home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:08:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 43187 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal FC
« Svar #30: 07 Jan 2013, 22:53 »

Er nødt til lige at poste den her: http://imageshack.us/a/img607/1862/readingmodarsenaloversi.png

1. sæson er gået over al forventning indtil videre, og denne kamp var da toppen af kransekagen Grin

Behold Giroud!!! Opstemt

ptrN
Manager

« Svar #31: 07 Jan 2013, 22:54 »

Er nødt til lige at poste den her: http://imageshack.us/a/img607/1862/readingmodarsenaloversi.png

1. sæson er gået over al forventning indtil videre, og denne her kamp var da toppen af kransekagen Grin Behold Giroud!!!  crazy
Ikke dårligt. Har du gjort dig nogle indkøb?

welbz is dat guy

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 07 Jan 2013, 22:56 »

Ikke dårligt. Har du gjort dig nogle indkøb?
Kun L. Baines Smiley Har så self solgt A. Santos, men også A. Arshavin (da jeg ikke kan holde ham ud), S. Squillaci og V. Mannone.

PhilipFlink
Manager

« Svar #33: 07 Jan 2013, 22:58 »

Hvordan spiller du Giroud Smiley?

Og hvad med de andre ? Smiley

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 07 Jan 2013, 23:10 »

Nå.. Var måske lidt for hurtigt ude med ris og ros, løb lige ind i en 1-1 mod Stoke på hjemmebane. Men de spiller dælme også defensivt!!

hoeven
Førsteholdsspiller

« Svar #35: 07 Jan 2013, 23:15 »

Hvordan spiller du Giroud Smiley?

Og hvad med de andre ? Smiley

Jeg spiller med denne taktik: http://imageshack.us/a/img708/6627/arsenaltaktikoversigt.png -              http://imageshack.us/a/img715/4084/arsenaltaktikhold.png

Hvor jeg har 3 udgaver af den - 1: Balanceret og kontrollerende. 2: Flydende og offensivt. 3: Meget flydende og kast alle frem.

Jeg plejer altid at sætte mine 2 backs til at opdække modstanderens fløje med tæt markering. Og hvis modstanderens backs er meget offensive, så sætter jeg mine 2 angribere til at dække dem op utæt/løst Cool

Og ellers tweaker du jo bare holdet til taktikken  Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jan 2013, 23:51 af hoeven » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 08 Jan 2013, 01:11 »

Jeg spiller med denne taktik: http://imageshack.us/a/img708/6627/arsenaltaktikoversigt.png -              http://imageshack.us/a/img715/4084/arsenaltaktikhold.png

Hvor jeg har 3 udgaver af den - 1: Balanceret og kontrollerende. 2: Flydende og offensivt. 3: Meget flydende og kast alle frem.

Jeg plejer altid at sætte mine 2 backs til at opdække modstanderens fløje med tæt markering. Og hvis modstanderens backs er meget offensive, så sætter jeg mine 2 angribere til at dække dem op utæt/løst Cool

Og ellers tweaker du jo bare holdet til taktikken  Smiley

Vild taktik, men fedt at se du får succes Smiley

Jeg har aldrig forstået hvorfor walcott har så dårlige stats udover hurtigheden og alligevel er så god en spiller i FM. har aldrig kunne lide diaby i FM, men tror det gælder det samme med ham.

Nogen der har et svar på dette?

brrrb
Juniorspiller
**

« Svar #37: 08 Jan 2013, 20:07 »

Vild taktik, men fedt at se du får succes Smiley

Jeg har aldrig forstået hvorfor walcott har så dårlige stats udover hurtigheden og alligevel er så god en spiller i FM. har aldrig kunne lide diaby i FM, men tror det gælder det samme med ham.

Nogen der har et svar på dette?
Jeg har ikke en masse tekniske analyser til at bakke mig op, men vil da gætte på det bare er ligesom i virkeligheden, hvor walcott er middelmådig teknisk og mentalt, men vild fysisk. Så når han bliver sat ordentligt i scene, fx på kontra, gør han en stor forskel

magn0984
Juniorspiller
**

« Svar #38: 19 Feb 2013, 22:11 »

Har droppet Wenger's taktik og de har givet:

2x Premier League
1x FA Cup
1x Capital One Cup
1x Champions League Sølv
Største Køb: Falcao  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

OBS: Ved starten af tredje sæson

Arsenal9
Juniorspiller
**

« Svar #39: 11 Mar 2013, 20:40 »

Jeg havde et Arsenal game hvor jeg kun nået at spille 1 sæson og så gik spillet ned...

Jeg vandt:
Premier league
Fa cup
Capital one cup

Så røg jeg ud i semifinalen i Cl til Barcelona samlet 3-2

JonasKlindt
Lilleputspiller
*

« Svar #40: 12 Mar 2013, 12:10 »

Må sige at jeg er imponeret over Chamberlain's potientale og udvikling, samt Tello som jeg har købt fra Barcelona B'

Arsenal9
Juniorspiller
**

« Svar #41: 12 Mar 2013, 12:23 »

Ja jeg fik også Chamberlain fra 15 til 17 i dribling på 1 sæson Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #42: 19 Mar 2013, 19:19 »

Tror jeg starter et spil op med Arsenal nu her (igen igen) Wink

Bare en ide;

Hvis nogen har lyst, så kan vi starte en "Arsenal-skype samtale" op, og snakke om forskellige spil osv. Hvis nogen har lyst, så send lige en PB Smiley
« Seneste Redigering: 19 Mar 2013, 19:21 af PhilipFlink » Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 20 Mar 2013, 21:59 »

Nu har jeg for sjov spillet lidt på et Arsenal save og her i tredje sæson er vi endelig med i titelkampen! Første sæson blev til en noget skuffende 7. plads, anden sæson bød på bronze medaljer og her i tredje, ligger City og jeg 1 point efter Chelsea i starten af februar. Mine europæiske meritter minder desværre meget om ligaen, men i år er jeg i den mindste kommet videre fra Champions League gruppespillet, hvor Lazio venter.
Jeg har dog brydt klubbens dårlige stime, da Ligacuppen blev vundet i min første sæson og jeg de sidste to år har taget FA Cuppen, hvor jeg går efter et hattrick i år!

På målmands- og backpladserne er der ikke sket det store. Szczesny, Sagna og Monreal starter alle, og Fabianski, Jenkinson og Gibbs sidder på bænken. Dog er Sagna 32 og jeg kan ikke rigtig se forskel på når jeg Gibbs og Monreal.
Midterforsvaret har dog fået en større overhaling. Ind er kommet James Tomkins, Victor Ruiz og Johan Martial, imens Djorou overraskende er den eneste "orginale" midterforsvarer som er tilbage.

Jeg spiller en 4-3-3, hvor jeg på midtbanen bare har villet pakke Wilshere ind. Ved siden af sig har han Maourane "Pophår" Fellaini og bagved sig Nigel de Jong, hvor sidstnævnte ikke kunne være en bedre bodyguard efter min mening. På bænken findes der også masser af muskel i form af Mohamed Diame, Ramsey og Emmanuel Frimpong.

I min forreste kæde er der kun foretaget et enkelt indkøb, i form af Son fra HSV. Jeg kan stadigvæk ikke hans efternavn, da jeg bare har kaldt ham Son for the lolz, men han har i denne sæson virkelig mandet up. Med 26 mål er han min topscorer i alle turneringer og da han har alderen med sig, så er jeg forhåbningsfuld. Chamberlain og Cazorla er for det meste mine to udvalgte på hhv. højre- og venstrefløjen, men Walcott og Miyaichi gør det også altid godt når de kommer ind. Sidste mand i offensiven er Joel Campbell som også har markeret sig med en 10 mål, hvilket jeg også er tilfreds med, da jeg spiller Son så oftest som muligt.

Stærkeste 11'er
Szczesny; Sagna, Tonka, Ruiz, Monreal; Fellaini, De Jong, Wilshere; Chamberlain, Son, Cazorla

Fra næste sæson skal der dog minimum ske tre ændringer, da Serge Gnaby, Chuba Akpom og Damian Martinez fortjener at blive indlemmet i førsteholdstruppen. En mulig Sagna erstatning skal der også snart findes, hvor Lukasz Piszczek, Sebastien Corchia og Micah Richards har fanget mit øje.

Seller95
Manager

« Svar #44: 08 Maj 2013, 17:30 »

Så er jeg netop gået i gang med 2. sæson efter en 1. sæson der bød på både op- og nedture..
I ligaen skuffede jeg katastrofalt og smed dumme point i slutspurten og bl.a. i sidste kamp mod Newcastle som jeg tabte til.. Så det blev kun til en 7.plads

Anderledes gik det dog i Champions League hvor jeg gik hele vejen til finalen hvor Chelsea ventede.. Jeg kom i gruppe med Juventus, Olympiakos og FC Nordsjælland. Jeg vandt gruppen af point med Juve men med en meget bedre målscore, da jeg bl.a. havde slået Olympiakos med 7-0 hjemme på Emirates. I 1. knockout runde ventede Basel som jeg slog ud samlet med 4-2. I kvartfinalen stod jeg overfor Ajax i, hvad der skulle blive virkelig tæt.. Jeg tabte 1-0 på Amsterdam ArenA og vandt 1-0 på hjemmebane. Det var dog vanvittigt, at jeg ikke vandt den kamp større.. Kampen endte i straffe spark, hvor jeg vandt 3-1.
I semifinalen ventede Real Madrid, hvor jeg noget ufortjent vandt 1-0 på Bernabeu.. Hjemme i London blev det så til 1-1 i et noget nervepirrende og mere lige opgør og jeg var i finalen!

Desværre forløb finalen således.... Rigtigt ærgerligt at smide det hele i overtiden..

Jeg startede savet uden transferbudgetter, hvilket vil sige, at ingen klubber havde nogle penge til transfers i første transfervindue. Så jeg måtte vente til Januar med at forstærke mig, og her blev det til to indkøb

Jeg er netop gået i gang med 2. sæson hvor jeg har kvalificeret mig til EL gruppespillet hvor jeg er kommet i gruppe med Montpellier, Granada og Dnipro.
I Ligaen har jeg spillet 4 kampe hvor det er blevet til 2 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag. Jeg har ikke forstærket mig vanvittigt til den kommende sæson, hvor jeg mest har hentet backup spillere og fremtidstalenter. Til gengæld er der røget en hel masse spillere den anden vej, og jeg synes selv, at transfervinduet er forløbet godt. 2. sæsons transfers kan ses her

Jeg har til 2. sæson lavet en stor ændrig i min formation, da jeg har valgt at gå over til en 4-3-1-2 opstilling uden kanter. I første sæson spillede jeg den normale 4-2-3-1.

Det var lidt om mit game. Beklager den dårlige skrift og de grammatiske fejl der nu skulle være, men det skulle gå lidt stærkt. Smiley
Jeg vender tilbage når jeg engang får spillet 2. sæson!

Er der andre der spiller med Arsenal?

Arsenal <3

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010