home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brighton and Hove Albion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Brighton and Hove Albion  (Læst 56629 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #30: 11 Nov 2012, 19:44 »

Han ser da ganske spændende ud ham tello
Logged


jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #31: 13 Nov 2012, 08:09 »

Er nu blevet færdig med første sæson, og kan desværre ikke prale med at være rykket op, som så mange af jer andre :-)
Det blev til en skuffende 8 plads, efter en utrolig dårlig start og så et par "down-perioder"
Op til anden sæson, vil jeg forstærke mig på stort set samtlige pladser, har allerede hentet Mark Albrighton, for sølle 7,25mio og vil forsøge at leje mig til nogen forstærkninger, jeg har dog stadig masser penge i pungen, så vil høre om i kan anbefale et par stykker, alle pladser er åbne! :-)
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #32: 13 Nov 2012, 14:35 »

Er nu blevet færdig med første sæson, og kan desværre ikke prale med at være rykket op, som så mange af jer andre :-)
Det blev til en skuffende 8 plads, efter en utrolig dårlig start og så et par "down-perioder"
Op til anden sæson, vil jeg forstærke mig på stort set samtlige pladser, har allerede hentet Mark Albrighton, for sølle 7,25mio og vil forsøge at leje mig til nogen forstærkninger, jeg har dog stadig masser penge i pungen, så vil høre om i kan anbefale et par stykker, alle pladser er åbne! :-)

Det afhænger jo af pengepungens størrelse.
Logged


jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #33: 13 Nov 2012, 19:41 »

Det afhænger jo af pengepungens størrelse.
Har fået hentet en del indkøb, i form af:
Marc Albrighton- Aston Villa - 7,25mio
Per Ciljan Skjeldbred - HSV - 16mio
Chris Herd - Aston Villa - leje
Iago Falque - Tottenham - 27mio
Mikael Lustig - Celtic - 3,5mio
Piscu - Wigan - 6,25mio
Carles Planas - Barcelona B - 4mio
Kiko Femenia - Barcelona B - 7,5mio
Dean Santangelo - Fri
Paul Pogba - Juventus - Leje
Conor Clifford - Fri

Som i nok kan se er der komme en masse nye hovedet ind af døren, og det medførte nok også at det fik galt imod Shef United i første kamp i Capital One cup med et 2-1 nederlag, men efterfølgene er det gået udmærket har ikke tabt i ligaen endnu, og mine kampe har været med rigtig meget boldbesiddelse og masser chancer, dog ikke altid lige god udnyttelse af dem :-). -Har lidt penge tilbage efter nogen få salg, men ved ikke lige hvor man mangler spilere, måske midterforsvaret, da min trup er blevet lidt tynd, så hvis i har nogen forslag enten til FC eller MC vil det være fedt, men max 5mio og ikke særlig dyre i lån, gerne under 100k pr. uge  Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #34: 14 Nov 2012, 05:26 »

Hmm. En Jakob dehn fra randers kunne måske godt supplere dunk og Greer i det centrale forsvar. Ved ikke om michael almebeck fra brugge er faldet i i værdi eller om han,er solgt allerede men han spiller i hvert fald godt for mig i centerforsvaret. Ellers kan du vel finde en back up på fri transfer eller en ung spiller på leje.
Logged


jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #35: 14 Nov 2012, 13:54 »

Har lidt brug for idéer til min taktik, jeg har faktisk rigtig meget boldbesiddelse, næsten altid over 55%, jeg spiller en kontrollerende 4-2-3-1, med flydende filosofi, korte afleveringer god bredde og højt pres og tempo.
Men her er mit problem, selvom jeg har bolden så meget, så bliver det til alt for få chancer og afslutninger på mål, jeg spiller den fint op, og så spiller jeg den bare rundt på deres banehalvdel, uden at det bliver farligt :-(
Har i nogen idéer til hvad jeg kan prøve? Smiley
Logged

blåsmølf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #36: 14 Nov 2012, 14:36 »

Har lidt brug for idéer til min taktik, jeg har faktisk rigtig meget boldbesiddelse, næsten altid over 55%, jeg spiller en kontrollerende 4-2-3-1, med flydende filosofi, korte afleveringer god bredde og højt pres og tempo.
Men her er mit problem, selvom jeg har bolden så meget, så bliver det til alt for få chancer og afslutninger på mål, jeg spiller den fint op, og så spiller jeg den bare rundt på deres banehalvdel, uden at det bliver farligt :-(
Har i nogen idéer til hvad jeg kan prøve? Smiley

Jeg har oplevet mine spilllere blive mere målsøgende ved at bede dem spille mere direkte, for jeg har oplevet det samme i et tidligere spil med Newcastle og nuværende med HSV, masser af spil men ingen key moments foran mål, direkte fungerede for mig.
Logged

Arsenal FOREVER

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #37: 15 Nov 2012, 05:24 »

Hvad så fik du taktikken til at kører? Og hvordan med indkøbet af en forsvarsspiller?.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #38: 20 Nov 2012, 04:50 »

Hvordan går det fremad i PL? Har ikke selv haft så meget tid til at game det sidste stykke tid, men nu har jeg da en uges ferie så der kunne da godt ske fremskridt igen.
Logged


Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #39: 20 Nov 2012, 08:43 »

Jeg har lige spillet første sæsonkamp, og det blev til en 2-0 sejr over Arsenal Opstemt
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #40: 20 Nov 2012, 09:41 »

Ok fin start. Her har jeg nu spillet 10 kampe i Pl med 5 sejre, 4 uafgjorte og et nederlag til følge. Scorer næsten ingen mål men heldigvis har Butland i målet taget godt fra nede bagved så der er heller ikke gået alt for mange ind. Har skrevet kontrakt med Ademilson fra 1. januar, og hvad sker der så 14 dage senere.. Ademilson er ude i 2 mdr med brok.. Fedt at man endnu engang skal have et ny indkøb smadret inden han kommer til klubben så han kan starte med at skulle trænes op i kampform igen..
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #41: 20 Nov 2012, 16:36 »

Hvem F..... skal man tage bag i FA for at få tilkendt et straffespark efterhånden??
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #42: 22 Nov 2012, 08:32 »

Så er det første vinter transfervindue overstået som PL hold, og det er blevet brugt til at få hentet nyt blod til angrebet samt til midtbanen.

Til angrebet er hentet Ademilson for 50 millioner kr, han har dog ikke fået det store med spilletid endnu, da han ankom småskadet efter en brokskade i slutningen af oktober og efter 20 minutter af hans debutkamp fik han så lige en varm velkomst til engelsk fodbold, med en hård tackling der sendte ham tilbage på skadeslisten.

Udover brasseren er John Guidetti hentet i Man City, der ikke ville forlænge hans kontrakt som udløb til sommer. Jeg valgte at smide de 6,75 millioner kr som City forlangte for ham, da han ville være en klar forstærkning af de offensive pladser.

Sidste købte spiller blev 18 årige Will Hughes fra Derby som kostede hele 90 millioner kr, hvilket er ny Brighton rekord. Han er gået direkte ind på holdet som højre fløj og har med 3 assists i hans første 3 kampe for klubben allerede begyndt tilbage betalingen af hans store købssum.

Der er også blevet hentet en backup målmand ind på fri transfer i form af Jaroslav Drobny, men han skal nok ikke regne med at få alt for mange kampe, da Jack Butland virkelig har taget skridt op i PL med bravur. Han har spillet samtlig kampe med undtagelse af vores første kamp i ligacuppen, en kamp som vi tabte 3-0 til Man Utd. I de 26 kampe han har spillet er det blevet til 12 clean sheets og kun 21 mål lukket ind, hvilket har givet ham en rating på 7.34 og 4 kampens spiller. En stor del af Butlands succes skal da nok også til skrives det bomstærke forsvar foran ham. Neal Eardley, Almebäck, Dunk og Jack Robinson har alle sammen spillet langt over mine forventninger til dem, med Dunk som den klart bedste spiller. Lewis Dunk er et produkt at Brightons egen talentudvikling og han er virkelig værd at satse på, når I starter med The Seagulls, som klubbens fans kalder klubben.

Et andet talent af egen avl som man skal satse på er Jake Forster-Caskey som er lejet ud i første halvdel af 1. sæson. Han ser måske ikke ud af meget, men giver man ham chancen og kæder ham sammen med en af de erfarende herre i klubben, men høje stats i målrettethed kan man virkelig ende med en stjernespiller.

Klubbens topscorer pt er en 16 årig knægt jeg hentede i Midlesbrough da jeg rykkede op. Kris Main( newgen) har grebet chancen og har scoret 10 mål og lavet 4 assists i 23 kampe, hvilket må siges at være meget godkendt. Han er blevet lært op af CMS, der med hans 19 i målrettethed kan give en hver ung spiller et godt boost i de mentale stats.

Takket været den fremragende defensiv ligger vi pt på en 3. plads i ligaen, 7 point efter City og 6 point efter Man Utd, mens forfølgerne Newcastle kun er 2 point bag os. Klubben tjener gode penge på PL og med de lave lønninger jeg holder mig til laver klubben hver måned mellem 25 og 30 millioner kr i overskud til klubkassen, hvilket har muliggjort en udvidelse af træningsfaciliteter ne og akademiet som står færdigt engang i oktober 2014.

Jeg vender tilbage med mere når sæsonen er slut og røgen har lagt sig. Skriv hvis der er noget i ønsker SS af så finder vi ud af det.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #43: 25 Nov 2012, 09:51 »

Ja så sluttede min anden sæson i spidsen for Brighton and Hove Albion. Holdet har præsteret forbilledligt, men der er så sandelig også plads til forbedringer, men sådan er det. Vi havde en nem lodtrækning hele vejen igennem FA Cuppen, indtil vi i semifinalen stod over for Liverpool. Vi har fået hjemmebane fordelen, men den var ikke til meget nytte da kampen endte 3-3 og vi derfor måtte ud i omkamp. Den sluttede 1-1 og pladsen i finalen skulle derfor gives til vinderen af en ultra spændende straffesparkskonkur rence. Heldigvis for Brighton har de fået fat i en kommende verdens stjerne mellem stængerne nemlig Jack Butland, som pillede ikke mindre end 3 straffespark, hvilket fik hylet Jose Enrique så meget ud af den at han skød bolden langt forbi på 4. forsøg. Vi vandt derfor 2-0 på straffe og finalen fra 1983 kunne blive gentaget, da Man Utd vandt deres semifinale.
I finalen stod det hurtigt klart at Man Utd gik meget hårdt efter at vise at de var bedst, men Jack Butland holdt tappert stand, indtil han desværre begik en fejl og lod Valencia scorer det mål som skulle vise sig at afgøre finalen til Man Utds fordel. Den flotte anden plads gav dog adgang til EL næste sæson, da Man Utd allerede var sikker på CL i kraft af deres 2. plads i ligaen.

I netop ligaen lå vi længe godt med i toppen, men efter jul begyndte spillernes manglende rutine på det højeste niveau at skinne igennem og der blev længere imellem de gode resultater mod de andre stor hold. Til sidst begyndt vi også at tabe mod de hold der lå til nedrykning, så det var en meget velkommen ting at de andre tophold også begyndt at smide dumme point. Alt i alt fik vi skrabet point nok samen til en 5. plads, selvom vi faktisk havde muligheden for at sikre os CL bold næste sæson i sidste kamp, men dommeren ville de anderledes og annullerede 2 mål fra unge Kris Mains fødder, så kampen på White Hart Lane endte 2-2 i stedet for 2-4.

Slutstilling PL
Ikke så meget at sige der end at 2 af 3 oprykkere overlevede, og at både Brighton og Cardiff skal i EL næste sæson i det Cardiff vandt Liga Cuppen over mine banemænd i FA Cuppen. Norwich, Aston Villa og det sidste oprykkerhold Burnley må ned i Npower Championship, og mon ikke vi vil se en massiv spiller flugt fra hovedsageligt Aston Villa og Norwich.

Truppen
Sæsonen fik en meget grim afslutning for 2 af holdets bedste spillere, da først Lewis Dunk brækkede benet og i kampen efter overrev Sølvi Ottesen sin hasesene. De er derfor begge 2 sat ud af spillet til engang i starten af næste sæson, hvilket er meget ærgeligt for især Dunk da han var i spil til en plads på Englands landshold til de kommende kval kampe til EM. England formåede nemlig ikke at komme med til VM, i det man tabte efter 2 kval kampe til Slovenien eller et eller andet obskurt østland.

Klubbens topscorer
Rodri blev hentet for 7 millioner op til sæson i Barcelona, hvor han var utilfreds med ikke at være fast mand på deres hold.. Han lå en overgang langt efter Kris Main i målscoringen, men pludselig var det som om de byttede roller på banen, selvom jeg ikke havde bedt dem om det, og Rodri endte derfor med at blive klubbens topscorer. Der er dog endnu et stykke vej op til 1. pladsen i PL, som gik til Olivier Giroud fra Arsenal med 29 mål i 36 liga kampe. I alt fik Giroud scoret 40 mål i alle Arsenals turneringer hvilket gjorde ham til deres stærkeste kort, men samtidig er de også meget sårbare hvis han skulle blive skadet, da han nærmest var den eneste der havde scoret over 10 mål.

Unge gennembrud
Denne unge fyr kommer klubben til at blive glad for de næste mange sæsoner, hvis han kan følge op på hans utrolig debutsæson i næste sæson. Han blev hentet for sølle 5,75 millioner i Middlesbrough, sidste sommer da jeg rykkede op, og han fik chancen i stedet for CMS, som aldrig fik bevist at han faktisk var den bedste angriber i truppen.

Op til den næste sæson vil jeg gerne have ryddet op i spillertruppen, og hentet nogle nye ansigter ind som kan være med til at løfte hold yderligere, så vi kan spille med i toppen næste sæson også, nu når the element of surprice er væk. Højt på listen står en ny backup på venstre back og nogle yngre centerforsvarer, men nu må vi se hvad der bliver stillet til rådighed af penge. JAcob Dehn, Franck Semou og en regen fra Southampton er indtil videre de eneste planlagte og afsluttede handler, så der er lang vej endnu.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #44: 25 Nov 2012, 11:42 »

Så fik Kris Main debut for Englands landshold og hvilken en af slagsen. 2 mål og 1 assist blev det til for det 16 årige supertalent. Der var op til kampen stor debat i pressen omkring hans udtagelse og at han ikke ville blive andet end en indskifter til allersidst, men han fik sgu chancen fra start og tog den må man sige.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010