af en eller anden grund vundet kampen som første målmand i klubben og Hart havde derfor kun spillet 2 kampe fra start i PRL. Shockeret

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #223: 19 Jan 2013, 17:55 »

Nå der gik lidt længere end bare til vintertransferen før næste update.

1.sæson sluttede jeg med nød og næppe på 4.pladsen, 1 point foran City, som først blev sikret i sidste runde.
Ingen pokaler i 1.sæson - jeg når semifinalen i FA som jeg taber helt latterligt til Fulham. og i LigaCup trækker jeg ManCity i anden runde og taber.
Men jeg fik kørt mange unge spillere ind i FA, og de gjorde det overalt forventning - nåede som sagt semifinalen, kun med unge / reserve spillere, og jeg mødte hold som Liverpool, Arsenal og Newcastle undervejs.
4.pladsen betød jo ChL til Spurs og i den playoff trak jeg Dortmund, fandme en svær kamp at skulle ud til.
Men jeg taber 2-1 på udebane i første kamp og vinder hjemme 1-0, så jeg gik videre til gruppespillet.

I silly season inden 2.sæson starter har jeg åndsvagt mange penge ,485mil.

Jeg sælger her:
Adebayor til PSG - 70mil
BAE til Liverpool - 35mil
Kaboul til Juventus - 125mil
Scott Parker til Stoke - 17mil
Dempsey til Southampton - 44mil
+ en masse spillere til udlån, heriblandt Defoe som så dækker noget af hans løn
samlet er der plus 295mil oven i transferbudgettet plus en masse løn frigivet.

Jeg køber:
Shawcross - 142mil
Davide Santon - 90mil
Lewandowski - 315mil (noget af summen er på afbetaling)
Willian - 330mill (noget af summen er på afbetaling)
Fernando Llorente på fri
Vladimir Weiss på fri.
samt nogle super talenter fra England og Tyskland

Så var der ellers gjort klar til 2 sæson og ChL.

Min opstilling er den samme som tidlgere postet - men jeg dog lavet endnu en taktik som bygger på den 4-4-1-1 jeg normalt spiller.
Det er set i lyset af ankomsten af de 2 angribere Lewandowski og Llorente, samt Abel Hernandez som er købt i 1 sæson.

anyway det er bare en 4-4-2 hvor forsvars og midtbane kæden har samme indstillinger som 4-4-1-1 men hvor de 2 angribere er som dybtliggende angriber og skarpretter - hold indstillingerne er også stadig de samme.

ChL kørte rigtig godt, jeg når semifinalen men bliver her smadret af Barca på udebane 4-0 men vinder dog 2-1 på hjemmebane, men det betød exit. Barca slog siden hen Chelsea i finalen; 3-3 i ordinær kamp men Barca vinder på straffe.

Prl vinder jeg med 5 point ned til City og hele 14 ned til Chelsea på 3 pladsen.

FA og LigeCup lægger jeg ikke det store i, for de 2 turneringer blir kun brugt til unge spillere. Det længste jeg nåede var semifinalen som nævnt før.

Samlet oversigt indtil videre:

Jeg har nu spillet 4 kamp i 3 sæson og der går bare derud af, har max point men ligger nr 2 på dårligere målscore end ManU.

Målet for denne sæson er at nå semifinalen i ChL samt genvinde PrL
Så kunne det være rart at mine unge spillere kunne hive metal i enten FA eller LigaCup.

Hvis der er nogle spørgsmål, så fyr løs.!

Vender tilbage senere

Love the Blues

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #224: 21 Jan 2013, 07:57 »

Det blev desværre ikke til 4. mesterskab på stribe, men en tæt 3. plads. Skuffende tabte jeg CL-kvartfinalen mod Ol. Marseille efter 2-2 på reglen om udebanemål. Turneringen jeg primært satsede på, da jeg vurderede City var for stærke. Sjovt nok var det Chelsea og Utd jeg endte efter, så hvis fokus havde været andetsteds, så var titlen nok kommet i hus. En anden årsag er mit tyske regen på 17½ år (fra sæsonstart), som jeg brugte på toppen og som har udviklet sig enormt på bekostning af Adebayor og Podolski (som ikke slog til), da Damiao desværre ikke kunne hentes Græder HVIS jeg havde brugt Adebayor fast havde det helt sikkert givet ekstra point på kontoen - især i starten, da Bale og Götze efter vel små 10 runder fatalt lå nr. 15! ticked off

Som det kan ses, så gjorde han det fremragende, men især efter et stærkt forår, hvor der bl.a. kom 7 kasser i 4 kampe.
Sæsonen bar også især præg af lange skader til Wilshere og Götze, hvor førstnævnte "blot" fik 25(6) kampe ud af 59!
Op til næste sæson udvides Hoddle Stadium til små 58.000 tilskuere Hævet Øjenbryn
Kan købe spillere for 65 mio euro og både Ade og Podolski ryger og frigiver 190.000 euro om ugen i lønbudgettet. Forventer jeg holder hovedet koldt, men fristes måske til at købe Dedé eller især Kurt Zouma, selvom Kaboul og Vertonghen gør det fantastisk!
Leandro Damião frister også stadig og tvivler desværre på Coulibaly er god nok reserve for unge Richter. Har også flere talentfulde regens, men med kvalitet på 1-1½ stjerne må de nøjes med små indhop.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010