home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 294829 gange)
UlrikE
Juniorspiller
**

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1080: 30 Jul 2013, 21:59 »

Jeg har også unge Christian Nørgaard, som har været udlejet til Lyngby sidste sæson

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #1081: 30 Jul 2013, 22:00 »

Okay er manden ved at overtage bales  plads så er Fischer favorit lige nu:)
Så er du vist ret farvet hvis Bale trues af Fischer - Bale skal da overhovedet ikke spille back!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1082: 31 Jul 2013, 17:30 »

Hey

Er denne spiller 200 mio værd? 100 kontant og 100 over 48 mdr, samt en løn på 950K/uge. Hentede ham selv til Inter i sin tid.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1083: 31 Jul 2013, 17:32 »

Hey

Er denne spiller 200 mio værd? 100 kontant og 100 over 48 mdr, samt en løn på 950K/uge. Hentede ham selv til Inter i sin tid.

Jeg syntes helt sikker han er 200 mio værd.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1084: 31 Jul 2013, 18:09 »

Jeg syntes helt sikker han er 200 mio værd.

Han er hermed hentet, selvom Inter nok ikke er specielt glad for at jeg henter mine egne talenter med videre, de brokkede sig over den sidste jeg lavede det nummer med. Wink

Skal også ha ryddet op på midten af banen, har Martinez (34), De Bruyne (31), Oscar (31) og en portugisisk regen som jeg kun har formået at bruge som backup da han ikke har udviklet sig alt for meget, så hvis jeg sender de 4 væk så er min midtbane ved at være der igen (har en fransk og hollansk spiller der begge ligger li under Interspillerens niveau) Det bliver en fin trio Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1085: 31 Jul 2013, 18:15 »

Han er hermed hentet, selvom Inter nok ikke er specielt glad for at jeg henter mine egne talenter med videre, de brokkede sig over den sidste jeg lavede det nummer med. Wink

Skal også ha ryddet op på midten af banen, har Martinez (34), De Bruyne (31), Oscar (31) og en portugisisk regen som jeg kun har formået at bruge som backup da han ikke har udviklet sig alt for meget, så hvis jeg sender de 4 væk så er min midtbane ved at være der igen (har en fransk og hollansk spiller der begge ligger li under Interspillerens niveau) Det bliver en fin trio Wink
Det lyder til der er brug for noget frisk blod på den midtbane Smiley

Haha ja Schalke var heller ikke videre begejstret for at jeg hentede Wanyama med til United.

fred400
Ynglingespiller

« Svar #1086: 31 Jul 2013, 18:20 »

Jeg synes bestemt ikke han er 200 mio værd. Men nu er det jo for sent  Wink

Hans nuværende niveau er imo langt fra verdensklasse. Da han er fyldt 22 vil det være begrænset hvor meget han mere vil udvikle sig.  Smiley

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #1087: 31 Jul 2013, 18:29 »

Hans nuværende niveau er imo langt fra verdensklasse. Da han er fyldt 22 vil det være begrænset hvor meget han mere vil udvikle sig.  Smiley
Det er mig en gåde at du ikke syntes han er 200 mio værd Smiley
Hans stats er perfekte til en Ankermand på den defensive eller en boldvindende på midtbanen.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1088: 31 Jul 2013, 18:39 »

Det lyder til der er brug for noget frisk blod på den midtbane Smiley

Haha ja Schalke var heller ikke videre begejstret for at jeg hentede Wanyama med til United.

Ja, men Martinez' kontrakt udløber også snart.. De Bruyne var en vital mand i min jagt på mesterskabet sidste sæson, men han har været skadet meget af denne og pt spiller jeg ham blot varm li før et salg. Oscar har ligeledes været skadet så han skal også bar shines op før et salg, kan jo være jeg kan score de 200 mio plus det løse på de spillere...

Ja det er desvær for sent at ændre på det, men kan så sige at han har været en vigtig del af Inters vej til finalen i CHL, for han reddede deres røv et par gange med de få mål han har lavet. Og så hentede jeg ham selv til Inter hvor han spillede fantastisk og faktisk skubbede en mere erfaren spiller væk i løbet af et par måneder.

Han ender som Ready123 siger nok som ankermand og så rykker jeg mine to andre spillere op på den centrale midt, for så at gentage mit uovervindelige hold fra FM10 hvor jeg havde spillets bedste på MC/DM pladserne, det er dræbende vigtigt i min taktik at der er styr på de pladser. Jeg har pt ikke kunnet finde nogen bedre til den plads end ham..

Edit: Der findes en der kan overgå ham, og han spiller i City, hvor han er omdrejningspunkt, 290 mio værd og får en hyre på 2.2 mio... og så er han 28 og kroatisk... Medmindre at han bliver utilfreds i City så kan jeg ikke røre ham... Men kan grine hele vejen til banken over at han ikke formår at hjælpe holdet til bedre ting end hvad de har opnået siden jeg var manager der tildligere i savet.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2013, 18:46 af Highbury » Logged

Buus89
Lilleputspiller
*

« Svar #1089: 31 Jul 2013, 19:16 »

Så er du vist ret farvet hvis Bale trues af Fischer - Bale skal da overhovedet ikke spille back!

Jeg spiller med wingbacks(offensiv), så der passer Bale perfekt ind. Især fordi at han her i anden sæson nægter at lave mål  ticked off
Dog er Bale starter til de store kampe, men mod mindre hold så er Fischer mere skrap  Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1090: 01 Aug 2013, 22:03 »

Jeg leder efter en central midtbane spiller der kan både offensiv og defensiv og fik rapporter om rigtigt mange spillere og den eneste spiller der gik 5 stjerner i potentiale var Jon Williams fra cetantal palaver men er han virkelig en så stor talent? Jeg spiller med southampton så det et plus han er englænder har allerde 2 mega engelske talenter  Will hughes og James ward-prowse så hvis Jon er så god vil jeg gerne have ham
Kender i noget til ham? Svar gerne hurtigt tak:)

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #1091: 02 Aug 2013, 10:28 »

Jeg leder efter en central midtbane spiller der kan både offensiv og defensiv og fik rapporter om rigtigt mange spillere og den eneste spiller der gik 5 stjerner i potentiale var Jon Williams fra cetantal palaver men er han virkelig en så stor talent? Jeg spiller med southampton så det et plus han er englænder har allerde 2 mega engelske talenter  Will hughes og James ward-prowse så hvis Jon er så god vil jeg gerne have ham
Kender i noget til ham? Svar gerne hurtigt tak:)

J. Williams fra Crystal Palaca har jeg købt i mit Swansea save. Han gør det glimrende, men han starter næsten aldrig inde. Hvis han får meget spilletid, kan han nok blive en spiller et eller to niveauer under de bedste i fremtiden. Adryan er foran ham i køen om spilletid, og han gør det fantastisk, men han er jo ikke englænder.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1092: 02 Aug 2013, 12:01 »

J. Williams fra Crystal Palaca har jeg købt i mit Swansea save. Han gør det glimrende, men han starter næsten aldrig inde. Hvis han får meget spilletid, kan han nok blive en spiller et eller to niveauer under de bedste i fremtiden. Adryan er foran ham i køen om spilletid, og han gør det fantastisk, men han er jo ikke englænder.
Okay tak:) men adryan er jo offensiv midtbane eller har du omskolet ham

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #1093: 02 Aug 2013, 17:44 »

Jeg bruger ham primært på den centrale midtbane som fremskudt playmaker. Michu er p.t førstevalg på den offensive midtbane.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Money
Lilleputspiller
*

« Svar #1094: 02 Aug 2013, 19:59 »

ADRYAN <3 !

Bedste offensive spiller!

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010