home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23476
  1 Bruger, 516 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lucycash847
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Mange fejl i Beta?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Mange fejl i Beta?  (Læst 8472 gange)
Icemate
Reserveholdsspiller

Sv: Mange fejl i Beta?
« Svar #30: 25 Okt 2012, 00:33 »

Jeg siger jo netop, at folk selvsagt ved, hvad en beta er, og ellers slår de det vel op, som du også selv påpeger. Jeg forsøgte bare at forsvare dem, der havde en tvivl og undren over, at der er så markante fejl i et spil lige op til release, fordi du virkede meget negativ og nedladende i din fremtoning. Tal dog pænt. Hvad har jeg gjort dig?

Du skriver det samme igen og igen, det samme gør El Jefe. Kan du virkelig ikke selv se det?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #31: 25 Okt 2012, 00:36 »

Det er jo det, de ikke gør.
Hvad har du gjort? Du får mig til at gentage mig selv hele tiden. Det irriterer mig, at du ikke forstår, hvad der bliver skrevet.

Hvad er der galt med mit første indlæg? Fordi jeg ikke klapper folk på hovedet og spørger om de vil have mælk til deres småkage? Skal jeg sætte smileyer ind over det hele? Quit being such a baby.
Hvem er det så, der ikke gør det? Stop med at slynge et så ligegyldigt postulat ud. Alexander, der oprettede tråden og stillede sig undrende, nævnte jo selv, at han godt var klar over, at dette ikke var den færdige version af spillet. Ergo forstår han, hvad Beta-versionen er for en størrelse. Han forstod måske bare ikke, hvorfor der var så store fejl i spillet, hvilket er meget forståeligt i min verden. Jeg har aldrig sagt, at du skal sætte smiley'er over det hele. Der er bare ingen grund til at komme ind med sådan en vrissende tone.

Det er sjovt, du nævner det med at gentage sig selv. Har sgu ikke selv bestilt andet.

Du skriver det samme igen og igen, det samme gør El Jefe. Kan du virkelig ikke selv se det?
Det kan jeg udmærket se, jo. Men han forstod ikke min hensigt og bliver istedet irriteret på mig.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #32: 25 Okt 2012, 00:42 »

Og så tilbage til emnet DN og El Jefe. Snak pænt ihvertfald.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 25 Okt 2012, 00:44 »

For mig at se, så forstår du, Daniel Nordentoft, ikke hvad El Jefe skriver. Han skriver vel blot, at de ikke skal forvente det fulde spil. Det ligner på mig ikke, at du forstod Jefes pointe.

Icemate
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 25 Okt 2012, 00:44 »

Det kan jeg udmærket se, jo. Men han forstod ikke min hensigt og bliver istedet irriteret på mig.

Er det ikke forståeligt når han gang på gang skal skrive akkurat det samme som hans post forinden, pga. du bliver ved med at køre i ring?

Markante fejl eller ej, en beta er en beta. Han skriver selv han ikke er helt sikker på, hvad en beta er. Så vidt jeg ved er det lovligt at tænke lidt selv engang i mellem og evt. prøve at google sig frem til, hvad det er. Hvis han havde gjort dette, havde vi ikke haft denne tråd, og i 2 havde ikke kørt i ring.

ptrN
Manager

« Svar #35: 25 Okt 2012, 09:27 »

Dette er nu et ganske underholdende topic, som kunne være blevet lukket efter én post, forudsat at den havde forklaret hvad en beta-version er og at fejlene vil blive rettet.

welbz is dat guy

El Jefe
Gæst

« Svar #36: 25 Okt 2012, 12:47 »

Desværre nåede du ikke at se de slettede indlæg. Det var god spas.

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010