home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:32:11 warmon Blogkonkur... [8] Journeyman - Den s...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  4 Brugere, 215 Gæster Online.

Indlæg: 1132719 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brighton and Hove Albion
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Brighton and Hove Albion  (Læst 57138 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #45: 01 Dec 2012, 14:04 »

Så er det første venskabskampe spillet og spillet på banen skulle meget gerne blive bedre inden sæsonen starter for alvor, hvis man skal dømme ud fra de resultater vi opnåede imod meget dårligere hold. Vi var en tur i Tyskland på træningslejr og spillede 2-2 mod Worms vandt 4-1 over næste modstander for så at tabe til et hold fra den 3. bedste række i Tyskland med 2-0.. Har dog også lavet en del om nede bagved hvor Kyle Bartley, Douglas og Hanley fra Blackburn er kommet til, hvilket har betydet at Neal Eardley nu er i Burnley, mens Michael Almebäck skal omskoles til højre back. Lewis Dunk som blev udnævnt til årets spiller i sidste sæson er fortsat skadet så centerforsvaret består af Bartley og Douglas. Længere fremme har jeg hentet Fede Vico fra spansk fodbold, mens det helt i front er blevet til et nyt ansigt i form af Tomas Necid, som jeg hentede gratis efter hans kontrakt udløb. Ud er også gået CMS, mens Vicente og en del af de ældre spillere i truppen er blevet lejet ud for at gøre plads til de unge kræfter i form af Semou, Dehn og Pook (regen) hentet i Southampton.

Jeg vender tilbage når jeg har haft tid til at spille de næste par kampe og transfer vinduet er lukket igen. Skriv hvis der er noget Du/I vil se SS af.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #46: 16 Dec 2012, 07:29 »

Har nu fået spillet den første kamp i den nye sæson og hvilket kampprogram man har fået stukket i ansigtet.. start med Man Utd og dernæst tager du lige Liverpool.. Jamen mange tak skal du have. Tiden er desværre ikke til så meget manager mere, men har da fået spillet kampen mod MAn Utd hvor det blev til et smalt nederlag. Hvordan går det jer andre der spiller med klubben fra sydkysten??
« Seneste Redigering: 22 Dec 2012, 15:47 af darkalf » Logged


Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #47: 22 Dec 2012, 15:28 »

Jeg er også startet op med Brighton. I starten spillede jeg 4-2-3-1 med stor succes, var helt oppe omkring de direkte oprykningspladser. Så ramte jeg en dårlig periode, og lavede taktikken om til en klassisk 4-4-2, og er nu solidt placeret i PO feltet.

Købt;
Ezequiel Carboni (fri)
Tal Ben-Haim (fri)
Oskar Hiljemark 7 mio - Elfsborg
Celso Borges 12 mio - AIK
Miles Addison 9 mio -  Bournemouth

Derudover er de 2 Portsmouth talenter Adam Webster og Ashley Harrs på vej til klubben

Solgt;
Torbjørn Agdestein 2,75 mio - Swindon
Marcos Painter 7,25 mio - Huddersfield
Matt Sparrow 6 mio - Millwall
Romain Vincelot 4 mio - Ipswich
Ryan Harley 9,5 mio - Derby
Ashley Barnes 8 mio - Ipswich
Adam El-Abd 5,5 mio - Leeds
Gary Dicker 6 mio - Motherwell

Start 11:

                  Kuszczak

Bruno      Dunk       Greer      Bridge

Vicente    Carboni   Hiljemark  Orlandi

               LuaLua    CMS

bænk:
Ankergren
Bridcutt
Crofts
Dobbie
Addison
Lopez
Borges
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #48: 22 Dec 2012, 15:49 »

Det ser da spændende ud Rafa. Hvordan klarer Lualua sig på toppen??
Logged


Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #49: 22 Dec 2012, 16:05 »

Det skal siges at jeg kører meget rotation på holdet. Lige pt er det Dobbie og CMS der bomber alle de andre forsvar i sænk! er virkelig inde i en god periode og er på 3 pladsen, med 6 sejre i træk. bl.a. 4-0 ude over Wolves.

LuaLua spiller godt uanset hvor jeg placere ham, angrebet, venstre midt eller højre midt... men sikker mand på holdkortet det er han!
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #50: 22 Dec 2012, 16:10 »

Men hvor er det da ærgeligt at Greer ikke er 22 i stedet for 32! Han spiller virkelig godt! Altid solid i defensiven og så er han ekstrem farlig på de offensive dødbolde. med 9 mål i 23 ligakampe er han faktisk nr. 3 på den interne topscorerliste!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #51: 22 Dec 2012, 16:13 »

Men hvor er det da ærgeligt at Greer ikke er 22 i stedet for 32! Han spiller virkelig godt! Altid solid i defensiven og så er han ekstrem farlig på de offensive dødbolde. med 9 mål i 23 ligakampe er han faktisk nr. 3 på den interne topscorerliste!

ok jeg har slet ikke haft held med dødbold hverken da jeg var i CCC eller nu i PL. Lewis Dunk er tilgengæld bund solid i forsvaret og var både i CCC og i første sæson i PL klubbens bedst præsterende spiller.
Logged


Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #52: 22 Dec 2012, 16:16 »

Men står overfor en opgave med at rense lidt ud i truppen her i januar vinduet, da spillere som Bridcutt, Hoskins m.f. ikke er tilfreds med bænken, så de skal skiftes ud med nogle unge, billigere og mere sultne spillere, der kan acceptere bænken til at starte med Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #53: 22 Dec 2012, 16:33 »

God fornøjelse og skriv endelig herinde når der sker noget spændende nyt.
Logged


Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #54: 23 Dec 2012, 17:57 »

Så sikrede jeg mig oprykningen til Premier League! og endda på 1 pladsen, 2 point foran Wolves. Watford vandt PO og tager turen med op.
For at gøre truppen klar til PL skulle der ske en del. Der var nogle der forlod klubben, da vi ikke kunne give dem det de ønskede i løn heriblandt Vicente, som ellers var en af de bærende kræfter.

Købt:
Liam Trotter - 42 mio - Millwall
Jack Butland - 32 mio - Birmingham
Danny Fox - 7,5 mio - Southampton
Ademilson - 40 mio - Sao Paolo
Sinan Bolat - fri - Standard Liege
Leonardo - fri - Red Bull Salzburg
Medo - fri - Partizan
Alan Judge - fri - Notts Co.

Solgt:
Roland Bergkamp - fri . Millwall
Gordon Greer - fri - Reading
Inigo Calderon- fri - Burnley
Vicente - fri - Celta Vigo
Casper Ankergren - fri - Randers FC

Greer blev ellers kåret til årets spiller af fansene, og med 15 mål som midterforsvar, og et snit på 7,65 skulle man tro at kontrakten skulle forlænges, men Greer blev grådig og forlangte at blive den bedst betalte i klubben, og med en alder på 32 og stats der bliver ringere og ringere, kunne det ikke lade sig gøre. Mht Vicente sov jeg nok lidt i timen, da jeg ikke ville give det han ønskede (selvom han nok var det værd) og så bød Celta ham en kontrakt som han straks takkede ja til.

Jeg satser på at der ikke sker mere på transfermarkedet nu, men hvem ved. Pt er en del af mine spillere jagtet af større klubber, især Hiljemark kan blive svær at holde på, da United følger ham.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #55: 23 Dec 2012, 19:24 »

Spændnde.. Jeg hentede også Butland til kassen og han endte faktisk med at være den målmand i PL med flest clean sheets i anden sæson, så ham bliver du glad ved.
Logged


Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #56: 24 Dec 2012, 14:09 »

Startede med at slå Newcastle 4-1, derefter vandt vi 2-1 i Reading. Vi kom dog ned på jorden i kamp 3 hvor vi tabte 3-1 til Wolves.
En mand som Hiljemark er dog eksploderet i værdi. Han har lavet 3 kasser i 3 kampe som central midt, felt til felt. Plus det er han blevet fast mand på det svenske landshold, og har nu en værdi på 55 mio. Jeg elsker simpelthen hen når man scouter en spiller til en bestemt plads på holdet, og han så i den grad slår til.

Hvor mange har du tilbage af de "gamle" spillere darkalf?
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #57: 24 Dec 2012, 22:08 »

Hmm. Så vidt jeg lige kan huske er det vidst kun Lewis Dunk og Jake Forster-Caskey som spiller i klubben endnu, men det vil jeg da lige tjekke op på.

Ved nærmere efterkiggen var Andrew Crofts og David Lopez og stadigvæk i klubben her i starten af 3. sæson. Crofts er stadigvæk den bedste defensive midtbane spiller så ham holder jeg fast i endnu indtil jeg finder en der er ligeså god eller bedre til en rimelig penge. Og David Lopez deler højre midtbane med Will Hughes, men Jake Forster-Caskey og Lewis Dunk begge er faste startere når de ikke er skadet vel og mærke. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Dec 2012, 06:36 af darkalf » Logged


ulle48
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #58: 24 Dec 2012, 22:45 »

Overvejer kraftigt at Starte med Brighton! Kunne du ikke lave Challenge med dem darkalf? :-)
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #59: 25 Dec 2012, 06:16 »

Overvejer kraftigt at Starte med Brighton! Kunne du ikke lave Challenge med dem darkalf? :-)
Hvordan laver man en sådan?? er det ikke bare at sætte sig selv nogle mål ala du må kun hente spillere med britisk pas og på sigt kun spillere fra eget akademi.. Eventuelt indfører at man skal bruge mindste 1 eller 2 spillere af egen avl fast hver sæson de første par sæsoner indtil akademiet får fat i nogle af de store lysende talenter. Man kan jo også sætte et max på sit lønforbrug så ingen spiller er over holdet.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010