home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  0 Brugere, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aargh-tråden FM13
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM13  (Læst 121068 gange)
Mifez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #165: 21 Dec 2012, 11:22 »

Er det kun mig eller er match engine blevet mærkbart forringet ved den nyeste patch? Lige pludselig scorer jeg/modstanderne nærmest altid et mål på frispark, og langt flere tåbelige fejl i forsvaret med elendige afleveringer/boldtab som bagerste mand.. Håbløst ringe...

- Og her er det underforstået at jeg har opgivet at forstå hvorfor man ikke kan dække op på indlæg
« Seneste Redigering: 21 Dec 2012, 11:36 af Mifez » Logged

Halli Hallo og lige et øjeblik...

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #166: 21 Dec 2012, 14:55 »

Er bagud 3-0 efter 47. minutter mod FCK, som allerede inden jul er den eneste rival jeg har  til titlen, og får vendt kampen til en 5-3 sejr. Så vælger spillet bare at crashe!!!! ARGHHHHHHHHH!!!!!!!
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #167: 22 Dec 2012, 12:57 »

Kaster op ud over det her lorte spil.... Jeg ligger i 3 sæson nummer 12 med Derby, og der er kun 2 grunde til jeg ikke ligger i top 4. Mine to angribere - Bennett og Forestieri. I sidste sæson bombede de begge, og i denne har de efter hhv 18 og 17 kampe kun noteret sig for 1 og 2 mål. Aldrig i hele mit FM liv har jeg set nogle brænde så fucking mange friløbere. Brækker mig simpelthen i lår tykke stråler, og det er vel kun et spørgsmål om tid, før jeg ikke længere har en computer som virker.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #168: 22 Dec 2012, 20:22 »

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/wZW04119.png

Utroligt fedt at hente Pennant til klubben - knap så fedt at han bliver skadet i 3 måneder dagen efter jeg har hentet ham  ticked off
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #169: 22 Dec 2012, 20:23 »

Kaster op ud over det her lorte spil.... Jeg ligger i 3 sæson nummer 12 med Derby, og der er kun 2 grunde til jeg ikke ligger i top 4. Mine to angribere - Bennett og Forestieri. I sidste sæson bombede de begge, og i denne har de efter hhv 18 og 17 kampe kun noteret sig for 1 og 2 mål. Aldrig i hele mit FM liv har jeg set nogle brænde så fucking mange friløbere. Brækker mig simpelthen i lår tykke stråler, og det er vel kun et spørgsmål om tid, før jeg ikke længere har en computer som virker.

 Grin Grin Grin  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #170: 23 Dec 2012, 17:42 »

Kaster op ud over det her lorte spil.... Jeg ligger i 3 sæson nummer 12 med Derby, og der er kun 2 grunde til jeg ikke ligger i top 4. Mine to angribere - Bennett og Forestieri. I sidste sæson bombede de begge, og i denne har de efter hhv 18 og 17 kampe kun noteret sig for 1 og 2 mål. Aldrig i hele mit FM liv har jeg set nogle brænde så fucking mange friløbere. Brækker mig simpelthen i lår tykke stråler, og det er vel kun et spørgsmål om tid, før jeg ikke længere har en computer som virker.
Mine egne erfaringer med angribere der brænder meget siger, at hvis du sætter dem til at træne afslutninger og giver dem ris i medierne så kommer de i gang igen!
Logged

Trohde
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #171: 23 Dec 2012, 19:36 »

Første sæson med Liverpool bød på et mesterskab og derved ChL. I gruppespillet var vi suveræne med lutter sejre, dog i en nem gruppe.

Jeg trak så desværre Real Madrid. Vi startede i Spanien hvor Real hev en 2-1 sejr hjem, hvilket betød gode muligheder hjemme.

Efter 21min bringer Borini os foran, og derved står vi til at gå videre. Endnu bedre bliver det efter 32 da Suarez gør det til 2-0.
Vi er i total kontrol, med Skrtel laver frispark og Alonso kvitterer med scoring.
Lige inden kampen slutter for Real Albiol skadet, hvilket betyder de må spille færdige med 10 mand.
Efter 6min, får Skrtel dog en hjerneblødning og aflevere direkte til Higuain som runder Reina og scorer sikkert.
Jeg troede det var slut, men Suarez bringer håb med en scoring på direkte frispark. Gerrard bliver kort efter skadet og så er det 10 mod 10.
Nuri Sahin laver frispark på kanten af feltet, og endnu engang banker  Suarez den ind.
I det 119min, beslutter Willian dog at spille bolden direkte forbi Agger, Modric samler op og brænder sin friløber men riposten lander hos Higuain som sender os ud.
Ikke nok med det, så er Gerrard langtidsskadet! AAARGGGH



Logged

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #172: 23 Dec 2012, 23:21 »

FML!!!!!!!!!!!!!!

Først et overrevent ledbånd til De Rossi, 3 måneders pause
Dernæst hofteskade til Balzaretti, 3 måneder på sidelinjen...

Vi skriver start marts = de er begge ude resten af sæsonen!

FML!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #173: 24 Dec 2012, 14:51 »

http://gyazo.com/d1af9aa65b74799cbb91e71bd563d701

JEG HADER FM NU!!

MIT CITY SPIL FUNGERE SLET IKKE! MAN SKULLE TRO JEG VAR BRØNDBY IF!
SÅ DÅRLIGE ER DE, JEG VED IKKE HVAD JEG SKAL GØRE!!!!!! OMGGGGGGG
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #174: 24 Dec 2012, 14:53 »

Strandby lær at spille, det er vel alt, hvis det går så ringe Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #175: 27 Dec 2012, 01:20 »

Jeg har fandme dummet mig.

Jeg lukkede lige FM ned for at genstarte det, og gemte ikke da den ikke spurgte om jeg ville gemme inden jeg lukker. (Gik ud fra jeg havde gemt så siden den ikke spurgte om det)

Men har åbenbart været i en kamp og derfor spurgte den ikke om det, og da jeg ikke kunne huske jeg var i gang med en kamp, da det var længe siden jeg spillede sidst (Er lige kommet hjem) så fik jeg smidt en 3-1 sejr mod Dortmund væk i Champions League. Og jeg er altså FC Redbull Salzburg, så det er ikke en kamp man bare lige sådan smider væk!

Fandens også... Nu er det spændende hvor mange gange jeg skal spille den kamp om, for at vinde igen... Skuffet
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #176: 27 Dec 2012, 03:45 »

Well.

Første omkamp: 3-3...

Anden omkamp: 5-1 sejr.

Hold nu kæft Dortmund sutter pik i 2016. Eller også er mit hold bare blevet awesome.
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #177: 27 Dec 2012, 03:48 »

Jeg tror du er awesome <3
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #178: 27 Dec 2012, 03:53 »

Tak!
Selvfølgelig! Den mulighed havde jeg helt glemt!
Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM13
« Svar #179: 27 Dec 2012, 20:23 »

De næste 6 kampe.... Sur Sur Sur



Det skal lige siges at det er Newcastle der fører ligaen efter 20 kampe. Jeg er West Brom
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010