home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Skadestuen
| | | | |-+  Mange fejl i Beta?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Mange fejl i Beta?  (Læst 8471 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Mange fejl i Beta?
« Svar #15: 24 Okt 2012, 23:58 »

Det der med at tænke sig om, er der ikke ret mange der gør. Et kig på Si-games forum beviser, at folk ikke har tænkt på det som en Beta.

Ellers godt at SI-games har udgivet en beta, noget de skulle have gjort for år tilbage.

Nu har de jo også udgivet betaer før, hvilket desværre endt ud i piratkopiering og cracks af disse betaer.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #16: 24 Okt 2012, 23:59 »

Oh lawd.
Det er da ligegyldigt om man er ny eller ej. En beta er en beta. Fuldstændig ligegyldigt om det er FM, Counter-Strike eller noget helt tredje.
Oh my. You didn't get the point.

Selvfølgelig ved alle, at en Beta-version ikke er det fulde og endelige spil, men derfor kan man da godt undre sig over, at der er så markante fejl i et spil så tæt på udgivelsen.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #17: 25 Okt 2012, 00:02 »

Nu har de jo også udgivet betaer før, hvilket desværre endt ud i piratkopiering og cracks af disse betaer.

Ja, det er rigtigt nok. Men i år virke det til, at de for alt i verden vil have det til at lykkes. Hvilket er en god ting, kan ikke passe at de som ikke gider betale for spillet, skal holde noget så brugbart som en beta nede.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #18: 25 Okt 2012, 00:03 »

Ja, det er rigtigt nok. Men i år virke det til, at de for alt i verden vil have det til at lykkes. Hvilket er en god ting, kan ikke passe at de som ikke gider betale for spillet, skal holde noget så brugbart som en beta nede.

Steam er en væsentlig faktor i dette, da det ellers villle havde været totalt udelukket.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #19: 25 Okt 2012, 00:04 »

Selvfølgelig ved alle, at en Beta-version ikke er det fulde og endelige spil, men derfor kan man da godt undre sig over, at der er så markante fejl i et spil så tæt på udgivelsen.

Well, der skal rigtig mange øjne til at spotte alle de små fejl, jeg har haft spillet i nogle uger op til jeg skrev mit preview, og har stortset ikke stødt på eller lagt mærke til nogle af de fejl vi nu får udpeget.

Derudover skal man tænke på at i det de ændre en lille bitte ting et sted, kan det havde et utal af følge virkninger andre steder, så det er altså ikke så nemt som folk tror, at rette en lille bitte fejl.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 25 Okt 2012, 00:06 »

Steam er en væsentlig faktor i dette, da det ellers villle havde været totalt udelukket.

Absolut, har derfor også været glad, siden dag 1, da steam kom ind over.

Men det betyder jo, at de ikke har forstået hvad en Beta er, hvilket er problemet.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #21: 25 Okt 2012, 00:09 »

Well, der skal rigtig mange øjne til at spotte alle de små fejl, jeg har haft spillet i nogle uger op til jeg skrev mit preview, og har stortset ikke stødt på eller lagt mærke til nogle af de fejl vi nu får udpeget.

Derudover skal man tænke på at i det de ændre en lille bitte ting et sted, kan det havde et utal af følge virkninger andre steder, så det er altså ikke så nemt som folk tror, at rette en lille bitte fejl.
Du har helt ret. Jeg bagatelliserer intet, jeg forsøgte blot at forsvare Alexander og andre, der måske også stillede sig undrende overfor fejlene.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 25 Okt 2012, 00:10 »

Også derfor, jeg lidt håber, at de lægger den ud en uge eller to før til næste års spil. Da det vil give dem lidt mere tid til at ændre på de fejl, der bliver fundet og som de ikke selv har fået gjort kål på. Selvom at det nok bliver svært for dem at gøre, uden at have en senere release date.

Ariana Grande
Manager

« Svar #23: 25 Okt 2012, 00:11 »

Det eneste steam reelt set har gjort er at gøre processen med at cracke spillet langsommere, og dermed er der ingen crack på markedet med det samme spillet kommer ud, men der går måske 1 måneds tid før de finder en måde at komme uden om steam på.

Og jeg tvivler faktisk der går så lang tid i år, eftersom der vel er samlet erfaring fra sidste år.

El Jefe
Gæst

« Svar #24: 25 Okt 2012, 00:15 »

Hurra hurra. Og hvad så? Der er jo ingen, der gider at spille en beta bagefter alligevel.
Desuden bliver spillet jo alligevel cracked. FM11 var på nettet 2 dage, hvis jeg husker rigtigt, før spillet overhovedet udkom.

Er du seriøst tabt bag en vogn eller sådan noget?
Meningen med en beta er, at man er med til at finde fejl i spillet før release.
Hvis man ikke ved, hvad en beta er, må man google i stedet for at whine. Det var hele min pointe.

Det eneste steam reelt set har gjort er at gøre processen med at cracke spillet langsommere, og dermed er der ingen crack på markedet med det samme spillet kommer ud, men der går måske 1 måneds tid før de finder en måde at komme uden om steam på.

Og jeg tvivler faktisk der går så lang tid i år, eftersom der vel er samlet erfaring fra sidste år.
Nu var FM jo ikke det første Steam only spil, der er blevet cracked. Det kræver bare, at de grupper, der cracker gider at få det lavet så hurtigt som muligt. Der er væsentligt mere prestige i at få cracket de helt store spil som COD fremfor FM.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #25: 25 Okt 2012, 00:20 »

steam har også gjort at det er muligt nemt at få rettelserne ud. lad os nu se om det bliver så nemt i år

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #26: 25 Okt 2012, 00:21 »

Er du seriøst tabt bag en vogn eller sådan noget?
Meningen med en beta er, at man er med til at finde fejl i spillet før release.
Hvis man ikke ved, hvad en beta er, må man google i stedet for at whine. Det var hele min pointe.
Jeg siger jo netop, at folk selvsagt ved, hvad en beta er, og ellers slår de det vel op, som du også selv påpeger. Jeg forsøgte bare at forsvare dem, der havde en tvivl og undren over, at der er så markante fejl i et spil lige op til release, fordi du virkede meget negativ og nedladende i din fremtoning. Tal dog pænt. Hvad har jeg gjort dig?

El Jefe
Gæst

« Svar #27: 25 Okt 2012, 00:30 »

Jeg siger jo netop, at folk selvsagt ved, hvad en beta er, og ellers slår de det vel op, som du også selv påpeger. Jeg forsøgte bare at forsvare dem, der havde en tvivl og undren over, at der er så markante fejl i et spil lige op til release, fordi du virkede meget negativ og nedladende i din fremtoning. Tal dog pænt. Hvad har jeg gjort dig?
Det er jo det, de ikke gør.
Hvad har du gjort? Du får mig til at gentage mig selv hele tiden. Det irriterer mig, at du ikke forstår, hvad der bliver skrevet.

Hvad er der galt med mit første indlæg? Fordi jeg ikke klapper folk på hovedet og spørger om de vil have mælk til deres småkage? Skal jeg sætte smileyer ind over det hele? Quit being such a baby.

Ariana Grande
Manager

« Svar #28: 25 Okt 2012, 00:31 »

Jeg vil faktisk gerne have mælk til min småkage, tak.

Phata
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 25 Okt 2012, 00:33 »

Vent lige et øjeblik, hvad for nogle småkager taler vi om ?

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010