home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 907 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brighton and Hove Albion
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Brighton and Hove Albion  (Læst 61395 gange)
darkalf
Manager

Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #165: 11 Feb 2013, 17:14 »

Ja så er endnu en sæson slut og det lykkedes at indhente Man City og overtage deres 2. plads i ligaen, men Man Utd var bare suveræne hele vejen igennem sæson, og kunne for anden sæson i træk kalde sig engelske mestre. De 228 millioner kr som klubben fik i præmiepenge lagt sammen med de 208 millioner fra CL hvor vi kom til kvartfinalen, efter en samlet 3-1 sejr over Fenerbache i knockout runden,  hvor vi mødte  vores onde ånder fra Man Utd og de vandt selvfølgelig sammenlagt med 2-1 efter 2 tætte og spændende kampe, hvor jeg virkelig savnede Kris Main og hans målnæse i det vi havde flest skud indenfor målrammen, gav klubben 525 millioner i klubkassen da sæsonen blev gjort op. 112 millioner gik så ud igen til aktionærerne, mens spillere truppen delte 12 millioner for deres flotte sæson. Kris Main nåede tilbage til de sidste 2 kampe i sæsonen og det blev så til 4 mål og 1 assist i de to kampe, så han har ikke glemt hvor målet står.

Ungdomsspillerne var en stor skuffelse, dog var der en enkelt til 3 stjerner som jeg tænkte jeg ville skrive kontrakt med. Han blev så opgraderet til 5 stjerner da han kom til klubben og jeg overvejer allerede at smide ham på 1. holdet nu på trods af hans kun 15 år. Den ide er dog skrinlagt igen idet han netop er blevet skadet i 3 mdr i en u19 landskamp.. Jeg har sagt det før og jeg siger det igen.. Jeg HADER landskampe. Tilbage er kun at gøre klar til den nye sæson og det kommende transfervindue skal nok engang bruges til at rydde ud og hente nyt blod ind.

Til sidst kan jeg lige nævne at Brighton har 7 spillere med i Englands landsholdstrup til EM, hvilket er flere end de andre store klubber som baserer deres succes på udlændinge..

ptrN
Manager

« Svar #166: 11 Feb 2013, 17:35 »

Ja så er endnu en sæson slut og det lykkedes at indhente Man City og overtage deres 2. plads i ligaen, men Man Utd var bare suveræne hele vejen igennem sæson, og kunne for anden sæson i træk kalde sig engelske mestre. De 228 millioner kr som klubben fik i præmiepenge lagt sammen med de 208 millioner fra CL hvor vi kom til kvartfinalen, efter en samlet 3-1 sejr over Fenerbache i knockout runden,  hvor vi mødte  vores onde ånder fra Man Utd og de vandt selvfølgelig sammenlagt med 2-1 efter 2 tætte og spændende kampe, hvor jeg virkelig savnede Kris Main og hans målnæse i det vi havde flest skud indenfor målrammen, gav klubben 525 millioner i klubkassen da sæsonen blev gjort op. 112 millioner gik så ud igen til aktionærerne, mens spillere truppen delte 12 millioner for deres flotte sæson. Kris Main nåede tilbage til de sidste 2 kampe i sæsonen og det blev så til 4 mål og 1 assist i de to kampe, så han har ikke glemt hvor målet står.

Ungdomsspillerne var en stor skuffelse, dog var der en enkelt til 3 stjerner som jeg tænkte jeg ville skrive kontrakt med. Han blev så opgraderet til 5 stjerner da han kom til klubben og jeg overvejer allerede at smide ham på 1. holdet nu på trods af hans kun 15 år. Den ide er dog skrinlagt igen idet han netop er blevet skadet i 3 mdr i en u19 landskamp.. Jeg har sagt det før og jeg siger det igen.. Jeg HADER landskampe. Tilbage er kun at gøre klar til den nye sæson og det kommende transfervindue skal nok engang bruges til at rydde ud og hente nyt blod ind.

Til sidst kan jeg lige nævne at Brighton har 7 spillere med i Englands landsholdstrup til EM, hvilket er flere end de andre store klubber som baserer deres succes på udlændinge..
Det med ungdomsspillerne er mærkeligt. Jeg har også selv oplevet at en 2'er blev opgraderet til en 4,5 på dagen hvor han skrev kontrakt.

welbz is dat guy

darkalf
Manager

« Svar #167: 11 Feb 2013, 18:17 »

ok. det er sq da noget underligt noget.. gad vide om det er en fejl i spillet

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #168: 12 Feb 2013, 09:04 »

Hvis det er to forskellige der bedømmer spilleren potentiale, og de har forskelligt niveau kan det være derfor? men ellers lyder det rigtig underligt Wink

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #169: 12 Feb 2013, 09:38 »

Så fik kom jeg igennem Januar 2015, var egentlig godt tilfreds med holdet som helhed og ligger på en 7. plads i PrL.. så synes det går udmærket. dog blev Cleverly sæt til salg i Chelsea, og da jeg synes 60 mil var en fornuftig pris for at få forstærket midtbanen, kom han til klubben på sidste transferdag Wink

Derudover fik jeg hentet Corvino som sportschef, og Phil Cannon som leder af ungdomsafdelingen.. begge anser jeg som en forstærkning på deres poster Wink

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #170: 12 Feb 2013, 14:39 »

Phil Cannon er suveræn!

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager

« Svar #171: 12 Feb 2013, 14:56 »

Ham har jeg også som ungdomsleder så det må jo være hans vurdering kontra den som min assistent Steve Round har givet af den unge spiller.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #172: 12 Feb 2013, 20:46 »

Håber Cannon kan finde nogle gode talenter, har beder også bestyrelsen om at opgradere træning- og ungdomsfaciliteter lige så snart det er muligt, så jeg har det bedst mulige udgangspunkt Wink

darkalf
Manager

« Svar #173: 16 Feb 2013, 05:49 »

Hvad så Maze fik du nogle gode ungdomsspillere?

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #174: 16 Feb 2013, 16:34 »

Hvad så Maze fik du nogle gode ungdomsspillere?

Slet ik  Skuffet Men nu har Cannon haft et år mere, og faciliteterne er blevet forbedret. Så håber på nogle bedre ungdomsspillere her om 2-3 måneder hvor de næste kommer!

Cannon og Corvino er dog glade for at købe talenter ind, og der har de ind imellem fundet nogle gode, som helt sikkert har en lovende fremtid Wink

Dog er min Engelsk angriber som jeg købte for snart 3 sæsoner siden, blevet kåret til european golden boy Wink så det er da et godt tegn! Han er tilmed begyndt at lave mål efter jeg har gjort ham til targetman i taktikken og sige fløjene skal ligge indlæg efter ham!

Ben Kenney

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #175: 16 Feb 2013, 23:11 »

Fedt at I opdaterer så meget. Efter min fyring i Milan har jeg været total forvirret og ikke anet hvem jeg skal starte med.
Prøver Brighton ud nu, og håber jeg bliver fanget...

Note: spiller dog med en uofficiel nylig opdateret spillerdatabase. Ved ikke om Brighton har lavet noget i vinduet i virkeligheden

darkalf
Manager

« Svar #176: 17 Feb 2013, 05:49 »

Det har de skam, dog mest spillere til fremtiden. De har hentet en angriber til første holdet der hedder Ullua, som ser spændende ud. Ellers har det som sagt mest været unge spillere til fremtiden blandt andet en 17 årig målmand hentet i plymouth som skulle blive det helt store mellem stængerne hvis han da kan forløse sit potentiale. Håber du bliver fanget af dit save med Brighton.

darkalf
Manager

« Svar #177: 17 Feb 2013, 05:53 »

Hvad så Robberman hvordan går det egentlig med dit Brighton hold efter du solgte Dunk til city.

Maze
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 17 Feb 2013, 14:41 »

YEES så blev det først pokalen siden The Championship hevet hjem! Capital One pokalen kom i hus efter en spændende finale mod Burnley!

Burnley lagde ud med at komme foran efter blot 15. min spil, men vi fik kæmpet os tilbage i kampen og sad egentlig på det hele. Alligevel skulle vi hen i det 56. min før Ben Kenney kunne sætte hoved på et indlæg fra Weiss, også stod den 1-1 (dette var det 5. mål for Kenney i liga pokalen, og dermed topscore). I de resterne del af den ordinære tid kom der ikke flere mål. I overtiden var det spil til et mål, og i det 96. min kunne Pogba score til slut resultatet 2-1!

Derved at europæisk fodbold sikret for næste sæson, hvis kvalen igennem ligaen skulle kikse Wink

darkalf
Manager

« Svar #179: 17 Feb 2013, 17:44 »

Tillykke med pokalen maze.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2013, 23:51 af darkalf » Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010