Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
1 Bruger, 616 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2013
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
AaB
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
8
Forfatter
Emne: AaB (Læst 26092 gange)
AaBFreak
Reserveholdsspiller
Sv: AaB
«
Svar #30:
02 Nov 2012, 10:19 »
Citat af: bøvle 02 Nov 2012, 10:09
Har i også problemer med at når modstanderne slår en høj bold, at der så ikke er nogle af midterforsvarerne, der går op og clearer den, men blot lader modstanderen vinde duellen uden modstand?
Hvilken opstilling bruger du?
Jeg synes at KEP og L. Nielsen klarer det godt, især L. Nielsen vinder meget i hovedspillet
.
Hvis det koster dig point, så kan du evt. prøve at smide Würtz ned på en defensiv midtbane eller hente en erstatning hvis du ikke mener at han er den rigtige
Nørbæk
Dansk headresearcher
«
Svar #31:
02 Nov 2012, 11:33 »
Citat af: AaBFreak 02 Nov 2012, 09:41
Udover at jeg har kvalificeret mig til Chl kvalifikationen, så er der også sket noget andet stort i Danmark.
Brøndby IF er rykket ned og jeg har det meget morsomt med det
Tror det bliver et sjovt transfervindue da alle Brøndbys spillere ønsker sig væk fra klubben og at de med den økonomiske krise de er i, ikke har råd til at gå ud og hente spillere der kan dække
.
Bestyrelsen har afsat 5,45 mio. til mig i dette vindue, så jeg regner med at der præsenteres en ny højreback inden sæsonen går i gang
Super. Det er realistisk
Hvem røg ud sammen med dem?
ptrN
Manager
«
Svar #32:
02 Nov 2012, 11:51 »
Citat af: bøvle 02 Nov 2012, 10:09
Har i også problemer med at når modstanderne slår en høj bold, at der så ikke er nogle af midterforsvarerne, der går op og clearer den, men blot lader modstanderen vinde duellen uden modstand?
Prøv at sætte dine midterforsvarer til at markere tæt og på manden. Ligeledes kan du sætte "skærme af" lidt op, da de så presser længere fremme på banen. Sidstnævnte ville jeg dog passe på med at sætte alt for højt op.
welbz is dat guy
AaBFreak
Reserveholdsspiller
«
Svar #33:
02 Nov 2012, 14:04 »
Citat af: Nørbæk 02 Nov 2012, 11:33
Super. Det er realistisk
Hvem røg ud sammen med dem?
Præcis!
.
Det gjorde SønderjyskE
.
AaBFreak
Reserveholdsspiller
«
Svar #34:
03 Nov 2012, 00:35 »
Er igang med 2. sæson nu og har gået en lidt skæv start på sæsonen med kun en enkel sejr i de første 3 kampe.
Den eneste spiller som er røget væk fra klubben af førsteholdsspillere er Kayke
.
Jeg har forstærket mine kanter ved at hente Brian Nielsen på en fri transfer.
Brian Nielsen er desværre en kæmpe fejl, da jeg også har lejet Joshua John.
Udover de to kanter, så er Rade Prica også kommet til klubben og det samme med Nesta
maxi123
Ynglingespiller
«
Svar #35:
18 Nov 2012, 13:33 »
Nogen gode råd til en offensiv taktik? Gerne en 4-2-3-1 taktik
Aalborg BK
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #36:
20 Nov 2012, 13:37 »
Så har jeg overstået den første sæson med AaB, og må sige det gik over al forventning.
Preseason sæson 2012/13
Der kom inden sæsonen blot en enkelt spiller til klubben, hvilket var den aldrende centrale forsvarer Claudio Cacapa, der allerede fra start var tiltænkt en rolle som backup for KEP og Lasse. Der er jo som i ved, ikke de store transfermidler at gøre godt med, så jeg måtte leve med den smalle unge trup, som man starter ud med.
Første halvsæson
Det gik rigtig godt i ligaen, hvor jeg fra start blandede mig i toppen sammen med Horsens, og selvfølgelig også FCK. I slutningen af oktober blev Kayke langtidsskadet, og Curth fik en skade der varede 3-4 uger, så valgte at hente Pepe Diaz på en fri transfer, og skulle agere backup for en fremragende Helenius. I slutningen af efterårssæsonen gik det lidt ned af bakke med resultaterne i ligaen, hvilket resulterede i, at jeg måtte overvintre på en lidt skuffende 5. plads.
En af de sidste kampe inden vinterferien indtraf, var i pokalturneringens kvartfinale mod FCK, og denne kamp skulle spilles i Parken. Det var et lidt amputeret mandskab jeg stillede med på grund af form og skader, men noget overraskende, fik jeg tvunget kampen ud i straffespark, og her reddede Nicolai Larsen det afgørende skud fra Bengtsson, og vi var dermed klar til semifinalen, hvor Silkeborg stod for tur.
Anden halvsæson
Inden anden halvdel af 2012/13 sæsonen blev skudt i gang, valgte jeg at hente 'Den Hvide Puma' hjem fra det amerikanske. Ikke fordi Nicolai havde stået dårligt, tværtimod, men han var mere ment som en backup til Nicolai Larsen, der samtidig kunne lære lidt fra ham.
Det blev så sandelig en mindeværdig forårssæson for mit hold, der i 16 kampe havde en record på 10-4-2 i alle turneringer, og hvor de to nederlag kom i Parken og til de nye mestre fra AC Horsens. Disse fantastiske resultater resulterede i en fin tredjeplads, hvilket betød direkte kvalifikation til Europa League gruppespillet i den nye sæson.
Ikke nok med en bronzemedalje og direkte avancement til europæisk gruppespil, så vandt en reservespækket trup også pokalfinalen over overraskelsen fra FC Vestsjælland efter en spændende forlænget spilletid. Altså det første trofæ i min karriere, og så endda i min første sæson som AaB manager.
Preseason sæson 2013/14
Det gode resultat i første sæson var primært på grund af et stærkt angreb mikset med en solid defensiv, og specielt to spillere var hovedingredienserne i dette. Lasse Nielsen og Nicklas Helenius var de største salgsemner i truppen, og indbragte til sammen 44 millioner kroner i den efterhånden fine klubkasse. Derudover måtte jeg desværre sige farvel til Anders Due og Kayke og Cacapa, der alle valgte at afvise nye kontrakter.
Det betød at der skulle nye forstærkninger ind for at dække de store tab, og her har jeg valgt primært at fokusere på unge danskere, der trods alderen har niveauet til superligaen og europæisk fodbold. Først kom Franck Semou til klubben på fri transfer, og sidenhen den unge back Maxime Silvestri, også på fri. Efter salget af Lasse Nielsen skulle forsvaret forstærkes, og her blev Daniel Høgh og Dario Dumic hentet fra henholdsvis OB og Brøndby for i alt 13,5 million kroner. Til sidst har Nicki Bille Nielsen valgt at gøre comeback i superligaen som erstatning for Helenius, i alt 11 millioner blev sendt af sted til Villareal for ham.
Starten på sæson 2013/14
Det mærkes tydeligt at vigtige spillere har forladt truppen, eftersom det blot er blevet til ét point i de første fire superliga kampe. Dog skal det siges, at Høgh og Nicki Bille først er kommet til den sidste kamp, samt en masse skader har ramt truppen op til sæsonen. Dog forventer jeg europæisk fodbold igen i næste sæson, hvad enten det bliver igennem ligaplacering eller pokalturneringen.
Hvis i vil have SS af nogle ting, så spørg endelig
ptrN
Manager
«
Svar #37:
20 Nov 2012, 16:07 »
Fantastisk at høre om andres save når det angår hjerteklubben.
I mit spil har jeg netop overstået første sæson.
Taktik
Jeg valgte inden jeg startede at oprette de to taktikker jeg mener AaB-spiller med i virkeligheden. Dette er gjort ud fra min viden omkring klubben, samt det faktum at jeg ser alle kampene. Dermed blev det til to 4-4-1 taktikker, hvor den ene er mere defensiv end den anden. Begge taktikker bygger på kontrabaseret angrebsspil og i den mest offensive af de to taktikker, forsøger vi at holde i bolden når vi har den. Dalsgaard bruges som en angribende back hvorimod Ahlmann er den mere defensive af de to. Würtz og Augu slider på midtbanen, imens Due bruges på venstrekanten. I den offensive af de to taktikker, bruger jeg Curth på den offensive midtbane, hvor han skifter position under kampene med Helenius. Derved er Kusk at finde på højrekanten. I den defensive, bruger jeg Wichmann eller PK på højrekanten, imens Kusk således er foretrukket på den offensive midtbane, som kreatøren der forbliver bag Helenius, men som samtidigt tager dybe løb.
Jeg oprettede desuden en tredje taktik, som skulle bruges til kampe hvor en mere varieret taktik var løsningen. Denne kan kaldes en 4-2-3-1 som vi i små glimt har set Kent Nielsen benytte sig af i virkeligheden.
Transfers
Jeg lod Lynge stå for alle transfermæssige opgaver i første sæson, ligesom han stod for at forlænge kontrakter. Jeg satte dog Christian Rye og Lukas Spalvis på udviklingslisten, hvorfor de blev udlejet til hhv. Blokhus og Hjørring
Til vinter skrev Lynge med Per Krøldrup og Jimmy Nielsen, der dog begge ikke fik mange kampe.
Sæsonen
Jeg skulle starte sæsonen mod de forsvarende mestre, FCN, på hjemmebane. De vandt 0-1, hvilket var tyveri ved højlys dag. De følgende kampe stod på 5 sejre i streg, hvor især Helenius var i hopla. Herefter fulgte en 0-0'er mod Brøndby hvilket var starten på en lille nedtur, da de følgende 8 kampe bød på 6 uafgjorte, og 2 nederlag. Jeg fik dog reddet halvsæsonen inden vinter, da vi i de følgende 6 kampe fik 3 sejre og 3 uafgjorte. Dermed kunne vi gå til vinterpause på en 2. plads. Forinden var vi ligeledes endt 2'er efter 11 kampe, hvilket gav en god slat penge.
VI var fast besluttede på at starte som lyn og torden efter vinterpausen, hvilket dog, med 4 point i 3 kampe ikke blev realiseret. Men en glimrende stime med bl.a. sejre over mesterskabskonkurre
nterne Horsens og FCM, gjorde at vi med 3 kampe igen, var at finde som nummer 2. De sidste 3 kampe, bød på AGF hjemme, Esbjerg ude, og OB hjemme. AGF blev slået hjemme på mål af Helenius og Wichmann. Sidstnævnte blomstrede virkelig op sidst på sæsonen og endte med at score 6 mål i de sidste 8 kampe. Udekampen mod Esbjerg blev mere spændende. Vi kom hurtigt foran 0-3, på to mål af Wichmann, inden de fik reduceret to gange således at kampe endte 2-3. Dermed var vi 1 point foran FCK inden den sidste kamp, hvor vi fik OB på besøg. Kadrii åbnede ballet, inden Helenius udlignede i første halveg. Da FCK var foran mod Nordsjælland, var vi nødsagede til at vinde. Curth blev skiftet ind og dannede 2-mandsangreb med Helenius, og det var selvsamme Curth der i det 82-minut skabte forløsningen og sikrede at mesterskabet kom hjem til Aalborg.
Spillerpræstationer
Af nævneværdige spillerpræstationer kan der nævnes;
Helenius, 29(2) kampe, 19 mål, 6 assists
Wichmann, 25(6) kampe, 8 mål, 4 assists
Kusk, 27(3) kampe, 7 mål, 4 assists
Due, 33(1) kampe, 6 mål, 7 assists
Augu, 29(1) kampe, 6 mål, 4 assists
Desuden spillede Ahlmann, Dalsgaard, Würtz og PK ganske stabilt. Forsvaret bestående af Lasse og KEP var ganske dygtige, da vi med 24 mål imod blev det hold med færrest mål imod sig.
Op til anden sæson købte Lynge Johan Absalonsen for 7 mil, hvorfor jeg fratog ham hans rettigheder og gik et par dage tilbage. Derfor skal jeg nu til at forstærke mig til anden sæson og planen er at købe ungt, dansk og billigt.
welbz is dat guy
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #38:
24 Nov 2012, 18:01 »
Så nåede jeg til vinterpausen, og fy for en blandet landhandel det har været!
Superligaen
Som skrevet i den tidligere update, så kom jeg skidt fra start i de første fire kampe i superligaen, og skal da lige love for det ikke blev bedre lige med det samme! Jeg lå og kæmpede med Vejle-Kolding og FC Nordsjælland omkring nedrykningsstregen, men med ti ubesejret kampe i træk, hvoraf 7 af dem var i Superligaen, gjorde at jeg kom lidt væk fra sidstepladsen, og tættere på holdene fra 9. pladsen og op efter. Her ved vinterpausen ligger jeg nummer 8, á point med Lyngby på 7. pladsen og SønderjyskE og Horsens på henholdsvis 9. og 10. pladsen, og kun otte point op til tredjepladsen.
Ligaen
Europa League
Jeg troede, at jeg med min tredjeplads i første sæson var direkte kvalificeret til europæisk fodbold, så blev noget overrasket dengang jeg var med i lodtrækningen til sidste kvalifikationsrunde
. Heldigvis var jeg seedet, så jeg skulle møde upåagtede Shamrock Rovers, hvor hjemmekampen sikkert blev vundet 3-1, og returopgøret endte 0-0, så europæisk gruppespil i Aalborg! Kom så desværre i dødspulje med Shaktar Donetsk, Napoli og så Austria Wien, så havde forventet jeg skulle slås med Austria Wien om ikke at ende sidst. I første kamp blev jeg kørt over de første 10 minutter mod Shaktar, hvor de scorede kampens to eneste mål, og jeg tabte derfor 2-0. Næste kamp var hjemme mod Wien, hvilket var en kamp der skulle vindes, og det blev til en sikker 3-1 sejr, og dermed var jeg stadig med i gruppen. Nu ventede to kampe mod Napoli, først ude og derefter en svær udekamp i det sydlige Italien. Hjemmekampen endte noget overraskende 2-2, og jeg kunne derfor tage til Italien med oprejst pande. Jeg kom i første halvleg foran 3-0, og var helt chokeret over, at Napoli på deres hjemmebane blev spillet baglæns ud. Desværre svigtede konditionen, og jeg måtte nøjes med en uafgjort. Så ventede Shaktar hjemme, og denne skulle vindes, hvis jeg stadig ville have den mindste chance for videre avancement i turneringen. Overraskende nok, dominerede vi totalt kampen, og vandt stensikkert 2-0. Sidste kamp foregik i Wien, hvor jeg med en uafgjort kunne sikre mig anden pladsen. Endnu en europæisk kamp som vi dominerede totalt, men til forskel fra de andre kampe, kunne vi bare ikke få den puttet i nettet. Det resulterede i en Austria Wien scoring med kun ti minutter igen, og med resultatet i den anden gruppekamp, betød det exit for os. Men i overtiden runder Dalsgaard tre mand, og smider bolden ind i fødderne på Dario Dumic, der sikkert kunne sætte bolden ind, og dermed sikre os europæisk fodbold efter nytår. Helt fantastisk, i forhold til hvilken gruppe jeg kom i.
I første knockout runde skal jeg desværre møde Arsenal, så må nok desværre se det europæiske eventyr stoppe her.
Europa League
Pokalturneringen
Jeg vandt den i første sæson, men på grund af europæisk deltagelse, har dette været turneringen der er blevet nedprioriteret. Derfor har det udelukkende været unge og reservespillere der har spillet i den her turnering. I første runde mødte jeg Elite 3000 fra Helsingør, der til daglig spiller i 2. division øst. Noget overraskende kunne reserverne ikke udnytte det store spilovertag, og kampen måtte derfor ud i straffespark, efter 1-1 i ordinær spilletid. Her kunne Wichman med den sidste scoring sikre videre avancement i turneringen. I næste runde skulle vi møde AC Horsens, der ligesom mig, havde haft en skidt sæsonstart samt spillet europæisk fodbold. Igen kunne vi ikke udnytte de mange chancer vi havde, og i overtiden kunne Henrik Toft udligne til 1-1, og endnu engang måtte kampen afgøres i straffespark. Igen var det mig der trak det længste strå, da KEP satte det sidste straffespark ind, og dermed er vi videre til kvartfinalen hvor VB Kolding venter.
«
Seneste Redigering: 24 Nov 2012, 18:03 af MadzeN92
»
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #39:
24 Nov 2012, 18:53 »
Fuldstændig vanvittigt! Har lige slået Arsenal ud af Europa League med samlet 3-1. Vandt hjemmekampen 3-0 og tog derfor til Emirates med et godt udgangspunkt. Men skal da lige love for de havde chancerne til at gøre live surt for mig, men på grund af en fremragende Nicolai Larsen og ineffektivitet, tabte jeg kun 1-0, og dermed videre til anden knockout runde, hvor Sochaux venter.
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #40:
24 Nov 2012, 22:28 »
Efter en lidt skuffende 9. plads i ligaen, europæisk exit mod Sochaux og nederlag i pokalfinalen til FCK, så blev det noget overraskende til en fyreseddel efter sæsonen. Ved en 9. plads langt fra er godt nok, men havde i løbet af sæsonen 4 længervarende skader, plus jeg satsede en del på europæisk, hvor jeg kan overraskende langt. Men dermed er mit nordjyske eventyr overstået
naRf
Reserveholdsspiller
«
Svar #41:
25 Nov 2012, 22:58 »
Kan du smide SS af, hvordan de unge stjerner har udviklet sig? Kusk, Wichmann, Nielsen, Ahlmann, Larsen, Helenius, Dalsgaard - har jeg glemt nogle? :-) På forhånd tak.
MadzeN92
Landsholdsspiller
«
Svar #42:
25 Nov 2012, 23:18 »
Citat af: naRf 25 Nov 2012, 22:58
Kan du smide SS af, hvordan de unge stjerner har udviklet sig? Kusk, Wichmann, Nielsen, Ahlmann, Larsen, Helenius, Dalsgaard - har jeg glemt nogle? :-) På forhånd tak.
Har desværre slettet det save, men Kusk, Wichmann, Nicolai Larsen og Dalsgaard udviklede sig sygt meget på de to sæsoner jeg spillede. Ahlmann gjorde også til dels, men ikke nær så meget som de fire andre. Helenius og Nielsen udviklede sig også lidt, men blev allerede solgt efter første sæson, så ved ikke hvor meget de udviklede sig i deres nye klubber.
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #43:
26 Nov 2012, 02:32 »
I mit save lader Nicolaj Thomsen og Rasmus Thelander også til at have potentialet til at blive meget kompetente superligaspillere.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
magn0984
Juniorspiller
«
Svar #44:
28 Nov 2012, 22:18 »
Det er faktisk lykkedes mig at holde på Helenius :-)
Så har jeg hentet Paolo Herrera på fri :-)
Ligger i oktober nummer 4 blot 2 point efter AGF :-)
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »