home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 81618 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #435: 15 Mar 2013, 18:30 »

Gør Suso det ikke godt ved dig LFC? Hvem af talenterne satser du ellers på?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #436: 15 Mar 2013, 20:19 »

Han går det skam ganske fint, han falder ikke så tit igennem men på den anden side funkler ham heller ikke som en kommende stjerne så tit.
Derfor er der nogle der står foran ham og får langt mere spilletid end han gør.
Det kan jo måske være fordi han simpelthen mangler spilletid at han ikke rigtig slår igennem. Derfor han skulle lejes ud så han netop kunne få masser af spilletid.
Det kan jeg desværre ikke love ham, men som skades situationen ser ud pt skal han nok få masser af tid på banen. 
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #437: 15 Mar 2013, 21:12 »

Helt i front er min store hovedpine Carroll, hvad skal jeg med ham? Beholde ham som 3.-4. angriber, leje ham ud eller sælge ham? Jeg ved det simpelthen ikke.

Hvad har folk stillet op med Carroll? Solgt ham, lejet ham ud eller bare brugt ham?

Jeg er virkelig i tvivl her   Ubeslutsom
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #438: 16 Mar 2013, 15:07 »

Hvad har folk stillet op med Carroll? Solgt ham, lejet ham ud eller bare brugt ham?

Jeg er virkelig i tvivl her   Ubeslutsom

Jeg har solgt ham, spiller kun med 1 angriber og det er en skarpretter eller fremskudt, så han passe slet ikke ind Smiley
Men det var ikke en nem beslutning, havde jeg spillet med 2 angribere var han blevet.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #439: 16 Mar 2013, 15:50 »

Både Sakho, Lewandowski og Garmash, kommer til Liverpool på fri transfer til sommer, og er klar til at forstærke holdet betydeligt til 3. sæson Smiley Nu bliver det store problem hvem der skal væk.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #440: 16 Mar 2013, 18:32 »

Hvad har folk stillet op med Carroll? Solgt ham, lejet ham ud eller bare brugt ham?

Jeg er virkelig i tvivl her   Ubeslutsom


Jeg bruger ham, som skarpretter - mest sammen med Suarez. 11 kampe, 4 mål og 4 oplæg.

Til sammenligning har
Suarez spillet 13 kampe, 10 mål og 5 oplæg
Sturridge spillet 2(8) kampe, 4 mål og 1 oplæg. Ganske fint når man tænker på han ikke får ret meget spilletid
Borini spillet 5(8) scoret 3 og lavet 2 oplæg

De to talenter Yesil (3 kampe, 0 mål og 1 oplæg og Morgan (2 kampe, 1 mål og 2 oplæg)


Nacer Chadli har imponeret mig i hvert fald med 10 kampe, 3 mål og 4 oplæg.
Sterling har spillet 7 kampe, scoret 4 mål og lavet 2 oplæg.
« Seneste Redigering: 16 Mar 2013, 18:37 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #441: 17 Mar 2013, 00:30 »

2. sæson færdigspillet, og det blev til mesterskab nummer 2 !
http://img89.imageshack.us/img89/3112/stillingannomaj14tv.png
Nr 20. i rækken blev Everton :p
Det var en rigtig god Premier League sæson for mig, dog håber jeg med tilgangen af Lewandowski at det bliver til mere end de 68 mål i næste sæson.

Champions League: Jeg røg ud i første knockout runde til Leverkusen
Liga Cup: Vandt finalen over Tottenham
FA cup: Vandt finalen efter straffesparkskonkur rence, igen mod Tottenham

Spillerpræstationer:
http://img138.imageshack.us/img138/5318/holdannomaj141.png
http://img221.imageshack.us/img221/7601/holdannomaj142.png




Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #442: 17 Mar 2013, 00:57 »

Stærke præstationer, culaz! Nu må målet vel være en bedre præstation i CL i næste sæson, eller hvordan? Peace

Btw. kunne vi se et SS af din taktik/holdopstilling? Vil jeg i hvert fald gerne. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #443: 17 Mar 2013, 01:16 »

Stærke præstationer, culaz! Nu må målet vel være en bedre præstation i CL i næste sæson, eller hvordan? Peace

Btw. kunne vi se et SS af din taktik/holdopstilling? Vil jeg i hvert fald gerne. Smiley

Jo, målet er helt sikkert bedre præstation i CL næste sæson, gruppespillet gik fint, men et 4-0 nederlag på udebane kunne ikke laves om på Anfield.

Jeg rotere meget i min holdopstilling med den stærkeste må være:
http://img827.imageshack.us/img827/1159/taktikjun14.png
Der er kommet nye spillere til nu, men det var den stærkeste i 2. sæson.

Og forresten er Anfield ved at blive udbygget med 15.000 pladser, så jeg spiller på Citys hjemmebane hele 3. sæson. Trænings og Ungdoms Faciliteter bliver også udbygget.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #444: 18 Mar 2013, 17:11 »

I Hughes første kamp, en træningskamp når han lige at få 10 min på banen hvorefter han brækker benet!! og er ude i op til 8 mdr!!
I samme kamp blev Gerrard skadet i 3 mdr og Jonjo er ude i ca 6-8 uger!!


Er jeg den eneste der bliver ramt ekstremt hårdt af skader?

Udover disse tre har følgende været ude med længerevarende skader i de første par mdr af sæsonen.
GJ - 3 mdr
Kelly - 4 mdr
Wisdom 4-6 uger
Sturridge - 2 mdr
Coates - 4-6 uger
Coutinho - 3 mdr

I enkelte kampe har jeg haft Lucas eller Hendo til at spille højreback feks.
I to kampe havde jeg 4 mand med fra reserverne/U-18 holdet som jeg ikke aner hvem er.

resultaterner er så også derefter, men hænger på pga de andre tohold er hamrende ustabile i PL.


Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #445: 19 Mar 2013, 20:56 »

Er jeg den eneste der bliver ramt ekstremt hårdt af skader?

Udover disse tre har følgende været ude med længerevarende skader i de første par mdr af sæsonen.
GJ - 3 mdr
Kelly - 4 mdr
Wisdom 4-6 uger
Sturridge - 2 mdr
Coates - 4-6 uger
Coutinho - 3 mdr

I enkelte kampe har jeg haft Lucas eller Hendo til at spille højreback feks.
I to kampe havde jeg 4 mand med fra reserverne/U-18 holdet som jeg ikke aner hvem er.

resultaterner er så også derefter, men hænger på pga de andre tohold er hamrende ustabile i PL.




Jeg synes ikke rigtig det er så slemt, måske lige GJ han er skadet tid, og det er kelly desværre også. Men så Mclaughin en masse spilletid.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

rasll2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #446: 20 Mar 2013, 18:29 »

Er inde i anden sæson med Liverpool og lå på fjerdepladsen nu ved jeg ikke hvad fanden der sker jeg har tabt 7 kampe i træk 5 af uden at score et eneste mål nogen af jer som har haft sindsyge formdyk ps har købt mange nye spillere ved ikke om det kan være det men i starten af sæsonen vandt jeg hele tiden nu er det vendt om på 7 nederlag i streg -.-
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #447: 20 Mar 2013, 18:52 »

Er inde i anden sæson med Liverpool og lå på fjerdepladsen nu ved jeg ikke hvad fanden der sker jeg har tabt 7 kampe i træk 5 af uden at score et eneste mål nogen af jer som har haft sindsyge formdyk ps har købt mange nye spillere ved ikke om det kan være det men i starten af sæsonen vandt jeg hele tiden nu er det vendt om på 7 nederlag i streg -.-

Bruger du den samme taktik i alle kampe?

For mine - og garanteret også en masse andres - erfaringer siger nemlig, at det er vigtigt at afveksle. Grunden til det er, at jo mere succes du har, jo mere kigger modstanderne på dig og forbereder sig derfor mere på din taktik. Derfor er det godt at have flere taktikker klar, så man på den måde kan 'snyde' modstanderen. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

rasll2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #448: 20 Mar 2013, 19:04 »

Jo brugte meget den samme i starten også efter min loosing streak har jeg desperat prøvet forskellige taktikker uden det held så er gået tilbage til den der virkede i starten og når går det okay men ved ikke hvad fanden der er sket de har fået mental break down Opstemt
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #449: 20 Mar 2013, 19:07 »

Jeg bruger samme taktik hele tiden, tror bare du skal veksle meget mellem spillerne i stedet, så de ikke bliver helt trætte, og samtidig bliver dine reservespillere også gladere fordi de får nogle kampe i benene.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010