home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:52:15 warmon Blogkonkur... [16] Journeyman - Afsl...
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 394 Gæster Online.

Indlæg: 1132754 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 51998 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #120: 12 Maj 2013, 14:51 »

@Newton Heath

Rigtigt lækkert hold - elsker at det bliver holdt så britisk; det er svært!
10 ligatitler på 10 år - er det for nemt? Smiley

Når jeg kigger på enkelte spillere, så er det nogle vanvittige lønninger, der bliver givet. Her har jeg bl. a. kigget på Flenley, Wilshere, Stewart og især Suman. Men okay, hvis økonomien er til det, så er det jo fint Smiley
Rigtig fint at fokusere på egne talenter og især britiske talenter, hatten af for det! Men at give 1,8 mio. kr. om ugen til Suman, som ikke er i idealformationen, er voldsomt. Og jeg ved du roterer meget, men det er sgu mange penge Smiley

Personligt ville jeg prøve at skære ned på lønningerne - selvom det ikke er nødvendigt. Blot et forslag, hvis du senere hen dør lidt i spillet.

MEN! Rigtig, rigtig lækkert hold! Og tillykke med 1. pladsen på HoF Wink
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #121: 12 Maj 2013, 15:00 »

Neville Partyn, for satan nogle fysiske stats!
Luke Stewart er også en godkendt midt, for ikke at snakke om William Cano! Wink

Bestemt et godt hold du har, NW!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #122: 12 Maj 2013, 15:05 »

@ydersog

Først og fremmest, tak for responsen!

Jeg synes bestemt også det er et lækkert hold, og er ligesom dig meget glad for, at det er så stærkt britisk besat. Og ja, successen har jo været massiv, og der kan sagtens argumenteres for, at det måske er blevet for nemt, men ikke desto mindre nyder jeg stadig spillet, selvom trofæer vælter ind, og har gjort det længe. Briterne er måske også en af grundene til, at jeg stadig nyder spillet - jeg ønsker at skabe min egne britiske legender som Ryan Giggs, Paul Scholes, Roy Keane osv, og dette er jeg allerede på vej til med spillere som Luke Stewart, David Ramsden og Neville Partyn.

Med hensyn til lønningerne kan jeg kun give dig ret. Jeg betaler mange spillere rigtig mange penge, og det sørger også for, at jeg tit har et relativt stort månedligt underskud, der dog bliver opvejet og ender i overskud i sæsonens slutning, når præmiepenge, TV-penge og især sponsorpenge tikker ind, hvor sidstnævnte bringer over 900 millioner årligt.

Problemet med hensyn til lønningerne er desværre, at den massive succes klubben har haft avler grådige spillere, der vil have mere i lønningsposen, og specielt mange af de britiske spillere er måske overbetalt i forhold til deres evner, men jeg sætter en dyd i at have de bedste britiske spillere i min trup, og så må jeg betale hvad de kræver - selvom det ofte er alt for meget. Med hensyn til Suman skal det nævnes, at han spiller mange kampe via min rotationspolitik, og er et godt aktiv for holdet - dermed ikke sagt, at han ikke griner hele vejen ned til banken med den hyre jeg betaler ham.

Det skal dog også nævnes, at jeg er meget lidt aktiv på transfermarkedet, og de penge ryger i stedet over på lønningskontoen samt udvikling af diverse faciliteter, så jeg kan producere de bedste spillere overhovedet og sørge for at holde mine nuværende udviklede stjerner glade og tilfredse til at levere på banen. Min mangel på transferaktivitet er også en af de primære grunde til at jeg kan tillade med at betale så høje lønninger som jeg gør.

Men tak for rosen og responsen!

@fresse

Partyn er et monster, og har gennem de seneste fem sæsoner været min mest konstante spiller - han er umulig at komme forbi og laver et hav af oplæg - han holder desuden også gennemsnitsrekorden, da han i sæsonen 2019/20 spillede til vanvittige 8.09 i snit.

Luke Stewart er den første spiller der strøg gennem midt akademi og direkte op på førsteholdet, og han er klart den spiller, der spiller flest kampe, og den spiller i truppen jeg er mest glad for - desuden har han allerede snart 100 landskampe i en alder af 25 år, og kan nærme sig Rooneys rekord på 200, hvis han holder sig skadesfri.

William Cano er måske min bedste midtbanespiller - han har ingen mangler, men er desværre ikke af britisk afstammelse, hvilket også betyder, at han har en status som rotationsspiller. Desuden kostede han beskedne 65 millioner, og har udviklet sig helt vildt.

Du skal også have tak!
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #123: 12 Maj 2013, 15:14 »

Det var også det jeg bemærkede med William Cano, at han ikke var britisk.

Derudover har jeg også det samme problem som dig, med de høje lønninger. Jo mere succes man har, jo mere kræver spillerne.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #124: 13 Maj 2013, 16:09 »

Så er jeg startet med Man U, Spiller 4-2-2-2, med to centrale, 2 wings og 2 angribere - en fremskudt og en dybdeliggende.

Ind er kommet:
Varane
og Bale for samlet 670 millioner, dog 50% af dem på afbetaling over 2 år

Ud er gået
Anderson 150
yong 185
2 unge uden potentiale smalet 2,5
Amos 10
Samlet 340

Vandt min første kamp i sæsonen 1-0, på mål af welbeck.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #125: 13 Maj 2013, 18:42 »

Så er de 6 første Liga kampe spillet
Det er blevet til 6 sejre, 18 mål scoret og ingen er gået ind bag De gea som har stået som fast mand i alle kampe.

Bale har været et sandt bæst med et snit på næsten 9
Varane har slået ferdinand af og ligger fast sammen med Vidic.

Rooney har lavet 6 assist og scoret 3
Welbeck med 6 mål
Van Persie med 3 mål
Antonio Valencia har været den helt store overraskelse, han har fået en kamp efter han kom tilbage fra sin skade og startede med at score 2 mål efter 10 minutter og lagde der efter op til 3 ud af 4 som welbeck scorede.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #126: 13 Maj 2013, 19:39 »

Hvad taktik køre du med .. Kan du evt smide ss af holdindstillnger osv?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #127: 13 Maj 2013, 20:15 »

Hvad taktik køre du med .. Kan du evt smide ss af holdindstillnger osv?

Kan du tro, smider dem op om 2 minutter.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #128: 13 Maj 2013, 20:22 »

Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #129: 14 Maj 2013, 13:40 »

Jeg valgte også at starte et nyt save med United - denne gang med en udfordring, som jeg ikke har prøvet før. Jeg ville spille en gammeldags 4-4-2, en formation som jeg ikke har haft succes med siden FM 2006, og nok heller ikke brugt siden.

Jeg havde regnet med en kæmpe udfordring, men det skulle i steder vise sig at blive en ekstremt succes. Jeg har gennem hele sæsonen været meget dominerende mod stort set alle modstandere, og endte med at vinde både Capital One Cup, FA Cuppen, Premier League samt CL! I ligaen klarede jeg mig igennem med 97 point og en målscore på 116-22!

Blandt store resultater i løbet af sæsonen kan nævnes:
8-0 hjemme mod Arsenal
4-1 ude mod PSG
5-1 hjemme mod PSG
6-0 hjemme mod Liverpool
6-0 hjemme mod Liverpool igen
samt mange andre glimrende resultater.

Mit eneste indkøb til første sæson var Fellaini, der har spillet med et snit på 7.67 på den centrale midtbane, hvilket må siges at være ganske glimrende. Ellers har Rooney imponeret med 39 mål i 49 kampe. RvP har leveret 31 mål i 44 kampe samt 42 assists. Sæsonens helt store overraskelse har været Valencia der har spillet 39 kampe på højre kant og scoret 19 mål og leveret 19 assist, med et snit på 7.93!

Ud fra Valencias store sæson, har jeg vurderet at min bedste løsning på venstrekanten må være Bale. Jeg var så heldig at Tottenham var interesseret i Welbeck, så jeg får Bale for 240 mio + Welbeck.
Ellers venter jeg spændt på at få transferbudgettet til næste sæson, hvor jeg gerne skal have sikret mig en ny venstre back og en backup til angrebet.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #130: 14 Maj 2013, 13:43 »

Jeg valgte også at starte et nyt save med United - denne gang med en udfordring, som jeg ikke har prøvet før. Jeg ville spille en gammeldags 4-4-2, en formation som jeg ikke har haft succes med siden FM 2006, og nok heller ikke brugt siden.

Jeg havde regnet med en kæmpe udfordring, men det skulle i steder vise sig at blive en ekstremt succes. Jeg har gennem hele sæsonen været meget dominerende mod stort set alle modstandere, og endte med at vinde både Capital One Cup, FA Cuppen, Premier League samt CL! I ligaen klarede jeg mig igennem med 97 point og en målscore på 116-22!

Blandt store resultater i løbet af sæsonen kan nævnes:
8-0 hjemme mod Arsenal
4-1 ude mod PSG
5-1 hjemme mod PSG
6-0 hjemme mod Liverpool
6-0 hjemme mod Liverpool igen
samt mange andre glimrende resultater.

Mit eneste indkøb til første sæson var Fellaini, der har spillet med et snit på 7.67 på den centrale midtbane, hvilket må siges at være ganske glimrende. Ellers har Rooney imponeret med 39 mål i 49 kampe. RvP har leveret 31 mål i 44 kampe samt 42 assists. Sæsonens helt store overraskelse har været Valencia der har spillet 39 kampe på højre kant og scoret 19 mål og leveret 19 assist, med et snit på 7.93!

Ud fra Valencias store sæson, har jeg vurderet at min bedste løsning på venstrekanten må være Bale. Jeg var så heldig at Tottenham var interesseret i Welbeck, så jeg får Bale for 240 mio + Welbeck.
Ellers venter jeg spændt på at få transferbudgettet til næste sæson, hvor jeg gerne skal have sikret mig en ny venstre back og en backup til angrebet.

Lyder som en rigtig fed sæson du havde dig der!

Ville nu ikke bruge Bale på VB! - Ville sige du skulle hente Baines og Luke Shaw. Begge to englændere, og Baines kan stå rolemodel for Shaw, som kan få det ''mindre'' kampe og udvikle sig . Thumbs Up
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #131: 14 Maj 2013, 15:23 »

Bale bliver brugt som venstre midtbane Wink

Transfervinduet blev lidt mere travlt end forventet. Der startede pludselig en budkrig på Nani og jeg følte mig nødsaget til at accpetere da de ramte 305 mio, så han smuttede til PSG. Derudover har Macheda og Henriquez også forladt klubben. Den måske nok største transfer sensation kom i midterforsvaret, hvor jeg blev tilbudt Pique for 285 mio! Han ville væk fra Barca, fordi de ikke var kommet i CL. Det kunne jeg simpelthen ikke sige nej til. Nu har jeg så bare alt alt for mange midterforsvare i truppen, så det bliver spændend om jeg kan holde alle tilfredse.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #132: 16 Maj 2013, 19:15 »

Så er december gået i gang, og må erkende at jeg er godt trilfreds.
Den eneste smutter der var, var faktisk det eneste nederlag vi har haft, det talte så også for 6 af dem..
6-0 til arsenal, havde lyst til at sige op.. PINLIGT! det var åbenbart steget spillerne til hovedet. 2 uafgjorte, 0-0 mod tottenham. og 2-2 mod city.
og så er det ellers også blevet til til 21 sejre, og en sikker 1. plads i CHL

Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #133: 16 Aug 2013, 14:26 »

Jeg har en bøn om at få udbygget mit stadion markant med United.
Pt. har jeg 91000 tilskuer pladser, og der er udsolgt hver eneste gang selv til ubetydelige venskabskampe. Så jeg ønsker mig mere end noget andet et nyt stadion, elller få udbygget det gamle.
Dog er der det at hver eneste gang jeg spørger om jeg kan få udbygget svarer bestyrelsen, at de ikke tro fanskaren er til mere. Til trods for jeg har udsolgt hver eneste kamp siden 2016 og er nu i 2022.

Hjælp en nørd i nød.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #134: 17 Aug 2013, 14:20 »

Jeg har en bøn om at få udbygget mit stadion markant med United.
Pt. har jeg 91000 tilskuer pladser, og der er udsolgt hver eneste gang selv til ubetydelige venskabskampe. Så jeg ønsker mig mere end noget andet et nyt stadion, elller få udbygget det gamle.
Dog er der det at hver eneste gang jeg spørger om jeg kan få udbygget svarer bestyrelsen, at de ikke tro fanskaren er til mere. Til trods for jeg har udsolgt hver eneste kamp siden 2016 og er nu i 2022.

Hjælp en nørd i nød.

I tidligere udgaver, ville jeg altid komme op på 100.000 tilskuerpladser indenfor 5 sæsoner på Old Trafford. Jeg tror ikke der er meget andet at gøre, end at blive ved med at få succes, samt skabe en rigtig sund økonomi.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010