home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  1 Bruger, 529 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Mange fejl i Beta?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Mange fejl i Beta?  (Læst 8470 gange)
Alexanderjohansen
Lilleputspiller
*

Mange fejl i Beta?
« : 24 Okt 2012, 23:31 »

Jeg ved ikke helt rigitigt hvordan det der Beta-version fungere, men jeg syntes stadig der er en masse underlige ting i spillet, nogle fejl i spillet, er det normalt for en beta-version, eller er det bare sådan det kommer til at være? nu tænker jeg mest på i selve kampene sker der mange underlige ting, såsom at der scores fra kridtstregene og andre underlige måder der bliver scoret på?

blomvikings
Manager

Sv: Mange fejl i Beta?
« Svar #1: 24 Okt 2012, 23:33 »

Der er ekstremt mange fejl, og jeg er helt stoppet med at spille indtil det endelige kommer. Gider ikke alle de vanvittige selvmål, lukning af spillet når man spiller kamp og andre mærkelig ting der sker.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2: 24 Okt 2012, 23:34 »

Det er helt sikkert noget, der bliver rettet til i den fulde version.

Alexanderjohansen
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 24 Okt 2012, 23:35 »

Nej okay, syntes også at det var meget underligt at der bliver scoret nogen underlige mål, målmanden tager ikke bolden når den kommer tilbage til ham, og når der bliver lagt et højt indlæg på mållinjen så tager målmanden den aldrig også kommer der en angriber og score...

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 24 Okt 2012, 23:35 »

En Beta er altid sådan, det er ligesom hele ideen med den.

Alexanderjohansen
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 24 Okt 2012, 23:36 »

Og det lyder godt at det bliver lavet om, for ellers kunne det godt gå hen og blive et lorte spil, men syntes ellers at layoutet er fantastisk Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6: 24 Okt 2012, 23:37 »

En Beta er altid sådan, det er ligesom hele ideen med den.
Javist, men derfor forstår jeg godt Alexanders undren. Det lyder til, at det er nogle rimelig markante fejl. Men bare rolig, det skal som sagt nok rettes til. Spillet er ikke færdigt endnu.

Alexanderjohansen
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 24 Okt 2012, 23:39 »

Lyder godt Daniel Smiley

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 24 Okt 2012, 23:40 »

Det største problem virker til, at folk håbebart tror de spiller det fulde spil ... Selvom at det er ret åbenlyst, at det altså bare er en Beta.

At SI-games ikke har været gode nok, til at gøre det klart er en anden sag.

El Jefe
Gæst

« Svar #9: 24 Okt 2012, 23:46 »

Det er ikke deres skyld. Folk kan bare lade være med at tro, at de får det fulde spil før release. Det er altså ikke forbudt at tænke sig om, og hvis man ikke ved, hvad en beta er, må man google. Det er altså ikke så svært. Man kan ikke forvente, at alt bliver serveret på et sølvfad for en.

Alexanderjohansen
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 24 Okt 2012, 23:48 »

Jeg forventede da heller ikke den fulde version, men jeg troede bare ikke at det var sådan nogle fejl der ville være, men tak for hjælpen.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11: 24 Okt 2012, 23:50 »

Det er ikke deres skyld. Folk kan bare lade være med at tro, at de får det fulde spil før release. Det er altså ikke forbudt at tænke sig om, og hvis man ikke ved, hvad en beta er, må man google. Det er altså ikke så svært. Man kan ikke forvente, at alt bliver serveret på et sølvfad for en.
Ro på.

Han er sikkert ny FM-spiller, og derfor kan jeg godt forstå, at han undrer sig over, at der er så store fejl i et spil, der har release om et øjeblik.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 24 Okt 2012, 23:52 »

Det der med at tænke sig om, er der ikke ret mange der gør. Et kig på Si-games forum beviser, at folk ikke har tænkt på det som en Beta.

Ellers godt at SI-games har udgivet en beta, noget de skulle have gjort for år tilbage.

Ro på.

Han er sikkert ny FM-spiller, og derfor kan jeg godt forstå, at han undrer sig over, at der er så store fejl i et spil, der har release om et øjeblik.

Hvilket igen fører tilbage til, at han ikke ved hvad en beta er. Havde han vidst dette, vil han slet ikke have lavet denne tråd.

Af en eller anden grund forbinder folk, åbenbart Beta som en Demo, hvor du får det fulde spil to uger før.
« Seneste Redigering: 24 Okt 2012, 23:58 af Phata » Logged

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 24 Okt 2012, 23:56 »

De får jeg langt flere til at spille det og afprøve det på forhånd, hvilket betyder en masse gratis testning og langt flere fejl bliver rapporteret ved at lave en Beta. Enig med Phata, de skulle have gjort det for mange år siden. Opstemt
Har selv arbejdet som tester og det går lynhurtigt til sidst med at rette de fejl der nu er.
Det bliver nok ikke fuldstændig fejlfrit, men langt bedre end nu. Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

El Jefe
Gæst

« Svar #14: 24 Okt 2012, 23:56 »

Ro på.

Oh lawd.
Det er da ligegyldigt om man er ny eller ej. En beta er en beta. Fuldstændig ligegyldigt om det er FM, Counter-Strike eller noget helt tredje.

Det der med at tænke sig om, er der ikke ret mange der gør. Et kig på Si-games forum beviser, at folk ikke har tænkt på det som en Beta.

Ellers godt at SI-games har udgivet en beta, noget de skulle have gjort for år tilbage.
Desværre gør folk ikke det, nej.
Forhåbentlig gør det, at de fleste børnefejl når at blive rettet, så man ikke skal vente et par uger eller længere, før spillet bliver spilbart. Nu kan de, forhåbentlig, have en patch der retter alle de store fejl en uges tid efter release. Der bliver jo nok smidt en hotfix ud samtidig med release.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010