home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 51481 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #150: 08 Sep 2013, 12:22 »

Synes godt nok jeg har svært ved at holde et save kørende med united. De er jo allerede et af de bedste hold i verden (hvis ikke det bedste). Hvordan gør i andre?

Det, der holder mig i gang med United, er at satse vildt på ungdommen. Jeg køber kun britiske spillere, og de må højst være 21 år gamle.

Jeg er i øjeblikket i gang med et United-spil, hvor jeg er nået til tredje sæson. Indkøbene indtil videre tæller Luke Shaw, Gael Bigirimana, John Stones, Nathan Redmond, Adam Henley, Sam Byram, Sean Murray, Nathaniel Chalobah, Ross Barkley, Jack Wilshere samt fire regens. Jeg har købt for £180.000.000 (hvor købet af Wilshere udgør en tredjedel), mens jeg har solgt for £89.000.000. Det er altså afgjort ikke billigt at hente Storbritanniens største talenter.

Jeg håber at kunne komme med en opdatering på min unge spilleres udvikling inden længe.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #151: 15 Sep 2013, 01:26 »



Den 11. februar 2026 står jeg i spidsen for kamp nummer 1000 hos Manchester United, når jeg tager imod Huddersfield på Old Trafford. Der er stadig et pænt stykke op til at passere Sir Alex, som er et af mine mål, men det er uden tvivl fedt, at være nået hertil!
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #152: 15 Sep 2013, 15:21 »



Den 11. februar 2026 står jeg i spidsen for kamp nummer 1000 hos Manchester United, når jeg tager imod Huddersfield på Old Trafford. Der er stadig et pænt stykke op til at passere Sir Alex, som er et af mine mål, men det er uden tvivl fedt, at være nået hertil!


Respekt!

Jeg har kun nået lidt over 200 for FCK, så du må dælme have spillet længe på det spil Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #153: 19 Sep 2013, 19:56 »

Som lovet er det nu blevet tid til at tage et kig på mit Manchester United-hold, hvem jeg er nået til februar 2017 med.

Det er blevet til fire mesterskaber i mine første fire sæsoner, og i min femte sæson spiller mit hold bedre end nogensinde. De seneste 28 kampe har således kastet intet mindre end 27 sejre af sig, og der er kun blevet lukket ni mål ind. Mit hold er ikke præget af nogle stjernespillere, men alt synes at lykkedes for mit hold i denne sæson. Med 64 point og en målscorer på 77-8 efter 24 runder bør jeg vinde mit femte mesterskab i denne sæson.

Jeg har kun købt spillere fra Storbritannien og Irland, og David de Gea, Robin van Persie og Nemanja Vidic er de eneste spillere i førsteholdstruppen, som ikke er der fra. Følgende er min stærkeste line-up:



Og så min back-up-line-up:



Udover de her 22 mand har jeg mange spændende spillere på reserve- og ungdomsholdet, som I uden tvivl vil høre nærmere om i fremtiden.

Luke Shaw skal passe meget på med hensyn til spilletid, eftersom Glyn Margetson gennemgår en fremragende udvikling i øjeblikket. Han har netop fået sin første landskamp som blot 18-årig, og han takkede for tilliden med et mål og en man of the match-kåring for Wales.

Mit hold har netop slået Arsenal med hele 6-0, ført an af den tidligere Gunner, Jack Wilshere, som med en fænomenal præstation scorede to kasser og lagde op til fire.

Topscoreren i år er Wilfried Zaha med 15 mål, mens Ross Barkley og Jack Wilshere med 13 oplæg hver er assistkongerne. Men det er Jonny Evans og Sean O'Shea, som med average rating på henholdsvis 8.07 og 7.99 har været sæsonens bedste spillere indtil videre.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #154: 22 Sep 2013, 19:25 »


Min femte sæson endte som forventet med mit femte mesterskab. Har aldrig været i nærheden af at præstere så god en ligapræstation før - og så efter jeg kun har hentet unge britere. Mit hold har ingen fantastiske individualister og ingen top målscorer. Wayne Rooney og Wilfred Zaha var de mest scorende med 17 mål hver, hvorfor det i høj grad har været en kollektiv indsats igennem sæsonen. Og hvilken præstation. At indkassere blot 14 mål er uhørt.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #155: 22 Sep 2013, 19:30 »

Det er sgu flot, Toby. Rimelig sikkert mesterskab må man sige.

Der er dog ingen af dine billeder der virker i din forrige post, så kan du ikke smide ss af Redmond og Zaha?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #156: 22 Sep 2013, 19:36 »

Det er sgu flot, Toby. Rimelig sikkert mesterskab må man sige.

Der er dog ingen af dine billeder der virker i din forrige post, så kan du ikke smide ss af Redmond og Zaha?

Hvad er der lige sket for photobucket? Mærkeligt. Men ja da, værsgo:

Zaha: http://i43.tinypic.com/2u7y2om.png
Redmond: http://i40.tinypic.com/25tfgxc.png
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #157: 22 Sep 2013, 19:40 »

Takker. Han er sgu blevet god, Redmond. Hvornår hentede du ham? Og hvor meget gav du for Wilshere?
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #158: 22 Sep 2013, 19:51 »


Min femte sæson endte som forventet med mit femte mesterskab. Har aldrig været i nærheden af at præstere så god en ligapræstation før - og så efter jeg kun har hentet unge britere. Mit hold har ingen fantastiske individualister og ingen top målscorer. Wayne Rooney og Wilfred Zaha var de mest scorende med 17 mål hver, hvorfor det i høj grad har været en kollektiv indsats igennem sæsonen. Og hvilken præstation. At indkassere blot 14 mål er uhørt.

Helt igennem fremragende resultater! Smiley

Kunne jeg få lov at se et SS af din taktik(både spiller - og holdindstillinger)?
Logged

Neal Caffrey!

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #159: 22 Sep 2013, 22:13 »

Hey gutter jeg spiller en 4-2-3-1 og har omskolet Rooney til central offensiv midtbane, men hvilken rolle passer ham der synes i? Og hva med kagawa skal jeg spille ham som fremskudt playmaker
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #160: 24 Sep 2013, 08:36 »

Takker. Han er sgu blevet god, Redmond. Hvornår hentede du ham? Og hvor meget gav du for Wilshere?

Nathan Redmond var min første signing tilbage i 2012. Jack Wilshere måtte jeg slippe intet mindre end £60.000.000 for.

Helt igennem fremragende resultater! Smiley

Kunne jeg få lov at se et SS af din taktik(både spiller - og holdindstillinger)?

Det ser således ud: http://i41.tinypic.com/2a813bc.png

Spillerne har de indstillinger, der følger med deres roller, bortset fra min højre centrale midtbanespiller. Han har indstillinger som en Inside Forward (Attack), selvom der står, at han er Central Midfielder (Attack).
Logged

ManUtd 4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #161: 28 Sep 2013, 17:41 »

Nogen der bruger wester's 4-4-2 taktik som kan smide et screen op af holdinstrukserne?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #162: 28 Sep 2013, 21:24 »

Nogen der bruger wester's 4-4-2 taktik som kan smide et screen op af holdinstrukserne?

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34754.msg1065246#msg1065246


Den her du mener?

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

ManUtd 4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #163: 28 Sep 2013, 21:32 »

lige præcis!  Jeg kan ikke se de billeder der er derinde så kan ikke se instrukserne, kan du muligvis smide et screen op af dem i 442'en? eller sende det til mig Opstemt
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #164: 28 Sep 2013, 21:36 »

Jeg har den ikke mere og kan sq ikke huske den..

Jeg har en 4-4-1-1 som er rigtig god til Man Utd... Skal jeg sende den?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010