home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1119 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 85021 gange)
Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #180: 27 Nov 2012, 20:53 »

Lukker alt for mange mål ind på hjørnespark, nogle ideer til at undgå det? Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #181: 27 Nov 2012, 22:42 »

Jeg ser et stort lys i Jonjo Shelvey, og jeg vil gerne udvikle ham til en god spiller i fremtiden.

Derfor har jeg et spørgsmål; Hvad skal han trænes i? Der er ikke mange steder, han falder igennem. Desuden har jeg haft Gerrard som tutor for ham Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #182: 28 Nov 2012, 22:17 »

Så er 1. sæson er nu afsluttet med Liverpool FC

Turneringer
Premier League: vinder Opstemt
Europa League: Vinder, mod At. Madrid 1-0 Opstemt
Liga Cup: Røg rimlig hurtigt ud da jeg ikke gad spilde krafter
FA Cup: Røg ud i tredje runde, det var i starten da alt gid elendigt Skuffet

Suarez har gjordt det rigtig godt i denne sæson, og Borini gjorde det også rigtig godt til sidst. I mit forsvar skifter jeg hele tiden så alle disse får spilletid:
-Robinson
-Enrique
-Wilson
-Coates
-Agger
-Skrtel
-Kelly
-Johnson
Det går overaskende godt for dem alle de imponere alle sammen gang på gang, så har ingen planer om at købe nye ansigter ind til forsvaret. Mht. Griezmann så gør han det rigtig godt, bortset lige fra de sidste 2 måneder hvor han faldt lidt af på den. Willian har gjordt det super efter han er kommet tilbage fra en langtidsskade. Sterling, gør det okay, imponere i få kampe, men vil gerne have lidt mere gang i ham.

Jeg er lige afsluttet, og har i Januar skrevet Kontrakt med Llorente så glæder mig til at bruge ham.

Nu når tranfervinduet åbner ved jeg ikke helt hvilke spillere jeg vil gå efter, så skal lige kigge lidt omkring og se hvad talentspejderne anbefaler. Er der nogle herinde der kan anbefale nogen? Smiley 
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #183: 30 Nov 2012, 17:13 »

Nu er transfervinduet lukket og jeg skal til at begynde min 2. sæson

Indkøb i dette transfervindue:
Neymar - 330 mio kr.
Llorente - Fri
Ramsey - 140 mio kr.
Ellers købte lederen af ungdomsafdelingen for 180 mio kr. af talenter fordi han stod for transfers i ungdomsafdelingen. Fik ham stoppet med at købe ellers tror jeg ikke han havde stoppet, kunne se han havde en masse andre i tankerne så turde ikke tænke på hvad udgifterne så havde været. Han brugte bare løs.

Salg i dette transfervindue:
Henderson - 195 mio kr.
Assaidi - 55 mio kr.
Carroll - 80 mio kr.
Spearing - 30 mio kr.
+ Lejede in masse talenter ud


Vigtige kampe i sæsonoptakten:
Charity shield - vandt 2-0 over Arsenal 
Super cup - Vandt 3-1 over Real Madrid (Khedira blev udvist tidligt i kampen)

Havde slet ikke regnet med at vinde i Super cup'en

Taktik
Reina
Johnson-----Skrtel-----Agger----Enrique
-----------Ramsey(Allen)-Lucas------
Suarez(Sterling)--Griezmann-----Neymar
---------------Llorente----------------

På den offensive midtbane skifter jeg meget, det er hvem der lige er klar, mest mellem Willian, Gerrard og Griezmann

Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #184: 30 Nov 2012, 17:47 »

Hvordan i al verden fik du Henderson solgt for hele 195 mio kr.??
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #185: 30 Nov 2012, 18:22 »

Hvordan i al verden fik du Henderson solgt for hele 195 mio kr.??
Jeg tilbød ham til klubber for 285 mio kr. i Juni, regnede selfølgelig ikke med at nogle ville byde det, ville gerne se hvor meget jeg kunne få for ham og så bød Chelsea med det samme 195 mio kr. Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #186: 01 Dec 2012, 18:50 »

Nogle der har gode erfaringer med Nuri Sahin - i så fald i hvilken position og rolle?
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #187: 01 Dec 2012, 18:54 »

Nogle der har gode erfaringer med Nuri Sahin - i så fald i hvilken position og rolle?

Fremskudt playmaker support på den centrale midtbane. Ikke overvældende, men burde godt kunne spille til 7,0 - 7,2 på en sæson Smiley
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #188: 01 Dec 2012, 19:35 »

Har jeg prøvet, men synes ikke han præsterer optimalt. Måske er det hans manglende fysik, der gør, at han har svært ved virkelig at gøre en forskel.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #189: 01 Dec 2012, 20:50 »

Nogle der har gode erfaringer med Nuri Sahin - i så fald i hvilken position og rolle?

Spiller med ham på den centrale midt, som den defensive af de 3.

Han spiller med et snit på omkring 7,2  -7,5 og har et hav af ass.
Han er faktisk back-up til Lucas, men han burde rent faktisk spille fast. Lucas er bare lige en tand bedre end Sahin.

Jeg prøvede at købe Sahin fra Real Madrid, de ville have små 200 mio dkr. Jeg afviste og ophævede hans kontrakt. ca 14 dage senere tilbød de mig ham på en ny aftale, hvor jeg fik ham forhandlet ned til 65 mio dkr om en løn på "kun" 450k om ugen.

Absolut et køb jeg er mere end tilfreds med, imo et røverkøb, og en køb der gør at jeg ikke skal overveje noget på den plads mange sæsoner frem Wink
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #190: 01 Dec 2012, 22:33 »

Jeg har brugt Sahin som felt-felt og dybdeliggende playmaker(support) og han har i de første 26 spillet med et gennemsnit på 7,11, hvilket er helt fint.

Det ser ud til, han kan bruges i mange roller på midtbanen Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #191: 02 Dec 2012, 00:30 »

Jeg ser et stort lys i Jonjo Shelvey, og jeg vil gerne udvikle ham til en god spiller i fremtiden.

Derfor har jeg et spørgsmål; Hvad skal han trænes i? Der er ikke mange steder, han falder igennem. Desuden har jeg haft Gerrard som tutor for ham Smiley

Ingen bud? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #192: 02 Dec 2012, 02:34 »

Er der nogle som har erfaringer med Raheem Sterlings kvaliteter længere fremme i spillet?
Han er jo okay i starten, men bliver han til den store stjerne som potentiellet helt sikkert er til? Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #193: 02 Dec 2012, 10:18 »

Ingen bud? Smiley

Træner ham bare som standard og lader ham stille og roligt udvikle sig.
Han spiller i mit spil samme plads som SG og han er faktisk en klasse bedre end ham. Han har pt scoret 3x flere mål og lavet 2x så mange ass som SG.
Så overvejer i øjeblikket om han skal spille fast fra næste sæson med SG som back-up.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #194: 02 Dec 2012, 17:13 »

Træner ham bare som standard og lader ham stille og roligt udvikle sig.
Han spiller i mit spil samme plads som SG og han er faktisk en klasse bedre end ham. Han har pt scoret 3x flere mål og lavet 2x så mange ass som SG.
Så overvejer i øjeblikket om han skal spille fast fra næste sæson med SG som back-up.

Jeg har sat fokus til felt-felt, da det er der han skal bruges. Også her er han udset til at skulle erstatte Gerrard, han er dog ikke bedre end kaptajnen endnu Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010