home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 51497 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #15: 23 Okt 2012, 21:51 »

Nogle der kan smide ss op af Nick Powell, Angelo Henriquez, Mats Møller Dæhli og Andreas Pereira?

Here you go:

Powell:


Henriquez:


Dæhli:


Pereira:


Lider af samme problem, er ikke lige så langt, men Phelan har påpeget flere gange at han har svært ved at falde til på holdet Skuffet

Jeg plejer aldrig at bruge penge i det første vindue, og det har jeg egentligt ikke tænkt mig at lave om på. Både for at skabe en fint overskud fra start, og fordi at jeg synes at holdet er godt nok til at vinde ligaen og nå langt Chl Smiley

Jeg har det egentlig på samme måde. Men regner ikke med at jeg kommer til at spille alverden på dette save. Starter nok noget nyt op når der er kommet et par patches, så derfor fyrede jeg 250 mil af på Bale. At det så har vist sig at være et fantastisk køb, er så noget andet  Wink

Hvis du i øvrigt bruger wingbacks, så klare Valencia sig ganske udmærket som højreback  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #16: 23 Okt 2012, 21:57 »

Tak Thore!
Dog ser det mest ud til at det bliver Henriquez og Powell man kan komme til bruge i fremtiden, som du også har gjort lidt af. Hvor mange stjerner for Wootton og Michael & Will Keane af talentspejder?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #17: 23 Okt 2012, 22:03 »

Tak Thore!
Dog ser det mest ud til at det bliver Henriquez og Powell man kan komme til bruge i fremtiden, som du også har gjort lidt af. Hvor mange stjerner for Wootton og Michael & Will Keane af talentspejder?

Det er ikke for godt med dem, Will Keane får 2½. De andre er kun nede på 2.
I de tidligere spil har man kunne se, hvem ens assistent mener er de bedste ungdomsspillere, men syntes ikke lige jeg kan finde den funktion i 13'eren
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #18: 23 Okt 2012, 22:11 »

Hvor meget gav du for Cabaye?
ellers ganske udemærket ind køb!  Thumbs Up

Havde sat min sportschef(Eric Cantona) til at byde på ham og han gav 17mio£, måske lidt dyr, men han er pengene hver for mig..
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #19: 23 Okt 2012, 22:41 »


Hvis du i øvrigt bruger wingbacks, så klare Valencia sig ganske udmærket som højreback  Thumbs Up
Det bliver nok ikke nødvendigt, men nu ved jeg det da  crazy
Logged

Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #20: 24 Okt 2012, 02:27 »

Hvem har i foretrukket som målmand på jeres hold? I mit spil indtil videre har Lindegaard virket som det sikreste valg.  Smiley
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #21: 24 Okt 2012, 08:14 »

Hvem har i foretrukket som målmand på jeres hold? I mit spil indtil videre har Lindegaard virket som det sikreste valg.  Smiley
De Gea bliver fortrukket her i hvertfald  Thumbs Up
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #22: 24 Okt 2012, 10:24 »

Hvem har i foretrukket som målmand på jeres hold? I mit spil indtil videre har Lindegaard virket som det sikreste valg.  Smiley

Jeg skifter meget i mellem de to. Jeg syntes begge to de svinger lidt for meget, men umildbart spiller Lindegaard de store kampe indtil videre.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

qwetdk
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #23: 24 Okt 2012, 10:41 »

Hvem har i foretrukket som målmand på jeres hold? I mit spil indtil videre har Lindegaard virket som det sikreste valg.  Smiley

Jeg bruger næsten kun de Gea da Lindegaard står helt forfærdeligt, bl.a tre drop i samme kamp mod Everton i Capital One Cup.
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #24: 24 Okt 2012, 14:21 »

Efter første sæson vandt jeg Premier League med 19 point til Chelsea, vandt Champions League 1-0 over Man City, vandt FA Cuppen 3-0 over Tottenham og vandt Capital One Cuppen 3-1 over Sunderland. Hernandez blev Premier League topscorer med 27 og De Gea havde flest rent bur med 17. Welbeck blev årets spiller og topscorer med 8 mål i Champions League. Rio Ferdinand blev årets spille af fansne.

Det blev et vellykket år.

Jeg fik også gælden ned fra 495 mio £ til 390 mio £ på den ene sæson.

Manchester United er gudeholdet i FM13<3
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #25: 27 Okt 2012, 15:21 »

Min hidtil mest spændende kampe med mit united hold. Det var idag da jeg spillede min 5. sidste kamp på hjemmebane mod Newcastle. En rigtig dårligt spillet kamp, hvilket udgjorde de mange frispark og fejl fra begge hold. Kampen starter med pres mod Newcastles mål. efter 4min peger dommer på pletten, V.Persie er blevet trukket ned i feltet. Nani går selvsikkert hen, Krul bevæger sig på stregen.....
Nani BRÆNDER! (havde lyst til at skifte ham ud allerede der). 14min Der sker det der ikke skulle ske. Cissé modtager en lang aflevering for næsen af Jones. De Gea kommer langsomt ud af målet da Jones sætter taklingen godt ind, desværre for Jones går bold ind helt ude ved stolpen. 0-1 Newcastle. Vi presser og får godt med muligheder for en udligning, men vi mangler lige den sidste skarphed. 35min Valencia sparker hjørne, Cissé vinder hovedstødsduellen med Jones. Bold falder ned omkring 11meter pletten og hvem andre end R.v.P hopper og og banker læderet resolut ind bag en chanceløs Krul. 1-1 Det gav drengene tro på tingene, vi fik et par chancer til og det gav Bonus. 39min Kagawa spiller bolden ud på højre kanter hvor Valencia tager bolden med i løb tæt på sidelinjen. Santon løber ud mod Valencia, der med et smart træk ind i banen sætter santon fuldstændig. Valencia smider bolden ind bag forsvaret hvor ingen andre end R.v.P dukker op og banker til bolden første gang og udplacere Krul. 2-1 og det var stillingen ved pausen. Siger til drengene i pausen at de ikke har gjort det godt nok, selvom vi dog føre. ingen reaktioner på det så jeg bedte til en sejr. Efter pausen blev der stadig lavet mange frispark og vi har lidt chancer, dog ingen store af slagsen. 64min Cissé scorer bag De Gea på han retur bold. 2-2 Det fjernede ikke gejsten i vores spil og vi kom til chancer, men meget dårligt spillet kamp. Så vi fremme i 89min, Hernández Blockere Tioté højt på banen og han sender bolden videre til Young. Young sender på sin førsteberøring, R.v.P lige bag forsvaret og han affyre en kanonkugle som går ind i nærmeste hjørne MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL R.v.P med sit første hattrick og føringsmålet til 3-2. Resten af kampen foregik på midten af banen og jeg trak mig lidt heldigt ud som vinder. Van Persie fik chancen fordi Rooney lige er blevet skadet, det er en yderst fornem måde at takke på Opstemt En vigtig sejr på vej mod titlen.
Her kan i se lidt af det jeg har forsøgt at give et hurtig resumé af Smiley



http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/oPk41938.png : Scoringer i kampen m.m
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/nuc42081.png : Min taktik
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Osy42152.png : Statistik fra kampen
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Hy544244.png : Ligatabel
« Seneste Redigering: 27 Okt 2012, 15:24 af HulkOmaniA » Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #26: 29 Okt 2012, 15:56 »

Jeg kunne godt tænke mig at oprette et spil med Manchester United i 13'eren. I 12'eren var RvP jo ikke kommet til klubben, derfor spillede jeg kun med 1 angriber og tre centrale midtbane spillere. Nu da han er kommet til så vil jeg gerne spille med to angribere, men stadig have minimum to spillere på den centrale midtbane, så jeg stadig kan have størstedelen af spillet centralt på banen.. Er der nogle som har et forslag til en god formation? Smiley tak på forhånd!
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #27: 29 Okt 2012, 16:00 »

Hvad med en en ganske almindelig 4-4-2 opstilling?
Logged

Arsenal <3

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #28: 29 Okt 2012, 16:03 »

Hvad med en en ganske almindelig 4-4-2 opstilling?
Det tænkte jeg også.. Jeg har bare ikke haft særlig gode oplevelser med den, og jeg synes det ender med, at jeg har for lidt boldbesiddelse. Ellers kan det jo være jeg sætter den forkert op.. Kan du linke et eksempel?
Logged


KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #29: 31 Okt 2012, 12:22 »

Det kræver jo nærmest en hel roman og svare på de spørgsmål, men jeg skal da gøre mit bedste  Wink

Taktik.
Jeg kører en 4-2-3-1, i lidt forskellige udgaver.
Den ene er min "Oldtrafford" taktik. Jeg har lidt den filosofi, at uanset hvem jeg møder på drømmenes teater, så skal de presses ud af banen. Det bliver de ved at jeg spiller meget offensivt og mit forsvar står rigtig højt. Jeg er lige kommet til december, men indtil videre har jeg kun haft Liverpool og Arsenal på hjemmebane af de store hold, de endte henholdsvis 3-1 og 3-0. Selve taktikken står på stift/offensiv, og derudover presser forsvaret ekstra på, og holdet er sat til at spille med korte afleveringer.
På udebane er jeg lidt mere tilbageholdende, her er det en Balanceret/kontrollerende, hvor de fleste indstillinger egentlig er sat til standart.
Når jeg begynder at pille alt for meget ved det, går det ofte galt  Wink
Så har jeg også en defensiv taktik, hvis en føring mod et tophold skal holdes i de sidste minutter.

Venstreback.
Jamen her husere Evra selvfølgelig, og det gør han ganske fint. Büttner gør det faktisk ganske godt som backup, og han har spillet alle mine CL kampe. Skulle Evra ikke være klar til en stor kamp, ja så har jeg Bale der kan rykkes ned.

Den centrale midtbane.
I min offensive taktk har jeg en felt-til-felt spiller og en dyb playmaker (support). I mine mere tilbageholdende taktiker er det to centale midtbanespillere, en sat til defensiv, og en sat til support.
En offensiv konstellation vil for mig typisk være Carrick som playmaker, og Cleverly som felt-til-felt. I de andre taktiker bytter jeg så Cleverly ud med Phil Jones, som gør det ganske fantastisk på midtbanen.
Ellers bliver Scholes, Powell, Giggs og Fletcher brugt som backup. På grund af en del skader, har jeg dog flittigt brugt både Rooney og Kagawa dernede.

Angrebet.
Som udgangspunkt, har ser min konstellation sådan her ud:
                                            Komplet angriber (Angreb)
Wing (support) - Offensiv midtbane (angreb) - Indvendig angriber (Angreb)

Med spillere sat på:
                               RVP (Hernandez)
Bale (Welbeck) - Rooney (Kagawa) - Young (Valencia)
Jeg har rotere dog rigtig meget, så der bliver byttet meget rundt. Roller kan også sagtens skifte, hvis jeg for eksempel bruger Welbeck og Valencia på kanterne, ja så får Valencia selvfølgelig wing rollen og omvendt.
Hvis jeg i front bruger Welbeck eller Hernandez, så sætter jeg også rollen til skarpretter.
Derudover bruger jeg ved min wing, en fullback og ved min indvendig angriber, en wingback.

Så er spørgsmålet selvfølgelig, virker det?

Umildbart går det ganske fint

PL:


CL:


Har du mulighed for, at ligge din taktik op? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010