home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 109 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 81929 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #375: 18 Feb 2013, 16:49 »

Ah, heldigt for dig  Wink
Har du nogle gode idéer til en dårligt spillende Henderson?

Han gør det udemærket som reserve for Gerrard hos mig, han spiller som dybdeliggende playmaker.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #376: 18 Feb 2013, 16:52 »

Han gør det udemærket som reserve for Gerrard hos mig, han spiller som dybdeliggende playmaker.

Syntes bare han er så usikker i mit save...  Huh
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #377: 18 Feb 2013, 17:18 »

Syntes bare han er så usikker i mit save...  Huh
Bruger ham som offensiv wingback, og i starten som fremskudt playmaker på de centrale midt. Han er dog lige blevet skadet i minimum 3 måneder, og har et par unge som trænger på, så regner med han vil blive skubbet af holdet.



Logged

Liverpool F.C

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #378: 19 Feb 2013, 13:07 »

Nogle der har tip til økonomien i 1. sæson. Min økonomi bløder virkelig.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #379: 19 Feb 2013, 13:16 »

Bruger ham som offensiv wingback, og i starten som fremskudt playmaker på de centrale midt. Han er dog lige blevet skadet i minimum 3 måneder, og har et par unge som trænger på, så regner med han vil blive skubbet af holdet.





Jeg er rigtig glad for ideen om wingbacks, hvordan ser din taktik ud?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #380: 19 Feb 2013, 16:17 »

Han har satme godt nok lavet mange assists! Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #381: 19 Feb 2013, 16:20 »

Nogle der har tip til økonomien i 1. sæson. Min økonomi bløder virkelig.

Kom af med Cole, Downing m.fl. - altså løntunge spillere -  hurtigst muligt. Jeg fik personligt solgt begge efter 1. sæson, da ingen bød på dem inden. Måske få nogle ned i løn, hvis det er muligt.

Ellers er der ikke så meget at gøre end at satse på at komme i CL, hvor du for masser af penge fra Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #382: 19 Feb 2013, 16:25 »

Kom af med Cole, Downing m.fl. - altså løntunge spillere -  hurtigst muligt. Jeg fik personligt solgt begge efter 1. sæson, da ingen bød på dem inden. Måske få nogle ned i løn, hvis det er muligt.

Ellers er der ikke så meget at gøre end at satse på at komme i CL, hvor du for masser af penge fra Smiley

Er kommet af med Cole og Downing heldigvis. Syntes dog stadig jeg mister alt, alt for meget hver måned...
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #383: 19 Feb 2013, 20:33 »

Har brugt samme taktik, som en anden i denne tråd, kan ikke lige huske hvem, og har så småjusteret lidt på den, men den ser sådan her ud:



Og holdinstruktioner:



Kan lige sige at jeg spiller med meget rotation, så alle får spilletid.
Det er den her Thebarber. Der var en bruger tidligere i tråden der brugte den, og har taget den derfra og ændrer så lidt fra kamp til kamp. Så ikke mig der skal have credit for den.

Har i øvrigt lige vundet CHL for 3 gang i træk, og vandt ligaen for 2 gang i 5. sæson. FA Cuppen er den eneste pokal jeg endnu ikke har vundet, selvom jeg vidst har været i finalen 2 eller 3 gange efterhånden.

Edit: Var vidst Sir Jeppe der lavede taktikken, så tak til ham i hvert fald.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2013, 20:40 af anders100 » Logged

Liverpool F.C

iisaak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #384: 20 Feb 2013, 00:08 »

Nogen andre der har prøvet at spille kun med engelske spillere?

er nemlig i gang med et save hvor jeg har solgt udelanske spillere og kun spiller med engelske.



photo hosting sites


image


upload pics
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #385: 20 Feb 2013, 17:34 »

Ikke helt.

Men når der købes ind så handles der 98% af gangene kun engelsk/britisk Wink

Og hvis der skal sælges er det altid ikke britiske spillere der ryger først.

Må indrømme jeg har meget svært ved at sælge feks Suarez Wink
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #386: 20 Feb 2013, 18:32 »

Ikke helt.

Men når der købes ind så handles der 98% af gangene kun engelsk/britisk Wink

Og hvis der skal sælges er det altid ikke britiske spillere der ryger først.

Må indrømme jeg har meget svært ved at sælge feks Suarez Wink

Så du køber en udenlandsk spiller, hver gang du har købt 49 engelske? Overdrivelse fremmer forståelsen Wink

- Jeg vil gerne bruge engelske spillere, men det er svært, da mange udenlandske alternativer er billigere og/eller bedre. Men det er noget, som ønsker at arbejde på, men jeg er nu fint tilfreds med min nuværende trup.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #387: 20 Feb 2013, 18:48 »

Så du køber en udenlandsk spiller, hver gang du har købt 49 engelske? Overdrivelse fremmer forståelsen Wink

- Jeg vil gerne bruge engelske spillere, men det er svært, da mange udenlandske alternativer er billigere og/eller bedre. Men det er noget, som ønsker at arbejde på, men jeg er nu fint tilfreds med min nuværende trup.

Hehe ja noget i den stil. Det er meget sjældent jeg køber en spiller der ikke er britisk.

Det spil jeg har gang i pt har jeg dog allerede købt 2, og har altså ikke købt 100 samlet.

Har købt japanske Honda og han er alle pengene værd, selvom jeg måske kun kan bruge ham i få sæsoner. Han lavde 22 ass i første sæson plus 15 mål- heraf 5 i en CL-kamp Wink mod Zenit.
Samt franske Kévin Gameiro, som blev lejet af nød i første omgang. Samtlige mine angriber var ude i min. 2 mdr, han var til overs i PSG som havde købt ham og i lejeperioden scorede han 23 mål i 21 kampe. Så til en pris på knap 40 mio dkr kunne jeg ikke sige nej.
At han så har floppet siden og Carroll har overhalet ham er en helt anden historie. Han vil nok blive solgt igen i næste vindue vil jeg tro Smiley vindue Wink
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #388: 20 Feb 2013, 19:00 »

Ja okay. Det lyder faktisk rigtigt godt klaret  Thumbs Up

Har du fået gang i Carroll eller hvad? Og når du satser britisk, har du så beholdt folk som Cole og Downing? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #389: 20 Feb 2013, 19:05 »

Ja okay. Det lyder faktisk rigtigt godt klaret  Thumbs Up

Har du fået gang i Carroll eller hvad? Og når du satser britisk, har du så beholdt folk som Cole og Downing? Smiley

Cole brugte jeg som back-up og han er lige gået på pension op til 3. sæson, Carra gør det iøvrigt efter denne sæson.

Downing har jeg brugt meget som back-up på kanterne for Ince og Sterling. Han har gjort det overraskende godt i de 2 første sæsoner men her op til 3. sæson er hans tal faldet ganske meget og han bliver nok skippet videre når vi når sommeren igen.

Bruger mest Carroll i cup-kampene og så selvfølgelig som reserve til Suarez. Men han score faktisk ganske mange mål i de fordholsvis få min han er på banen så jeg har da fået noegt gang i ham ja Wink
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010