home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 295555 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #990: 26 Jun 2013, 12:19 »

Jeg er Arsenal og har netop i starten af tredje sæson hentet Lewandowski på fri transfer. Derudover har jeg Falcao i forvejen og spiller en 4-2-3-1 formation. Har to unge regens i form af Danny Warner og Anders Laursen, der også kan spille angriber - de er dog meget unge.

Barcelona har lige budt 173 millioner på Olivier Giroud - men jeg er meget i tvivl om jeg skal sælge ham, da han laver mange mål for mig. I første sæson (fast angriber) blev han topscorer i PL. I sidste sæson spillede han 16 (20) og scorede 17 kasser. Jeg kan skide godt li' ham, men foretrækker stadigvæk Lewan og Falcao.

Deal eller no deal?

Newton Heath
Manager

« Svar #991: 26 Jun 2013, 12:21 »

173 mio for din tredjeangriber? Deal.

Så kan dine ungdomsangribere vel også få chancen i ny og næ - desuden må du vel have et par spillere, der også kan dække pladsen, hvis uheldet skulle være ude. Sælg.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #992: 26 Jun 2013, 12:26 »

173 mio for din tredjeangriber? Deal.

Så kan dine ungdomsangribere vel også få chancen i ny og næ - desuden må du vel have et par spillere, der også kan dække pladsen, hvis uheldet skulle være ude. Sælg.

Jeg accepterede, men han afviste selv pga. lønnen. Haha. Hvem siger nej til Barca?

Så er spørgsmålet så - da jeg tror, at jeg godt kan få det samme beløb fra andre klubber - om jeg skal sætte ham til salg?

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #993: 26 Jun 2013, 12:33 »

Jeg accepterede, men han afviste selv pga. lønnen. Haha. Hvem siger nej til Barca?

Så er spørgsmålet så - da jeg tror, at jeg godt kan få det samme beløb fra andre klubber - om jeg skal sætte ham til salg?

Jeg havde gjort det. Selvom Giroud er en bomber i FM, så er Lewan og Falcao den tand bedre. Afsted med ham, før han bliver utilfreds Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #994: 26 Jun 2013, 12:57 »

Enig - hvis du kan få mere end 150 mio, så må han afsted. Når du har så stærke angribere som Lewa og Falcao, så må du kunne bruge de penge + lønnen et andet sted på holdet. Og mon ikke PSG slår til hvis du tilbyder ham?

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #995: 29 Jun 2013, 08:45 »

Er Barca i 2sæson, januar.

Tænker om jeg skal smide Alves væk, da han er 30år, trækker en OK løn, og jeg har Montoya.

Problemet er bare om jeg så skal sælge ham og lade være og købe en ny eller købe en ny ? (hvis ja, så hvem)

Vil nok godt kunne få over 200 for den kære Alves.

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #996: 29 Jun 2013, 09:51 »

Er Barca i 2sæson, januar.

Tænker om jeg skal smide Alves væk, da han er 30år, trækker en OK løn, og jeg har Montoya.

Problemet er bare om jeg så skal sælge ham og lade være og købe en ny eller købe en ny ? (hvis ja, så hvem)

Vil nok godt kunne få over 200 for den kære Alves.
Kommer helt an på om du gerne vil have lidt rutine og en god tutor, men for 200 havde jeg sendt ham afsted Smiley

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #997: 30 Jun 2013, 03:38 »

Så der li en af de der hvor man overvejer om man skal snuppe ham og sparke en anden ud eller om man skal lade være?... jeg kan hente denne spiller for 165 mio kontant og med en løn på 920K/uge.. btw så er jeg Inter her i 2021 Wink

Har dog 3 spillere til CB pladsen, en yderligere der er på vej på pension (og som også trænger til det) samt to spillere der i nødstilfælde kan dække cb pladsen men ellers høre til på deres respektive back pladser... Så er reelt set kan jeg sagtens overleve uden ham, men han ville muligvis styrke truppen i hovedspillet og forsvaret, i jagten på at vinde CHL (igen)... Er det en deal eller ej??

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #998: 30 Jun 2013, 14:07 »

Skal man købe Patrick Hermann fra Gladbach eller alvaro vadillo?
Jeg er Real sociedad?

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #999: 30 Jun 2013, 14:18 »

Skal man købe Patrick Hermann fra Gladbach eller alvaro vadillo?
Jeg er Real sociedad?

Jeg vil købe Alvaro, da han er spansk. Men hvis du kan få den anden billigere, og han ikke er dårligere, vil jeg nok vælge ham.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1000: 30 Jun 2013, 16:25 »

Jeg vil købe Alvaro, da han er spansk. Men hvis du kan få den anden billigere, og han ikke er dårligere, vil jeg nok vælge ham.
Tak tager alvaro han er også meget billiger:)

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #1001: 30 Jun 2013, 16:28 »

Tak tager alvaro han er også meget billiger:)

Lyder fornuftigt. Smiley

Han skulle vist blive en god spiller i fremtiden.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #1002: 30 Jun 2013, 16:35 »

Lyder fornuftigt. Smiley

Han skulle vist blive en god spiller i fremtiden.
Hehe luksus tak mangler en klasse spiller den position:)

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #1003: 30 Jun 2013, 17:46 »

Har muligheden for at købe Akinfeev for 340 millioner. Jeg har i forvejen en meget talentfuld ung russisk målmand, som jeg forventer mig meget af, og som jeg har tiltænkt pladsen som førstemålmand. Skal jeg købe Akinfeev alligevel?

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #1004: 30 Jun 2013, 17:55 »

Har muligheden for at købe Akinfeev for 340 millioner. Jeg har i forvejen en meget talentfuld ung russisk målmand, som jeg forventer mig meget af, og som jeg har tiltænkt pladsen som førstemålmand. Skal jeg købe Akinfeev alligevel?

Har du penge nok, så køb og lad ham være tutor osv Smiley Ellers nej Smiley

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010