Hvordan plejer I jeres talenter, og har I nogle gode unge spillere i klubben? Desuden hvordan har folk som Sterling, Shelvey og Robinson mfl. udviklet sig hos jer?
Jeg sætter dem op i 1. holdstruppen, så de bliver udfordret til træning, mens de udover at være reserver på 1. holdet spiller en masse reserveholdskampe. Det føler jeg er det bedste for de unge, hvilket jeg ligeledes kender fra mit eget ungdomshold IRL.
Til info kan jeg sige, at jeg har fået opgraderet ungdomsfaciliterne her i 4. sæson, så det er jo bare dejligt. Desuden har jeg fået hentet et par trænere, der er gode til ungdomsafdelingen.
Store talenter / bedste unge spillere som jeg forventer mig rigtigt meget af i fremtiden:
Raheem Sterling er en af de bærende kræfter på holdet i 4. sæson og prøv lige at se ham; han er jo vanvittig god. Han skal uden tvivl spille hele karrieren i LFC.
Stefano Acori blev hentet til klubben efter 1. sæson for sølle 3,75 mio. Angriberen, der er af egen avl snart, er allerede et kæmpe hit med 19 mål bare i denne sæson. Han bliver vanvittig.
Niels Verbeek er virkeligt et fysisk bæst i forsvaret og han spiller forrygende. Han bliver uden tvivl forsvarskaptajn om nogle år.
Mauro Bruzzone blev ligeledes hentet for små penge efter 1. sæson og bliver også egen avl. Han er det store talent på midtbanen og har allerede fået markeret sig godt på holdet.
Johnny Connolly er den yngste på 1. holdet og er lige ankommet for et stort beløb. Han bliver også egen avl, men han er samtidigt englænder, hvilket er meget positivt. Han viser også gode tegn.
Unge spillere / talenter der måske kan blive gode engang:
Spencer Bloomfield kommer fra akademiet. Han har potentiale til noget godt måske. Desuden er han lige startet på sit tredje lejeophold.
Jack Butland blev hentet for 38 mio som en, der måske kunne erstatte Reina på sigt, hvilket jeg stadig er i tvivl om vil ske. I denne sæson har han dog leveret langt bedre end i de foregående sæsoner.
Ronaldo Luiz bliver som den eneste ikke af egen avl. Ham har jeg, hvis Butland ikke viser sig at være god nok.
Jonjo Shelvey kender vi jo alle, og det var bare lige for at vise, hvordan han har udviklet sig. Han er en ganske udmærket spiller på midtbanen.
Jordon Ibe står lidt i skyggen af Sterling, men han kan dog sagtens blive god. Han har været lejet ud en enkelt gang og det skal han måske igen.