home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23476
  1 Bruger, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lucycash847
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 266234 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1185: 08 Sep 2013, 18:04 »

Jeg vil sige deal, Highbury. Godt tidspunkt til et generationsskifte - og det er godt økonomisk. Smiley

Ja det ville gavne gennemsnitsalderen en smule Wink Nu Smalling også står til at ryge ud til sommer.

Ja, lønmæssigt er det også omkring 1.5 mio der kan spares Wink

Hvor god kan Podolski blive? ER enig med Risom omkring generationsskiftet, men han er i min optik for langsom og jeg ville umiddelbart gætte på at du kunne finde en bedre læsning.. NO DEAL! Thumbs Up

Hans tekniske og mentale stats er jo gode for en 21 årig ville jeg mene, men ja han mangler om muligt lidt fart i støvlerne. Men tror du ikke det vil kunne trænes op?

Jeg har ikke mulighed for at vælge på øverste hylde, da jeg endnu kun har vundet Liga Cuppen og FA Cuppen med klubben siden jeg kom til i sidste sæson. Det er desuden noget tid siden at CHL og ligaen var inde for rækkevidde (klubben var senest godt kørende li omkring 2020 hvor begge trofæer blev hentet), men i denne sæson fører jeg ligaen, og er ikke specielt nervøs for chl endnu. Slog li United 4 - 1 i ligaen i går Opstemt og de gav mig ellers klø i sidste sæson, så er på vej op.

Jeg har, hvis jeg skal ha fart, kun valget mellem nogle mindre tekniske og mentale egenskaber ved spillerne, samt at de fleste er en håndfuld år ældre.

Jeg har støvet en ung og en lidt ældre mulighed op:

Alderen er noget højere men han har været i klubben før, for sendte ham selv til real i en byttehandel for at få en MC som jeg manglede i sidste sæson. Han vil stå mig i 117 mio i indkøb, EDIT1: Lønnen bliver li under 500K.

Hev ham selv op gennem de forskellige hold i Bayern da jeg var der, en fornuftig stabil spiller, men mere defensiv end Podolski. Har ikke fået et bud ind endnu EDIT2: prisen for ham vil være 70 mio, og en løn på 350K/uge.
« Seneste Redigering: 08 Sep 2013, 18:31 af Highbury » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1186: 13 Sep 2013, 22:18 »

Hurtigt svar tak !! Smiley
Er southampton 2 sæson mangler en klasse central offensiv midtbane. Jeg har Will hughes og skal købe en af de 4:
Adryan, barkley, moi gomez eller Adam maher

hoffbeck
Reserveholdsspiller

« Svar #1187: 13 Sep 2013, 22:19 »

Helt klart Adam Mahar !!

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1188: 13 Sep 2013, 22:22 »

Helt klart Adam Mahar !!
Okay prøver ham:)!! Hvilken rolle passer ham bedst:)

hoffbeck
Reserveholdsspiller

« Svar #1189: 13 Sep 2013, 22:32 »

kommer an på ham han har udviklet sig i acc., hvis ikke så en rolle hvor det ik kræves han dribler 3 mand inden han ligger afleveringen.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1190: 13 Sep 2013, 22:35 »

kommer an på ham han har udviklet sig i acc., hvis ikke så en rolle hvor det ik kræves han dribler 3 mand inden han ligger afleveringen.
Okay takker!!:)

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1191: 14 Sep 2013, 00:09 »

City har budt 230 mio for følgende spiller:

Han har i den seneste sæson spillet andenviolin og ja næsten tredjeviolin. Han har lavet 10 kasser i 14(23) kampe, så når jeg har nogle unge men skarpe talenter i klubben, så er det her vel bar en deal? Eller hvad?

Ekstra info: City blev nummer tre i seneste sæson, og omtalte spiller her har været i Arsenal i 10 sæsoner og har lavet 161 mål for klubben. Den seneste sæson er første sæson i mange år han laver et ikke tociftret antal mål i ligaen for klubben.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2013, 00:16 af Highbury » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #1192: 14 Sep 2013, 00:12 »

City har budt 230 mio for følgende spiller:

Han har i den seneste sæson spillet andenviolin og ja næsten tredjeviolin. Han har lavet 10 kasser i 14(23) kampe, så når jeg har nogle unge men skarpe talenter i klubben, så er det her vel bar en deal? Eller hvad?

Deal Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1193: 14 Sep 2013, 00:18 »

Deal Thumbs Up

Også det jeg hælder til, men smed li lidt ekstra info til jer om hans tidligere sæsoner...

Men 230 mio ind, og ikke et behov for at købe nogen er 230.000.000 grunde til at sige ja vel Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #1194: 14 Sep 2013, 00:22 »

Også det jeg hælder til, men smed li lidt ekstra info til jer om hans tidligere sæsoner...

Men 230 mio ind, og ikke et behov for at købe nogen er 230.000.000 grunde til at sige ja vel Wink

Selv med den ekstra info vil jeg sige deal.. Han er næsten for dyr at have rendende rundt som 3. valg.. Wink 230 gode grunde for at sige "Jadak, jadak og jadak" Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1195: 14 Sep 2013, 00:26 »

Selv med den ekstra info vil jeg sige deal.. Han er næsten for dyr at have rendende rundt som 3. valg.. Wink 230 gode grunde for at sige "Jadak, jadak og jadak" Thumbs Up

Haha, fair nok... og netop som du havde skrevet det lavede han li 2 kasser imod Ghana i confederations cup.. Må satse på at mit 17 årige franske talent kan matche ham Wink Dog har jeg også li en 20 årig italiensk angriber og en 23 årig engelsk wing/angriber med mål i støvlerne Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1196: 14 Sep 2013, 00:41 »

Han røg afsted, men mine fans hader mig sku efterhånden, for har sendt ham og polakken afsted i dette vindue, og selvom de er gamle så mener de ikke at jeg har fået nok for dem, og Benzia der skulle aldrig have fået lov til at forlade klubben mener de... men ja nu er det sket... Han lavede så også li et mål imod Argentina.

Btw. med dette salg så har jeg solgt 4 spillere for samlet 680 mio i dette vindue.

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #1197: 16 Sep 2013, 10:58 »

Er Real Madrid og skal til at igang med 2. sæson, og er på udkig efter en ny midtbane har solgt Alonso og Nuri Sahin, og råder nu over Casemiro, Modric, Illaramendi og Khedira, hvor Khedira og Modric er foretrukket. Jeg har så hentet Pogba ind som forstærkning, men vil gerne finde en Alonso type eller Khedira type mere.
Budgettet hedder lige pt. 1,5mia og rigeligt med overskydende løn.
Står og skal vælge mellem:
Ilkay Gündogan - 220mio
Arturo Vidal - 720 mio.

Ved det er vildt mange penge for Vidal, men han er efter min overbevisning den aller bedste Boldvindende midtbane i hele FM..
Hvad siger i, og har i evt. andre råd?

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1198: 16 Sep 2013, 11:18 »

Er Real Madrid og skal til at igang med 2. sæson, og er på udkig efter en ny midtbane har solgt Alonso og Nuri Sahin, og råder nu over Casemiro, Modric, Illaramendi og Khedira, hvor Khedira og Modric er foretrukket. Jeg har så hentet Pogba ind som forstærkning, men vil gerne finde en Alonso type eller Khedira type mere.
Budgettet hedder lige pt. 1,5mia og rigeligt med overskydende løn.
Står og skal vælge mellem:
Ilkay Gündogan - 220mio
Arturo Vidal - 720 mio.

Ved det er vildt mange penge for Vidal, men han er efter min overbevisning den aller bedste Boldvindende midtbane i hele FM..
Hvad siger i, og har i evt. andre råd?

Alt for mange penge for Vidal, han er god men ikke så god. Prøv at kig på Bender i stedet...

Donetsk
Ynglingespiller

« Svar #1199: 18 Sep 2013, 14:51 »

230 mil for en 30 årige spiller er et nemt salg, når man med den rette scouting kan finde talenter der kan blive endnu bedre end ham i løbet af et par sæsoner.

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010