home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 9550 gange)
Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #15: 10 Jan 2013, 19:50 »


Største triumf for mit ACH hold.

Slog HSV, Chelsea, Inter og Southampton i knockout fasen for at komme til finalen mod AS Monaco
Ville også meget gerne se en SS af taktik Smiley
Logged


snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #16: 10 Jan 2013, 20:33 »

almindelig 4-4-2 med regens og gamle spillere









De er ikke stjerne spillere, men de har præsteret som verdensstjerner.
Og et godt råd er at købe Uffe Bech i Lyngby i starten af spillet, han er en fantastisk spiller for mig. Også er han kommet på landsholdet
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #17: 26 Mar 2013, 18:50 »

Er der nogle som har gang i AC Horsens for tiden?

Jeg har overhovedet ikke spillet FM13 stort set, og jeg kunne forestille mig et spil med dem ville være fedt at begynde på!

Takyi kommer til at blive kongen af SAS Ligaen! ;-)
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #18: 29 Mar 2013, 09:34 »

Jeg har netop startet et save med den gule fare, for at få ventetiden til blogkonkurrencen til at gå hurtigere.
Logged


styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #19: 04 Jun 2013, 20:47 »

Jeg har fundet mit gamle AC Horsens save frem og huhej hvor skulle jeg havde gjort det noget før.
Jeg er i omkring midten af anden sæson, hvor jeg ligger nummer tre. Første sæson stod på EL gruppespil, og på trods af trætheden blev det til en flot 6. plads i ligaen. Jeg er ihvertfald tilfreds, da der undervejs var nogle kæmpe spille kriser..

Profilerne hedder Fagerberg, Spelmann, Frederik Stoor, Rønnow, Retov og ikke mindst fantastiske Ole Kristian Selnæs!

Der er ingen tvivl om, at det bliver svært at holde på mange af profilerne samtidig med, at det bliver svært at holde placeringen i ligaen.

Hvordan går det hos jer?

Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #20: 05 Jun 2013, 07:14 »

Er netop startet op igen har dog ikke lavet nogle handler endnu. Mangler en habil central forsvarer som kan bruge hovedet til en billig penge så alle forslag vil blive modtaget med glæde.
Logged


styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #21: 05 Jun 2013, 10:06 »

Er netop startet op igen har dog ikke lavet nogle handler endnu. Mangler en habil central forsvarer som kan bruge hovedet til en billig penge så alle forslag vil blive modtaget med glæde.

Krøldrup har været fremragende for mig! - havde en af de højeste gennemsnits bedømmelser i ligaen i 1. sæson Smiley
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #22: 05 Jun 2013, 10:24 »

Er netop startet op igen har dog ikke lavet nogle handler endnu. Mangler en habil central forsvarer som kan bruge hovedet til en billig penge så alle forslag vil blive modtaget med glæde.

Vent til Ottesen fra FCK blir sat til salg. Jeg har haft ham i Horsens engang, hvor han gjorde det fremragende!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #23: 05 Jun 2013, 13:04 »

Jeg vil se på det.. Satser på at kunne lokke Dehn til 8700 da han jo bliver totalt syg hvis man bare giver ham kampe nok. Men tak for buddene freaks Peace
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #24: 05 Jun 2013, 21:25 »

Det lykkedes at hente et par nye folk ind. Jacob Dehn kom til for 1,9 millioner og går direkte ind o center forsvaret med morten rasmussen. Som ny 2. målmand gik jeg på rov i AGF og hentede Thomas Hagelskjær for 240K. Sebastian Sværd blev hentet ind gratis som backup på defensiv midt mens Jonas Hebo Rasmussen kom til som allrounder også gratis fra Hvidovre. Helt i front er der hentet en nigeriansk landsholdsspiller i form af Edward Ofere. Eneste salg indtil videre er Lasse Kryger som jeg fik 1,9 mil for. Håber på at hente Marcus Solberg fra AGF inden vinduet lukker men nu må vi se. Har slået Viborg og spillet uafgjort med CSKA indtil videre. På stabsfronten er alle trænere og ass. manager skiftet ud også og ACH favoritten Mads Rieper er hentet ind som den ene af de nye trænere hvilket straks gjorde mig mønster populær ved fansene.
Logged


styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #25: 14 Jun 2013, 12:07 »

Så skaffede jeg i 2014 Horsens videre fra EL gruppespillet i en svær gruppe med Lille, Dortmund og BATE - Dortmund og BATE blev taberene.
Fantastisk succes - i Ligaen sluttede jeg sidste år nr. 2. i År ser det en smule sværere ud. Bredden er ikke helt til at spille så mange vigtige kampe. Dog ligger jeg nummer 5, med 5 point op til 1. pladsen.

Har hentet en brasilianer ved navn Daniel Santos, der har gjort det fremragende. Derudover er Selnæs, Spellmann, Rønnow og Juel Andersen stadig outstanding. Jeg har også hentet et 17. årig talent fra egne rækker op. Og selvom han stats endnu ikke er fremragende, gør han det sådan!

EDIT: Nu er Krstivski, som det 17 årige talent hedder, også blevet kåret til årets u17 talent i Danmark!
« Seneste Redigering: 14 Jun 2013, 12:22 af styleez-o2 » Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #26: 17 Jun 2013, 22:51 »

Jeg endte 3. sæson på en fjerdeplads, hvilket er okay, taget en meget dårlig start i betragtning.
Til 4. sæson har jeg gjort min drømmehandel. Har hentet den spiller jeg allerhelst ser tilbage i den gule trøje.
Det er nemlig alletiders topscorer, Gilberto Macena, der er hentet hjem på en fri transfer. Han har startet lidt svingende, og har endnu ikke scoret. Det skal nok komme Wink.
Udover det har jeg solgt den aldrende Søren Jensen da jeg mener, Cramer er klar til en fast rolle.
Samtidig mistede jeg desværre Frederik Stoor til Torino, gratis - Jeg kunne ikke leve op til lønkravene. Det går nok, da jeg har en regen, der er næsten ligeså god.

Skal møde Club Brugge i slutspillet i EL, det er altså gode chancer for videre deltagelse.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Svartovich
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #27: 17 Jun 2013, 22:56 »

Det er nemlig alletiders topscorer, Gilberto Macena, der er hentet hjem på en fri transfer.
Fantastisk, ham skal man jo bare have hjem hvis man kan! Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #28: 17 Jun 2013, 23:32 »

Fantastisk, ham skal man jo bare have hjem hvis man kan! Smiley

Det var også min tanke! Jeg tøvede heller ikke et sekund! Wink
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #29: 27 Jun 2013, 17:02 »

Så fik jeg atter tid til lidt manager og indtil videre har jeg fået spillet 8 kampe i ligaen og ligger pt 2 point foran FCK der lige som mig ikke har tabt endnu, dog skal vi møde hinanden i næste runde så må vi se hvem der trækker det længste strå. En stor del af æren for succesen indtil videre skal til skrives forsvaret og målmanden rønnow som virkelig har taget fra og kun har lukket 5 mål ind i ligaen. I EL skulle jeg op imod Twente i sidste runde inden gruppespillet og efter 0-0 i Holland skulle sejren i hus på Casa Arena. 3-0 vandt vi helt fortjent dog var de 2 af målene på straffespark, men hey alt tæller. Gruppespillet bliver mega svært med malaga, cska og metalist som modstandere men holdet er ungt og skal jo bare samle erfaring og måske kan vi overraske lidt. I pokalen er vi blevet trukket ud til 3. Runde mod FCM ude så der er pres på fra start.
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010