home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 819 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal - No Deal FM13
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal FM13  (Læst 295271 gange)
Strandby
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal FM13
« Svar #1005: 30 Jun 2013, 17:56 »

« Seneste Redigering: 30 Jun 2013, 18:01 af Strandby » Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Seller95
Manager

« Svar #1006: 30 Jun 2013, 18:18 »

Jeg ville ikke sælge til den pris.

Arsenal <3

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #1007: 30 Jun 2013, 18:26 »

Jeg ville ikke sælge til den pris.

Hvad ville han være værd i dine øjne?

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #1008: 30 Jun 2013, 19:29 »

Jeg tror du vil kunne få 20-30 mio mere, men hvis han kan spille 20 kampe på en sæson for dig, og præsteret stabilt, synes jeg du skal beholde ham. Hvis han spiller en god sæson, kan du nok få mere for ham om et år.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1009: 05 Jul 2013, 19:42 »

Jeg har fået et mindre dilemma på halsen...

Jeg er i slutningen af 2021 i Inter, hvor jeg har fået samlet mig et ungt talentfuld hold, krydret med et par gamle stjerner til at veje op med noget erfaring. Det kører da også på skinner og det er faktisk forargeligt hvis jeg smider point. Men ind af døren kommer så et tilbud fra Bayern München, om at genrejse giganten (som er plaget af ældre spillere), for småpenge (44 mio), en udfordring jeg synes lyder interessant fordi jeg kan føre min talent filosofi videre der. Jeg vil dog så ende med at forlade hvad jeg vil mene pt er spillets bedste hold...

Skal jeg smutte til Bayern, eller skal jeg blive i Inter.

Btw, spillet er oprindeligt en challenge, men siden konkurrencen mellem mig og TripleX døde lidt hen så har jeg nydt at spille med talenterne i Inter hvor jeg har vundet to mesterskaber og 6 pokaler i den tid jeg har været her. Tyskland er det eneste land jeg mangler at vinde mesterskab og CHL i, men mine talenter i Inter er sku svære at undvære...

What to do?

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #1010: 05 Jul 2013, 20:00 »

Skift!

Udfordringen i Bayern ville i min optik opveje dine talenter i Inter.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1011: 08 Jul 2013, 20:57 »

Er følgende spiller 100 mio værd? Han ender på en løn  på 400K/uge.

Jeg mangler en mand til at sparke på kassen i Bayern, og med hans størrelse så ryger tankerne jo tilbage på Jan Koller... Er det en deal eller ej?

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #1012: 08 Jul 2013, 21:14 »

Jeg mangler en mand til at sparke på kassen i Bayern, og med hans størrelse så ryger tankerne jo tilbage på Jan Koller... Er det en deal eller ej?

Kommer an på hvad du har i forvejen, men nogle rimelig vilde tekniske egenskaber! 20 i langskud! av Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #1013: 08 Jul 2013, 21:21 »

Jeg ville sige deal Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #1014: 08 Jul 2013, 21:24 »

Jeg har fået et mindre dilemma på halsen...

Jeg er i slutningen af 2021 i Inter, hvor jeg har fået samlet mig et ungt talentfuld hold, krydret med et par gamle stjerner til at veje op med noget erfaring. Det kører da også på skinner og det er faktisk forargeligt hvis jeg smider point. Men ind af døren kommer så et tilbud fra Bayern München, om at genrejse giganten (som er plaget af ældre spillere), for småpenge (44 mio), en udfordring jeg synes lyder interessant fordi jeg kan føre min talent filosofi videre der. Jeg vil dog så ende med at forlade hvad jeg vil mene pt er spillets bedste hold...

Skal jeg smutte til Bayern, eller skal jeg blive i Inter.

Btw, spillet er oprindeligt en challenge, men siden konkurrencen mellem mig og TripleX døde lidt hen så har jeg nydt at spille med talenterne i Inter hvor jeg har vundet to mesterskaber og 6 pokaler i den tid jeg har været her. Tyskland er det eneste land jeg mangler at vinde mesterskab og CHL i, men mine talenter i Inter er sku svære at undvære...

What to do?
Jeg ville også sige at du skulle skifte og genrejse bayern! Eventuelt kunne du jo gemme inter spillet inden du tager valget og så altid vende tilbage hvis du fortryder Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1015: 08 Jul 2013, 21:31 »

Kommer an på hvad du har i forvejen, men nogle rimelig vilde tekniske egenskaber! 20 i langskud! av Smiley

Ja, netop nogle fornuftige tekniske egenskaber, og så hans størrelse... Har ikk andet end en kedelig hollænder der ikke rammer boksen overhovedet. Holdet er utrolig tyndt besat. Har alt for mange gamle afdankede stjerner som jeg ikk engang kan få solgt.

Jeg ville sige deal Smiley

Er også fristet, for ud over ham så er der kun en ung spiller fra dortmund jeg overvejer at hente til den plads... for mine talenter i Inter kan jeg ikke hente med, efterlod en angriber med 14 kasser i 12 kampe... sku hårdt Wink

Jeg ville også sige at du skulle skifte og genrejse bayern! Eventuelt kunne du jo gemme inter spillet inden du tager valget og så altid vende tilbage hvis du fortryder Smiley

Netop det jeg har gjort... er sikker på jeg skal tilbage og game på det save, skal også li ha gennemført denne challenge, men med det hold jeg har overtaget så kræver det sku en del arbejde, og nok også en 3 sæsoner mere...

lundedrengen1
Lilleputspiller
*

« Svar #1016: 09 Jul 2013, 00:57 »

Er Real Madrid fra start, og skal købe en CM/DM.

Valget står mellem Vidal (320 mio. kr.) eller Schweinsteiger (310 mio. kr.)

Han skal spille ved siden af Alonso i en 4-2-3-1 opstilling.

Var ellers også ude efter Daniele De Rossi, men han var forlangte alt for meget i løn osv.

HJÆLP HURTIGT TAK !!! 

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #1017: 09 Jul 2013, 07:48 »

Er Real Madrid fra start, og skal købe en CM/DM.

Valget står mellem Vidal (320 mio. kr.) eller Schweinsteiger (310 mio. kr.)

Han skal spille ved siden af Alonso i en 4-2-3-1 opstilling.

Var ellers også ude efter Daniele De Rossi, men han var forlangte alt for meget i løn osv.

HJÆLP HURTIGT TAK !!! 

Jeg har ikke prøvet at spille med hverken Vidal eller Schweinsteiger, men jeg ville tage Vidal, da jeg mener at han er bedre til at vinde bolde og vende spillet fra midtbanen.

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #1018: 09 Jul 2013, 08:07 »

Hvordan kan du være i tvivl? Mega røverkøb!!

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #1019: 09 Jul 2013, 12:35 »

Hvordan kan du være i tvivl? Mega røverkøb!!

Han er også hentet til klubben da han er og blev det bedste bud på en angriber jeg kunne få.. Skal ha genrejst klubbens ry før jeg kan shoppe på øverste hylde...

Sider: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010