home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 468 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 294831 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1050: 24 Jul 2013, 22:48 »

Stanciu. Har ikke erfaringer med Paredes, men af de to andre, har jeg haft mest succes med Stanciu. Han er vist også en del billigere end Vico, hvis jeg husker rigtigt.
Okay tak:) men problemet er stanciu kan ikk få arbejdstilladelse ved du om hvornår han får det?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #1051: 24 Jul 2013, 22:51 »

Okay tak:) men problemet er stanciu kan ikk få arbejdstilladelse ved du om hvornår han får det?
Ægerligt.. Havde ham i Milan, så der var ingen problemer.. Tror han skal spille landskampe før han får det, men hæng mig ikke op på det.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1052: 24 Jul 2013, 22:55 »

Ægerligt.. Havde ham i Milan, så der var ingen problemer.. Tror han skal spille landskampe før han får det, men hæng mig ikke op på det.
Okay:( hader det lort men ja så må jeg nøjes med paredes men han er alligvel også farlig nok:)

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1053: 25 Jul 2013, 16:06 »

Jeg er igang med lave et ungt, billigt og med lidt engelske spiller self
Jeg er southampton anden sæson
Skal jeg købe redmond eller zaha?
Jeg har dyer som gøre det fremragende virkeligt et røverkøb:)

Renehenriksen
Reserveholdsspiller

« Svar #1054: 25 Jul 2013, 16:30 »

Jeg er igang med lave et ungt, billigt og med lidt engelske spiller self
Jeg er southampton anden sæson
Skal jeg købe redmond eller zaha?
Jeg har dyer som gøre det fremragende virkeligt et røverkøb:)

Jeg har ikke haft Redmond, men Zaha har gjort det rigtig godt for mig i Southampton i 6 sæsoner

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1055: 25 Jul 2013, 16:33 »

Jeg har ikke haft Redmond, men Zaha har gjort det rigtig godt for mig i Southampton i 6 sæsoner
Okay:) jeg har haft redmond i anden sæson før han gjorde det godt så tager jeg nok den billigste men tror  zaha er bedre:)

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1056: 27 Jul 2013, 04:07 »

Så er jeg havnet i en situation hvor jeg har et luksusproblem på målmandsposten.

Aldrende stjerne, der nu mest er en tutor for de unge målmænd, overvejer at lade hans kontrakt løbe ud:

Mit nuværende førstevalg på målmandsposten:

Min unge reserve der har været i klubben i et års tid nu:

Før jeg kom til Bayern var jeg i Inter, hvor jeg hentede denne spiller for 190 mio, nu blev han så sat til salg for 122,5 og er allerede steget igen til 150. I Inter stod han den ene brandkamp efter den anden, indtil jeg hentede et endnu bedre talent dertil, men nu er han kommet tilbage på holdet jeg er manager for. Han var oprindelig tiltænkt som afløser for Neuer, men da de ikke ville slippe ham for en halv sæson siden så blev det ter stegen.

Min umiddelbare tanke er at lade Neuer blive kontrakten ud, imens jeg udlejer min unge sydamerikaner og så holder på hollænderen og ter stegen, er det en deal eller har i andre ideer til hvad jeg bør gøre?

El-Pistolero
Reserveholdsspiller

« Svar #1057: 28 Jul 2013, 20:21 »

Jeg ville lade Neuer smutte, sælge Ter Stegen for 250 + mio, og lade de to unge kæmpe om målmandsposten. Smiley Især fordi Carbrea ser helt sindssyg god ud ifh til alder.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1058: 29 Jul 2013, 20:44 »

Jeg spiller med southampton og er i første sæson august
Skal købe en af de her 3 venstre wings Fischer, insigne eller Bernard
Fischer vil koste cirka 170-180 og det har jeg
Insigne ved jeg ikk om hva prisen er på og Bernard vil koste 345 og skal betale halvdelen af beløbet på 48 måneder.
Kom gerne med begrundelser for hvem jeg skal købe vil gerne Bernard han har gode stats men hader betale over 48 måneder

blomvikings
Manager

« Svar #1059: 29 Jul 2013, 21:04 »

Insigne ved jeg ikk om hva prisen er på og Bernard vil koste 345 og skal betale halvdelen af beløbet på 48 måneder.
Kom gerne med begrundelser for hvem jeg skal købe vil gerne Bernard han har gode stats men hader betale over 48 måneder

Ville helt sikkert ikke vælge Fischer. Insigne er rigtig stærkt, og kan også agere angriber. Bernard er også super stærkt, med 345 mio er mange penge for ham mener jeg.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1060: 29 Jul 2013, 21:08 »

Ville helt sikkert ikke vælge Fischer. Insigne er rigtig stærkt, og kan også agere angriber. Bernard er også super stærkt, med 345 mio er mange penge for ham mener jeg.
Okay:) men hvorfor ikk Fischer? Har hørt godt om ham:)?

darkalf
Manager

« Svar #1061: 29 Jul 2013, 21:10 »

Fede Vico bliver tossegod hvis man bare giver ham kampe nok, ellers så omskol Will Hughes til at være fløj spiller det havde jeg stor succes med i Brighton da var han godt nok på højre fløj men han spillede alligevel kanon.

Buus89
Lilleputspiller
*

« Svar #1062: 29 Jul 2013, 21:12 »

Okay:) men hvorfor ikk Fischer? Har hørt godt om ham:)?
Jeg ville vælge Fischer, jeg har ham i mit Tottenham save, hvor han midt i anden sæson er ved at skubbe Bale ned på venstre back. Han er vanvittig som indvendig angriber ! Smiley Og så er han den billigste af de tre, jeg måtte selv slippe 77,5 mio for ham Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1063: 29 Jul 2013, 21:14 »

Fede Vico bliver tossegod hvis man bare giver ham kampe nok, ellers så omskol Will Hughes til at være fløj spiller det havde jeg stor succes med i Brighton da var han godt nok på højre fløj men han spillede alligevel kanon.
Will hughes bruger jeg allerede som COM og CM men kigger lige på fede vico selvom jeg ikk plejer have gode erfaring med omskole en spiller

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1064: 29 Jul 2013, 21:16 »

Jeg ville vælge Fischer, jeg har ham i mit Tottenham save, hvor han midt i anden sæson er ved at skubbe Bale ned på venstre back. Han er vanvittig som indvendig angriber ! Smiley Og så er han den billigste af de tre, jeg måtte selv slippe 77,5 mio for ham Smiley
Okay er manden ved at overtage bales  plads så er Fischer favorit lige nu:)

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010