home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 235262 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1215: 02 Okt 2013, 18:09 »

Har spillet 1 ½ sæson med Brighton & Liverpool har tilbudt mig jobbet på anfield, hvilket jeg endelig overvejer ret meget!
Men, i første sæson vandt jeg FA Cuppen & rykkede op og nu har jeg lige slået Liverpool samlet 2-1 i semifinalen i Capital One Cup så det betyder jeg er i finalen i en turning for andet år i træk, desuden gik jeg (heldigt) videre som 2ér fra min EL gruppe og jeg på en flot tiende plads i ligaen.

så skal jeg skifte til Liverpool eller blive??   Ubeslutsom Ubeslutsom
Bliv! Smiley
Logged

Kolo Abib Touré

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1216: 02 Okt 2013, 18:49 »

Kom afsted til liverpool !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1217: 02 Okt 2013, 22:11 »

Bliv og kom afsted senere.. Der kommer flere muligheder.. og lur mig om Liverpool ikke sender bud efter dig igen senere. I min 21 årig karriere ved Southampton har de vel spurgt 4 gange nu Smiley og næste gang de fyrer manageren, som de godt kan lidt i det her save game så regner jeg med at jeg tager imod tilbuddet. Men bliv og udvikle Brighton lidt.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1218: 02 Okt 2013, 23:26 »

Helt klart blive i brighton da
Logged


Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1219: 03 Okt 2013, 03:32 »

Synes også du skal blive. Det er fedt at udvikle en lidt mindre klub, og hvis du så skifter og fortryder, har du et problem. Bliver du i Brighton og fortryder det, er det lidt nemmere bare at starte et nyt spil med Liverpool. Hvis du forstår hvad jeg mener.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1220: 03 Okt 2013, 12:19 »

Bliv da i Brighton!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1221: 03 Okt 2013, 12:59 »

Det kommer an på hvor træt du er af ikke at have nogen penge i Brighton - spillet ændrer radikalt karakter hvis du skifter til en storklub - du forventes at købe større spillere og du har selvfølgelig også flere penge at købe for.

Jeg ville skifte til Liverpool hvis jeg var dig - men mest fordi at udfordringen med at gøre Liverpool til mester virker så fed. Og i mine øjne også federe end at spillere videre med Brighton.

Jeg spiller selv et spil pt. hvor jeg starterede i Belgien og i 2. sæson skiftede til Danmark - her i starten af 4. sæson kan jeg godt mærke at jeg er træt af at klubben ikke har nogen penge (er træner for FC Nordsjælland og vi har ca. 10 mio £ på balancen og ca 2,5 mio. £ at købe ind for.) - jeg savner at kunne købe spillere til 10-15 mio. £ og have en chance for at spille mod nogen af de bedste hold i verden.... derfor - mit råd: skift  Smiley
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1222: 03 Okt 2013, 13:54 »


Jeg ville skifte til Liverpool hvis jeg var dig - men mest fordi at udfordringen med at gøre Liverpool til mester virker så fed. Og i mine øjne også federe end at spillere videre med Brighton.

Dybt uenig. Det er da en langt federe udfordring, at føre et hold fra næstbedste række til mesterskabet i den bedste. Kan ikke se den store udfordring i at overtage et semi-tophold og føre dem til mesterskab.

I Brighton har du med få midler præsteret godt, hvorfor så ikke tage dem hele vejen?
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1223: 04 Okt 2013, 14:18 »

Vil også mene at det er en sjovere udfordring med de små hold end med et storhold. Og med den succes du allerede har nydt, så lyder det jo som et godt springbræt for mere succes.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1224: 05 Okt 2013, 00:47 »

Jeg sidder selv og hælder til at sige deal på denne handel her, men er alligevel lidt i tvivl da jeg synes det er forbandet mange penge.

Prisen er 200 nu, 200 over 48 og 50 mio ved 50 ligamål samt 10% fortjeneste ved næste salg, altså på den gode side af 450 mio.

Han er englænder, han har været i klubben (men blev solgt lige inden jeg overtog klubben), og så har han i denne sæson lavet intet mindre end 15 mål i 19 ligakampe, og samlet set 21 i 27(2) kampe totalt. Siden han røg til City har han totalt set lavet 72 mål i 98(12) kampe (hvilket er 2½ sæson).

Jeg har 3 angribere selv allerede, men de er hhv. 19, 21 og 23 år gamle og i noget af en grim scoringskrise lige nu.

Det er sidste dag på markedet og spilleren jeg her har introduceret er følgende:



Edit: Hans løn bliver 1.9 mio/uge.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1225: 05 Okt 2013, 02:13 »

Jeg sidder selv og hælder til at sige deal på denne handel her, men er alligevel lidt i tvivl da jeg synes det er forbandet mange penge.

Prisen er 200 nu, 200 over 48 og 50 mio ved 50 ligamål samt 10% fortjeneste ved næste salg, altså på den gode side af 450 mio.

Han er englænder, han har været i klubben (men blev solgt lige inden jeg overtog klubben), og så har han i denne sæson lavet intet mindre end 15 mål i 19 ligakampe, og samlet set 21 i 27(2) kampe totalt. Siden han røg til City har han totalt set lavet 72 mål i 98(12) kampe (hvilket er 2½ sæson).

Jeg har 3 angribere selv allerede, men de er hhv. 19, 21 og 23 år gamle og i noget af en grim scoringskrise lige nu.

Det er sidste dag på markedet og spilleren jeg her har introduceret er følgende:



Edit: Hans løn bliver 1.9 mio/uge.

NO DEAL! det er alt for mange penge IMO at smide for sådan en spiller... Havde han været 4½ stjerner, ja... Men ellers ikke nej. Det ser ikke ud til han vil kunne blive bedre, og så er niveauet jo kun 3 stjerner... dvs. en middelspiller for dit hold... INGEN middelspillere er 450+ mio. værd
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1226: 05 Okt 2013, 11:29 »

NO DEAL! det er alt for mange penge IMO at smide for sådan en spiller... Havde han været 4½ stjerner, ja... Men ellers ikke nej. Det ser ikke ud til han vil kunne blive bedre, og så er niveauet jo kun 3 stjerner... dvs. en middelspiller for dit hold... INGEN middelspillere er 450+ mio. værd

Stjernerne er vel en relativ vurdering set ud fra holdets seneste triumfer/fiaskoer, og da jeg har vundet stort set alt, så er det vel ikke nemt at finde noget der er 4 stjerner eller over?

Han har dog lavet mål på samlebånd i Prl, hvilket jeg ikke rigtigt har set fra nogen af mine spillere endnu..

Jeg har en spiller med 5 stjerner i evne (målmanden) og så har jeg kun yderligere 5 over 3½ stjerne i evne.

Men ja der er mange penge for en spiller.
« Seneste Redigering: 05 Okt 2013, 11:35 af Highbury » Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1227: 05 Okt 2013, 14:12 »

Stjernerne er vel en relativ vurdering set ud fra holdets seneste triumfer/fiaskoer, og da jeg har vundet stort set alt, så er det vel ikke nemt at finde noget der er 4 stjerner eller over?

Han har dog lavet mål på samlebånd i Prl, hvilket jeg ikke rigtigt har set fra nogen af mine spillere endnu..

Jeg har en spiller med 5 stjerner i evne (målmanden) og så har jeg kun yderligere 5 over 3½ stjerne i evne.

Men ja der er mange penge for en spiller.

Så vidt jeg har forstået stjerne-systemet, så er stjernerne et udtryk for hvorvidt den pågældende spiller er under/på - eller over standard for dine andre spillere i klubben. Selvom man havde vundet alt med f.eks. FCK i løbet af 3 år, ville Bale, Ronaldo, Messi osv. stadig være 5 stjerner for FCK? En spiller der af dine spejdere vurderes til at blive eks. 3½ stjerner, kan sagtens blive både 3 stjerner, og 4 stjerner... Men det er samtidig mange penge at give 450+ mio. for sådan en spiller, der ikke umiddelbart har potentialet til at blive en af de allerbedste i verden på sin position. Han har scoret en del mål, bevares. Men hvad skyldes det? Laver han selv sine mål? Er han bare på det rigtige sted efter godt forarbejde fra resten af holdet? Alt sådan noget bør man jo overveje... Men det ved du jo self godt, så det vil jeg ikke belære dig om ^^
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1228: 05 Okt 2013, 15:55 »

Så vidt jeg har forstået stjerne-systemet, så er stjernerne et udtryk for hvorvidt den pågældende spiller er under/på - eller over standard for dine andre spillere i klubben. Selvom man havde vundet alt med f.eks. FCK i løbet af 3 år, ville Bale, Ronaldo, Messi osv. stadig være 5 stjerner for FCK? En spiller der af dine spejdere vurderes til at blive eks. 3½ stjerner, kan sagtens blive både 3 stjerner, og 4 stjerner... Men det er samtidig mange penge at give 450+ mio. for sådan en spiller, der ikke umiddelbart har potentialet til at blive en af de allerbedste i verden på sin position. Han har scoret en del mål, bevares. Men hvad skyldes det? Laver han selv sine mål? Er han bare på det rigtige sted efter godt forarbejde fra resten af holdet? Alt sådan noget bør man jo overveje... Men det ved du jo self godt, så det vil jeg ikke belære dig om ^^

Ja okay, havde så misforstået det system en lille smule... Tja, City svinger en del, men over en sæson klarer de sig pænt godt, men de smider da også enorme summer efter spillere. De bedste spillere i savet er oftest et smut forbi city fordi de er så pengestærke at selv ikke jeg kan følge med. Men ja kan være hans effektivitet skyldes godt forarbejde af resten af holdet.

City gav selv 320 for ham i Arsenal, så han har aldrig været helt billig, men overvejer at lade være og gi drengene nogle flere chancer... bar tillokkende med en så målfarlig herre med engelsk pas, men muligvis bliver nogle af mine unge folk englændere med tiden...
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1229: 06 Okt 2013, 00:48 »

Ja okay, havde så misforstået det system en lille smule... Tja, City svinger en del, men over en sæson klarer de sig pænt godt, men de smider da også enorme summer efter spillere. De bedste spillere i savet er oftest et smut forbi city fordi de er så pengestærke at selv ikke jeg kan følge med. Men ja kan være hans effektivitet skyldes godt forarbejde af resten af holdet.

City gav selv 320 for ham i Arsenal, så han har aldrig været helt billig, men overvejer at lade være og gi drengene nogle flere chancer... bar tillokkende med en så målfarlig herre med engelsk pas, men muligvis bliver nogle af mine unge folk englændere med tiden...

Jeg ved ikke om jeg har ret, men det er bare mit indtryk af det der stjernesystem...
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010