home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 937 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 84910 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #210: 04 Dec 2012, 22:04 »

1. sæson vel overstået.

I PL fik jeg en respektabel 2. plads. Jeg kæmpede med Spurs og Man U og pladserne 2-4. Man Ci var en klasse bedre end os igennem hele sæsonen.

EL blev vundet med en finalsejr over Leverkusen på straffe. Stillede i de fleste kampe med reservespillere på de fleste pladser så bestemt mere end godkent.

FA blev også vundet med en sejr over City, lidt heldigt men en sejr er en sejr.

I Liga Cuppen fik jeg en røvfuld af Blackburn på 1-5 allerede i 5. runde.
Jeg skulle spille 3 kampe på 5 dage så den blev total nedprioriteret.

Skrtel årets spillere, 19x MOM siger vist alt.
Suarez topscore med 31 mål,  13 ass og 20 gule kort og 2 røde Wink
Sterling ass konge med 17 ass.

Lavede kun 3 indkøb i 1. sæson.
Adam Morgan er fremtidens mand og skal lejes ud de næste par sæsoner.
Nathan Redmond, regnede med han skulle være fremtidens mand, men han er allerede nu rimelig fast og gør det over forventning.
Sahin. Blev sendt retur til Real Madrid som tilbød ham til mig for en rigtig god pris. Fast på 1. holdet.

Vladimir Weiss bliver hentet ind på en fri transfer næste sæson mens jeg har hentet den 15-årige Richard Burrows ind til fremtiden.

Den anden vej er Downing og Doni de mest promonenmte navne der er smuttet.
Et hav af unge spillere er fritstillet mens lige så mange vel er blevet lejet ud.

Jeg håber jeg kan få sendt Cole og Jones væk inden næste sæson og så skal der tyndes endnu mere ud i truppen.

Der vil ikke komme de vilde transfers, dog vil jeg gerne have en ny 2. målmand og har flere i kikkerten.




Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #211: 04 Dec 2012, 22:14 »

Ganske udemærket, JKJ! Thumbs Up

Hvordan stillede du op? Hvad gav du for Redmond?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #212: 04 Dec 2012, 22:18 »

Ganske udemærket, JKJ! Thumbs Up

Hvordan stillede du op? Hvad gav du for Redmond?

4-3-2-1

X-X-X-X
 X-X-X
X  -    X
    X

70 mio for Redmond

Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #213: 04 Dec 2012, 23:16 »

Hvad taktik JKJ?
Logged


Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #214: 04 Dec 2012, 23:36 »

Redmond minder en del om Dyer synes jeg, spændende køb synes jeg uden tvivl at købe ham.
Virker endda meget billig, for efter jeg har lavet spiller sammenligning lægger de ikke meget fra hinanden + Redmond har måske lidt mere potentiale. Vil selv overveje at tilføje ham til min Swansea truppe, for den fart som Dyer har på kanten er så lækker og have i sit spil når man så smider bolden ind i feltet til en Graham eller andre. Det tror jeg Redmond vil gøre endnu bedre, vil gerne lige hører hvordan han klare sig i spillet Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #215: 05 Dec 2012, 14:29 »

Hvad taktik JKJ?

Bruger som udgangs punkt denne her:
Borini bliver brugt som skarpretter, hvilket jeg tror er hans foretrukne.

Opstilling: http://imageshack.us/photo/my-images/560/skrmbillede20121105kl20.png/
Holdtaktik: http://imageshack.us/photo/my-images/141/skrmbillede20121105kl20.png/
Borini: http://imageshack.us/photo/my-images/801/skrmbillede20121105kl20.png/ 

I starten af sæsonen gik det skidt (røg ud i EL-kval), men ellers er det bare gået fantastisk! Har lige vundet Capital One Cup 3-2 over Chelsea - 2x Borini Wink


Dog er der rettet en lille smule her og der, plus alle spillerne selvfølgeligt er sat individuelt op.

Når jeg møder hold som Man U/C, Chelsea, Spurs, Arsenal - hvor jeg altså ikke er favorit så ændre jeg det til at spille på kontra.
Det har jeg fået endda rigtig gode resultater ud af. Af de 5 hold fik jeg kun en snitter på 0-3 ude til City. Desuden tabte jeg også til Spurs ude med 1-2 efter 2 selvmål af GJ. Resten har givet sejre og uafgjorte kampe.
Logged

Lindkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #216: 07 Dec 2012, 14:05 »

Efter at have ligget lidt stille her på det sidste kommer der lige en lille update fra mit heldige save!

Jeg ligger lige nu nr. 6 (2 point fra nr. 2) og har desværre trukket Barcelona i CHL, men håber jeg kan få ramt på dem.
Mit held er dog forsat på transfer markedet, jeg har lige fået lavet mig endnu et røverkøb. Har købt Oscar fra 100 mio. Han var utilfreds i Chelsea og gjorde så kur på ham igennem en hel masse udtalelser om hans talenter osv.

Udover det har jeg valgt at beholde Carroll, og han har overrasket positivt. Han har scoret nogle vigtige mål, og er oppe på 18 i 26 kampe for sæsonen.
Kommer med en update igen når sæsonen er færdig!
« Seneste Redigering: 07 Dec 2012, 15:19 af Lindkvist » Logged

Spirit of Shankly!

jeppebloch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #217: 08 Dec 2012, 18:55 »

Jeg har spillet den første sæson med Liverpool, og der blev det til en 3. plads i ligaen, og en ligacup sejr.
Desværre røg jeg ud i 8. delsfinalerne i EL til dynamo Kiev.

Jeg solgte spillere som Doni og Jones, og købte Jack Butland og Jores Okore som spillede fast i Ligacup og FA cup.

Til den nye sæson har jeg købt Theo Walcott og André Ayew som helt sikkert er et kæmpe talent.

Jeg er spændt på hvordan den nye sæson vil fungere, for der er helt sikkert nogle ting som skal strammes op, for at komme med helt i top, var alligevel små 20 point efter de to Manchester hold.
Logged

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #218: 09 Dec 2012, 13:17 »

Januar Transfer i 2. sæson er lige overstået, jeg fik købt Götze til 285 mio kr, og solgt Borini for 210 mio kr, til Real Madrid  Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #219: 09 Dec 2012, 13:27 »

Januar Transfer i 2. sæson er lige overstået, jeg fik købt Götze til 285 mio kr, og solgt Borini for 210 mio kr, til Real Madrid  Smiley

... Jeg har igennem samtlige 5 sæsoner prøvet at hente Götze uden held. Hvad gjorde du?! Wink
Logged

Aggergaard
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #220: 09 Dec 2012, 13:43 »

Hvordan pokker kan i få Liverpool til at præstere. Godt nok er jeg lige startet, men jeg er blevet slået ud af Vitesse, i EL samlet 4-1.

Jeg bruger denne taktik:


Og disse hold instruktioner:


En eller anden hjælp mig, når jeg ikke engang kan vinde over Vitesse, så frygter jeg for hvordan det skal gå mig imod Chelsea i min første PL kamp.
Logged

Far til tre...
Lily 13/04-08
Clara 11/02-11 RIP
Nicolai 12/11-12

Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard

Morten-Loft
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #221: 09 Dec 2012, 21:20 »

... Jeg har igennem samtlige 5 sæsoner prøvet at hente Götze uden held. Hvad gjorde du?! Wink
Dortmund de underpræsteret og han blev utilfreds, jeg sagde til pressen at han burde finde en ny klub, og så blev han efter eget ønske sat til salg Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #222: 10 Dec 2012, 16:41 »

Er der nogen der har prøvet Jordon Ibe fra U-18 holdet?

Han har fået et par chancer hist og pist hos mig pga skader og gjort det langt over forventning. Nu er han sendt på lejeophold i en sæson for at udvikle sig endnu mere.
Iflg mine trænere er han et pænt stort talent for fremtiden.

Men nogen der har prøvet ham over en længere periode eller har et SS af ham efter 3-4 sæsoner?
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #223: 13 Dec 2012, 00:13 »

Så blev jeg færdig med min anden sæson, og efter en meget blandet første sæson som endte med en femte plads og tre tidligt sluttede cupturneringer, har denne sæson været anderledes succesfuld. Det blev nemlig til mit første trofæ, da jeg slog City i Carling Cup-finalen. Selvom FA Cuppen blev en meget kort fornøjelse, og Europa League kun blev til en kvartfinaleplads, så er jeg alligevel ovenud tilfreds. Det blev nemlig til en andenplads i Premier League. En stor bedrift i mine øjne.

Jeg har valgt at spille efter nogle lidt abstrakte regler, der i kortfattet gør meget ud af, at skabe spillere til alle pladser selv, men omvendt også udfylde hul i truppen, hvis det kan gøres økonomisk fornuftigt. De to første sæsoner er det dermed kun blevet til to reelle indkøb til førsteholdstruppen. Her valgte jeg i første sæson at tilføre noget fart og kreativitet med Willian, som kunne erhverves for kun 17,5 mio pund, hvilket var et fornuftigt køb i mine øjne. Jeg havde egentlig ikke tænkt mig, at købe nogen spillere op til anden sæson, men da Klaas-Jan Huntelaar var på fri transfer, synes jeg det ville være et fornuftigt køb, for at kunne begynde at spille med to angribere, som jeg gerne vil fremover, begrund af antallet af gode unge angribere jeg har i klubben.

Det var derfor en meget ung trup, som skulle spille anden sæson, og mit store håb var at kæmpe om fjerdepladsen. Men da jeg halvt henne i sæsonen lå i intens kamp om tredjepladsen med Tottenham, var jeg godt tilfreds med udsigterne. Men lige pludselig faldt United fuldstændig igennem, og jeg skulle nu kæmpe med Tottenham om andenpladsen, og takket være målscorer lykkedes dette.

Min unge trup har været fuldstændig fantastisk, for imens Carragher, Agger og Gerrard er gledet lidt ud, og Enrique, Allen og Borini ikke har slået til. Så har Sterling, Suso, Shelvey, Willian og Coates fået formidable gennembrud og er blandt de bærende kræfter på holdet. Carragher stopper desuden efter denne sæson, imens jeg desværre nok bliver nødt til, at skippe Agger afsted pga. alt for mange skader. Måske bliver det også til en ny klub til Reina, som har spillet en horribel sæson.

Jeg har 2-3 spillere som er klar til førsteholdet i næste sæson, så det bliver spændende at se, om de kan slå igennem på samme måde. Derudover har jeg omkring 15-20 spillere imellem 15 og 18, som har minimum firestjernet potentiale.

Spillerstatistik
Ligastilling
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #224: 13 Dec 2012, 01:23 »

Hvordan pokker kan i få Liverpool til at præstere. Godt nok er jeg lige startet, men jeg er blevet slået ud af Vitesse, i EL samlet 4-1.

Jeg bruger denne taktik:


Og disse hold instruktioner:


En eller anden hjælp mig, når jeg ikke engang kan vinde over Vitesse, så frygter jeg for hvordan det skal gå mig imod Chelsea i min første PL kamp.

Vil vædde store summer med det skyldes at dine fløje står for højt og modstanderen kommer om bag ved dem og derefter skaber overtal mod din back. Smid dem ned så du spiller regulær flad 4-4-2 og så tror jeg du skal se mirakler Wink
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010