home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 970 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brighton and Hove Albion
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Brighton and Hove Albion  (Læst 61387 gange)
Maze
Reserveholdsspiller

Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #180: 18 Feb 2013, 16:58 »

Udmærket sæson overstået!

Som sagt tidligere blev det til en sejr i Capital One Cuppen, efter en dramatisk finale! og den første rigtig pokal!

Europa League (som følge af sidste års 6. plads), blev også en succes oplevelse! der dog sluttede for tidligt! Kom videre som sikker gruppe vinder, hvor Fenerbahce blev 2'er.
Første knockout runde mødte jeg Stade Rennais, med et sikker 2-0 sejr i første kamp (på udebane) var den runde egentlig afgjort! sikrede dog definitiv med 1-0 hjemme.
Anden Knockout runde blev et gensyn med Fenerbahce, og lige så sikker som i gruppe spille blev de ekspaderet ud af EL med 2-1 ude, og 2-0 hjemme.

Kvartfinalen stod Twente så og ventede, dem troede jeg umiddelbart at de ville være en forholdsvis let opgave. Startende med et 1-1 på udebane, lå det hele til Brighton at afgøre det hjemme.. Her kom vi også foran 1-0, det resultat holdt indtil det 86 min. har scorede Twente til 1-1 og kampen skulle i forlænget spilletid!
Efter at havde alt spil og chancer, får Twente scoret på en kontra! rigtig ærgerligt for semifinalen så let ud :-/

I Premier League endte det med en 5. plads! Det var da en forbedring i forhold til sidste sæsons 6. plads! Jeg er egentlig meget godt tilfreds, Tottenham var suveræne der var intet og gøre. United, City og Chelsea kom delte de andre ChL pladser mellem sig.

De bærende spillere i denne sæson har helt klart været Butland, Boyata, Pogba og Kenney!

Butland startede sæsonen rigtig skidt, men fik spillet sig meget op i løbet af sæsonen! og de sidste kampe har han været fremragene! lidt ærgerligt at sommerpausen kommer nu for hans vedkommende!

Boyata, har styret midterforsvaret! Dunk og Clark har skiftes til at være hans makker! med et gns. på 7.48 gennem sæsonen og 9 antal mål, har han været en vigtig styrmand! Og at han nu er blevet målfarlig på hjørne gør det endnu bedre!

Pogba, har i denne sæson udviklet sig fra at være en rotationsspiller, til at være en af de første på holdkortet! Fra sin position på den centrale midtbane har han været rigtig god! Han er tilmed blevet en utrolig farlig spiller foran målet med 10 scoringer! Hvor den vigtigste var i Capital One Cup finalen Opstemt

Kenney, 40 kampe - 22 mål og 11 assister. Det ser jeg som godkendt for min 19 årige golden boy!

Butland, Dunk, Milner, Cleverly og Kenney blev alle udtaget til Englands EM trup, så håber de får lidt spilletid Wink

darkalf
Manager

« Svar #181: 18 Feb 2013, 18:49 »

Fremragende sæson du har fået overstået der.

darkalf
Manager

« Svar #182: 18 Feb 2013, 18:56 »

SÅ fik jeg taget hul på den 5. sæson i spidsen for Brighton og vi skulle i kraft af vores 2. plads i ligaen sidste sæson op imod Vinderne af FA Cuppen og ligaen - Man Utd i Charity Shield, som jeg anser som en gratis venskabskamp mod en meget stærk modstander. Siden vores oprykning har klubben ikke vundet nogle trofæer, men det blev der lavet om på med en 1-0 sejr, hvilket var fuldt fortjent. CL gruppespillet er der også blevet trukket lod til og vi kom i gruppe med Juventus, AZ og Rosenborg som slog FCK ud i kvalen. Alt i alt en på papiret nem gruppe, men nu må vi se hvad der sker. I ligaen fik vi en svær start med Tottenham ude, men spillerne vidste stor moral og vendte på en halvleg 2-0 til 2-2, hvorefter det er blevet til sejrere i de næste to kampe i ligaen, blandt andet over Newcastle på udebane med klare 3-0. Der er ikke sket det store i transfervinduet andet end ankomsten af en ung brasser jeg hentede for 7 millioner kr, mens jeg har solgt ud af overskudslageret på reserveholdet for i alt 180 millioner. Der vil komme ss af handlerne imorgen engang regner jeg med da aftensmaden kalder.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 19 Feb 2013, 13:07 »

Glæder mig til at se dine handler Wink din ChL gruppe ser da rimelig overkommelig ud, med hensyn til at komme videre! lad os håbe på det!

Jeg har lige gjort mig klar til næste sæson, og kunne desværre ikke holde på Boyata længere, han var eftertragtet gennem flere vinduer og nu røg han..

Fik 210 mil. ddk for ham, hvilket jeg synes var en god handel! han var begyndt at blive utilfreds og ville til en større klub, så han røg til Bayern :-/ er heldigvis godt dækket ind i forsvaret, så hvor stort tabet bliver er jeg spændt på at se Wink

Derudover røg
James Milner - 38 mil (Stoke)
Micheal Keane - 36 mil (QPR)
Jesse Lingard - 25 mil (Southampton)

og nogle andre til små beløb. alt i alt 325 mil ind på kontoen! Det brugte jeg på at forstærke min midtbane med et ungt Belgisk talent! også købte jeg også nogle andre talenter, så jeg håber kan gøre noget for mig i fremtiden Wink

Vinduet er ikke helt slut endnu, og har set at Arsenal har sat Thomas Ince til salg for små 50-60 mil. Så ham håber jeg lidt på at kunne hente, da jeg mangler lidt på ventrefløjen hvor jeg kan har Viera!

Edit: fik Ince for 55 mil Smiley

« Seneste Redigering: 19 Feb 2013, 13:14 af Maze » Logged

darkalf
Manager

« Svar #184: 19 Feb 2013, 18:24 »

Så er der billeder af de fire ny indkøb op til denne sæson.

Dyreste indkøb blev en ung englænder ved navn Daniel Mitchell hentet i WBA for hele 95 millioner kr. Han er tiltænkt en rolle som alt muligmand både i angreb og på midtbanen, ligesom det næste indkøb hvis efternavn er meget hot for tiden i virkeligheden nemlig Fischer. I dette tilfælde er det dog en regen med fornavnet Niclas, som mine scouts fandt i Esbjerg der fik hele 11 millioner for deres guldfugl. Han vil ligesom Mitchell indgå i et rotationsprincip på midten og oppe i front.

Næste levende billede på transferfronten var den billigste signing i det jeg kun skulle have 6 millioner kr op af lommen for at sikrer mig Emanuele Bagni fra italienske Siena. Han er spået en meget stor fremtid på venstre midtbane, og jeg ser frem til at udvikle ham og se ham blomstrer. Sidste signing er den eneste som pt er gået direkte ind på midt, dog mest pga en skade til Jake Forster-Caskey Valdir Lucas kan spille alle pladser på midten som sin naturlige postion og han havde en frikøbsklausul på 7 millioner kr, så jeg smed med det samme pengene på bordet, på trods af at han kun var 16 på daværende tidspunkt. Klubbens fans er ikke helt tilfreds med at jeg købte ham, men hvis han fortsætter med at spille som han gør nu så skal han nok blive en favorit blandt fansene. Hans tilgang har også fået mig til at overveje at skille mig af med enten Alex "oxen" Chamberlain eller Will Hughes, da ingen af de to har været overbevisende i de første 4 kampe.

Med hensyn til CL gruppen så vil jeg da give Maze helt ret i at den på papiret virker meget overkommelig og jeg har da også en klar forventning om at klarer mig videre til i hvert fald 1. knockout runde.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #185: 20 Feb 2013, 10:26 »

Ser sgu ud til at du har fået lavet dig nogle gode handler!

Jeg fik på transfervinduets aller sidste dag lige skiftet lidt ud i truppen, Viera blev utilfreds fordi han ikke mente at truppen var blevet forstærket nok! så han røg ud for 121 mil! og Victor Moses blev hentet for 19 mil.

De begge ville/vil fungere som backup og sparing til Thomas Ince på OMV, så jeg synes da det var en okay byttehandel Wink

Viera går glip af alt succesen, 7 kampe og 7 sejre med en målscore på 15-0 Opstemt (4 PrL-, 2 EL kval- og 1 EL-kamp)

darkalf
Manager

« Svar #186: 21 Feb 2013, 19:16 »

Hvem er ham Viera egentlig?

ptrN
Manager

« Svar #187: 21 Feb 2013, 19:52 »

Hvem er ham Viera egentlig?
Højst sandsynligt Jonathan Viera fra Valencia.

welbz is dat guy

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #188: 21 Feb 2013, 20:30 »

Højst sandsynligt Jonathan Viera fra Valencia.

Lige præcis, kendte faktisk ikke til ham før det her save Wink men udmærket til et midterhold..

darkalf
Manager

« Svar #189: 24 Feb 2013, 06:35 »

Fede vico er også en udemærket mv, omv og med den rette træning og mængde kampe så bliver han en giftig herre. Han har indtil videre scoret 2 mål og lavet 12-13 assists i 15-16 kampe mener jeg det er. Hvis bare min højre midtbane mand ville tage sig sammen og lave halvt så meget ville det pynte på hans præstation.er.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #190: 27 Feb 2013, 13:55 »

WOW WOW WOW Opstemt et for hvert af de 3. trofæer Brighton fik hentet i denne sæson!

Efter sidste sæsons gode 5. plads og Liga Cup titel fik holdet smag for at vinde titler!

Turneringer

FA Cuppen blev den første store triumf for Brighton denne sæson,
Vi indtrådte i 3. runde hvor Sheff Wed ventede! det blev som ventet en let sejr på 3-0
4. runde: Wolves, efter 0-0 i første kamp skulle der en omkamp til at bestemme hvem der skulle videre! her endte kampen 3-1 og dermed videre.
5. runde: Stoke, sikker 3-0 sejr!
6. runde: Portsmouth, denne sæsonens overraskelse i FA cuppen! men de blev sikker sendt ud i kulden med 5-0 nederlag.
Semi-finale: Man City! Dette var den første rigtig hårde prøvelse i FA Cuppen, men City har været meget svingende og derfor blev de sendt ud med 3-2!
Finale: Newcastle, De var spået som favoritter af alle! men da kampen gik igang, var den lige så hurtigt afgjort! 2-0 efter 4 min. også var den ligesom klaret, kampen bød dog på 2 mål mere, et til hver, så slutresultatet blev 3-1 Opstemt

I Europa League var jeg kommet i en let gruppe, FC Vaslui, Rubin Kazan og Rapid Wien. Fik 12 point i gruppen og gik videre som 1'er!
1. knockout runde: Werder Bremen, 2-2 i første kamp ude! Så spændingen var indtagt til retur opgøret, her vandt Brighton sikkert 2-0!
2. Knockout runde: Rubin Kazan, Lige så sikkert som i gruppen blev de sendt ud med 4-1 samlet!
Kvartfinalen: Olympic Lyon, Fik ikke de så at sige sendt ud 5-2 samlet! efter 3-1 i første kamp på udebane, så den var afgjort allerede første kamp!
Semi-finalen: Leverkusen, Kunne Veira klare sig mod sit gamle mandskab! Første kamp var på Hjemmebane, her blev det til en smal 1-0 sejr! I returkampen kom vi hurtig foran 1-0 og der tænkte jeg at videre deltagelse var i hus! men Leverkusen kom tilbage og kampe endte 2-1 til Leverkusen, grundet reglen om udebanemål gik vi videre til finalen!
Finalen: Marseilles, Ligesom deres landsmænd fra Lyon fik de ikke meget til at køre for dem! sikker 3-1 sejr i finalen! og Brighton spillerne kunne løfte deres 2. trofæ for sæsonen! blot 3. dage efter FA cuppen!

I Premier League var der halvvejs gennem sæsonen 2 hold der havde skilt sig ud fra de andre Tottenham og Brighton, og som forårssæonen skred frem blev det klart for alle at det var mellem de to hold at titlen skulle gives.
Efter at havde ligget nr. 1 fra runde 17 og helt frem til runde 32!! begyndte det hårde program at tage på spillerne! Europa League og FA Cuppen tog spillernes krafter og der måtte roteres meget for at få det hele til at hænge sammen!

Men da Tottenham stod som modstander i 3. sidste runde, oven på en uge med en FA cup og Europa League titel, var spillerne godt udkørte! 3 kampe på 7 dage, ALLE vigtige for hver deres turnering!
De fleste fra startopstillingen var blevet brugt i Europa League finalen, så det var en reservespækket hold som skulle forsøge sig med Tottenham, som var 3 point foran på tidspunktet! Men de vidste karakter og vandt 2-0 på White Hart lane!

Dermed stod den helt lige! fik kun 1 point i de 2 sidste kampe, og da vi kun fik skaffet en uafgjort mod Arsenal i næstsidste runde! Skulle det hele afgøres på sidste spilledag!

Som den eneste kamp på programmet skulle vi møde West Ham, som også højt overraskende lå nr. 3 i Premier League! 1 point var nok for at sikre titlen! Og efter at være kommet bagud 1-0 fik Brighton spillerne vendt kampen! og hevet en 2-1 sejr hjem!

Også var Premier League titlen i hus Opstemt Opstemt Opstemt

1. Brighton
2. Tottenham
3. West Ham
4. Swansea

Nok ikke den liga stilling man kommer til at i virkeligheden Wink

Holdet

Vil lige fremhæve mine to angribere!

Kenney og Isla, de har været helt suveræne! med over 60 mål til sammen! og de er stadig unge! Og højrefløjs talentet Agirre har virkelig taget stafetten da Weiss blev skadet, 22 assist!!

darkalf
Manager

« Svar #191: 27 Feb 2013, 14:42 »

Fremragende Maze. Jeg har endnu ikke haft succes i ligaen men har så heller ikke haft meget tid på det sidste til at spille.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #192: 27 Feb 2013, 14:44 »

Det kom også som en overraskelse, forventede hele tiden der ville komme en periode med form nedgang, men den kom aldrig Smiley fremragene! Nu må vi se om den næste sæson kan blive lige så godt Smiley

darkalf
Manager

« Svar #193: 27 Feb 2013, 14:45 »

Så hedder den jo CL og siden hen klubwm

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #194: 05 Mar 2013, 15:04 »

Første sæson med ChL, Charity Shield og Europæisk SuperCup!

Charity Shield og den Europæiske SuperCup var begge et opgør imod Tottenham! Den første var CS, den tabte jeg på straffe! mens jeg vandt ESC, så derfor venter der Verdensmesterskaber for klubhold senere på året Wink

Champions League har jeg fået en overkommerlig gruppe med Ath. Madrid, CSKA og GNK Dynamo!

Fik handler ind for små 275 mill!
Her trak Dwane Sylverster hele 175 mil af beløbet, 18 årig forsvars talent jeg venter mig rigtig meget af! hentet i Manchester United Wink
Derudover en reserve/talent til midtbanen og venstrefløj!

Fik solgt for 110 mil, mest markante salg var:
Joe Lewis - 22 mil
Victor Moses - 52,5 mil

Men nu har jeg fået en god sammensætning på holdet, og er godt tilfreds!

Min plan er at gå efter Wilshere til midtbanen, nogen erfaringer med ham?

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010