home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 9548 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #30: 30 Jun 2013, 08:08 »

Så kom jeg til vinterpausen og hvilken halvsæson spillerne fra den gule fare har præsteret. I ligaen har vi efter 20 kampe et forspring på 5 point ned til FCK der tabte 1-3 hjemme til os i det de sparede en masse spillere så de kunne klarer sig videre i CL fra deres gruppe hvilket også lykkedes på en flot 2. plads. Og i den efterfølgende kamp fik de kun 2-2. Dermed var der lukket op for muligheden for at øge forspringet til 5 point hvilket vi udnyttede til fulde med en flot 3-0 sejr over BIF. I pokalen røg vi ud allerede i første kamp da jeg ikke ville bruge kræfter på pokalen og derfor gav en masse reserver fik chancen for at vise sig frem. I stedet har jeg satset på EL, hvor vi fik slag med 3-1 i den første kamp mod Malaga. Dog fik vi samlet hele 7 point på hjemmebane og med 2 uafgjorte på udebane mod CSKA og Metalist fik vi samlet 9 point sammen i en gruppe hvor alle slog alle og de 9 point var derfor nok til at vinde gruppen foran CSKA som blev 2'er på en bedre målscorer end Malaga. Lodtrækningen til knockout runde har givet os Red Bull Salzburg og skulle vi vinde den skal vi op imod Olympiakos eller Shakhtar i næste runde så mon ikke eventyret snart slutter.

Har fået lavet en deal med Marcus Solberg og AGF så han kommer til Horsens fra den 5. januar 2013, hvilket betyder at han kan nå at blive egen avl i det han først fylder 18 i februar. Ind er også kommet Mads Nielsen fra BIF og Oliver Korch som begge var på amatør kontrakter i deres tidligere klubber og de var derfor ganske gratis. Mads har allerede været med i 5 kampe når Morten Rasmussen har fået en pause og det har resulteret i 2 mål so far.

Alt i alt er bestyrelsen vilde med mit arbejde i klubben dog er de meget skuffede over at vi ikke scorer nok mål på dødbolde, men jeg kan jo ikke gøre for at de er boldmongoler til at sparke hjørnespark og frispark.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #31: 01 Jul 2013, 19:37 »

så sluttede 1. sæson og efter et tæt efterår var der lagt op til hård kamp med FCK om mesterskabet. Dog sprang der to bomber i københavnernes lejr da de først solgte Claudemir og dagen efter Andreas Cornelius uden at de hentede nye ansigter til. Dette var åbenbart mere end deres hold kunne bærer og vi sluttede hele 11 point foran FCK. I den anden ende af ligaen måtte FCM og SønderjyskE et smut ned i 1. Division som tilgengæld sender FC Vestsjælland og VB Kolding op i superligaen. Forhåbentligt kan der skaffes et par unge ansigter til en fornuftig pris i FCM nu da de er rykket ned. Op til den nye sæson skal der som sådan ikke rigtigt skiftes ud, men nu må vi se hvad der kan lokkes til 8700.
Jude Nworuh blev ligatopscorer med 22 kasser og dette sikrede også ham en plads på årets hold. Vi er også det hold som har lukket færrest mål ind nemlig 33 stk ligesom FCK. Vi har scoret 68 i den anden og FCK 67, så meget tæt på den front mellem vores to hold.

I EL kom vi videre med en samlet 4-2 sejr over Red Bull Salzburg, mens vi røg ud med samlet 8-4 mod Shakhtar, men det var nu også fuldt fortjent med det forsvars spil som vi lagde for dagen i de to kampe. Næste sæson står den på CL og adgang til de store penges turnering.

Den store succes i EL og Superligaen har givet gode penge i kassen og der er nu 63,5 million i kassen med planer om at udvide faciliter for både unge og senior spillerene.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2013, 19:50 af darkalf » Logged


styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #32: 03 Jul 2013, 00:14 »

Så kom den gyldne sæson endelig! I fjerde sæson (2015/2016) lykkedes det at vinde mesterskabet med samme pointantal som FCK. Dog er jeg det hold der har lukket færrest mål ind, og det har altså gjort, mesterskabet havnede i Horsens!
Man må sige, at sæsonen var en guldsæson - Jeg vandt nemlig også The Double, med en Pokalsejr over Nordsjælland.

Krtevski (Regen - egen avl) er og bliver vanvittig. 19 år og holdets stjerne! Gilberto har ikke været en prangende succes, men mangler nu kun 3 mål for at blive den mest scorerende mand i Horsens (ligamål). Dette har han en sæson til, godt nok fra bænken, men mon ikke det går.
Ole Kristian er stadig at finde i Horsens - han bliver nok svær at holde på hen over sommeren.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #33: 03 Jul 2013, 04:54 »

Fedt med både skabet og pokalen det må blive næste mål for mig i næste sæson, men er til enhver tid klar til at ofre pokalen for en gentagelse af triumfen i ligaen. Har du et så af ham din vilde egen avls spiller for syntes godt nok det var nogle skuffende talenter jeg fik til klubben. Derudover har jeg lige et spørgsmål angående bestyrelsen og dens forvetninger omkring løfter til bestyrelsen.. hvorfor insistere de på at man skal spille defensivt og scorer mange mål på dødbolde i forbindelse med kontraktforhandling erne med mig inden anden sæson, når det netop er lykkedes at vinde et højst overraskende mesterskab ved at spille offensivt og uden ret mange mål på dødbolde..
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #34: 08 Jul 2013, 19:23 »


Transfers i løbet af første sæson.


Truppen der sikrede mesterskabet efter at FCK gik totalt i stå efter jul og et par "dumme" salg af Cornelius og Claudemir.
Logged


FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #35: 08 Jul 2013, 20:11 »

Dehn er virkelig god Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #36: 08 Jul 2013, 20:22 »

Han er kongen allerede fra en ung alder og vil forhåbentlig blive i klubben i mange år endnu. Morten rasmussen er netop blevet udråbt til sæsonens bedste spiller mens de bedste handler i ligaen var Edward Ofere og Jonas Hebo Rasmussen som begge er blevet hentet til Horsens gratis. Nu skal truppen trimmes og gøres klar til CL hvor v
DK har fået en plads i gruppespillet takket være flotte præstationer i sidste sæson, så er sikret de gode penge allerede nu.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #37: 10 Jul 2013, 19:04 »


Transfers op til den nye sæson hvor den står på CL og forsvar af ligatitlen


Bedste indkøb indtil nu må helt klart være Nicolaj Thomsen

Gruppespillet i CL gav os en mega svær gruppe med Benfica, OM og Valencia og vi ender sq nok med at få en stor omgang klø men pengene er jo meget rare at få.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2013, 19:35 af darkalf » Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010