home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 51502 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #45: 06 Nov 2012, 13:10 »

Gareth Bale og Mario Götze bør stå allerøverst på din ønskeliste! Derudover undrer jeg mig lidt over dit køb af Subotic? United har Ferdinand, Evans, Jones, Vidic og Smalling til de to centrale forsvars pladser - så synes det virker lidt som en mindre god investering Smiley
Evans har jeg solgt til Southampton for 82.5 mil . Jones bruger jeg på midten sammen med Carrick hvor Jones spiller skide godt. Smalling var skadet i starten og ellers har jeg brugt ham som højre back når Rafael skulle have pause. Ferdinand skal bare ikke på mit hold. Sådan er det. Vidic er fast mand.

Logged

Vi skal alle være her.

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #46: 06 Nov 2012, 20:45 »

Ferdinand skal bare ikke på mit hold. Sådan er det.



Og det er fordi ??
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #47: 06 Nov 2012, 21:00 »

Jeg er nu nået til december måned i mit united save.. ligger nr 3 pt a point med Aston Villa og 1 point efter City på 1.pladsen.
Jeg har dog et stort problem, og det hedder udebane.. Jeg spiller alt for mange kampe uafgjort på udebane.. og jeg kan bare ikke få det til at kører ligemeget hvad jeg gør med mine taktiker.. nogle som har ider til hvordan det kan lykkedes mig at få succes på udebane? Smiley
Logged

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #48: 06 Nov 2012, 21:37 »

Er godt og grundig arrig over uafgjorte kampe! PL stats hedder 10-10-4 Skuffet Dvs. ligaplaceringen er ikke for god...

Jeg kan dårligt få RvP igang. Manden scorer i hver 8-10. kamp Skuffet (Han slår dog nogle skarpe hjørnespark som Vidic og Shawcross header ind. Shawcross der er blevet hentet for 130 mio.)

På transfer markedet er Alaba henet i Bayern for 160 mio. og Shawcross i Stoke for 130 mio.
Evans fløj til AC Milan for 100 mio, Welbeck til Chelsea for 100 mio, og Smalling til Chelsea for 50 mio.

Alt i alt ser det nye spil godt ud! Og det bliver også spillet 24-7 !! Opstemt
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #49: 06 Nov 2012, 21:54 »

Og det er fordi ??
Det sjove er at jeg spiller med mit hadehold Smiley . Jeg er Chelsea fan til hverdag og ville prøve noget anderledes så startede op med det hold jeg hader mest lige efter FCK ..

Så når jeg siger at jeg er Chelsea fan så kan du regne ud hvorfor Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #50: 06 Nov 2012, 22:12 »

Det sjove er at jeg spiller med mit hadehold Smiley . Jeg er Chelsea fan til hverdag og ville prøve noget anderledes så startede op med det hold jeg hader mest lige efter FCK ..

Så når jeg siger at jeg er Chelsea fan så kan du regne ud hvorfor Smiley

Det giver mere mening Wink

Og så samtidigt ikke, da jeg har svært ved at sætte mig i dit sted  Peace
Ville aldrig kunne få mig selv til at starte med Chelsea eller City
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #51: 07 Nov 2012, 17:00 »

Efter at spillet røg ind af døren har jeg selvfølgelig også startet mit første spil med mægtige Manchester United, og det går ganske udmærket, her hvor jeg er nået midtvejs i november i min første sæson. Jeg indtager førstepladsen, og kunne erklære mig ubesejret i hele min karriere indtil den 28. oktober, hvor jeg led mit første nederlag med et reservespækket mandskab i Capital One Cup's kvartfinale mod Aston Villa. Siden da er min nederlagsstime vokset til tre i træk, da jeg har tabt 1-0 til Chelsea på Stamford Bridge i en tæt kamp og 4-2 til Ajax i en overflødig Champions League-kamp.

Jeg fører ligaen med samme antal point som Manchester City og et enkelt mere end Chelsea, hvor sejre på Anfield Road og Britannia Stadium med henholdsvis 3-1 og 4-0, samt en hjemmesejr på 3-0 over Tottenham står klarest i billedet. Champions League-gruppen bestod af undertegnede, samt Málaga, Ajax og Dynamo Kiev, og jeg endte med 15 point og en sikker førsteplads, med Ajax-kampen i Amsterdam som eneste pointtab. I gruppen blev det blandt andet til flotte udesejre i Ukraine og Spanien på hhv. 4-1 og 3-0.

Det eneste indkøb jeg lavede inden sæsonen var af Gareth Bale, og han har også været sæsonens største oplevelse, sammen med den anden kantspiller Nani. Bale har stået for 8 mål og 7 assists fra sin venstrekant, mens kantkollegaen Nani har leveret 6 kasser og 9 assists. Jeg har ikke haft nogen decideret bomber, men Rooney, van Persie og Welbeck har hver scoret 8, 7 og 6 mål, mens Hernandez har leveret 3 kasser, og brændt to straffespark. Min foretrukne formation er på mange måder identisk med den Ferguson har skabt i virkeligheden, og jeg forsøget at spille meget boldbesiddende og effektiv fodbold. Jeg roterer meget og giver også spilletid til talenter som Nick Powell, Tom Cleverley, Danny Welbeck, Angelo Henriquez og Phil Jones. Jeg har store forventninger til mange af disse spillere, og de har også allerede udviklet sig fornuftigt. Min "foretrukne" startellever er som følger:

            De Gea
Jones, Vidic, Ferdinand, Evra
      Fletcher, Cleverley
     Nani, Rooney, Bale
           Welbeck

Jeg forsøger stadig at skifte lidt ud i truppen, og specielt en venstreback er i kikkerten, idet Patrice Evra i den grad er ved at nå sidste salgsdato. Jeg har sorteret listen ned til to emner, og til enten januar, eller næste sommer, vil jeg forsøgte at hente enten David Alaba eller Leighton Baines til klubben.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #52: 08 Nov 2012, 14:59 »

Så fik jeg færdigspillet min første sæson i Manchester United, og det blev en ganske god en af slagsen. Jeg endte med at hjemtage to trofæer, nemlig førsteprioriteten Premier League samt den traditionsrige FA Cup. Som nævnt blev kvartfinalen endestationen i Capital One Cuppen på Villa Park, mens jeg måtte sige farvel til Champions League i semifinalen, hvor Galatasaray, yderst overraskende, besejrede mig på reglen om udebanemål, 1-1 på Old Trafford og 0-0 i Galatasaray. For at gøre ondt værre brændte Wayne Rooney et straffespark fire minutter inde i den første kamps overtid. Tyrkerne gik faktisk sensationelt hen og vandt Champions League, efter en sikker finalesejr over Bayern München.

Premier League blev hjemtaget med fire spillerrunder igen, da vi distancerede Chelsea med de afgørende 12 point, efter en hjemmesejr på netop 4-2 over Chelsea. Vi endte på 86 point, hvilket var ni mere end både Manchester City og Chelsea. I FA Cuppen gik vejen over Southampton, Fulham, Sunderland, Blackburn og Middlesbrough, inden Tottenham ventede på Wembley i finalen. Med et mål i hver halvleg sikrede Nani og Bale, at vi tog trofæet hjem til Manchester. Spillerne hjemtog en masse personlige priser, Nani blev årets spiller, Bale blev spillernes spiller, undertegnede årets manager, mens Ferdinand, Vidic, Bale, Nani og Rooney spillede sig på årets hold. Frem til den kommende sæson har jeg allerede støvet et par ganske fornuftige talenter op, nemlig Luke Stewart(MC), David Ramsden(AMC), Boquita(FV) og Neil Spittle, der alle spåes en stor fremtid på mit hold. Stewart og Ramsden har fået 5 stjerne i potentiale, mens Boquita og Spittle hver har 4 og en halv. De er desuden alle regens.
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #53: 08 Nov 2012, 15:01 »

Så fik jeg færdigspillet min første sæson i Manchester United, og det blev en ganske god en af slagsen. Jeg endte med at hjemtage to trofæer, nemlig førsteprioriteten Premier League samt den traditionsrige FA Cup. Som nævnt blev kvartfinalen endestationen i Capital One Cuppen på Villa Park, mens jeg måtte sige farvel til Champions League i semifinalen, hvor Galatasaray, yderst overraskende, besejrede mig på reglen om udebanemål, 1-1 på Old Trafford og 0-0 i Galatasaray. For at gøre ondt værre brændte Wayne Rooney et straffespark fire minutter inde i den første kamps overtid. Tyrkerne gik faktisk sensationelt hen og vandt Champions League, efter en sikker finalesejr over Bayern München.

Premier League blev hjemtaget med fire spillerrunder igen, da vi distancerede Chelsea med de afgørende 12 point, efter en hjemmesejr på netop 4-2 over Chelsea. Vi endte på 86 point, hvilket var ni mere end både Manchester City og Chelsea. I FA Cuppen gik vejen over Southampton, Fulham, Sunderland, Blackburn og Middlesbrough, inden Tottenham ventede på Wembley i finalen. Med et mål i hver halvleg sikrede Nani og Bale, at vi tog trofæet hjem til Manchester. Spillerne hjemtog en masse personlige priser, Nani blev årets spiller, Bale blev spillernes spiller, undertegnede årets manager, mens Ferdinand, Vidic, Bale, Nani og Rooney spillede sig på årets hold. Frem til den kommende sæson har jeg allerede støvet et par ganske fornuftige talenter op, nemlig Luke Stewart(MC), David Ramsden(AMC), Boquita(FV) og Neil Spittle, der alle spåes en stor fremtid på mit hold. Stewart og Ramsden har fået 5 stjerne i potentiale, mens Boquita og Spittle hver har 4 og en halv. De er desuden alle regens.

Galatasaray er overraskende gode i FM13, to gange har de også været i semi i CL hos mig Smiley
Logged

Neal Caffrey!

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #54: 08 Nov 2012, 17:52 »

Efter en rigtig flot afslutning på sæsonen, kunne jeg gå ubesejret igennem min 3. sæson hos united.
har også hjemtaget FA cup trofæet, dog skulle jeg ud i forlænget spilletid mod championship holdet Sheff.utd.
Mangler at spille champions league finalen mod chelsea og jeg håber at gentage min 3. sidste kamp i ligaen hvor jeg vandt 3-0 på ude bane.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/aPj93469.png - den dejlige sæson dog ville dog godt score nogle flere mål. min defensiv er skarp og De Gea er BRILLIANT Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #55: 08 Nov 2012, 18:12 »

Galatasaray er overraskende gode i FM13, to gange har de også været i semi i CL hos mig Smiley

I mit spil, godt nok ik med united tabte galatasaray i CL-finalen ! :O
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #56: 08 Nov 2012, 21:56 »

Kan slet ikke få gang i udebanen, vinder bl.a 9-0 over Blackpool hjemme, taber 5-2 på udebane 3 uger senere.

Jeg har prøvet med næsten alle former for taktikker, indstillinger osv. I mine udebane kampe lægger jeg stadigvæk på omkring 60% af spillet i gennemsnit, og har oftest 10-15 skud mere på mål end min modstander.

Vil super gerne havde hjælp, så hvis der er en rar sjæl der kan finde de vise sten og hjælpe mig modtages det med kyshånd.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #57: 12 Nov 2012, 19:44 »

MANCHESTER UNITED - season2
Efter en første sæson hvor jeg hentede den nationale double i form af Premier League-trofæet og FA Cup-trofæet var der rigeligt at følge op i anden sæson, hvor specielt Manchester City havde oprustet markant, også selvom man skulle tro det var løgn, og de gik til anden sæson som store favoritter. I sommeren hentede jeg blot to spillere i form af den tidligere United-spiller Ryan Shawcross, der grundet Stokes nedrykning, blot kostede mig den nette sum af 8 millioner pund, samt den stærke østrigste venstreback David Alaba, der ikke var helt billig. Denne signing betyder dog, at jeg har fundet en af de få kompetente afløsere for en nedslidt Patrice Evra, efter at Leighton Baines valgte at skifte til rigmandsklubben PSG.

Manglen på bredde af høj kvalitet kunne umiddelbart være en bekymrende faktor, idet spillere som Ryan Giggs, Paul Scholes, Rio Ferdinand og Patrice Evra har set bedre dage, men jeg gik med hovedet højt til sæsonstarten på Loftus Road, hvor denne opstilling, hvilken også skulle vise sig at blive min foretrukne, startede sæsonen:

            De Gea
Rafael, Vidic, Jones, Evra
      Fletcher, Cleverley
   Nani, Rooney, Bale
           Welbeck

Det blev, som det altid gør for Manchester United, en umådeligt lang sæson, og i ligasammenhæng nåede den et dramatiks højdepunkt, der vel kan sammenlignes med vanvidsafslutningen på 11/12-sæsonen, hvor Aguero's overtidsscoring sendte trofæet til den blå del af Manchester. Hurtigt stod det nemlig klart, at de to Manchester-klubber var by distance de mest stabile, og vi kørte et parløb med City gennem hele sæsonen, der dog også så de blå bysbørn i teten langt størstedelen af sæsonen. Vi hængte dog på hele vejen, og med to spillerunder igen var City oppe med et point, hvor jeg i næstsidste runde stod overfor en udekamp mod Watford, mens City havde en svær udekamp på Emirates mod tredjepladsen Arsenal. City tabte med 6-3 i en vanvidskamp, men Rasmuk Falk(!) knuste vores hjerter tre minutter inde i overtiden, da han udlignede føringsmålet fra Michael Carrick. Dermed var vi grundet dårligere målscore end rivalerne pisket til at vinde den indbyrdes kamp mod netop Manchester City i den sidste spillerunde, der udspillede sig på Old Trafford. Wayne Rooney bragte os foran i kampens indledende minut, men en udvisning midtvejs i første halvleg af samme Rooney, gav mig nervøse trækninger. Et sandt bombardement udspillede sig foran De Gea's mål, men spanieren viste format, og formåede sammen med Shawcross og Vidic at afvise Citys offensive trusler, hvilket sendte mesterskabet til United for andet år i træk i mit andet år som manager. 93 point måtte der til, City endte på 90.

Mesterskabsdramaet nedtonede den ellers ganske fine skalp vi tog i Capital One Cup, hvor et mandskab der for det meste bestående af unge talenter og rutinerede reservespillere, hjemtog trofæet på Wembley. Brighton, Tottenham, Southampton og Arsenal blev besejret, inden Aston Villa i finalen blev nedkæmpet med 4-1, blandt andet på et smukt hattrick af den mexicanske ært, Javier Hernandez.

Som forsvarende FA Cup-mestre virkede vi en anelse umotiverede i forhold til at gentage succesen, i en turnering hvor de unge gutter også fik spilletid. Arsenal, Swindon og Brighton blev besejret, inden vi tabte 2-1 på Britannia Stadium i turneringens kvartfinale, mod Stoke. Nedrykkede West Brom endte i øvrigt med at vinde turneringen, efter finalesejr over Manchester City.

Sidst, men bestemt ikke mindst, skulle vi forsøge at forbedre sidste sæsons semifinaleexit mod Galatasaray i Champions League, hvilket startede planmæssigt, da vi med 13 point vandt vores indledende gruppe, foran Leverkusen, Sporting Lissabon og Celtic. I 1/8-finalen havde vi ingen problemer med at slå Marseille ud, først med en kneben 1-0 sejr i det franske, inden en 3-0-sejr i Manchester slog sømmet i kisten. Kvartfinalen bød på arvefjende opgør mod Manchester City, og vi slap fra Etihad med et 2-1 nederlag, takket være overtidsreduceringe n  af Hernandez. Sæsonens bedste kamp udspillede sig en uge senere på Old Trafford, da vi udklasserede de dyre City-drenge med 5-0. Bale, Rooney, Nani, Welbeck og Hernandez kom som de forreste fem, alle på tavlen. I semifinalen fik vi Real Madrid, der havde tromlet alt over og allerede vundet La Liga, og i den første kamp hjemme blev vi udspillet, og fik, igen på en sen Hernandez-scoring, tilkæmpet os et 1-1-resultat. Dette kunne vi dog ikke forsvare i Madrid, da vi blev udspillet på Bernabeu, og måtte tage hjem med endnu et semifinaleexit og et nederlag på 4-1. Real Madrid endte i øvrigt med at vinde turneringen, præcis ligesom Galatasaray gjorde det sidste år, igen igen tabte Bayern München finalen, hvilket er tredje år i træk.

Det var altså en ganske godkendt sæson, hvor vi igen formåede at hive to trofæer hjem, med det hjemlige ligatrofæ som klart det vigtigste. Op til den kommende sæson er der blevet skiftet en del ud, og jeg er så småt ved at bringe nogle yngre kræfter ind på holdet. Sandro er blevet hentet ind til midtbanen, mens jeg arbejder på hente talentfulde James Rodriguez i Porto. Ellers støver jeg stadig en del talenter op, og har ikke mindst store forventninger til dem jeg har. Luke Stewart, David Ramsden, Neil Spittle og Javi Mata har jeg store forventninger til, mens også Nick Powell og Angelo Henriquez, der er på udlån i henholdsvis Newcastle og Udinese, ser ud til at have en ganske god fremtid i klubben.
Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #58: 12 Nov 2012, 21:53 »

dælme nogle ulækre regens det der Newton!  crazy
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #59: 12 Nov 2012, 22:05 »

Ja, de er dejlige, og de udvikler sig heldigvis for hver dag der går! (-:

Jeg kan også berette om, at Neil Spittle, Luke Stewart og David Ramsden var med, da jeg slog Tottenham ud af Capital One Cuppen med 3-2 på White Hart Lane. Ramsden scorede to af målene.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010