home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 81832 gange)
culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #420: 12 Mar 2013, 02:12 »

Jeg har omskolet McLaughlin til også at spille venstreback. Dvs der er flere muligheder for spilletid til ham plus der ikke skal bruges penge på en ny back Wink

Ang Ibe har jeg i et tidligere spil gjort brug af ham fra 2. sæson og han blev faktisk bedre end Sterling i den 3. sæson.

Er der nogen der har brugt Lussey? Jeg blev nød til at bruge ham af nød, nu er han på 4 stjerner kort før 1. sæson er slut.
Så ham skal der helt sikkert satsets lidt mere på i den kommende sæson Smiley

Synes helt sikkert også Lussey virker spændende, har dog ikke haft brug for ham i første sæson, men han har nogle spændende stats så kunne være han skulle prøves her i 2. sæson.
Jeg vil bruge Kelly som erstatning for Carra i midterforsvaret her i 2. sæson da han er gået på pension, og så McLaughlin som backup for johnson på højre back Smiley
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #421: 12 Mar 2013, 18:33 »

Transfers til 2. sæson:
Ind er kommet Luke Shaw, måtte smide hele 150 mio, men jeg ville bare have ham.
Ellers er der hentet 3 stk. engelske regens.

Ud:
Assaidi - 34 mio
Carroll - 30 mio
Brad Jones - 2,5 mio
Carra - Pension
Robinson - Leje
Og en masse reserver er enten blevet fritstillet, solgt eller udlejet.

Ellers er Mclaughlin, Ibe, Gulacsi, Lussey og Yesil blevet rykket op i 1. holds truppen.

Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #422: 12 Mar 2013, 19:38 »

Det bliver godt nok spændende her i mit spil. Jeg har fået overhalet City. Og med 5 kampe igen foran med 4 point. Jeg mangler Swansea ude, West Brom ude og Manchester City Ude, derefter Tottenham hjemme og Sunderland hjemme. Mens City har Aston Villa, United og mig hjemme. Derefter Newcastle og Reading ude.

Det bliver godt nok spændende her. Jeg er netop røget ud i kvartfinalen i EL med sammenlagt 4-3 til Juventus. Mens jeg er røget ud af FA
CUP'en efter et 0-1 nederlag til Wolves. 

Ibe, Lussey er også oppe på 1. holdet nu. Suarez er desværre lige blevet skadet i 4 måneder, så presset er virkelig på Sturridge og Borini nu.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #423: 12 Mar 2013, 20:08 »

Det bliver godt nok spændende her i mit spil. Jeg har fået overhalet City. Og med 5 kampe igen foran med 4 point. Jeg mangler Swansea ude, West Brom ude og Manchester City Ude, derefter Tottenham hjemme og Sunderland hjemme. Mens City har Aston Villa, United og mig hjemme. Derefter Newcastle og Reading ude.

Det bliver godt nok spændende her. Jeg er netop røget ud i kvartfinalen i EL med sammenlagt 4-3 til Juventus. Mens jeg er røget ud af FA
CUP'en efter et 0-1 nederlag til Wolves. 

Ibe, Lussey er også oppe på 1. holdet nu. Suarez er desværre lige blevet skadet i 4 måneder, så presset er virkelig på Sturridge og Borini nu.

Spiller du stadig med din 4-4-2 ?
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #424: 12 Mar 2013, 20:42 »

Spiller du stadig med din 4-4-2 ?

Ja det har jeg gjort igennem hele sæsonen.
Vi endte helt lige, jeg endte dog øverst da jeg havde den bedste mål forskel på +51 mod Citys 47.
Det havde jeg slet ikke regnet med kunne ske her i første sæson, men det skete altså.

I Kan da lige få et screen shot af min 1. holds trup igennem hele 1. sæson.

Ligaen

Nu står jeg så skal til at kigge på transfervinduet, er dog helt på bar bund om hvem jeg skal hente.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #425: 13 Mar 2013, 11:12 »

Ja det har jeg gjort igennem hele sæsonen.
Vi endte helt lige, jeg endte dog øverst da jeg havde den bedste mål forskel på +51 mod Citys 47.
Det havde jeg slet ikke regnet med kunne ske her i første sæson, men det skete altså.

I Kan da lige få et screen shot af min 1. holds trup igennem hele 1. sæson.

Ligaen

Nu står jeg så skal til at kigge på transfervinduet, er dog helt på bar bund om hvem jeg skal hente.

Tillykke !
Synes virkelig også det var svært at finde ud af hvem der skulle hentes, for man er jo dækket godt ind på alle pladserne, og når holdet er så ungt, bliver det kun bedre.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #426: 13 Mar 2013, 21:15 »

Tak tak. Jeg er stadig helt overrasket. Til den nye sæson er Opsina, Nacer Chadli og Carlos Sanchez er kommet på fri transfere, mens Nathan Redmond er stødt til for 47 millioner kroner. Flanagan og Wisdom er lejet ud, mens de fleste af dem der havde kontrakt udløb er væk, dog ikke Wilson som er blevet forfremmet til 1. holdstruppen. Det samme er Jordan Ibe, Jordan Lussey, Ryan Mclaughin, Dani pacheco, Andy Carroll.
Samed Yesil, Suso, Robinson og Morgan bliver alle oppe omkring 1. holdet ligesom sidste sæson.

Så jeg er klar til 2. sæson. Hvordan går det jer`?
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #427: 13 Mar 2013, 22:08 »

Du må gerne give update på Nathan, jeg havde ham i mit AGF spil med agf altså, han var ikke særlig god.
Logged


culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #428: 13 Mar 2013, 23:12 »

Så er det blevet januar i 2. sæson.
Jeg har lige fået Mattia Perin, en ung italiensk målmand, han kostede 49 mio.
Derudover prøver jeg at skaffe Lewandowski, Garmash og Sakho(hvis mislykket, Alderweird) på fri transfers.

Ligaen:


Holdet:




Som der kan ses, har mit midterforsvar igen gjort det helt vildt fremragende, og så banker Sturridge dem bare ind.

Jeg er kommet til semifinalen i capital one cup, dette er meget overraskende, da der her kun er blevet brugt unge spillere.
ChL blev det til en 1. plads i en gruppe mod: Schalke, Fenerbahce og FCK. Og nu venter Leverkusen i knock out runden.

Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #429: 14 Mar 2013, 10:34 »

Kæft så træt jeg er af alt jeres snyd. I er en stor flok cheaters. Det er ikke fordi jeg ikke kan unde jer en smule succes, men jeres resultater er simpelthen urealistiske......
Logged


Da vi stadig var gode <3

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #430: 14 Mar 2013, 10:35 »

Kæft så træt jeg er af alt jeres snyd. I er en stor flok cheaters. Det er ikke fordi jeg ikke kan unde jer en smule succes, men jeres resultater er simpelthen urealistiske......

Unskyld, er blevet udsat for et såkaldt "Freaks-Rape"
Logged


Da vi stadig var gode <3

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #431: 14 Mar 2013, 10:53 »

Men hvorfor er Eastleigh-tråden så væk?
Logged


jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #432: 14 Mar 2013, 11:22 »

Men hvorfor er Eastleigh-tråden så væk?

Fordi ham fra min klasse, har valgt at smadre tråden med hans åndsvage kommentar, for derefter at skrive mere eller mindre det samme, på den her tråd Skuffet
Logged


Da vi stadig var gode <3

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #433: 14 Mar 2013, 23:28 »

1. sæson er afsluttet.
I PL fik jeg en imo flot 3. plads. Jeg gik lidt død i ligaen i de sidste 3 kampe og fik her samlet kun 3 point for 3 uafgjorte kampe.
City vandt, med 1 p foran Arsenal og yderligt 2 ned til mig.

I LC tabte jeg til Spurs i 3. runde.
i FA tabte jeg til Spurs i semifinalen.
I EL tabte jeg til Spurs, i første kamp i semi men vandt dog returen og samlet og kom i finalen. Som jeg senere vandt med 4-3 over Dynamo Kiev.
Her var jeg foran med 3-0 efter 15 min og regnede med det var det.
Men fra det 52-57 min fik Kiev udlignet, nåede at brænde et straffe og få en mand udvist. Nogle vilde min.
3 min inde i overtiden synes Suarez så lige han skulle kave sit 4. måli kampen og blev dermed match vinder
Ang Spurs skal det da lige nævnes at jeg også tabte de 2 opgør i PL!! Dem håber jeg ikke at skal møde mere i div cup turneringer.

Havde noget svært ved at finde min første angriber, synes ikke rigtig jeg fik nogle sat 100% op så mine angribere, Suarez og Sturride lavede ikke mere end henholdsvis 30 og 18 mål.
Gerrard lavede 15 og imponerende 23 ass.
Coutinho startede på bænken men blev hurtigt fast mand på venstrefløj og det kvitterede ham for med 12 mål og 9 ass.
Sterling på modsatte side lave 7 mål og 12 ass.

Reina er suverænt 1. målmand og sådan er det bare. Jones og Gulasci er væk så derfor har jeg i første omgang lænt Jed Steer fra Norwich sæsonen ud og med en købs mlighed på 20 mio dkr.

Som jer andre har jeg også et superforsvar.
Jeg rotere enormt meget med Agger, Skrtel, Kelly, Wisdom, Robinson,  Coates, Enrique og McLaughin som også gør at jeg næsten altid har et forsvar der er 100 fra start.
Carra er gået på pension og det er det mest opsigstvækkende der vil komme til at ske i de bagerste kæder til den
kommende sæson.

Jeg har købt Will Hughes til den centrale midt og lånt Lussey ud.
Jeg regner med at Sosu vil blive lånt ud eller måske solgt.
Ellers tror jeg heller ikke der sker alverden her.

Downing burde ikke være god nok, men mit problem er at hver gang han får chancen så laver han ass og/eller mål så han er en super sub at have. Men han er med 99,99% sikkerhed væk om senest endnu 1 sæson.

Helt i front er min store hovedpine Carroll, hvad skal jeg med ham? Beholde ham som 3.-4. angriber, leje ham ud eller sælge ham? Jeg ved det simpelthen ikke.

Jeg har tyndet en del ud hos reservenre og så vidt jeg lige mindes har jeg fritstillet 15-20 spillere og så ellers lejet en del af dem der ikke kan sælges ud.

Jeg satser endnu en sæson med de unge spillere,også fordi jeg kigger - måske lidt for meget  - på økonomien og især løn budgetet, og derfor vil jeg ikke købe vildt ind bare fordi jeg kan.

« Seneste Redigering: 15 Mar 2013, 08:33 af JKJ » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #434: 15 Mar 2013, 08:32 »


Jeg har købt Will Hughes til den centrale midt og lånt Lussey ud.
Jeg regner med at Sosu vil blive lånt ud eller måske solgt.
Ellers tror jeg heller ikke der sker alverden her.



Det her punkt skal så lige revuderes.

I Hughes første kamp, en træningskamp når han lige at få 10 min på banen hvorefter han brækker benet!! og er ude i op til 8 mdr!!
I samme kamp blev Gerrard skadet i 3 mdr og Jonjo er ude i ca 6-8 uger!!

Dvs at Sosu jo nok ikke bliver udlånt så mens jeg vil kigge lidt efter en spiller jeg kan låne.
Spearing vil nok også få mere tid på banen end det var beregnet.
Nu må vi se men det var en stor streg i mine forberedelser at dette skete  ticked off ticked off
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010