home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Ajax
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Ajax  (Læst 53724 gange)
LasseSJ
Reserveholdsspiller

Sv: Ajax
« Svar #60: 04 Dec 2012, 19:24 »

Vinter transfervinduet i anden sæson er netop overstået. Ud røg Lasse Schöne til Anderlecht for 40 millioner, hvilket jeg synes var ret godt, taget i betragtning af, at han ikke er vildt god. Jeg fik skrevet kontrakt med Blaise Matuidi på en fri transfer, og han skifter til mig hold til sommer.

Jeg regner med at skille mig af med enten Boerrigter eller Babel til sommer, da jeg har Fischer som presser meget på! Desuden overvejer jeg stærkt at sælge Siem de Jong til sommer.

Pt. fører jeg med 7 point til Twente, og i 1. knock-out runde i CL har jeg trukket Leverkusen, så der er gode muligheder for avancement. I pokal-semifinalen har jeg trukket Utrecht, så der er også gode muligheder!

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Czichy
Lilleputspiller
*

« Svar #61: 04 Dec 2012, 21:46 »

Nej, jeg vil gerne lave et indlæg om hvordan man laver talentudvikling engang i fremtiden - og han kunne passende være eksemplet der i. Det kommer nok omkring jul og nytår.

Men I kan få et billede af mit ny indkøb:

Wink Wink Wink
hvad med din taktik? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #62: 04 Dec 2012, 23:08 »

Jamen her går det godt.. Jeg er stadig lidt i chok over at vi tævede PSV 5-1 i Super Cuppen efter at været kommet bagud allerede i det 5. minut. Eriksen har været lidt småskadet og jeg har i det hele taget haft lidt småskader til bl.a. Enoh, Schöne, Boerrighter, Sereno, Ademilson samt Alderweireld i tre uger!!

Men nu er vi kommet seks kampe ind i Eresdivisie, hvilket indtil videre har kastet fire sejre og to uafgjorte af sig. Hos defensiven har Alderweireld, Moisander og Dijks gjort det fremragende, mens Anderson (tidl. United & Porto) har leveret varen centralt sammen med Poulsen. Oppe foran er der ikke nogen angriber, der pt. går forrest, men Kolbeinn S. gør sit for at score mere end de fire basser han allerede har. Han har scoret fire mål i fem kampe (to i samme), men han er nærmest usynlig og så er han der. Men det er vel også fint nok så længe han scorer videre.. Peace

Jeg har valgt at videreføre Ajax-ånden ved at lade mine mange talenter spillere og der er flere der har gjort det fortræffeligt. Dijks, Andersen, Ademilson og Fischer er de fire der har fået mest spilletid og de har alle gjort det ganske okay. Fischer er virkelig en mand på vej frem, men han er nød til at hæve sit bundniveau betydeligt, hvis han skal foran Babel & Boerrighter. Nogen ideer til hvordan man kan træne det frem i ham?

I forhold til Christian Eriksen. Knægten vil gerne have en ny kontrakt - jeg vil gerne give ham en ny konktrakt, men jeg har dog valgt at udfordre ham til at spille sig til den. Hvordan kan man gøre ham til en bedre spiller? Han spiller pt. OMC hos mig, men er ofte usynlige i kampene og har spillet til 6.82 i ligaen. Han har det gjort det fortræffeligt i den ene CL kamp, der indtil videre er spillet.

Transfers:

Kampe:

Foretrukne Taktik:

- Veni, vidi, vici -

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #63: 05 Dec 2012, 09:59 »

Hvor er det vildt det her! Jeg er netop gået videre til kvartfinalen i CHL efter en samlet 7-6 sejr over City! Jeg vandt 4-1 på hjemmebane og tabte 5-3 hos dem. Det er så vigtigt! Opstemt

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #64: 05 Dec 2012, 10:20 »

Hvordan ser økonomien ud hos Ajax? Rigtig spændende klub

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

« Svar #65: 05 Dec 2012, 11:25 »

Hvordan ser økonomien ud hos Ajax? Rigtig spændende klub

Ganske fin, jeg startede med 90 mio

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

« Svar #66: 05 Dec 2012, 11:34 »

Hvordan har i allesammen fået solgt Sulejmani, der er virkelig ingen der gider og have ham, og han er alt for dyr i lønudgifter, jeg han endda tilbudt klubberne at de kan købe ham får 10 mio, INGEN BUD..

Udover det gør mit Ajax hold det fantastisk (ihvertfald i ligaen), jeg er har vundet 9 ud af 9 i ligaen, og tabt alle 3 i gruppespillet i CHL (Gladbach, Barca og Shaktar) en pulje der ikke er den sværeste udover Barca selvfølgelig...
Hvad andgår mine spillere, så savner jeg lidt at Christian Eriksen tager noget ansvar, han er stortset altid usynlig, men Schöne derimod, han tog chancen da Eriksen blev skadet og lavede 5 assist i de første 3 kampe. Siem De Jong er topscorer med 8 mål i de 9 kampe, Fischer og Andersen gør det også fint..

Der blev ikke hentet så mange spillere i transfervinduet
Ind:
Ahlmann (fri)
Cornelius (18)
Boesnish (fri)

Ud:
Enoh (33 mio)
Har lejet en masse ungdomsspillere ud

asroma1987
Ynglingespiller

« Svar #67: 05 Dec 2012, 12:46 »

Ganske fin, jeg startede med 90 mio

Hvad var dine sæson forventninger siden du fik 90 mio at handle for? Og er deres økonomi sikker eller god eller hvad? Overvejer også at starte et Ajax save nemlig:)

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 05 Dec 2012, 14:50 »

Kan i anbefale nogle gode talenter, helst hollandske i første transfervindue?

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

« Svar #69: 05 Dec 2012, 17:58 »

Hvad var dine sæson forventninger siden du fik 90 mio at handle for? Og er deres økonomi sikker eller god eller hvad? Overvejer også at starte et Ajax save nemlig:)

Titeludfordre tror jeg..

Jeg har lige fået stillet 11 mio ekstra til rådighed i vintertransferen grundet god økonomi

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

« Svar #70: 05 Dec 2012, 20:29 »

Nej, jeg vil gerne lave et indlæg om hvordan man laver talentudvikling engang i fremtiden - og han kunne passende være eksemplet der i. Det kommer nok omkring jul og nytår.

Men I kan få et billede af mit ny indkøb:

Wink Wink Wink

Hvor meget gav du for ham???
Jeg prøvet at købe ham, men Spurs forlanger 180 mio for ham og han er endda sat til salg..

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #71: 05 Dec 2012, 23:05 »

Hvor meget gav du for ham???
Jeg prøvet at købe ham, men Spurs forlanger 180 mio for ham og han er endda sat til salg..

Han kostede 90 millioner. I starten da han var sat til salg, der kostede han også det der. Men med tiden falder han i værdi, så hold øje med ham - for han er alle pengene værd! I sin debutkamp mod PSV lavede han 2 kasser og vendte kampen til en sejr for mig!

Haenge
Lilleputspiller
*

« Svar #72: 06 Dec 2012, 06:20 »

Jeg fik Dembele til 45 efter halvanden sæson med sunderland, har godt nok ikke forsøgt i mit ajax save.

Med lidt tålmodighed burde han vel komme derned i de fleste spil Smiley

SirAlexFergie
Juniorspiller
**

« Svar #73: 06 Dec 2012, 10:18 »

Han kostede 90 millioner. I starten da han var sat til salg, der kostede han også det der. Men med tiden falder han i værdi, så hold øje med ham - for han er alle pengene værd! I sin debutkamp mod PSV lavede han 2 kasser og vendte kampen til en sejr for mig!

Det vil jeg gøre, jeg fik Steven Defour til 25 mio.
Kan varmt anbefale ham, han gør det fantastisk ved siden af Poulsen!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #74: 06 Dec 2012, 11:57 »

Det vil jeg gøre, jeg fik Steven Defour til 25 mio.
Kan varmt anbefale ham, han gør det fantastisk ved siden af Poulsen!
Hvordan bruger du spilleren ved siden af Poulsen? (Går ud fra at du bruger Poulsen som boldvindende)

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010