home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 838 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 53771 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Ajax
« Svar #120: 14 Dec 2012, 12:09 »

Hold da op.. Det må gå godt for mig.. Newcastle og Liverpool har henvendt sig med to dages mellemrum med jobtilbud.. Det var ellers to nogenlunde tilbud fra to hold i krise, men jeg har sagt NEJ! Jeg er glad i Amsterdam - jeg tror det bliver en stor sæson, hvor mange unge spillere bryder igennem.. Thumbs Up

Illic, Tete, van der Boomen, Andersen og Fisher er tætte på at være faste startere.. Så godt gør de det!! Cornelius har også gjort det godt med tre mål i fem kampe men han bliver ved med at blive skadet Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #121: 15 Dec 2012, 04:05 »

Hvad er folkets erfaringer med Kenneth Vermeer? Han blev godt nok af uransagelige årsager kåret til årets målmand i sidste sæson, men jeg synes godt nok han har mange fejlindgreb i form af forkerte beslutninger og drop. Han var nogenlunde stabil i første sæson, men her i anden sæson er jeg rystende nervøs med ham på kassen. Jeg har dog Mataj Delac, der er lejet i Chelsea og jeg overvejer at lade ham være førstevalget her i forårssæsonen. Delac har gjort det fornuftigt og jeg tror der gik en fem kampe før, der blev scoret på ham.

Selve savet:

dato 01-01-14

Supercuppen: Ajax - AZ 3-1
Æresdivisionen: topper ligaen seks point foran PSV (der har en kamp i baghånden)
Pokalturneringen: er i kvartfinalen mod Twente
Champions League: Efter et meget dramatisk gruppespil med to sejre over Anderlecht, to smalle nederlag til Real Madrid, 4-4 hjemme mod Celtic tabte vi ikke ufortjent med 2-1 på Celtic Park. Det betød at skotterne sendte os i Europa League, hvor vi står overfor Shakthar Donetsk.

Transfers: Jordy Classie fra Feyenoord for 47.000.000 kroner, som den eneste. 
« Seneste Redigering: 15 Dec 2012, 05:38 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #122: 16 Dec 2012, 17:52 »

Hmm.. Som jeg har nævnt før, så gik min første sæson rigtig godt. Men her i anden går det slet ikke som før, det er som om at mine modstandere har luret mig.. Hvad skal jeg gøre for ikke at lave hele min taktik om? Det er specielt min defensiv den er helt galt med. Skuffet

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #123: 16 Dec 2012, 18:20 »

Hmm.. Som jeg har nævnt før, så gik min første sæson rigtig godt. Men her i anden går det slet ikke som før, det er som om at mine modstandere har luret mig.. Hvad skal jeg gøre for ikke at lave hele min taktik om? Det er specielt min defensiv den er helt galt med. Skuffet

Hvordan stiller du op?
Jeg brugte 4-2-3-1 med to offensive kanter ret meget i første sæson og anden sæson, men her i tredje sæson har jeg fået ret stor succes med 4-3-1-2. Det giver mulighed for både en eller to defensivt orienterede midtbanespillere, samtidig med at du har en del offensivt også!

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #124: 16 Dec 2012, 18:32 »

Hvordan stiller du op?
Jeg brugte 4-2-3-1 med to offensive kanter ret meget i første sæson og anden sæson, men her i tredje sæson har jeg fået ret stor succes med 4-3-1-2. Det giver mulighed for både en eller to defensivt orienterede midtbanespillere, samtidig med at du har en del offensivt også!
Stiller 4-2-3-1, men har kun 2 angribere så vil ikke spille med de to. Har rykket mine to midtbanespillere ned på den defensive, men tror jeg rykker dem tilbage igen.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #125: 16 Dec 2012, 18:53 »

Stiller 4-2-3-1, men har kun 2 angribere så vil ikke spille med de to. Har rykket mine to midtbanespillere ned på den defensive, men tror jeg rykker dem tilbage igen.

Prøv at få fat i en angriber mere i næste vindue - det er altid godt at have 3, da der jo kan komme skader etc. Jeg ved ikke om det hjælper, men det kunne jeg forestille mig Smiley

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

JimmyGP
Manager

« Svar #126: 17 Dec 2012, 00:29 »

Jeg har det på samme måde, men jeg har alligevel resultaterne med.. lukker pisse mange mål ind, men vinder f.eks. 6-3 eller spiller 4-4.. min umiddelbare tanke er at det er typiske hollandske resultater, da det er sådanne resultater mine modstandere også løber ind (og man ser IRL).. Tror det var Volendam (oprykkere), der vandt 6-1 over Utrecht.. på udebane..

Til angrebssnakken.. selvom man spiller med én angriber er det rart nok at have flere om buddet.. Jeg spiller selv med én angriber og indtil videre har Siem de Jong, Kolbeinn S, Andreas Cornelius & Ademilson alle været skadet af flere omgange og jeg har sågar i få kampe været nødsaget til at bruge enten Babel eller mine u19-angribere..  Wink Det er satme frustrerende.. Sur

Btw. så har jeg to kampe tilbage og er et point foran PSV.. så det bliver meget spændende.. ellers mangler jeg to Europa League semifinaler mod Lyon og ved en eventuel sejr møder jeg Newcastle eller Bayern München Peace

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #127: 17 Dec 2012, 17:33 »

"oops we did it again" Thumbs Up

Med ko kampe igen var der et points forspring i vores favør til ærkerivalerne fra PSV. I næstsidste spillerunde stod vi over for Groningen på AmsterdamArena og et velspillende Groningen hold vandt desværre helt fortjent med 2-1. Det fik dog ingen betydning, da Feyenoord besejrede PSV med 1-0 og fastholdt vores forspring.

I sidste runde så det sådan ud; Utrecht - Ajax & NEC - PSV

2. min: PSV kommer på 1-0 (PSV er mestre)
9. min: Ajax kommer på 1-0 (Ajax er mestre)
27. min: PSV kommer på 2-0 (Ajax er mestre)
32. min: PSV kommer på 3-0 (Ajax er mestre)
39. min: NEC reducerer til 1-3 (Ajax er mestre)
45. min: Utrecht udligner til 1-1 (PSV er mestre)
49. min: Ajax reduceres til 10 mand (Van Rhijn udvises - PSV er mestre)
50. min: Ajax kommer på 2-1 (Ajax er mestre)
61. min: Utrecht kommer 1-1 (PSV er mestre)
65. min: PSV kommer på 4-1 (PSV er mestre)
87. min: PSV kommer på 5-1 (PSV er mestre)
90. min: Ajax kommer på 3-2 (Ajax er mestre)

NEC - PSV 1-5
0-1 Cmovs (selvmål) '2
0-2 Mertens '27
0-3 Hutchinson '32
1-3 Foor '39
1-4 Mertens '65
1-5 Haglund '87

Utrecht - Ajax 2-3
0-1 de Jong '9
1-1 Mulenga '45+3
1-1 van Rhijn udvises '49
1-2 Babel '50
2-2 Schreurs '61
2-3 Sigporsson '90

Ligaen

Holdet

Stortalentet

Andre facts:
Liga: 1'er
Supercup: vinder
Pokalturnering: 4. runde
Champions League: 3'er i gruppespillet
Europa League: Semifinale (5-2 nederlag til Lyon)

Kommende transfers: Ny målmand og talenter Thumbs Up

JEG ER SÅ KLAR TIL SÆSON 3!

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #128: 18 Dec 2012, 00:59 »

Mr. Ajax aka Johan Cruijff har takket af som assistentmanager og han er erstattet af ingen ringere end Poul Scholes.. De har meget lignende stats Wink

Jeg kommer med en transferupdate senere Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Supersub
Juniorspiller
**

« Svar #129: 18 Dec 2012, 10:24 »

Så er jeg nået til 4. sæson med mit unge Ajax-mandskab. Jeg vandt mesterskabet suverænt, ligesom jeg vandt den hjemlige pokalturnering i sikker stil. I CHL blev det overraskende til en finaleplads, efter bl.a. sejr over de forsvarende mestre Barcelona i kvartfinalen. I finalen blev jeg dog slået af Manchester City, men jeg er stadig stolt over mit uprøvede Ajax-hold. Især 5 spillere gjorde sig positivt bemærket, Javier Ruiz Díaz (Kæmpe talent, som i sin debutsæson spillede til 7.39 i 41 kampe), Viktor Fischer, som fik sit endelige gennembrud med et snit på 7.29 i 43 kampe. Lucas Andersen gjorde ligeledes en rigtig god figur, hvor han lavede 24 assists til et snit på 7.51 i 41 kampe. Andreas Cornelius blev samlet topscorer for mit hold med 28 mål i alle turneringer. Endelig blev årets spiller Jores Okore, som var uhyre stabil og spillede til 7.90 i 45 kampe. 

Transfervinduet er netop overstået, og jeg har, som i de andre transfervinduer, hentet unge talenter, som har et stort potentiale. Derudover har jeg sagt farvel til nogle af de spillere, som ikke fik så meget spilletid i sidste sæson. Jeg har lagt fra land i sikker stil med 4 sejre i 4 kampe, med en målscorer på 12-1, og jeg er kommet i en overkommelig gruppe i Champions League, hvor Arsenal venter, som den stærkeste modstander.

Alt i alt synes jeg selv, at jeg har fået startet et fantastisk save, og jeg har rigtig mange unge talenter, som jeg forhåbentligt kan sælge til xxx millioner om nogle år. Skriv, hvis I vil se screenshots af taktikker/hold osv.  Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #130: 18 Dec 2012, 23:24 »

Så er jeg klar til sæson 3:

Transfers:

Holdet:

Holdets rating:

Spørg endelig efter SS Thumbs Up

Målsætning for sæson 3:
Genvind det hollandske mesterskab
Genvind Super Cuppen
Vind pokalturneringen
Minimum kvartfinale i Champions League

EDIT: Det lykkes mig også at udleje Bakkali til Heracles, Gutiérrez til Zwolle & hente Abou Diaby ind på en lejeaftale som en ekstra gardering til midtbanen Smiley
EDIT2: + at Boccarra blev solgt.
« Seneste Redigering: 18 Dec 2012, 23:39 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #131: 18 Dec 2012, 23:32 »

Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #132: 29 Dec 2012, 21:24 »

Så er Ryan Babel kommet i det fine selskab med Messi, Ronaldo, Wayne Rooney osv. På årets hold! Han har også været helt formidabel  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 29 Dec 2012, 21:32 af snaever » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 01 Jan 2013, 21:16 »

Hvordan bruger i Babel, og hvor bruger i ham, siden så mange får ham til at præstere fantastisk?

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #134: 01 Jan 2013, 21:35 »

Hvordan bruger i Babel, og hvor bruger i ham, siden så mange får ham til at præstere fantastisk?
Jeg bruger ham primært på den højre offensive midtbane, hvor han er sat som indvendig angriber Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010