home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 953 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Søger spiller-tråden FM13
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 98 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden FM13  (Læst 230605 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1170: 04 Jul 2013, 11:34 »

Erstatning for Helenius til ingen penge? Første sæson. Ligemeget om det er leje, køb eller gratis. Kan måske presse en enkelt eller to mio frem.
Og skal også gerne være en der kan score mål i superligaen. 
Logged

[Min signatur er for stor]

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1171: 04 Jul 2013, 11:57 »

Erstatning for Helenius til ingen penge? Første sæson. Ligemeget om det er leje, køb eller gratis. Kan måske presse en enkelt eller to mio frem.
Og skal også gerne være en der kan score mål i superligaen. 

Nordmanden Torstein Andersen Aase mener jeg, kan fås virkelig billigt i starten af spillet. Ham har jeg haft kæmpe succes med i Lyngby.  Smiley
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1172: 04 Jul 2013, 14:08 »

Erstatning for Helenius til ingen penge? Første sæson. Ligemeget om det er leje, køb eller gratis. Kan måske presse en enkelt eller to mio frem.
Og skal også gerne være en der kan score mål i superligaen. 

Nu ved jeg ikke hvor langt henne du er i første sæson, men måske kan du få John Carew på fri ellers kan han erhverves billigt hvis du er heldig. Ellers kan du kigge på Veton Berisha fra Viking, så vidt jeg ved koster han kun 900K i starten af sæsonen.

Du kan måske også kigge på Rajko Lekic eller Zdenek Ondrásek fra Tromsø, som nok koster omkring 2 mio. Smiley

Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1173: 04 Jul 2013, 14:41 »

Søger midterforsvar til Lyngby i anden sæson, er rykket op og har 10 millioner at gøre med!
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1174: 04 Jul 2013, 20:14 »

Jeg vil lige tage alle jer med på råd vedr. mit Man City hold. Det er et dybt urealistisk hold og jeg har mishandlet ejeren og hans mange penge. Jeg har betalt næsten alt på afbetaling, så tag jer ikke af de spillere jeg har hentet.

Mit spørgsmål til jer er, hvor skal jeg forstærke mig? Og med hvem? Det skal nævnes at jeg er i januar vinduet i 3. sæson (2015)

Mit hold:

MM: Hart, Butland

FH: Carvajal, Richards, Zabaleta
FV: Bale, Baines
FC: Kompany, Nastastic
FC: T. Silva, Agger

DM: De Rossi, Hamsik
DM: Toure, Barry, Rodwell

OMCV: Ronaldo, Nasri
OMC: Messi, Silva, Isco
OMCH: Müller, Agüero, Rodriguez

Bo: Falcao, Lewandovski


Jeg har selv tænkt over at prøve og skaffe Lahm, han vil dog ikke skifte. Det skal siges at jeg skal være lidt opmærksom på ikke at sparke engelske spillere ud, ved mindre de erstattes af engelske. Men ellers har jeg ingen begrænsninger.

Forslag?? Thumbs Up
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1175: 04 Jul 2013, 20:22 »

Jeg vil lige tage alle jer med på råd vedr. mit Man City hold. Det er et dybt urealistisk hold og jeg har mishandlet ejeren og hans mange penge. Jeg har betalt næsten alt på afbetaling, så tag jer ikke af de spillere jeg har hentet.

Mit spørgsmål til jer er, hvor skal jeg forstærke mig? Og med hvem? Det skal nævnes at jeg er i januar vinduet i 3. sæson (2015)

Mit hold:

MM: Hart, Butland

FH: Carvajal, Richards, Zabaleta
FV: Bale, Baines
FC: Kompany, Nastastic
FC: T. Silva, Agger

DM: De Rossi, Hamsik
DM: Toure, Barry, Rodwell

OMCV: Ronaldo, Nasri
OMC: Messi, Silva, Isco
OMCH: Müller, Agüero, Rodriguez

Bo: Falcao, Lewandovski


Jeg har selv tænkt over at prøve og skaffe Lahm, han vil dog ikke skifte. Det skal siges at jeg skal være lidt opmærksom på ikke at sparke engelske spillere ud, ved mindre de erstattes af engelske. Men ellers har jeg ingen begrænsninger.

Forslag?? Thumbs Up
will hughes er efter min mening den bedste spiller i Fm sammen med kurt zouma. Det er mine bud Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1176: 04 Jul 2013, 21:55 »

will hughes er efter min mening den bedste spiller i Fm sammen med kurt zouma. Det er mine bud Smiley
Synes du virkelig at hughes og zouma bliver de bedste i spillet?Smiley hvordan bruger du den begge? Altså fremskudt playmaker, dybdteliggende, support angreb. Og zouma som central eller begrænset:)? Fordi overvej købe begge 2:)
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1177: 04 Jul 2013, 22:04 »

Søger midterforsvar til Lyngby i anden sæson, er rykket op og har 10 millioner at gøre med!

Jacob Dehn i Randers, er ung og skide god. Han gør det fremragende hos mig i EfB! Smiley Sune Killerich fra Silkeborg er også udmærket.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2013, 22:11 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1178: 05 Jul 2013, 21:07 »

2. sæson, F.C. København, Boksspiller

Jeg søger en skarpretter som erstatning for Cesar Santin, max 60 millioner. Nogle forslag?

EDIT: Søger også en boldvindende midtbanespiller.
« Seneste Redigering: 05 Jul 2013, 21:12 af jokke » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1179: 05 Jul 2013, 21:20 »

Hvis igboun er i FCM endnu så må han da være oplagt som skarpretter. Og Kasper povlsen er vel den bedste defensive midt i superligaen. Ellers er Ash Taylor også en mulighed.
Logged


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1180: 05 Jul 2013, 21:33 »

Søger midterforsvar til Lyngby i anden sæson, er rykket op og har 10 millioner at gøre med!

Patrick Jensen (FCM), Antonio Milic (Hajduk), André Rømer (FCM), Dario Dumic (BIF), Frederik Møller (FCM) eller Morten Koch (FCM), Jonas Fundingsrud (Tromsø), Niels Bisp Rasmussen (VB Kolding) Joseph Baffo (Helsingborg)Alexander Milosevic (AIK), Christian Landu-Landu (Viking), Pontus Jansson (Malmö FF)... der skulle være lidt - alle talenter som sikkert kan varierer lidt i evner fra spil til spil.

2. sæson, F.C. København, Boksspiller

Jeg søger en skarpretter som erstatning for Cesar Santin, max 60 millioner. Nogle forslag?

EDIT: Søger også en boldvindende midtbanespiller.

Som angriber, kunne du kigge på spillere som Kermit Erasmus, Alexander Søderlund, Alberto Bueno, Veton Berisha eller Christoffer Nyman? Smiley

Janus Drachmann, Srdjan Mijailovi - hvis det er den defensive boldvindende type du ønsker, ellers kunne en spiller som Nikolay Bodurov eller Alessio Romagnoli måske spille den - på sigt, med lidt positions træning (Bring the skills, not the position) - dog ved jeg ikke om den sidstnævnte kan rystes fri fra Roma.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1181: 07 Jul 2013, 00:21 »

Hej håber i har lyst til at hjælpe mig!

Jeg søger en højre midt, der kan servere mine angribere med gode indlæg i West Ham! Det en bonus hvis han også kan spille offensiv kant, men det er ikke et must!

Budget: 35 mil (prøver at holde spillet så realistisk så muligt, så hvis det kan lade sig gøre ville det være sejt Smiley)
Hvornår: Starten af første sæson
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1182: 07 Jul 2013, 02:00 »

Hej håber i har lyst til at hjælpe mig!

Jeg søger en højre midt, der kan servere mine angribere med gode indlæg i West Ham! Det en bonus hvis han også kan spille offensiv kant, men det er ikke et must!

Budget: 35 mil (prøver at holde spillet så realistisk så muligt, så hvis det kan lade sig gøre ville det være sejt Smiley)
Hvornår: Starten af første sæson


Yann Erik De Lanlay måske? eller en Thomas Drage? begge forholdsvis habile spillere som kan spille i højresiden, og vel ikke urealistisk at nordmænd skulle vælge england?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1183: 07 Jul 2013, 12:37 »

Yann Erik De Lanlay måske? eller en Thomas Drage? begge forholdsvis habile spillere som kan spille i højresiden, og vel ikke urealistisk at nordmænd skulle vælge england?

1000 tak, jeg har hentet Thomas Drage ;-)
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden FM13
« Svar #1184: 07 Jul 2013, 20:14 »

Jeg er i 2. sæson og nærmer mig vinterpausen med F.C. København. Jeg står og mangler en kvalitets venstreback, som kan løfte niveauet og også følge med ude i Europa. Jeg har godt 40 millioner.
Logged

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 98 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010